MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W202 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=207)
-   -   W202 2.2cdi ar problema sklendeje? (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=2581)

Adodas 2009-09-15 15:24

W202 2.2cdi ar problema sklendeje?
 
Sveiki, temoje apie didziausius pasiektus greicius Samagonas uzsimine apie cdi sklendes kurios kolektoriuje darinejasi priklausomai nuo variklio darbo. Turiu ta pacia beda kurios vis dar neisprendziau, dumina prie zemu apsuku ir is vietos netraukia o dabar dar ir visosse apsukose dumina tai galvoju gal jau ta sklende striginejo kol pagaliau visai nuluzo. Kaapie sia teorija manote? Turbina ir jos valdymas, variklio kompas, purkstukai srauto matuokle tikrinta ir veikia. Ar namu salygomis sunkubutu nusiimti ta isiurbimo kolika ?

samagonas 2009-09-15 15:41

Nezhinau,kaip tas kolektorius tiksliai vadinasi,ar ipurshkimo ar isiurbimo ar turbinos? Bet atrodo jis taip http://images.google.com/imgres?imgu...Mcz_4Aa_-emsDg ir ten truputi,kazhka kalba apie jo veikimo principa.Ne Mersas,bet sistema manau panashi.

tech1 2009-09-15 15:49

Citata:

Pradžioje rašė Adodas (Post 38926)
Sveiki, temoje apie didziausius pasiektus greicius Samagonas uzsimine apie cdi sklendes kurios kolektoriuje darinejasi priklausomai nuo variklio darbo. Turiu ta pacia beda kurios vis dar neisprendziau, dumina prie zemu apsuku ir is vietos netraukia o dabar dar ir visosse apsukose dumina tai galvoju gal jau ta sklende striginejo kol pagaliau visai nuluzo. Kaapie sia teorija manote? Turbina ir jos valdymas, variklio kompas, purkstukai srauto matuokle tikrinta ir veikia. Ar namu salygomis sunkubutu nusiimti ta isiurbimo kolika ?

jeigu ji tau visai nuluztu, tai nebutu traukos

Adodas 2009-09-15 18:13

Citata:

Pradžioje rašė tech1 (Post 38931)
jeigu ji tau visai nuluztu, tai nebutu traukos

Na dabar trauka tai tiksliai prastesne ir dumu juodu daug.

mantizasss 2009-09-15 19:41

Citata:

Pradžioje rašė Adodas (Post 38954)
Na dabar trauka tai tiksliai prastesne ir dumu juodu daug.

tai gal isiurbimo kolektorius pilnas suodziu ir oro nebegauna kiek reikia, vienam buvo butent 2.2 cdi kad ant D raides automatui nuspaudus stabdi ejo dumai jau juodi, ir traukos nebuvo, nes kolektoriuje skyles kaip pirstas buvo belike, tai truko oro ir nebevaziavo

Adodas 2009-09-15 23:03

Citata:

Pradžioje rašė mantizasss (Post 38969)
tai gal isiurbimo kolektorius pilnas suodziu ir oro nebegauna kiek reikia, vienam buvo butent 2.2 cdi kad ant D raides automatui nuspaudus stabdi ejo dumai jau juodi, ir traukos nebuvo, nes kolektoriuje skyles kaip pirstas buvo belike, tai truko oro ir nebevaziavo

Zinau, toks jau apgalvotas buvo variantas, bet tiesiog tas pokytis i blogaja puse ivyko labai greitai, negalejo taip greitai uznesti .

tech1 2009-09-16 07:51

na belieka paciam pasiziureti , kaip ten po kolektorium atrodo

Adodas 2009-09-17 13:04

Citata:

Pradžioje rašė tech1 (Post 39057)
na belieka paciam pasiziureti , kaip ten po kolektorium atrodo

Kurioje vietoje ten tiksliai tos sklendes yra ? Asis isores taip apziurinejau siandine ta isiurbimo kolika tai nlb supratau kur ten ju vieta. Is karto uz EGR voztuvo ar kur kitur ? O kokiu principu jos valdosi ir kas lemia ju atsidaryma//uzsidaryma ? Ar visa kolika nuo pat bloko reikia nusiimti ? Tech1 apsviesk :)

samagonas 2009-09-17 14:05

1 Attachment(s)
Citata:

Pradžioje rašė Adodas (Post 39287)
Kurioje vietoje ten tiksliai tos sklendes yra ? Asis isores taip apziurinejau siandine ta isiurbimo kolika tai nlb supratau kur ten ju vieta. Is karto uz EGR voztuvo ar kur kitur ? O kokiu principu jos valdosi ir kas lemia ju atsidaryma//uzsidaryma ? Ar visa kolika nuo pat bloko reikia nusiimti ? Tech1 apsviesk :)

