MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W203 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=208)
-   -   Per Kiek laiko į saloną pučia šiltą orą (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=26227)

Lukasas1 2019-11-26 10:33

Per Kiek laiko į saloną pučia šiltą orą
 
Sveiki,

Mašina 2000m MB C220 W203 2.2 CDI sedanas, dyzelis. Per kiek laiko apšyla variklis (t.y kokį atstumą nuvažiavus, salone pasirodo šiltas oras? Kai lauko temperatūra 0, man reikia nuvažiuoti apie 10 km, kol į saloną pradeda pūsti vos šiltas oras. Spidometre kur rodo temperatūrą stulpelis vos pakyla.

Lukasas1 2019-11-29 10:51

Nepasiekia, o jei viskas gerai veikia, per kiek laiko maždaug turi pasiekti ir šiltą orą pradėti į saloną pūsti?

LinasP 2019-11-30 19:16

Praktinė patirtis: C220, w203, 2005m, oro temperatūra 0 laipsnių
A variantas, sąlygos
1. termostatas veikiantis;
2. "heater booster" - automatic (įjungta skydelyje), "virdulys" veikiantis
3. Judėjimas - nuolat be kamščių (stovint kamštyje kaitintuvas stipriai pagelbėja, jis dakaitina tosolą/antifreezą t.y. dirba savo kaitinio darbą)
Rezultatas: ~45laipnius temp pasiekia per mažiau negu 3-5min. Salone jau pučiamas šiltas oras.

B variantas, sąlygos
1. termostatas veikiantis;
2. "heater booster" - automatic (įjungta skydelyje), "virdulys" atjungtas nes srebia akumą net ir išjungus variklį (nuoroda į temą: http://www.mb1.lt/showthread.php?t=26215)
3. Judėjimas - nuolat be kamščių (stovint kamštyje variklis šyla labai ilgai, praktiškai nejuntamas variklio temp. padidėjimas lyginant su judėjimu kai apsukas pakilnoji)
Rezultatas: ~45laipsnius temp pasiekia maždaug per 10min.

Reziume: tikrink termostatą, nes jeigu jis nuolat atidarytas, tuomet ir "heater booster" nepagelbės. Termostatą gali patikrinti ir neišėmęs, išvažiuok į užmiestį, variklis turi pasiekti darbinę temp. Jeigu termostatas blogas, tuomet mieste variklio temp. pasiekusi darbinę temp., išvažiavus į užmiestį pastebėsi kaip nukrenta variklio temp. (tokį testą geriau daryti kai lauke didesnis minusas)
Jeigu "heater booster" sugedęs, tuomet jis neveiks visai (B variaintas). Na o jeigu "heater booster" veiks nuolat t.y kaitins, gerą akumą nusodins per ~4val.

p.s. aprašiau praktinę pusę, tai ką patyriau ant savo kailio.

Lukasas1 2019-12-04 08:45

Citata:

Pradžioje rašė LinasP (Post 527552)
Praktinė patirtis: C220, w203, 2005m, oro temperatūra 0 laipsnių
A variantas, sąlygos
1. termostatas veikiantis;
2. "heater booster" - automatic (įjungta skydelyje), "virdulys" veikiantis
3. Judėjimas - nuolat be kamščių (stovint kamštyje kaitintuvas stipriai pagelbėja, jis dakaitina tosolą/antifreezą t.y. dirba savo kaitinio darbą)
Rezultatas: ~45laipnius temp pasiekia per mažiau negu 3-5min. Salone jau pučiamas šiltas oras.

B variantas, sąlygos
1. termostatas veikiantis;
2. "heater booster" - automatic (įjungta skydelyje), "virdulys" atjungtas nes srebia akumą net ir išjungus variklį (nuoroda į temą: http://www.mb1.lt/showthread.php?t=26215)
3. Judėjimas - nuolat be kamščių (stovint kamštyje variklis šyla labai ilgai, praktiškai nejuntamas variklio temp. padidėjimas lyginant su judėjimu kai apsukas pakilnoji)
Rezultatas: ~45laipsnius temp pasiekia maždaug per 10min.

Reziume: tikrink termostatą, nes jeigu jis nuolat atidarytas, tuomet ir "heater booster" nepagelbės. Termostatą gali patikrinti ir neišėmęs, išvažiuok į užmiestį, variklis turi pasiekti darbinę temp. Jeigu termostatas blogas, tuomet mieste variklio temp. pasiekusi darbinę temp., išvažiavus į užmiestį pastebėsi kaip nukrenta variklio temp. (tokį testą geriau daryti kai lauke didesnis minusas)
Jeigu "heater booster" sugedęs, tuomet jis neveiks visai (B variaintas). Na o jeigu "heater booster" veiks nuolat t.y kaitins, gerą akumą nusodins per ~4val.

p.s. aprašiau praktinę pusę, tai ką patyriau ant savo kailio.

