![]() |
W204 2.1 om651 darbinė temperatūra
Sveiki. Gal kam teko susidurti su variklio temperatūra. Niekaip neyla iki darbinės temperatūros. Pakeičiau termostatą (nebrokuotas,itikrintas). Pakeičiau vandens pompą( nes guoliui vistiek akės buvo). Po miestą vainėjantis max iki 60-65°. Tepalo temperatūra panai. Daviklis temp. Negrybauja. Salone pakankamai ilta. Gal patarsit kur iekot ilumos ir kur dingsta tas kartas vanduo ? :) p.s uspaudus gazą iki dugno temperatūra kilsteli akyse kokius 5-10°. Sustojus pradeda vėl kristi. Kartais po geros valandos ar daugiau pakyla beveik iki 90°. Umiestyje yla ganėtinai greitai kai apsukos auktesnės.
|
Citata:
Pakeiciau i OEM. Ir viskas gerai. Kad nebrokuotas ir tikrintas ? Kaip patikrinai? Ant kitos auto? Tiesa pas mane buvo om 642 :) |
Citata:
Ir dar plius seną termostatą bandžiau užvirint puode tai nuo 98* laipsnių net neatsidarė dar. Tai senas taip pat buvo geras. |
Tai turėjo prie tiek atsidaryti ;)
|
Citata:
|
Esmė kad termostatas geras bet sustojus iškart vėsta.
|
Dar kart klausiu. Dejai srotini termostata?
Pagooglinau pirmas pasitaikes om651 jau ties 95 turi pilnai atsidaryt. Siluma niekur nedingsta . "Siaip sau" |
Citata:
Čia ne mano bet pas mane panašiai labai. https://youtu.be/tbJPNE3zpL8 |
mano vienintelis klausimas, ka tu ten virei vandenyje ir ka ten tikrinai??? tas termostatas elektriskai cdi kompo pagalba valdosi. pasikeisk originala su visu korpusu. :)
|
Citata:
https://youtu.be/ruHGm4iSC_A |
Citata:
gerai jaigu esi isitikines thermostatas geras, tada ieskom bedu kodel nekelia temperaturos. kada paskutini karta pilnai regeneracija iki galo padare ecu? seip jaigu pedalas ne daugiau 80% nuspaustas regeracija neijungta ar neplanuojama, ir klima nustatai virs 90% pajegumo zodziu arnt sildyti visu pajegumu lauke maziau 7°C taip variklio ecu ijungs papildomus purskimus ir kaitins ismetima, kuri leis per ismetimo ausintuva. taip atiduodamas siluma ausinimo sistemai. jis randasi kaireja prie po vakumo rezervuaro. ziurek ar nera uzkisti kanalai, ar uzglusinta sklende, kuri ileidzia ismetumo dujas. cia vienas ir vienintelis is agr privalumu :D seip tavo motoras ir ant laisvu uzvedus po 20-30min ir salonas pilnai susiles ir darbine temperatura pasiekes turi buti. nelindo kas prie cdi softo? |
Citata:
|
Citata:
thermostata lauk, nauja thermostata atgal, nuorini, sandaruma patikrini, ir isvarai auto. :) va jaigu nebeturi dpf, klausimas ko dar nebeturi. yra apsauga kuri dalinai dengia dirzeli? ka rodo klimos slegis, nera per didelis? ten ju beda oxiduojasi daviklis. kaip dezes temperatura? na dpf temperatura kaip ir aiski, tikiuosi atjungti davikliai nesiucia veju variklio ecu. kaip kuro temperatura? jaigu viskas gerai, reiskias softas nenori jos kelti, nes nera reikalo, o pakelti be papildomu sistemu neuztenka energijos gaunamos is kuro digimo. :) |
Citata:
|
Citata:
tik apie dezes skyscio temperatura kalbejau ne variklio tepalo. |
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 04:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.