MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   W210 2.9TD EGR glusinimas, gerai ar ne? (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=2634)

montemoto 2009-09-24 16:50

W210 2.9TD EGR glusinimas, gerai ar ne?
 
w210 2.9TD+chip 125kw; EGR glushinimas vieni sako, kad gerai negauna karsto ismetamuju duju, neanka suodim isiurbimo kolektorius, kiti sako blogai atseit ekonomija dingsta nes du kart sudegina ta pati. Kaip jus manote?

AndreArmani 2009-09-24 22:18

na teko girdet kad uzglusina juos, bet nzn kaip mersas reaguos i tai, gali kompas imt ir ijungt servisini rezima del netinkamo oro misinio :)

Tomskis 2009-09-25 07:34

manau turi buti geriau glusinant, pabndyk , pamatysi.

tech1 2009-09-25 09:56

manau sekmingai po kurio laiko dingsta trauka :)

montemoto 2009-09-25 14:41

Uzglusinau bet kazkokio stebuklo nepastebejau gal biski geriau, kompas niekiom nesikundzia fiskes palikau pajungtas ant vostuvelio tik vakumus atjungiau nuo egr

Tomskis 2009-09-25 20:07

pavazinek, paziurek, ar geriau traukia, ar sanaudos sumazejo, jei nieko nepasikeite, tai tiek to :)

sidabrinis 2009-09-26 11:20

kurioj vietoj yra tas EGR:seile:

Tomskis 2009-09-26 11:36

mazdaug taip, jis randasi uz oro filtro dezes iskart, bent jau w210.

http://www.w114-115.org.pl/forum/img...168139_EGR.jpg

montemoto 2009-09-26 11:39

Citata:

Pradžioje rašė sidabrinis (Post 40475)
kurioj vietoj yra tas EGR:seile:

nuo ismetimo kolektoriu eina vamzdelis i isiurbimo kolika ir yra vostuvas kuris vadinasi egr

Tomuliss 2009-09-26 15:43

bet gi egr voztuvas reikalingas tam kad maziau terstu aplinka del ko turetu dinkti traukimas?jis nei mazina variklio galia nei didina.tik jei jis susiknisa tada galia tikrai numazeja,bent jau ant peugeot nzn kaip ant mersiuku

Tomskis 2009-09-26 18:04

nu matai jis grazina i varikli dali ismetamu duju, del to variklis turi daugiau darbo, manau gal del to ir silpniau vaziuoja. bent teoriskai, zn kas ant fordo ir renault vazineja uzsiglusine, sake geriau

vampyras 2009-09-26 19:02

kam teptis rankas antjunginejant salangas,jai gali tiesiog ken lauke ji isjungti??
pas w211 320 cdi niekas nepagereja :wavecry: isskyrus minimaliai pakilo kuro sanaudos.

Tomskis 2009-09-26 23:06

prie cdi is vis geriau ranku nekist, ka nors su oru pareguliuosi, ziurek jau prasideda fintai :)

montemoto 2009-09-27 10:16

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 40523)
prie cdi is vis geriau ranku nekist, ka nors su oru pareguliuosi, ziurek jau prasideda fintai :)

teisingai pastebeta pas cdi juk dafiga davikliu ir kompas protingesnis nei dfi

kstsram 2009-10-06 08:40

Nanoredamas temos naujos kurti, rasau cia :)
Pas mane yra atjungtas egr
http://i159.photobucket.com/albums/t...Atvaizd076.jpg
Noreciau ji pabandyti prijunti, kaip buvo, paziuret ar funkcionuoja jis :)
Tik vat beda - nezinau kaip ir ka jungti.

Gal galite nurodyti kaip atjungta voztuva pajungti? :)

Is anksto dekingas

kstsram 2009-10-07 07:29

žmonės... ar galite nurodyti kaip ir ką sujungti?:bounce:

kstsram 2009-10-07 12:55

:confused: bent jau koki aprasyma is interneto m? Paciam rasti nepavyko...

sidabrinis 2009-10-07 20:40

pas mane 97m 2,9 td visai nera tokio voztuvo kaip pas tave cia virsuj

Tomskis 2009-10-07 21:28

Citata:

Pradžioje rašė sidabrinis (Post 42341)
pas mane 97m 2,9 td visai nera tokio voztuvo kaip pas tave cia virsuj

ismontuotas pas tave :)

montemoto 2009-10-09 10:17

Citata:

Pradžioje rašė sidabrinis (Post 42341)
pas mane 97m 2,9 td visai nera tokio voztuvo kaip pas tave cia virsuj

Pas tave naujesnis nera uzgesinimo bet egr yra o ta nuotrauka kur virsui tai nuo 3.0D neturbininio

vampyras 2009-10-09 14:05

nezinau koks variklis,nezai kokiu metu gamybos,foto irgi negeriausios kokybes...
vyrai ar netycia nemaisot EGR su variklio uzgesinimo voztuvu?????
(idomu kaip jis lietuviskai vadinasi?) :confused:

kstsram 2009-10-09 14:35

Na siaip visa reikalinga info matoma po mano parase, jei reikia tik metu, variklio ir kebulo.
pas mane yra atjungtas vamzdelis nuo to auksinio "auksinio prietaiso".
Noreciau rast aprayma kaip turi tiksliai buti sujungtos visos slangutes.