Kokioje vietoje randasi heater boosteris? (kaip zinoti ar pas mane jis yra) Koks zenkliukas ji indentifikuoja spidometre?

LinasP 2019-12-04 09:41

Citata:

Pradžioje rašė Lukasas1 (Post 527642)
Kokioje vietoje randasi heater boosteris? (kaip zinoti ar pas mane jis yra) Koks zenkliukas ji indentifikuoja spidometre?

Patikrink ar yra funkcija "Heater Booster":
* Pasuk raktą į pirmą padėtį;
* Spausk ant vairo esančius mygtukus (puslapis);
* Eik iki "Settings";
* Spaudi ant vairo esančią rodyklę i viršų;
* Pasirink "Heater"

Jeigu pastatytas "Automatic" turi veikti automatiškai kai laiko temp. mažesnė negu +6 laipsniai.

Ar Heater Booster gyvas, sunku pasakyti. Reikia jį patį tikrinti, negaliu atsakyti ar per STAR galima jį patikrinti ar jis gyvas.
Jeigu Heater Booster gyvas tai kai lauke 0 laipsnių šiltą orą jau pučia po maždaug 3-5min

Lukasas1 2019-12-04 09:54

Citata:

Pradžioje rašė LinasP (Post 527644)
Patikrink ar yra funkcija "Heater Booster":
* Pasuk raktą į pirmą padėtį;
* Spausk ant vairo esančius mygtukus (puslapis);
* Eik iki "Settings";
* Spaudi ant vairo esančią rodyklę i viršų;
* Pasirink "Heater"

Jeigu pastatytas "Automatic" turi veikti automatiškai kai laiko temp. mažesnė negu +6 laipsniai.

Ar Heater Booster gyvas, sunku pasakyti. Reikia jį patį tikrinti, negaliu atsakyti ar per STAR galima jį patikrinti ar jis gyvas.
Jeigu Heater Booster gyvas tai kai lauke 0 laipsnių šiltą orą jau pučia po maždaug 3-5min

Tokia funkcija yra Settings Heater, nustatyta ant auto. Kokia jungtis termostato apacioje, kur slanga isikisa i termostato vidu ar sunku ja atjungti keiciant termostata?

LinasP 2019-12-04 18:56

Citata:

Pradžioje rašė Lukasas1 (Post 527646)
Tokia funkcija yra Settings Heater, nustatyta ant auto. Kokia jungtis termostato apacioje, kur slanga isikisa i termostato vidu ar sunku ja atjungti keiciant termostata?


Peržiūrėjus antrą komentarą, viskas aišku kaip atjungti, ištraukti viskas simple. Atjungti jungtį nėra sudėtinga, atjungi ir tiek.

Lukasas1 2019-12-05 06:15

Citata:

Pradžioje rašė LinasP (Post 527667)
Peržiūrėjus antrą komentarą, viskas aišku kaip atjungti, ištraukti viskas simple. Atjungti jungtį nėra sudėtinga, atjungi ir tiek.

Video ne toks termostatas, kaip kaip C220 CDI 105kW. Pas mane termostato apačioje yra žarną be chamuto, kuri įsikiša į termostato vidų. Jungtis matosi nuotraukoje:

https://www.ebay.co.uk/itm/Coolant-T...-/143040435574

LinasP 2019-12-05 08:05

Citata:

Pradžioje rašė Lukasas1 (Post 527685)
Video ne toks termostatas, kaip kaip C220 CDI 105kW. Pas mane termostato apačioje yra žarną be chamuto, kuri įsikiša į termostato vidų. Jungtis matosi nuotraukoje:

https://www.ebay.co.uk/itm/Coolant-T...-/143040435574

Termostatas:
https://www.youtube.com/watch?v=uSl0OECdR1U

O atsakant i klausima ar sunku atjungti temperatūros daviklio jungti, tai atjungimas kaip ir kitu jungciu, yra fiksatorius, paspaudus ji, nuiimi jungti.

Termostato keitimas (w211, bet auto 2.2cdi, termostatas toks pat koks ir tavo paveikslelyje):
https://www.youtube.com/watch?v=6peOW4VgdQc

Ir jeigu keisi termostata, tuomet galima keisti su korpusu arba tik termostata. As keiciausi, pirkau visa komplekta (termostatas korpuse)

Sekmes!

Lukasas1 2019-12-05 08:55

Citata:

Pradžioje rašė LinasP (Post 527686)
Termostatas:
https://www.youtube.com/watch?v=uSl0OECdR1U

O atsakant i klausima ar sunku atjungti temperatūros daviklio jungti, tai atjungimas kaip ir kitu jungciu, yra fiksatorius, paspaudus ji, nuiimi jungti.

