![]() |
gtr W211 E500 USA
Sveiki užsukę į mano temą. Siaučiant virusui, vakarai pasidarė laisvesni, todėl nusprendžiau prisidėti prie forumo garažo.
Visų pirma, norėčiau padėkoti forumiečiui Robis už pagalbą :) Gal kas prisimins, buvau sukūręs temą dėl W211 preFL E500 pirkimo. Per 6 mėn. Lietuvoje nieko patinkančio nepavyko rasti. Tuo pat metu pradėjo niežtėti rankas dėl USA aukcionų. Nors daug kas bandė mane atkalbėt nuo tokio pirkinio iš ten, bet užsispyrimas ir charakteris padarė savo. Apie 3 mėnesius stebėjau aukcionus ir ieškojau, ką būtų galima nupirkti. Iš karto pastebėta tendencija - dauguma Elegance, be parktronikų ir xenonų. Kriterijus buvo rasti kuo pilnesnę komplektaciją, ridą iki 200k km ir kuo aiškesnes aukciono nuotraukas (būdavo tarkim neblogas variantas su AMG paketu, bet visiškai juoda salono foto, nieko neįmanoma įžiūrėt). Taip laukiant atsirado šis auto, iš Majamio Floridoje, kurio dokumentai (title) tuo metu dar nebuvo paruošti pardavimui: https://mb1.ltd/files/1584992357_1.png https://mb1.ltd/files/1584992357_6.png https://mb1.ltd/files/1584992357_4.png https://mb1.ltd/files/1584992357_3.png https://mb1.ltd/files/1584992358_5.png https://mb1.ltd/files/1584992358_2.png https://mb1.ltd/files/1584992359_8.png https://mb1.ltd/files/1584992360_10.png Ir pagaliau sulaukus paskelbtų dokumentų.........CERTIFICATE OF DESTRUCTION :) Bet, kaip ir minėjau, per savo durną, jaunatvišką maksimalizmą ir pasitarus su Robiu, nusprendžiau bandyt statyt. Laimėtas už 400$ :juokiasi: Laukimas buvo neilgas, apie 1.5-2 mėn. Prasidėjo nuotykiai. Atvažiavo su iškrautu akumu, nusėdusiu galu ir pradurtu baku :D Todėl nusileidimas nuo tralo nebuvo labai sklandus. Prasidėjo bako paieškos, nes be jo tolimesnis remontas nebuvo įmanomas. Iš pradžių ieškota pagal detalių kodus Lietuvoje, bet čia benzininių w211 beveik niekas neardo. Tada paieškos persimetė į Allegro. Ten bakų - kiek nori, kainų irgi kiek nori :D Radau baką nuo E500 už 150Eur su tinkamu kodu, o po to pradėjau žiūrėt nuo dyzelinių variklių, kurių kodai visiškai kiti, bet kainos 20-50Eur. Ir nesupratau kame reikalas, nes iš nuotraukų jie man atrodė visiškai identiški. Todėl surizikavau ir pirkau baką nuo dyzelinio auto už 40Eur, ir jis tiko. Tuo pačiu įdėtas naujas degalų tiekimo blokas. Pakeitus baką - pirmas startas: <video width="500" height="340" controls><source src="http://mb1.ltd/vid/video-1568227170.mp4" type="video/mp4"></video> Fone matosi nukabintas išmetimas, be jo ir garsas šiek tiek įdomesnis :D Meistrai, kurie keitė baką, pagyrė auto dugną, tai pradėjau galvot - gal visai sėkmingas pirkinys :) Tada auto nuvažiavo kėbulo darbams. Sutariau, kad saloną susitvarkysiu pats, nes nemačiau prasmės mokėt pinigus už varžtų sukinėjimą. Visos pažeistos kėbulo dalys (kurios matėsi iš nuotraukų), buvo nupirktos pagal spalvą iš karto po aukciono laimėjimo. Po to jau vietoje apžiūrėjus automobilį teko pirkti važiuoklės dalis. Sunkiau buvo su salono dalimis, kadangi Lietuvoje labiausiai einamas juodas, bet po truputį viską susipirkau. Auto prieš surinkimą, atlikus kėbulo darbus: https://mb1.ltd/files/1584994650_20191023_150747.jpg Iš esmės kėbulo darbams jokių priekaištų neturėjau, surinkus viską tarpai daugiau mažiau normalūs. Bet surinkimas nuvylė. Lempos sudėtos net nepatikrinus, ar jos