MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Diskusijos Apie Konkrečius Mercedes-Benz Modelius (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=153)
-   -   25 priezastys isigyti W124 mersa (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=2679)

yamato 2009-09-29 23:52

25 priezastys isigyti W124 mersa
 
25 priezastys isigyti 124 mersa (vertimas is "mercedes classic". neredaguota, tad kai kurie sakiniai gali skambeti ne visai taisyklingai, vertimo autorius jaegermeister is c123 klubo):

Po /8 ir W123 ateis laikas kitam didziajam klasikui atsirasti: W124 yra vertas juo buti. Jau beveik rytoj jis bus pakankamai senas, o kainos vis dar yra labai patrauklios. Apskritai, tiek pries ji, tiek po jo nebuvo kito tokio ivairiapusisko vidutines klases Mercedes modelio. Bet tai yra tik trys is 25 priezasciu, leidzianciu numatyti artejancia klasiko karjera.

1. Rudys nera jo problema. Kiekvienas, kuris astuoniasdesimtaisiais savo /8 vezdavo TUV apziurai tai paliudys. Nors ir W124 turi silpnu vietu: spyruokliniu statramsciu kupolus, nuolat rudijancius keltuvo lizdus, taciau jis ir nepretenduoja buti stebuklu. Tam kuris siandien ji perka kaip klasika, ko gero niekada neteks jo virinti.

2. Pogamyklinis katalizatoriaus montavimas? Tai buvo prateityje - W123 laikais. Kaip minimum benzinams.

3. Jis visada yra Classic ir Elegance, kartais Sportline. Zinoma, buvo jis astuoniasdesimtaisiais ir truputeli Avantgarde, taciau niekada nebuvo to, kad tai keltu kainos kartele aukstyn. W124 buvo paskutinis Mercedesas, kuriam buvo nenaudojami marketinginiai triukai kelti kaina pardavinejant papildomas irangos ir dizaino linijas. Ghia ir Berlina tais laikais buvo visu laipteliu zemiau- ne tas lygis.

4. W124 nebuvo madingas, todel jis dabar neatrodo beviltiskai pasenes. Dabar jau visiskai nebesvarbu, kad jam truksta chromuotu metaliniu bamperiu: budamas aerodinaminio kanalo kudikiu, jis yra tuo paciu ir verzlus ir sunkus, staciokiskas, bet kartu ir beveik grafiskai elegantiskas. Po jo gaminti modeliai taip pat turi sias savybes, bet tik ne keturakis pasekejas, kuris mazdaug penkis metus tikrai sauniai atrode ir netgi- bent jau is galo- geriau uz Toyota Camry. Atejo laikas W124 apdovanoti uz daugelio charakteristiku stabiluma

5. Ach taip, pasekejas: jo gamyba buvo 30 procentu pigesne, nei W124, kaip leido sau paskelbti gamintojas per keturakio premjera. Deja tai atbaide daug pirkeju ir siandien turime pasekmes, kai net S klases pirkejas turi uzsisakineti tokias detales, kaip sildomi langu purkstukai, nors seniau net 200 E juos turejo serijineje komplektacijoje.

6. Tikras mercedesas turi alyvos slegio matuokli. Galime , pavyzdziui, stebeti jo parodymus pirkdami naudota automobili. W124 galetu buti paskutiniu tikru mercedesu.

7. Isesti, pasukti rakta ir pradeti vaziuoti. Tas daiktas apacioje yra stovejimo stabdis: tiek jums uztenka pasakyti savo sirdies damai, kai ji pirma karta po savo fiestos atsiseda prie pusamzes E klases vairo. Daugiau nieko. Naudojimo instrukcija turejo 150 puslapiu, o ne 400 kaip dabar, nors jos netgi nereikejo skaityti, tam , kad viska suprasti. Na ir zinoma keliu mygtuku ir teisingo kampo konsole, lyginant su dabartiniu automobiliu mygtukinem klaviaturom atrodo kaip tikra ramybes oaze.

