MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W204 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=209)
-   -   W204 2.1 om651 darbinė temperatūra (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=25416)

Fanas333 2019-02-02 21:17

W204 2.1 om651 darbinė temperatūra
 
Sveiki. Gal kam teko susidurti su variklio temperatūra. Niekaip nešyla iki darbinės temperatūros. Pakeičiau termostatą (nebrokuotas,ištikrintas). Pakeičiau vandens pompą( nes guoliui vistiek šakės buvo). Po miestą važinėjantis max iki 60-65°. Tepalo temperatūra panaši. Daviklis temp. Negrybauja. Salone pakankamai šilta. Gal patarsit kur ieškot šilumos ir kur dingsta tas karštas vanduo ? :) p.s užspaudus gazą iki dugno temperatūra kilsteli akyse kokius 5-10°. Sustojus pradeda vėl kristi. Kartais po geros valandos ar daugiau pakyla beveik iki 90°. Užmiestyje šyla ganėtinai greitai kai apsukos aukštesnės.

utiutiu 2019-02-03 16:54

Citata:

Pradžioje rašė Fanas333 (Post 514670)
Sveiki. Gal kam teko susidurti su variklio temperatūra. Niekaip nešyla iki darbinės temperatūros. Pakeičiau termostatą (nebrokuotas,ištikrintas). Pakeičiau vandens pompą( nes guoliui vistiek šakės buvo). Po miestą važinėjantis max iki 60-65°. Tepalo temperatūra panaši. Daviklis temp. Negrybauja. Salone pakankamai šilta. Gal patarsit kur ieškot šilumos ir kur dingsta tas karštas vanduo ? :) p.s užspaudus gazą iki dugno temperatūra kilsteli akyse kokius 5-10°. Sustojus pradeda vėl kristi. Kartais po geros valandos ar daugiau pakyla beveik iki 90°. Užmiestyje šyla ganėtinai greitai kai apsukos aukštesnės.

Toki pat temp "suoliai" man buvo kai termostatas "parejes" buvo :) pasidraskai uzsyla iki 90. Veliau krenta :)
Pakeiciau i OEM. Ir viskas gerai.
Kad nebrokuotas ir tikrintas ? Kaip patikrinai? Ant kitos auto?
Tiesa pas mane buvo om 642 :)

Fanas333 2019-02-03 17:32

Citata:

Pradžioje rašė utiutiu (Post 514707)
Toki pat temp "suoliai" man buvo kai termostatas "parejes" buvo :) pasidraskai uzsyla iki 90. Veliau krenta :)
Pakeiciau i OEM. Ir viskas gerai.
Kad nebrokuotas ir tikrintas ? Kaip patikrinai? Ant kitos auto?
Tiesa pas mane buvo om 642 :)

Na matai man po keitimo absoliučiai niekas nepasikeitė. Ir šlanga į radiatorių šalta. Šiandien pravažiavau apie 30 km užkaito iki 90. Paliečiau šlangą buvo karšta bet pora min pastovėjo mašina užkurta ramiai nukrito iki 80*. Ir šlanga atšalo.

Ir dar plius seną termostatą bandžiau užvirint puode tai nuo 98* laipsnių net neatsidarė dar. Tai senas taip pat buvo geras.

Darius 2019-02-03 18:53

Tai turėjo prie tiek atsidaryti ;)

Fanas333 2019-02-03 20:18

Citata:

Pradžioje rašė Darius (Post 514713)
Tai turėjo prie tiek atsidaryti ;)

https://youtu.be/ruHGm4iSC_A pasistudijuok jei įdomu :)

Fanas333 2019-02-03 20:19

Esmė kad termostatas geras bet sustojus iškart vėsta.

utiutiu 2019-02-03 20:41

Dar kart klausiu. Dejai srotini termostata?
Pagooglinau pirmas pasitaikes om651 jau ties 95 turi pilnai atsidaryt.
Siluma niekur nedingsta . "Siaip sau"

Fanas333 2019-02-03 20:53

Citata:

Pradžioje rašė utiutiu (Post 514725)
Dar kart klausiu. Dejai srotini termostata?
Pagooglinau pirmas pasitaikes om651 jau ties 95 turi pilnai atsidaryt.
Tai gal tavo tiesiog "striges"?
Siluma niekur nedingsta . "Siaip sau"

Jei būtų strigęs kaip tik perkaitinėtų. Nes jis uždaroj pozicijoj.Dėjau naują. Kad ir dabar atvažiavus į darbą rodė 60 bet akyse pakrito keliais laipsniais nors į saloną nustatyta tik 20 ir lėtai pučia. Gal kartais heater control valve nesuvaldo srauto ir be reikalo pečiuką kaitina? Net nebeįsivaizduoju :)