veikia. Pusė fyškių nepajungta. Buferis kabo ant 3 ar 4 varžtų. Žodžiu priekį teko pačiam iš dalies persirinkt. Parsivežus auto - pirmasis plovimas ir salono surinkimo darbai: https://mb1.ltd/files/1584995062_754...15120640_n.jpg https://mb1.ltd/files/1584995062_733...89898240_n.jpg https://mb1.ltd/files/1584995058_20191101_122702.jpg https://mb1.ltd/files/1584995058_20191101_122716.jpg https://mb1.ltd/files/1584995058_20191026_142442.jpg https://mb1.ltd/files/1584995057_20191109_092713.jpg https://mb1.ltd/files/1584995058_20191110_105128.jpg https://mb1.ltd/files/1584995058_20191110_131250.jpg Viską surinkus, sutvarkius, prasidėjo pasiruošimas vokiškai TUV ekspertizei, kadangi su Certificate of Destruction Lietuvoje neužregistruosi. Praeit TUV yra ką veikt. Vieną auto apžiūrinėja 1-1.5h. Fotografuoja kiekvieną kampą, viskas turi būti padaryta idealiai. Ne visada praeina ir kelių metų senumo automobiliai. Tiesa, jei pirma apžiūra nesėkminga, gauni trūkumų sąrašą ir pagal jį tvarkaisi. Jei sekantį kartą tikrintojai bus geros nuotaikos, tai greitai sužiūrės tik buvusius trūkumus, jei ne - teks vėl laukt ilgai. Iš antro karto praėjau TUV, po mėnesio gavau vokišką brifą, kuriame nei apie USA, nei apie destruction jokių užrašų nėra, todėl Regitroje ir techninėje apžiūroje problemų nekilo. Po visų vargų auto jau su lietuviška registracija: https://mb1.ltd/files/1584996297_849...05455783_n.jpg Daugiau foto kol kas neturiu, kurią nors dieną papildysiu. Komplektacija maždaug tokia: avantgarde, xenonai, parktronikai priekyje/gale, priekis šildomas/vėdinamas su pilnu memory, šildomas vairas, 4 zonų klima, harman/kardon, panorama, vartomas salonas. Tai tiek rašliavos šiam kartui :) |
Nu super. Bet kam mokėt už vokišką tuv, kai paprasčiausiai praeini ekspertizę kartu su tech ir važiuoji registruoti.
|
Citata:
|
Forumui karantinas i nauda, daug naujienu. Sveikinu
|
Geras :) sveikinu!
Kodel pre fl butent? juk fl smagesnis/ekonomiskesnis variklis, jau nera prakeikto SBC bloko, kazkiek naujesnis NTG, amg apdaila smagesne lyginant su pre fl, deze 100% jau 7g. Kokia rida/metai? Vertinant kad reikejo TUV tikrai brangiau atsistojo nei cia butu vis del to islindes geras bei bragus, kokie ~5k gale? Metu uzsispyrelis sakyciau :) |
Šitam žmogui ant 211 stovi labiau negu man ant 220 (˘・_・˘)
Šauni avantiūra! Gaila kad išvaizda neišskirtinė. |
Bet čia viską darei iš užsispyrimo..... Mėlyna,be paketo ir neperkrauta komplektacija ir Europoj nesudėtinga rast ir panašu,kad gavosi 4k+.
|
Citata:
Rida buvo 208k km, 2003 metų. SBC su 009 kodu, tai bėdų artimiausiu metu netūrėtų kilt. Citata:
Iš kitos pusės, buvo įdomus ir pats procesas pirkimo iš USA/remonto. Trūko papildomos veiklos tuo momentu :) |
Sveikinu susitvarkius mersą. Modelis geras, varykliai dar geresni :zenklas:
|
Nekalbant apie remontus, kiek automobilis kainavo iki remontu dirbtuviu?
|
Užfiksuoti skaičiai :)
https://mb1.ltd/files/1585133124_20200314_012734.jpg |
nice!!! Nebijokit issukiu !
Kartais darom ne del to kad reikia rezultato, bet del pacio proceso ! |
Reik skydeli europint :)
|
Mieste važiuodamas žiūriu, kad rodyklė nebūtų aukščiau 60mph ir užtenka...:geda:
O jei rimtai, kažkodėl tikiu, kad šitas bus atsparesnis tam "pelėsiui" nuo kurio šitie skydeliai kenčia. :) |
tie su pelesiu iš pajurio zonu....
