MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Bendras (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=168)
-   -   Kokiu greiciu galima tempti MB automata ant N (neutralios) padeties? (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=2596)

bitch 2009-09-17 13:33

Kokiu greiciu galima tempti MB automata ant N (neutralios) padeties?
 
Svarbiausia vaziuodami nejunkit N pavaros. Stovedami galit, bet jei vaziuojant tai darysit tai bus lbj lbj blogai :wave:

mikis 2009-09-17 13:58

o kas tas per blogis? :) apsvieskit smulkiau nuo kalno riedant kodel negalim jungti N ?


Citata:

Pradžioje rašė bitch (Post 39292)
Svarbiausia vaziuodami nejunkit N pavaros. Stovedami galit, bet jei vaziuojant tai darysit tai bus lbj lbj blogai :wave:


bitch 2009-09-17 14:06

Citata:

Pradžioje rašė mikis (Post 39297)
o kas tas per blogis? :) apsvieskit smulkiau nuo kalno riedant kodel negalim jungti N ?

Manuale parasyta, kad grieztai draudziama junkti n pavara vaziuojant. Nzn kaip su naujais automatais bet su senais 4 ir 5 begiu tai daryti draudziama. Kaip ir tempti masina iki 50km/h ir nedaugiau 10 km.

dyzelis 2009-09-17 15:46

Citata:

Pradžioje rašė bitch (Post 39299)
Manuale parasyta, kad grieztai draudziama junkti n pavara vaziuojant. Nzn kaip su naujais automatais bet su senais 4 ir 5 begiu tai daryti draudziama. Kaip ir tempti masina iki 50km/h ir nedaugiau 10 km.

tai taip iseina, kad tempiant ji turi but uzgesinta?

bitch 2009-09-17 17:41

Citata:

Pradžioje rašė dyzelis (Post 39311)
tai taip iseina, kad tempiant ji turi but uzgesinta?

gal kazka ne taip supratai :/ jei tave temps ir automatas pas tave tai to greicio negalima virsyti

Dievs2 2009-09-17 19:26

pas mane isvis jokio bloko ner. gali mest pats ka kada nori :D

Tomskis 2009-09-17 19:49

nesamone kad ant N negalima tempti, tai o kaip tu ja partempsi? draugelio w210 tempe nuo kauno i vilniu, 100km, ir ant 90km/h, nes variklis kaito, uzgesinta tempe, susitvarke varikli ir viskas ciki. dezei nieko neatsitiko. kam gi daugiau ta N reikalinga? reikalingos tik D, R, ir P. o N tik tempimui ir servise kad ant keltuvo pakelt.

samagonas 2009-09-17 19:58

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 39325)
nesamone kad ant N negalima tempti, tai o kaip tu ja partempsi? draugelio w210 tempe nuo kauno i vilniu, 100km, ir ant 90km/h, nes variklis kaito, uzgesinta tempe, susitvarke varikli ir viskas ciki. dezei nieko neatsitiko. kam gi daugiau ta N reikalinga? reikalingos tik D, R, ir P. o N tik tempimui ir servise kad ant keltuvo pakelt.

Ir ash esu hyundaju kazhkada tempes 100km,uzhgesinta,tai irgi berods nieko nenutiko,bet sako kad kai tempi uzhgesinta dezhe nepilnai tepasi,o ar chia teisybe,nezhinau

nissen29 2009-09-17 20:05

mane irgi yra tempe W 210 2,9 TD ant N padeties uzgesintu varikliu, na lyg ir nieko nenutiko.

bitch 2009-09-17 20:13

Citata:

Pradžioje rašė Arce (Post 39334)
Aš man atrodo šiame forume buvau radęs manualą, negi jūs neskaitėt :) ?

Tempti tikrai rekomenduojama tik 50km/h greičiu ir iki 120km.

Буксировку можно производить только при установке рычага выбора диапазона в положение
«N». Скорость буксировки не должна превышать 50 км/час.
При буксировке на расстояние свыше 120 км, а также при средних и тяжёлых дорожных
условиях необходимо приподнять заднюю ось автомобиля или расстыковать входной фланец
карданного вала. Лучший вариант — перевозка автомобиля на специальном трейлере.

Tai ka as sakiau :D tik kilometraza suklydau. Cia ir taip aisku kad blogai tampyti automatus. Nes nesitepa pavaru deze.

Tomskis 2009-09-17 20:13

Citata:

Pradžioje rašė Arce (Post 39334)
Aš man atrodo šiame forume buvau radęs manualą, negi jūs neskaitėt :) ?

Tempti tikrai rekomenduojama tik 50km/h greičiu ir iki 120km.