8. Automobilis, kurio vienintele didziausia beda buvo vienasvirtis blogai tepamas valytuvas tikrai nenusipelno masines tremties i rytu Europa ir Afrika.

9. Zinoma, truputelis elektronikos jau yra. Tokios, kuri jau 20 metu veikia.

10. Savarankiskus technikos entuziastus dziugina siokie tokie mazi prieziuros darbai , kuriuos jie patys gali atlikti pas save garaze. Kogero paskutini karta Mercedes istorijoje.

11. Nenugincyjama tiesa: W123 yra tikrai labai saunus automobilis. Truputeli maziau saunus jei jis yra 250. Arba 280 be E. Atejus W124, varikliu bingo liko praeityje. Gerai, 200 karbiuratorius nepasizymejo ypatinga sparta, taciau ir jis traukia taip, kad kartais imi abejoti.

12. W124 modelio universalas net ir siuo laiku atrodo isbaigtas. Pries tai buves modelis buvo specialiai praplatintas. Po jo isleistas modelis turejo labai savotiska elegancijos forma. Gerai, i keturakio bagazine beveik telpa europalete, bet zvelgiant is kitos puses jis del savo monumentalaus galo atrodo panasus i katafalka arba Ambulance.

3. CLK yra C klase. Taskas. Taciau paskutinis tikrasis E klases kupe buvo W124. Jis buvo begediskai brangus: maziausiai 10000 markiu daugiau turejo sumoketi pirkejas, lyginant su sedanu. Todel dazniausiai ji vairuodavo zmones, jauciantys paveluota savo svajoniu issipildyma. Kai kurie is ju turi savo coupe ir dabar. Ir vazinejasi jais savaitgaliais i parkinga prie kapiniu arba is jo, arba ten, kur vyksta kurorto koncertai.

14. Pakylanti forma: W124 modeliu gamoje atsirado graziausias nauju laiku keturiu vietu kabrioletas. Ju kainos jau nebekrenta: "vieneriu metu-vieno savininko" bukles kabrioletas kainuoja tiek pat kiek visiskai naujas geresnes komplektacijos Golf 1.6. Taip buvo tik pries 20 metu su modeliu W111.

15. 500E! 326AG! Surinktas Zuffenhausene! Ir mes daugiau negalime sau leisti istarti, kad seimyninis Porsche vadinasi Cayenne. Siuo metu perkant nauja Porsche SUV papildomai duoda 500E zmonai. Arba dar keleta 500E (kalba eina apie 15000 Euru).

16. Neiperkantiems: 400E yra siek tiek letesnis. Ir geru trecdaliu pigesnis.

17. Kartu su w124 mire ir mitas apie neuzmusama prieskamerini dyzeli: iki siu laiku modelis 200D su 75AG buvo geras sansas neatsirasti naujo automobilio poreikiui ateinantiems 20 metu- tikras stiliaus elementas konservatyviems stoiskiems leto maisto gurmanams. Idomia informacija dalinosi vairuotojai taksi stovejimo aiksteleje ("794000 km ir jau antras variklis". "Nuo kada?" "pakeistas prie 660000".)

18. Del savo svinines kojos jums 160km/h neuztenka? Jau w123 modelio 230E si greiti gerokai virsydavo. Kompromisiniai keturiu cilindru varikliai buvo pakankamai geri- M102 gamos varikliu galingumo pakakdavo. Taciau gali buti ir geriau- keturiu voztuvu M111 varikliu seima, prasidejusi 1992 modelyje 220, kuris turejo 150AG. Sio modelio sukimo momentas buvo toks pat, kaip ankstesniame 260E, o benzino sanaudos ne didesnes nei 190E 1.8, t.y. 8.5 litru. Su veikianciu kondicionieriumi.

19. Ach koks privalumas: W124 buvo pirmoji E klase, kuri turejo visu ratu pavara 4-Matic. Tai ne siaipsau sistema blogam sukibimui, apie ja reikia daug ir ilgai kalbeti.