Termostato keitimas (w211, bet auto 2.2cdi, termostatas toks pat koks ir tavo paveikslelyje):
https://www.youtube.com/watch?v=6peOW4VgdQc

Ir jeigu keisi termostata, tuomet galima keisti su korpusu arba tik termostata. As keiciausi, pirkau visa komplekta (termostatas korpuse)

Sekmes!

nusipirkau su visu korpusu. Ne apie temperatūros davikli noriu pasakyti, o apie jungtį ant termostato korpuso į kurią įsikiša žarną. žarna ne užsimanau, bet įsikiša į vidų. Ant žarnos nesimato jos jungties, tai manau žarną bus galima atjungti tik nuėmus termostato korpusą. Video kurį siuntete termostatas ne toks kaip mano, ten jungtis į kurią įsimanau žarna yra užglušinta, matosi video, kai jis deda naują termostatą.

Skyle desineje puseje

https://www.autodoc.lt/meat-doria/7757494

LinasP 2019-12-05 10:44

Citata:

Pradžioje rašė Lukasas1 (Post 527687)
nusipirkau su visu korpusu. Ne apie temperatūros davikli noriu pasakyti, o apie jungtį ant termostato korpuso į kurią įsikiša žarną. žarna ne užsimanau, bet įsikiša į vidų. Ant žarnos nesimato jos jungties, tai manau žarną bus galima atjungti tik nuėmus termostato korpusą. Video kurį siuntete termostatas ne toks kaip mano, ten jungtis į kurią įsimanau žarna yra užglušinta, matosi video, kai jis deda naują termostatą.

Pirmoje nuorodoje https://www.youtube.com/watch?v=uSl0OECdR1U termostatas toks pat kaip tavo nuorodoje https://www.ebay.co.uk/itm/Coolant-T...-/143040435574

Keiciant termostata reikia atjungti slangas, jeigu nepavyksta, tuomet nuimk, atsuk termostata ir atjungsi slanga :).

Lukasas1 2019-12-09 08:08

Citata:

Pradžioje rašė LinasP (Post 527692)
Pirmoje nuorodoje https://www.youtube.com/watch?v=uSl0OECdR1U termostatas toks pat kaip tavo nuorodoje https://www.ebay.co.uk/itm/Coolant-T...-/143040435574

Keiciant termostata reikia atjungti slangas, jeigu nepavyksta, tuomet nuimk, atsuk termostata ir atjungsi slanga :).

Savaitgalį pakeičiau termostatą. Važiuojant autostrada variklio temperatūra paliko iki 70-80 laipsn. Per 100km 90laipsn nepasiekė. Šį rytą važiuojant į darbą atsumtas 12 km. per miestą, temperatūra pakilo iki 60 laipsn. įjungus pečiuką truputi nukrenta. Geriau pasidarė tiek kad pakyla važiuojant ilgesnį atstumą iki 80 anksciau max 60 laipsn kildavo. Kas dar lieka kad greičiau šiltų ir pasiekų darbinę tem taip kai turi būti? Heater boosteri tikrinti?

LinasP 2019-12-09 16:07

Citata:

Pradžioje rašė Lukasas1 (Post 527751)
Savaitgalį pakeičiau termostatą. Važiuojant autostrada variklio temperatūra paliko iki 70-80 laipsn. Per 100km 90laipsn nepasiekė. Šį rytą važiuojant į darbą atsumtas 12 km. per miestą, temperatūra pakilo iki 60 laipsn. įjungus pečiuką truputi nukrenta. Geriau pasidarė tiek kad pakyla važiuojant ilgesnį atstumą iki 80 anksciau max 60 laipsn kildavo. Kas dar lieka kad greičiau šiltų ir pasiekų darbinę tem taip kai turi būti? Heater boosteri tikrinti?

Variklis tokiu oru kai lauke +1 +4 ar +6 turi pasiekti 90 laipsnių pravažiavus tokį atstumą kaip rašai. Mano ir be HeaterBoosterio pasiekia. Ar nėra oro aušinimo sistemoje, kiek aušinimo skysčio išsiplėtimo bakelyje? Ar supylus aušinimo skystį ir užvedus variklį laikei atidarytą išsiplėtimo bakelį, paskui dapylei kai pamažėjo? Ar kai keitei aušinimą šildymą ant max buvai atsukęs?

Lukasas1 2019-12-10 06:40

Citata:

Pradžioje rašė LinasP (Post 527761)
Variklis tokiu oru kai lauke +1 +4 ar +6 turi pasiekti 90 laipsnių pravažiavus tokį atstumą kaip rašai. Mano ir be HeaterBoosterio pasiekia. Ar nėra oro aušinimo sistemoje, kiek aušinimo skysčio išsiplėtimo bakelyje? Ar supylus aušinimo skystį ir užvedus variklį laikei atidarytą išsiplėtimo bakelį, paskui dapylei kai pamažėjo? Ar kai keitei aušinimą šildymą ant max buvai atsukęs?