Буксировку можно производить только при установке рычага выбора диапазона в положение
«N». Скорость буксировки не должна превышать 50 км/час.
При буксировке на расстояние свыше 120 км, а также при средних и тяжёлых дорожных
условиях необходимо приподнять заднюю ось автомобиля или расстыковать входной фланец
карданного вала. Лучший вариант — перевозка автомобиля на специальном трейлере.

cia ir atsakymas i tavo klausima, negalima tempti greiciaunei 50km/h jeigu masina uzvesta, uzgesinta tempk nors 200km/h. nes parasyta arba pakelt gala reik, arba atjunkt kardana, manau kai ant laisvu dirba, ir didelis greitis, kencia deze, o kai variklis uzgesintas, deze nesisuka.

Edgis 2009-09-17 20:16

Dėžė nesisuks jei bus atjungtas kardanas, kol jis neatjungtas, tol dėžė sukasi

Tomskis 2009-09-17 20:17

aj nu bendrai automate gal, mechaninej sankaba ismynei ir nesisuka, automatuose nenusimanau

Edgis 2009-09-17 20:19

Sukasi ir mechanika

Tomskis 2009-09-17 20:20

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 39344)
Sukasi ir mechanika

tikrai nesisuka, paprastas pavyzdys kai subirejes isminamasis guolis. aisku as kalbu apie priekiu vedamas masinas, jei galas veda gal kitaip viskas, nzn

bitch 2009-09-17 20:20

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 39337)
cia ir atsakymas i tavo klausima, negalima tempti greiciaunei 50km/h jeigu masina uzvesta, uzgesinta tempk nors 200km/h. nes parasyta arba pakelt gala reik, arba atjunkt kardana, manau kai ant laisvu dirba, ir didelis greitis, kencia deze, o kai variklis uzgesintas, deze nesisuka.

Ka cia nusisnekejei :D jei dirba variklis tai isvis masinos nereikia tempti :D ji ir pati sugebetu vaziuoti :D Manau dazniausis masinas tempia jei ju variklis neuzsikuria ar neveikia :D

Jei kardanas sukasi tai ir pavaru deze sukasi. Parasyta jog ant N padeties masina rekomenduotina tempti iki 50 km/h ir iki 120 km. Jei atjunksi kardana tai temk nors iki dugno :D

Tomskis 2009-09-17 20:22

Citata:

Pradžioje rašė bitch (Post 39348)
Ka cia nusisnekejei :D jei dirba variklis tai isvis masinos nereikia tempti :D ji ir pati sugebetu vaziuoti :D Manau dazniausis masinas tempia jei ju variklis neuzsikuria ar neveikia :D

Jei kardanas sukasi tai ir pavaru deze sukasi. Parasyta jog ant N padeties masina rekomenduotina tempti iki 50 km/h ir iki 120 km. Jei atjunksi kardana tai temk nors iki dugno :D

tai gali but dezes gedimas, nesijungia D ir pan, tempi ant N, variklis uzvestas tam kad veiktu stabdziai, valytuvai, sviesos, peciukas.

Edgis 2009-09-17 20:23

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 39347)
tikrai nesisuka, paprastas pavyzdys kai subirejes isminamasis guolis. aisku as kalbu apie priekiu vedamas masinas, jei galas veda gal kitaip viskas, nzn

Sankaba skirta atjungti variklį nuo dėžės, o ne išjungti dėžę, jos viduje dantarčiai sukasi sėkmingai, nes sukasi ratai, nes pajungtas kardanas. N padėtis tiek automate, tiek mechanikoje dėžės neišjungia, ten sėkmingai sukasi dantračiai:)

bitch 2009-09-17 20:24

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 39342)
aj nu bendrai automate gal, mechaninej sankaba ismynei ir nesisuka, automatuose nenusimanau

Sukasi ir mechanine :wave: sankaba tik varikli atjungia, kad nesuktu dezes.

samagonas 2009-09-17 20:24

O gal gazo pedalas nuluzho ? :)))))

bitch 2009-09-17 20:25

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 39349)
tai gali but dezes gedimas, nesijungia D ir pan, tempi ant N, variklis uzvestas tam kad veiktu stabdziai, valytuvai, sviesos, peciukas.

Jei butu dezes gedimas tai jos isvis negalima butu tempti, ant traliuko arba kardana out ir tada... :)

Tomskis 2009-09-17 20:29

kodel ne, jeigu isijungia avarinis rezimas? nzn galima negalima, as tai tempciau :)

Edgis 2009-09-17 20:39

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 39357)
kodel ne, jeigu isijungia avarinis rezimas? nzn galima negalima, as tai tempciau :)

Avarinis rėžimas skirtas apsaugoti dėžę, tai kad jis įsijungė nereiškia, kad galima su dėže daryti ką tik nori. Tempti galima pagal gamintojo nurodymus, man taip pačiam meistras aiškino. Sakė universaliausias tarpas yra max 80km/h ir 80km, jei reikia tempti toliau tada rekomenduojama sustoti ir pailsinti dėžę.

Edgis 2009-09-17 20:46

Citata:

Pradžioje rašė Arce (Post 39365)
Pas draugę kaip tik automatas važiavo tik ant 2, tai tempė sėkmingai ant N iki servizo :) Pasirodo dėžė aušinama, ir pateko antifryzo į dėžę.. 800lt malonumas atsiėjo.