Čia ne mano bet pas mane panašiai labai.
https://youtu.be/tbJPNE3zpL8

vampyras 2019-02-04 20:14

mano vienintelis klausimas, ka tu ten virei vandenyje ir ka ten tikrinai??? tas termostatas elektriskai cdi kompo pagalba valdosi. pasikeisk originala su visu korpusu. :)

Fanas333 2019-02-05 18:52

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 514785)
mano vienintelis klausimas, ka tu ten virei vandenyje ir ka ten tikrinai??? tas termostatas elektriskai cdi kompo pagalba valdosi. pasikeisk originala su visu korpusu. :)

Tą tai žinau. Bet tam video kur prisegiau rodo kad papildomai jį kaitina tik kalnuotose vietose kad pilnai atsidarytų o taip rodo kad veikia kaip paprastas termostatas. Ar klystu aš ? :) ir dar bandžiau tą šlangą kur eina į radiatorių užglušinti visiškai. Vistiek geriau nešylo. Bandžiau kartoną užkišt už radiatoriaus vistiek nešyla. Radiatorius šaltas šlanga į radiatorių šalta visiškai.
https://youtu.be/ruHGm4iSC_A

vampyras 2019-02-05 19:14

Citata:

Pradžioje rašė Fanas333 (Post 514850)
Tą tai žinau. Bet tam video kur prisegiau rodo kad papildomai jį kaitina tik kalnuotose vietose kad pilnai atsidarytų o taip rodo kad veikia kaip paprastas termostatas. Ar klystu aš ? :) ir dar bandžiau tą šlangą kur eina į radiatorių užglušinti visiškai. Vistiek geriau nešylo. Bandžiau kartoną užkišt už radiatoriaus vistiek nešyla. Radiatorius šaltas šlanga į radiatorių šalta visiškai.
https://youtu.be/ruHGm4iSC_A

cia senas vienos lekstes thermostatas. pas taves dvieju leksciu. principas tas pats, tik atidarimo kanalai truputi kitaip.
gerai jaigu esi isitikines thermostatas geras, tada ieskom bedu kodel nekelia temperaturos.
kada paskutini karta pilnai regeneracija iki galo padare ecu?
seip jaigu pedalas ne daugiau 80% nuspaustas regeracija neijungta ar neplanuojama, ir klima nustatai virs 90% pajegumo zodziu arnt sildyti visu pajegumu
lauke maziau 7°C
taip variklio ecu ijungs papildomus purskimus ir kaitins ismetima, kuri leis per ismetimo ausintuva. taip atiduodamas siluma ausinimo sistemai. jis randasi kaireja prie po vakumo rezervuaro.
ziurek ar nera uzkisti kanalai, ar uzglusinta sklende, kuri ileidzia ismetumo dujas. cia vienas ir vienintelis is agr privalumu :D
seip tavo motoras ir ant laisvu uzvedus po 20-30min ir salonas pilnai susiles ir darbine temperatura pasiekes turi buti.
nelindo kas prie cdi softo?

Fanas333 2019-02-05 19:23

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 514851)
cia senas vienos lekstes thermostatas. pas taves dvieju leksciu. principas tas pats, tik atidarimo kanalai truputi kitaip.
gerai jaigu esi isitikines thermostatas geras, tada ieskom bedu kodel nekelia temperaturos.
kada paskutini karta pilnai regeneracija iki galo padare ecu?
seip jaigu pedalas ne daugiau 80% nuspaustas regeracija neijungta ar neplanuojama, ir klima nustatai virs 90% pajegumo zodziu arnt sildyti visu pajegumu
lauke maziau 7°C
taip variklio ecu ijungs papildomus purskimus ir kaitins ismetima, kuri leis per ismetimo ausintuva. taip atiduodamas siluma ausinimo sistemai. jis randasi kaireja prie po vakumo rezervuaro.
ziurek ar nera uzkisti kanalai, ar uzglusinta sklende, kuri ileidzia ismetumo dujas. cia vienas ir vienintelis is agr privalumu :D
seip tavo motoras ir ant laisvu uzvedus po 20-30min ir salonas pilnai susiles ir darbine temperatura pasiekes turi buti.
nelindo kas prie cdi softo?