Tomskis 2009-10-10 22:30

pagaliau isbandziau, pries egr tvarkyma max greitis 170km/h (keturi zmones + pilna bagazine), po egr sutvarkymo max greitis 195-200km/h (keturi zmones + pilna bagazine). daugiau traukt ir neturi, pagal gamintoja tiek ir priklauso.

Joshua 2009-10-10 22:57

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 42889)
pagaliau isbandziau, pries egr tvarkyma max greitis 170km/h (keturi zmones + pilna bagazine), po egr sutvarkymo max greitis 195-200km/h (keturi zmones + pilna bagazine). daugiau traukt ir neturi, pagal gamintoja tiek ir priklauso.

O tai kas pas tave buwo negerai su EGR ir ka ten tvarkei nelabai suprantu?

Tomskis 2009-10-10 23:26

man sutvarke meistriukas, o kaip ten tvarkosi nzn, bet nuemus oro paemimo vamzdi tarp egr ir kolektoriaus, ten buvo juodu smalkiu, dabar tu smalkiu nebera, ir masina geriau traukia. ten kaip matau nuemus vamzdi, yra kazkoks voztuvas tame egr, gal jis uzstringa ar ka, neisivaizduoju tiesa sakant. kaip meistras sake, trauks geriau + mazesnes sanaudos, traukia tikrai geriau, sanaudu neskaiciuoju.

montemoto 2009-10-15 20:15

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 42898)
man sutvarke meistriukas, o kaip ten tvarkosi nzn, bet nuemus oro paemimo vamzdi tarp egr ir kolektoriaus, ten buvo juodu smalkiu, dabar tu smalkiu nebera, ir masina geriau traukia. ten kaip matau nuemus vamzdi, yra kazkoks voztuvas tame egr, gal jis uzstringa ar ka, neisivaizduoju tiesa sakant. kaip meistras sake, trauks geriau + mazesnes sanaudos, traukia tikrai geriau, sanaudu neskaiciuoju.

gal pas tave jis buvo visalaika praviras tai ir turbo slegis dingsta lauk per dusle, o jei uzstriges tai panasei kaip uzglusintas, jis nepaduoda ismetamuju duju atgal i isiurbimo kolika

Tomskis 2009-10-16 00:03

pas mane nera turbos

montemoto 2009-10-16 21:16

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 43755)
pas mane nera turbos

tai koks mataras

Tomskis 2009-10-16 21:25

parasyta parase, 2.5 D

Ceslav 2011-01-11 08:44

gal kas zino is praktikos jeigu 2.9TD, EGR vamzdelis yra uzkimstas kuro sunaudojimas padideja ?

amigooo 2011-01-13 09:59

Citata:

Pradžioje rašė Ceslav (Post 121560)
gal kas zino is praktikos jeigu 2.9TD, EGR vamzdelis yra uzkimstas kuro sunaudojimas padideja ?

vazineju jau kelis menesius su uzkistu egr vamzdeliu. sanaudos lyg nepadidejo del to

Ceslav 2011-01-14 10:00

Citata:

Pradžioje rašė amigooo (Post 122127)
vazineju jau kelis menesius su uzkistu egr vamzdeliu. sanaudos lyg nepadidejo del to

pas mane buvo uzglusinatas dabar isemiau is slango varzto gabala, vazevimas nepasikeite, dumu niera, del sanaudu uzpiles pina baka paziuresiu.

Autodiagnostika 2011-01-15 17:47

Iš praktikos galiu pasakyt viena EGR vožtuvo darbus kontroliuoja kompiuteris kuris turi savyje įrašyta programa dar gamykloje. EGR užglušinimas mano manymu nieko neduoda, kažkas jau ankščiau buvo pasakęs gali dingti trauka, užsidegti Check Engine lempute, daug kas gali atsitikt. Pasiekus tam tikra skaičiui apsuku kompiuteris duoda signalus ant Egro valdymo uždaryk vožtuvą. Taigi aišku spręsti kiekvienam bet kas jau įvesta į kompiuterį programiškai manau nėra prasmes keisti, nebent perrašinėt visa programa kad nebūtų Egro valdyme. Jau sakė kad butu svaresnis išmetimas Egras purškia į kolektorių porcija išmetamųjų duju. Manau kad Mersu elektronika geresne negu Renault nes jau buvo daug Renault ypač Laguna II dyzelis, sako klientas dingo trauka, dūmai juodi , dega Check Engine. Diagnostikos metu paaiškėja kad visiškai nedirba Egr Vožtuvas, įranga su kuria dirbama leidžia matyti jo darbą procentais. Kai kurie nuperka auto sėkmingai važinėja koki pusmeti kai kurie 3 mėnesius. kai kurie patys sako buvau ji užglūšines. Pravalo jeigu tas įmanoma, pajungia Egra viskas tvarkoje. Ant Egro atsiranda sodžių profilaktika rekomenduojama ji valyti karta per pusmeti arba nors karta per metus. Dar mano nuomone jeigu kas nors sugalvojo ta dalyką reiškia jis reikalingas variklio geram darbui. Ir ką nors keisti nėra prasmes ypač jeigu tas daiktas valdomas programos būdu kuri įrašyta į kompiuteri. Nors kiekvienas sprendžia pats reikia jam to arba ne.