Audi A4 1.9TDI

Džiaukis kad pas tavo draugę ne triptronic buvo, ten nelaimė visiška. Jos varomos diržu, kuris mėgsta trūkinėti ir taip sugadinti dėžę. Patys AUDI pripažino broką, bet taisė labai nenoriai. Jei skelbime parašyta, kad dėžė triptronic ir nurodytas dėžės defektas, tai labai patariu jos nepirkti

Tomskis 2009-09-17 20:50

o kodel pvz su triptronikais galima tampyt priekabas, namelius ir pan? o su paprastais automatais negalima ?

bitch 2009-09-17 21:01

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 39368)
o kodel pvz su triptronikais galima tampyt priekabas, namelius ir pan? o su paprastais automatais negalima ?

Galima ir su automatais taip pat ir su triptronikais. Triptronikas tas pats automatas. O visi automatai nelabai megsta buti tampomi ir ka nors tempti :D

Tomskis 2009-09-17 21:03

nu mes kai tevui ieskojom fordo automato, tai kur automatas, farkopu nebuvo, o kur triptronikas , visur beveik farkopai buvo. gal kazkaip kitaip?

Edgis 2009-09-17 21:06

Triptronic yra paprastas automatas, tik kvailos ir nepatvarios sistemos automatas. Tampyti galima ir su automatu, bet nereikia persistengti. To pačio tampymo nemėgsta ir mechanika, nes labai ėdama sankaba, tos pačios sankabėlės ėdamos ir automate. Ko pasekoje be gailesčio užtampius automatą jis pradeda buksuoti

bitch 2009-09-17 21:08

Mes su Edgiu kaip susitare panasiai rasom :D

Edgis 2009-09-17 21:10

Aga, čia viena rašo, o kitas jau parašęs sėdi ir gaunasi dviguba informacija:D

dyzelis 2009-09-18 08:51

nu tai vienu zodziu, jei masina neuzsiveda meti N ir tave tempia iki 50 km/h greiciu, iki 120km, o jei uzsiveda ir kazkokiu budu nesimeto deze iskyrus N tai isvis negalima? tada ant ratuku? pas mane italiskas manualas :)

tech1 2009-09-18 09:04

nukliedejot cia jau visai i pievas :laugh:

Edgaras 2009-09-18 09:58

nu tech1 papaskok kaip realiai yra ?? :)

as asmeniskai irgi esu girdejas lygiai ta pati kad automatus galima tempt tik letai

Mb 140 2009-09-18 10:08

tampydavom tuos automatus,nieko jiem neatsitikdavo

Edgaras 2009-09-18 10:13

tai kad nieko neatsitikdavo tai tikiu
as pats seniau su hyundajum kai nezinojau kad negalima taip daryt tai mieste ar autuostradoj isibegeji ir jungi N nuokalnej :))
ir nieko jam neatsitiko.
bet vistiek nera gerai tai greiciu dezei :)

nova 2009-09-18 10:16

is originalaus W124 manualo:

http://www.gdtm.net/w124rusGuide/W71.jpg

Mb 140 2009-09-18 10:31

Citata:

Pradžioje rašė nova (Post 39421)
is originalaus W124 manualo:

http://www.gdtm.net/w124rusGuide/W71.jpg

na tai tempimas galimas,tik isjungus varikli,kaip ir viskas aisku,kam ten vaziuodamas junginet tai nezinau,nors kartais pirkdamas gali rankiniu budu sumest begius,kad zinotum ar visi yra

Edgaras 2009-09-18 10:38

Citata:

Pradžioje rašė nova (Post 39421)
is originalaus W124 manualo:

nieko nesuprantu ka ten raso :xx:

dabar savo rankose turiu honda accord 2008m manuala lietuviska
visu pirma tai raso kad su trosu tempti automobili yra visiskai netinkamas budas :xx:
bet jeigu kitos iseities nera tai reikia tempti ne toliau kaip 80km ir ne didesniu kaip 55km/h greiciu

nova 2009-09-18 10:40

Citata:

Pradžioje rašė Mb 140 (Post 39423)
na tai tempimas galimas,tik isjungus varikli,kaip ir viskas aisku,kam ten vaziuodamas junginet tai nezinau,nors kartais pirkdamas gali rankiniu budu sumest begius,kad zinotum ar visi yra

tada skaityk dar :D
is W140 manualo:

http://www.gdtm.net/w140rusGuide/135str.jpg


tas pats ir W124:

http://www.gdtm.net/w124rusGuide/W107.jpg

bitch 2009-09-18 10:43

manau ir su ijungtu varikliu tokie pat reikalavimai, nes riedeti ant laisvo nuo kalno su ijungtu varikliu irgi blogai . tai ir tempti yra blogai :D krc rakinam tema ir einam :vynas:


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.