Matai aš randu užsienio forumuose žmonės skundžiasi tom pačiom bėdom merso atstovybėse keičiasi termostatus ir rašo kad jokios naudos. :) o šiaip tai lindo prie softo... dpf nėra pas mane :) o egr sakė viską paliko veikiantį nes jokių bėdų su juo nebuvo :) čia startline man darė ;)

vampyras 2019-02-05 19:44

Citata:

Pradžioje rašė Fanas333 (Post 514853)
Matai aš randu užsienio forumuose žmonės skundžiasi tom pačiom bėdom merso atstovybėse keičiasi termostatus ir rašo kad jokios naudos. :) o šiaip tai lindo prie softo... dpf nėra pas mane :) o egr sakė viską paliko veikiantį nes jokių bėdų su juo nebuvo :) čia startline man darė ;)

matai gyvenu uzsienyje dirbu atstovybeje, nu tikrai tokiu bedu nera.
thermostata lauk, nauja thermostata atgal, nuorini, sandaruma patikrini, ir isvarai auto. :)
va jaigu nebeturi dpf, klausimas ko dar nebeturi. yra apsauga kuri dalinai dengia dirzeli?
ka rodo klimos slegis, nera per didelis? ten ju beda oxiduojasi daviklis.
kaip dezes temperatura?
na dpf temperatura kaip ir aiski, tikiuosi atjungti davikliai nesiucia veju variklio ecu.
kaip kuro temperatura?
jaigu viskas gerai, reiskias softas nenori jos kelti, nes nera reikalo, o pakelti be papildomu sistemu neuztenka energijos gaunamos is kuro digimo. :)

Fanas333 2019-02-05 19:55

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 514856)
matai gyvenu uzsienyje dirbu atstovybeje, nu tikrai tokiu bedu nera.
thermostata lauk, nauja thermostata atgal, nuorini, sandaruma patikrini, ir isvarai auto. :)
va jaigu nebeturi dpf, klausimas ko dar nebeturi. yra apsauga kuri dalinai dengia dirzeli?
ka rodo klimos slegis, nera per didelis? ten ju beda oxiduojasi daviklis.
kaip dezes temperatura?
na dpf temperatura kaip ir aiski, tikiuosi atjungti davikliai nesiucia veju variklio ecu.
kaip kuro temperatura?
jaigu viskas gerai, reiskias softas nenori jos kelti, nes nera reikalo, o pakelti be papildomu sistemu neuztenka energijos gaunamos is kuro digimo. :)

Na po dpf išprogramavimo kartais mesdavo catalyst temperature sensor klaidą bet poto ir tą išprogramavo. O daugiau tikiuosi viską gerai sutvarkė . Dėl tų paminėtų temperaturų galėčiau pasakyt rytoj. Šiaip tepalo temperatūra būna panaši kaip antifrizo :) ta apsauga kuri dengia dirželį jos nėra bet apie tai buvau pagalvojęs jau buvau ir čia kartoną užkišęs pabandymui bet nebuvo naudos :) čia apie tą klimos slėgį tik nelabai supratau. Čia A/C ta prasme ? Ar ne ?:)

vampyras 2019-02-05 20:07

Citata:

Pradžioje rašė Fanas333 (Post 514857)
Na po dpf išprogramavimo kartais mesdavo catalyst temperature sensor klaidą bet poto ir tą išprogramavo. O daugiau tikiuosi viską gerai sutvarkė . Dėl tų paminėtų temperaturų galėčiau pasakyt rytoj. Šiaip tepalo temperatūra būna panaši kaip antifrizo :) ta apsauga kuri dengia dirželį jos nėra bet apie tai buvau pagalvojęs jau buvau ir čia kartoną užkišęs pabandymui bet nebuvo naudos :) čia apie tą klimos slėgį tik nelabai supratau. Čia A/C ta prasme ? Ar ne ?:)

taip teingai supratai apie klimos slegi. didelis slegis auksta temperatura=ausina sistema nekelia variklio temperaturos
tik apie dezes skyscio temperatura kalbejau ne variklio tepalo.

Fanas333 2019-02-05 20:34

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 514860)
taip teingai supratai apie klimos slegi. didelis slegis auksta temperatura=ausina sistema nekelia variklio temperaturos
tik apie dezes skyscio temperatura kalbejau ne variklio tepalo.

Bandysiu išsiaiškinti tas temperatūras. O koks tas klimos slėgis turėtų būti ? Ar diagnostika rodys ribas ?:)o jei aš važinėju a/c išjungęs :) aušina sistemą ta prasme vintaliatorius ar ne taip kažką suprantu ? Nes neteko girdėt niekad kad jis suktųsi:) ir dar toks klausimas ar temperatūrinis daviklis vienas stovi šitam modely ? Nes atjungęs įjaugiau degimą tai temp. Rodyklė biški sujuda. Vieną kart pašoko trumpam iki 60 ir nukrito. Tada pasileido ventiliatorius :)


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 04:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.