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Dariau ne viena skydeli jau ;) Pre fl ten easy persidaro- facelift jau yra reikalu :)
|
tai koks sprendimas su FL ir kiek kainuoja?
|
jeigu numeriai k**500 tai galimai uzmatytas kaune jonavos g. :wave:
|
Voliojasi ten, kol dirbu :wave:
|
Bortovoi žurnal :) Pradėjo negražiai dirbt dėžė. Ypač jausdavosi važiuojant į kalną - tampymasis, apsukų šokinėjimai. Nusprendžiau pasidaryt dėžės aptarnavimą su pilnu ATF keitimu + PWM (TCC) solenoido keitimas.
https://mb1.ltd/files/1588101902_20200425_130849.jpg Kadangi varikliai su 722.6 dėžėmis kentėjo nuo blogų Valeo aušinimo radiatorių (kuris vis dar stovėjo ir pas mane), tai prie to pačio nusprendžiau pakeist ir jį. Atskiro aušinimo nestačiau dėl to, kad bendras radiatorius padeda pašildyti ATF prie žemesnių temperatūrų, kaina gaunasi turbūt panaši (naujas radiatorius 100eur), o darbas išimt-idėt manau paprastesnis, nei chaltūrint ir daryt išvedžiojimus, ir tvirtinimus. Nuimtą hidrobloką visiškai išardom, abi bloko dalis su kanalais plaunam su brake cleaneriu. Valdymo bloką (el. plokštę) praplaunam su MAF cleaneriu. Surinkinėjant atgal kanalus sutepam su nauju ATF, visas smulkias dalis taip pat. Varžtus užsukinėjam su dinamometriniu raktu, o ne kaip "glaz almaz" iš rankos. Nes vėliau kai reikia atsukt, paprastas darbas pasidaro sudėtingu :) Turim švarų hidrobloką su pakeistu solenoidu: https://mb1.ltd/files/1588104077_202...182141_(1).jpg Pilnas ATF keitimas pagal servisą darosi atjungus vamzduką prie pat dėžės, kuris ateina iš radiatoriaus į dėžę. Paprasčiau yra atsukt vamzdukus prie pat radiatoriaus, po buferiu. Kadangi mano naujas radiatorius tuščias (be ATF), tai aš atjungiau vamzduką ateinantį iš dėžės į radiatorių. Užkuri auto, išbėga apie 1L seno ATF, užgesini ir supili 1L naujo. Visam šitam procesui sunaudojau 14 litrų ATF (į karterį supyliau 3L). Realiai po ~12 litru jau matosi, kaip išbėga švarus ATF. |
Puikiai padirbėta :good:
|
O rezultatas koks? kas pasikeitė?
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
Nu tu duodi. Sukisi kruva pinigu. Prasikrapstai diena laiko. Ir jai rezultata nulinus. Vistiek tu laimingas. Nu maladiec spyga taukuota :) |
Citata:
|
Citata:
Dar galinį reduktorių reik perrinkt :D |
Sočiai kaifo ir nuo savo laužų :))
|
Kažkaip galvojau, kad parašiau apie rezultatą, bet pasirodo pramazinau :D tai visos paminėtos bėdos su dėže išsisprendė, iki pilnos laimės reiktų adaptacijas numest.
|
Citata:
|
Gal kas plovėt M112/113 variklio skyrių? Planuoju žvakes keist, bet aplink lizdus daug nešvarumų. Kažkaip 290TD plaudavau be didesnio kruopštumo, o šitie pasidaro hemarojus su savo missfire.
|
Nekišk per arti ir visks bus gerai.
Atmerkti reiktų su variklių varikliu. Ar bent jau extra cleaner |
Be problemu is arti isplaunu ir paskui oru ispuciu viska sausai. Nebuvo problemu del to atsirade. bent 5 kartus tai tikrai.
|
Citata:
|
Priklauso nuo to, ka reikes daryti. Jei tik voztuvu dangteliai, tai palieku. Jei prisideda papildomai kazkokiu nutekejimu paieskos ar tepalu keitimai tai nuimu ir is apacios irgi plaunu, apsauga irgi nuplaunu.
|
Ačiū :)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 02:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.