Tomskis 2011-01-15 18:03

egr sugalvotas ne geram variklio darbui, o aplinkos tausojimui. varikliui geriau grynas oras, negu suodziai i kolektoriu

kesha 2011-01-20 19:07

Nekuriant naujos temos,klausimas apie egr voztuva: diagnostika liepia ji isplauti.Meistras sako,kad kiek imanoma isplove.Uzsimena ,kad kazkaip toli nagu nekiso ,nes bijo ,kad prikris nesvarumu is kur nebus galima ju isvalyti.Varau vel i diagnostika,vel tas pats....Taigi,ar yra kokiu ypatingu niuansu sitam plovimo reikale ,ar tiesiog ieskotis kito egr?
Ir dar .Anksciau nepastebejau o siandien atkreipiau demesi kad tas irenginys( su oro filtriuku,beje labai jau vizualiai uzsitersusiu) is kurio iseina oro valdymas i egr dar po variklio isjungimo keleta minuciu siurbia ora.Kazkoks oro siurbimas (gal nuotekis ) girdeti ir prie antifrizo issipletimo bakelio esanciame irenginyje.Taipogi nezinau to irenginio paskirties.Ar normalu tas veikimas po variklio isjungimo?Gal cia ir slypi problemos su egr?
Auto e320cdi

Tomskis 2011-01-20 19:18

yra tas cirskejimas kelias minutes po uzgesinimo, taip ir turi buti manau, nes jis pas visus yra

kesha 2011-02-02 10:21

Diskutuota daug del egr ''uzglusinimo'' ,tik neradau ne vienam poste priezasties kodel tai norima daryti? Dumingumas?

Ceslav 2011-02-02 12:07

Citata:

Pradžioje rašė kesha (Post 127739)
Diskutuota daug del egr ''uzglusinimo'' ,tik neradau ne vienam poste priezasties kodel tai norima daryti? Dumingumas?

atsakimas parasitas auksciau
cituoju - Tomkis: egr sugalvotas ne geram variklio darbui, o aplinkos tausojimui. varikliui geriau grynas oras, negu suodziai i kolektoriu

kesha 2011-02-02 12:50

Citata:

Pradžioje rašė Ceslav (Post 127768)
atsakimas parasitas auksciau
cituoju - Tomkis: egr sugalvotas ne geram variklio darbui, o aplinkos tausojimui. varikliui geriau grynas oras, negu suodziai i kolektoriu

hmmm..manau ne viskas taip primytyvu kaip atrodo.Tikriausiai yra rysis tarp egr praverimo metu i cilindrus patenkancio deguonies kiekio-osm -ir kompo skaiciuojamo misinio riebumo?

Autodiagnostika 2011-02-02 13:59

EGR vožtuvas – tai išmetamųjų dujų nukreipimas atgal į degimo kamerą. Šis procesas automobilyje naudingas tuo, kad tokiu būdu sumažinamas kenksmingų medžiagų kiekis išmetamosiose dujose (nuodingų junginių koncentracija), bei padidėja kuro sudeginimo efektyvumas. EGR vožtuvo veikimas parodytas žemiau esančiame paveikslėlyje:
EGR vožtuvas yra valdomas automobilio elektroninio kompiuterinio modulio.

Automobilio elektroninis kompiuterio modulis apdoroja informaciją, gaunamą iš temperatūros daviklių ir reikiamu momentu siunčia signalą, atidarantį EGR vožtuvą. Vožtuvas gali buti atidaromas elektronikos arba vakuumo pagalba.
http://www.dalaida.lt/images/stories.../egr_valve.gif
Tai, kad vožtuvas yra sugedęs, matosi iš ženkliai sumažėjusios variklio galios. Dažniausiai EGR vožtuvo gedimo priežastis yra prastos kokybės kuras, nes dalis išmetamųjų dujų per EGR vožtuvą patenka į įsiurbimo sistemą, o kartu su jomis - ir esantys nešvarumai. Tokiu būdu per užsikimšusį vožtuvą į įsiurbimo sistemą patenka nepakankamas kiekis dujų, kuris reikalingas degimo procesui.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 13:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.