Taip keičiau antifrizą. Pakeitus termostatą supyliau naują, laikiau atsuktą bakelį ir kol mašina dirbo tuščia eiga 20min. po to truputį nukrito antifrizo lygis ir dapyliau. kol mašina dirbo šildymas buvo nustatytas max, tik nebuvo įjungtas vėjelis kad, pūstų

Lukasas1 2020-01-08 08:16

Sveiki,

Pakeistas termostatas, oro kamščio sistemoje nėra. variklis nepasiekia darbinės temperatūros. 100km nuvažiavus pakyla iki 75 laipsn. įjungus, kad pūstų šiltą orą į saloną nukrenta iki 55 laipns ir daugiau nekyla. kas dar gali būti? el cirkuliacinis siurbliukas? gal kur antifryzo vožtuvas yra, kurio aš nežinau? mašina MB w203 sedanas CDI 105kW

Vytautas29 2020-01-08 09:40

Citata:

Pradžioje rašė Lukasas1 (Post 528490)
Sveiki,

Pakeistas termostatas, oro kamščio sistemoje nėra. variklis nepasiekia darbinės temperatūros. 100km nuvažiavus pakyla iki 75 laipsn. įjungus, kad pūstų šiltą orą į saloną nukrenta iki 55 laipns ir daugiau nekyla. kas dar gali būti? el cirkuliacinis siurbliukas? gal kur antifryzo vožtuvas yra, kurio aš nežinau? mašina MB w203 sedanas CDI 105kW

Atsidarę kapota ir stovėdami priešais variklį pažiūrėkite ar nėra po kaire puse mažo radiatoriaus. Jeigu yra štai jums ir nešylančio variklio kaltininkas,
Tema plačiai išdiskutuota. Pasiskaitykite.

Lukasas1 2020-01-09 06:09

Citata:

Pradžioje rašė Vytautas29 (Post 528493)
Atsidarę kapota ir stovėdami priešais variklį pažiūrėkite ar nėra po kaire puse mažo radiatoriaus. Jeigu yra štai jums ir nešylančio variklio kaltininkas,
Tema plačiai išdiskutuota. Pasiskaitykite.

O kur galima plačiau paskaityti šia tema? Mažas radiatorius kairėje pusėje yra. Kas gali būti su juo negerai?

Lukasas1 2020-01-14 13:04

Citata:

Pradžioje rašė Vytautas29 (Post 528493)
Atsidarę kapota ir stovėdami priešais variklį pažiūrėkite ar nėra po kaire puse mažo radiatoriaus. Jeigu yra štai jums ir nešylančio variklio kaltininkas,
Tema plačiai išdiskutuota. Pasiskaitykite.

Taigi tas mažas radiatorius tepalo aušinimui skirtas....

Vytautas29 2020-01-14 15:31

Citata:

Pradžioje rašė Lukasas1 (Post 528693)
Taigi tas mažas radiatorius tepalo aušinimui skirtas....

Tepalui skirtas metalinis gyvatukas esantis priekyje. o šito radiatoriaus paskirtis kita.
Šie radiatoriai yra tik pas auto gamintas pietinėms regionams PVZ Italija ir tt.
Perspauskite šio radiatoriaus žarnele kad nutraukti aušinimo skyscio tekėjimą ir mašina pradės šilti.
Forume apie tai daug rašyta. reikia netingėti paieškoti.

Lukasas1 2020-01-15 12:39

Citata:

Pradžioje rašė Vytautas29 (Post 528696)
Tepalui skirtas metalinis gyvatukas esantis priekyje. o šito radiatoriaus paskirtis kita.
Šie radiatoriai yra tik pas auto gamintas pietinėms regionams PVZ Italija ir tt.
Perspauskite šio radiatoriaus žarnele kad nutraukti aušinimo skyscio tekėjimą ir mašina pradės šilti.
Forume apie tai daug rašyta. reikia netingėti paieškoti.

Laba diena,

Ačiū už informaciją. Tikrai forume ieškojau, bet nerandu panašios temos. Gal galite atsiųsti nuorodą? Labai padėtumėte.

Lukasas1 2020-02-07 10:42

Citata:

Pradžioje rašė Vytautas29 (Post 528696)
Tepalui skirtas metalinis gyvatukas esantis priekyje. o šito radiatoriaus paskirtis kita.
Šie radiatoriai yra tik pas auto gamintas pietinėms regionams PVZ Italija ir tt.
Perspauskite šio radiatoriaus žarnele kad nutraukti aušinimo skyscio tekėjimą ir mašina pradės šilti.
Forume apie tai daug rašyta. reikia netingėti paieškoti.

??????


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.