Nuotraukoj jos jau ishimtos,valdo jas tokia trauke,jos isimauna i tokius sharnyriukus ant tos traukes ir vienodai uzhsidarineja arba atsidarineja,kai ta trauke arba tie sharnyrai nuluzhta arba ishklimba,jos arba nebeuzhsidaro pilnai,arba neatsidaro ir variklis nebegauna pakankamai oro,o pats ju veikimo principas manau priklauso nuo turbinos (nors tiksliai nezhinau).

tech1 2009-09-17 14:38

veikia priklausomai nuo gazo padeties ... prie mazu sukiu buna uzdarytos , prie didesniu atsidaro ... 202 kebule dar senas I kartos CDI, tai sklendutes valdomos vakuumu ... stovi vakuminis voztuvas ir jas darineja

Adodas 2009-09-17 21:22

Citata:

Pradžioje rašė tech1 (Post 39305)
veikia priklausomai nuo gazo padeties ... prie mazu sukiu buna uzdarytos , prie didesniu atsidaro ... 202 kebule dar senas I kartos CDI, tai sklendutes valdomos vakuumu ... stovi vakuminis voztuvas ir jas darineja

Nuo gazo padeties veikia sakai. Na dar toki idomu dalyka pastebejau kad is vietos, jeigu gazo dugnas - leviau traukia nei, kad tarkim kokia 70 proc gazo nuspausta. Susietum toki dalyka su sklendziu beda ? Na rytoj imesiu foto to kolektoriaus nenuimto tai butu gerai kad parodytum kur tiksliai, nes net kai kurie meistrai apie tokias sklendes net negirdeje...

bitch 2009-09-17 21:39

Negalvojau kad sitam variante ant kiekvieno kolektoriaus atsisakojimo po sklendute stovi :/ cia gal ant visu mersu panasiai ?

tech1 2009-09-18 08:52

ant visu CDI

AndreArmani 2009-09-18 18:40

Labai idomi tema:good:

romkas 2009-09-22 18:42

gal isspres tavo problema http://w202club.com/viewtopic.php?id=5271

AndreArmani 2009-09-22 19:27

Buvau ir as sita detale nusiemes, tai viskas taip pat kaip ir pas rusa, priauge, apsinese suodziais buvo tik as deja valiau pavirsutiniskai, nes del kito reikalo ardziau, tai dabar teks vel nuimt ir isplaut kaip reikiant.

romkas 2009-09-23 17:22

Parasyk kaip po valymo ar reikalai pagerejo

Tomskis 2009-09-23 17:46

ten EGR ? pas mane pravale, pagerejo, zymiai geriau traukia.

AndreArmani 2009-09-23 17:59

Nu jo, ta sistema vadinasi EGR, cia del ekonomijos ir tarsos mazinimo taip sugalvota.

Tomskis 2009-09-23 18:27

nu del ekonomijos tai gali ji atjungt, nieko nepasikeis, tik del tarsos, kiti sako uzglusindavo, maziau kuro vartojo, nes egr grazina ismetamas dujas kazkaip vel i varikli degint. nu bet pas mane buvo daug apsineses, smalkiu juodu daug, max greitis masinos buvo 170km/h :) pravale, 175km/h buvau issivares, dar ne dugnas :D

tech1 2009-09-24 14:41

turbininiam varikliui negali atjungti EGR, nes variklis dirbs tik avariniu rezimu ir nebus traukos

Adodas 2009-10-04 12:24

Sklendes patikrintos veikia kuo puikiausiai ir suodziu labai minimaliai buvo bet EGR ir kolektorius isplauti ir blizga, deja niekas nepasikeite nuo to. Rytoj paskutinis etapas remonto, purkstuku keitimas na ir del visa ko kompresija pasimatuosim(nors kuriasi puikiai), jei tai nepades nebelieka teoriju kodel galetu taip duminti ir dusti pradzioje. Keliose vietose daryta diegnostika nieko nerodo. Zodziu situacijos update rytoj bus :)

Adodas 2009-10-15 09:41

Na pagaliau viskas veikia puikiai, sureguliuoti purkstukai ir pakeisti ju antgaliai :vairuot:


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 14:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.