![]() |
Galinės pagalvės
2 Attachment(s)
Sveiki. Kas galėjo nutikt, jog abi galinės pagalvės nebeprisipučia? Kompresorius vis bando pūsti, bet nesikelia galas vistiek. Ir tos pagalvės atrodo ne iki galo nusileidusios.
|
Dabar ryte atidariau dureles, tai kažkiek pakėlė, bet ne iki galo
|
Pasižiūri, ar kompresorius sugeba pakelti iki 14bar slėgį, jei ne, tai restauruoji arba keiti kompresorių.
|
Sveiki, gal kas yra susidure su tokia situacija? Pas mane yra pakeistos galines pagalves i spiruokles. Idomu ar daug reikalu ir kastu viska atstatyti i pradedine busena?
|
Keitimas galinių šakių ir kėbulo virinimo darbai.
O kam tokią pirkai?:confused: Citata:
Būk malonus ir forumą pavartyk, tek tikrai susirasi sau tinkamą informaciją. Yra labai daug prirašyta apie pagalves ir jų problemų sprendimus. Tikrink kompresorių, miršta varšgas. Bet pirmoje vietoje DIAGNOSTIKA. Gal ir rašau piktai, bet suidaro toks jausmas, kad tik nupigo S211/W211 ir prasidėjo pasaulinio lygio problemos. Tai pagalvės, tai elektronika, tai dar kas nors. Mersas yra tokia mašina su kuria bendrąvimą reikia pradėti nuo DIAGNOSTIKOS. Čia ne Passat ir būrimas iš kavos tirščių čia nepadės. Ir beje, visos problemos su Mersu prasidedda tada, kai normaliai neaptarnaujamas. Brangu? O manot Passat remontuoti normaliomis detalėmis pigiau, nieko panašaus. Taigi darykit išvadas. Uff...:vairuot: Citata:
|
Citata:
|
Visada diagnostika pasako.
O jeigu nepasako, vadinasi "burtininkai" rankas bus pridėję. Pas kolegą kompresorius jau prie "mirties", kaip kitaip nustatyti gedimą be diagnostikos? Dėl forumo vartymo. Aš vietoj administratoriaus trinčiau tokiu užklausimus su įspėjimu nefloodint. Nusiperka "naują" auto ir dw forumą teršti, net nepavarčius jo. Apie šiuos gedimus jau kalbėta daugybę kartų, bet vėl kuriama tema ir vėl iš naujo prasideda "niekas nepadeda...", padeda, bet reikia ir pačiam pajudinti pasturgalį. Citata:
|
Citata:
|
Citata:
Man si istorija primena kaip buvo pazistamam pries geru pora metu. Zodziu, svediskas BMW 7 ir svediskas BMW autocentras: kraipe galvas, nerado gedimo ir jo priezasties. Sunervino zmogu, parveze automobili i Kauna, Kaune - atliko diagnostika, kurios metu nustate, kad sugedo rele. Ja pakeite ir vuolia ! Kad ir tas pats Passat jau ilga laika be diagnostines irangos praktiskai net artintis prie jo neleidzia. Kad Passat remontas 3-4 sykius pigesnis uz Mercedes as visiskai netikiu. Pats turiu Golfa, nors ne daug ka esu keites Mersedese, taciau pagrindines einamosios detales (tarkim, Lemforder, ATE firmu - analogiskai abiejuose automobiliuose), Golfo atzvilgiu pigesnes gal kokiu trecdaliu. Darbai ir ju apimtys - gal labai panasiai. Visas tas ,,trigubas pigumas" imanonas nebent tik del to, kad rinkoje Golfui yra daug pigiausio segmento detaliu. |
klausimo data paziurek > 2020-03-02 08:42
siandien > 2020-07-02 Citata:
|
As n metu dirbu su automobiliu elektra. Be diagnostikos nuo kokiu 2005m netgi neapsimoka prasideti. Taip buna atveju kaip puceno. Kartais reikia ilgiau palikti automobili dirbtuvese.
Cia dauguma turejo viena du atveji, ar girdejo. Pas manes dirba 180 mechaniku. Kiek ir kokiu atveju mes kasdiena turim jus netgi nenorit zinoti. P.s. kartais buna dienu ir geriausiam nera nuotaikos, dar koks klientas lipus. Nedarykit isvadu del vieno atvejo. ;) |
Citata:
|
Man kai kompresorius nepasileido irgi nerode diagnostika nieko. Galejau valdyt is voztuvu bloka, aukscio daviklius, bet negalejau paleisti kompresoriaus. Atrodo kaltintum kompresoriaus rele n47 regis pradzioje. Rele dregnoka buvo bet veikianti. Tada ilgas laidas nuo akumo paduodant i reles kontaktus paleido kompresoriu. Hmm galvoti pradedj jog laidynas. Prasiskambini ji. Pasirodo geras. O beda pasirodo priekinineje saugiklineje kur 50a 60a 50a saugiklis vientisas buvo. Ir ka daryt. Staras nerodo tokiu dalyku. ANL saugiklis i ta vieta priburtas ir voulia. Diagnostika beverte toje vietoje ir tik liaudiskais budais prikeliau. O ir vienam zmogui taip padejau sutvarkyti. Nenoriu pagalvoti kiek MB centre butu visko pakeite...
|
Esu minėjęs, jeigu meistrai "burtininkai" prikišo rankas, su diagnostika maža naudos.
Ir kiekvienas atvejis individualus. Automobilius perkam ne naujus. Citata:
|
Sveiki. S211 e270 kartais nusėda galas. Diagnostika parodė klaidą 5350 Pressure release valve.Open circuit. Permament. Meistras sakė, jog kažkuri pagalvė leidžia. Liepė matuoti kuri pusė pradeda sėsti. Kaip pamatuoti, jeigu 2-3dienas galas stovi kaip stovėjęs. Ačiū.
|
Citata:
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 19:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.