![]() |
W202 2.2cdi ar problema sklendeje?
Sveiki, temoje apie didziausius pasiektus greicius Samagonas uzsimine apie cdi sklendes kurios kolektoriuje darinejasi priklausomai nuo variklio darbo. Turiu ta pacia beda kurios vis dar neisprendziau, dumina prie zemu apsuku ir is vietos netraukia o dabar dar ir visosse apsukose dumina tai galvoju gal jau ta sklende striginejo kol pagaliau visai nuluzo. Kaapie sia teorija manote? Turbina ir jos valdymas, variklio kompas, purkstukai srauto matuokle tikrinta ir veikia. Ar namu salygomis sunkubutu nusiimti ta isiurbimo kolika ?
|
Nezhinau,kaip tas kolektorius tiksliai vadinasi,ar ipurshkimo ar isiurbimo ar turbinos? Bet atrodo jis taip http://images.google.com/imgres?imgu...Mcz_4Aa_-emsDg ir ten truputi,kazhka kalba apie jo veikimo principa.Ne Mersas,bet sistema manau panashi.
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
na belieka paciam pasiziureti , kaip ten po kolektorium atrodo
|
Citata:
|
1 Attachment(s)
Citata:
|
veikia priklausomai nuo gazo padeties ... prie mazu sukiu buna uzdarytos , prie didesniu atsidaro ... 202 kebule dar senas I kartos CDI, tai sklendutes valdomos vakuumu ... stovi vakuminis voztuvas ir jas darineja
|
Citata:
|
Negalvojau kad sitam variante ant kiekvieno kolektoriaus atsisakojimo po sklendute stovi :/ cia gal ant visu mersu panasiai ?
|
ant visu CDI
|
Labai idomi tema:good:
|
gal isspres tavo problema http://w202club.com/viewtopic.php?id=5271
|
Buvau ir as sita detale nusiemes, tai viskas taip pat kaip ir pas rusa, priauge, apsinese suodziais buvo tik as deja valiau pavirsutiniskai, nes del kito reikalo ardziau, tai dabar teks vel nuimt ir isplaut kaip reikiant.
|
Parasyk kaip po valymo ar reikalai pagerejo
|
ten EGR ? pas mane pravale, pagerejo, zymiai geriau traukia.
|
Nu jo, ta sistema vadinasi EGR, cia del ekonomijos ir tarsos mazinimo taip sugalvota.
|
nu del ekonomijos tai gali ji atjungt, nieko nepasikeis, tik del tarsos, kiti sako uzglusindavo, maziau kuro vartojo, nes egr grazina ismetamas dujas kazkaip vel i varikli degint. nu bet pas mane buvo daug apsineses, smalkiu juodu daug, max greitis masinos buvo 170km/h :) pravale, 175km/h buvau issivares, dar ne dugnas :D
|
turbininiam varikliui negali atjungti EGR, nes variklis dirbs tik avariniu rezimu ir nebus traukos
|
Sklendes patikrintos veikia kuo puikiausiai ir suodziu labai minimaliai buvo bet EGR ir kolektorius isplauti ir blizga, deja niekas nepasikeite nuo to. Rytoj paskutinis etapas remonto, purkstuku keitimas na ir del visa ko kompresija pasimatuosim(nors kuriasi puikiai), jei tai nepades nebelieka teoriju kodel galetu taip duminti ir dusti pradzioje. Keliose vietose daryta diegnostika nieko nerodo. Zodziu situacijos update rytoj bus :)
|
Na pagaliau viskas veikia puikiai, sureguliuoti purkstukai ir pakeisti ju antgaliai :vairuot:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.