20. Ieskokite tikros vertybes: papildomai uzsakomas veliuras. Taip, tai W124 modelyje dar buvo naudojama- si tvirta ir stipri naturali medziaga papildomai uzsakomos irangos sarase beveik prilygo odos kainai. Tuo metu , kai pasaulis nebenorejo sedeti ant lakuotos gyvulio odos , E klase mielai buvo uzsakinejama su veliuriniais apmusalais, kurie turedavo buti rudai auksines arba sodriai raudonos spalvos kartu su kitomis atitinkamu spalvu interiero medziagomis.

21. Na ir zinoma: spalvos. Salia sidabrines , juodos ir baltos, kuri taip pat nebuvo uzdrausta, spalvu, budavo naudojami dabar zinovu labai vertinami lakai: nuostabusis tamsiai melynas 904 (Dunkelblau), ypac ieskomas Riedgruen (spalva , primenanti zirniu sriuba), Pueblobeige (isdzdziuvus grikiu kose), Rauchsilber (tokia pati, kaip pueblobeige, tik metallic) arba Bornit (niurus Adlerio lietaus apsiaustas , kuri daznai budavo uzsakinejama su sviesiai pilkais Sportline moldingais). Ir galu gale Almandinrot, atrodanti butent taip, kaip ir vadinasi- truputelis
kazino blogojoje Las Vego puseje.

22. Pilnos komplektacijos iranga yra loterija ir rinkos zinovu paiesku tikslas. Tais laikais budavo pirkeju, kurie , uzsisakinedami sesiu cilindru modeli, budavo patenkinti mechaniniais langais. Arba zmoniu, kurie norejo odiniu apmusalu, taciau nenoredavo kondicionieriaus. Visa tai leidzia manyti , kad W124 yra mercedesas, atejes is tikrai senu laiku. Ir tai yra zinia, nuo kurios prasidejo kiekvieno klasiko karjera.

23. Taciau yra ir kita irangos puse: jau W123 buvo naudojama Oro pagalve ir ABS. Sie irangos elementai buvo siulomi uz gana auksta kaina ir retas automobilis tai turejo. Kartu su pasekeju isaugo nauja automobiliu karta, kuri abi sias saugos priemones turejo ne tik kaip irangos papildyma, bet ir labai daznai serijiniame irangos pakete. Tie , kurie kasdien vazineja jau trecia desimtmeti skaiciuojanciu Youngtaimeriu, argumentu turi maziau.

24. Bukite uztikrinti- i myta jus atvaziuosite be problemu. Taigi cia W124! Beveik naujas automobilis! Nors faktas, kai laikais, kai jis atsirado, Nena dar nesiojo neskustas pazastis, o per telika rode Dalli Dalli.

25. Del visu siu isvardintu priezasciu spausdinama simtai laminuotu lapeliu su uzrasu "pirksiu Jusu automobili", kurie veliau uzkisami uz valytuvo. Ir senasis vidutines klases Mercedeso savininkas tikrai mieliau parduos savo automobili jaunam zmogui, zinodamas, kad jis ir ateinanciais metais juo rupinsis.

http://i729.photobucket.com/albums/w...ux/W124-15.jpg

nova 2009-09-30 00:23

velnias, kokia tiesa :)

E-Coupe 2009-09-30 00:25

Super straipsnis!
Vienareiksmiskai W124 geriausias ir graziausias kada sukurtas MB! (man asmeniskai kupe)

Kaip tik ieskau su maksimaliai maza rida, gerai islaikyto bei su kuo daugiau privalumu, gal pasiseks ir atrasiu kur nors vokietijoje :seile:

dyzelis 2009-09-30 07:07

geras postas! :) :good:

400E 2009-09-30 08:05

Nu jo istikruju 124 ti mersiukai nerealus man irgi, viskuom, labai norint, man atrodo galima ir dar 25 priezastis sugalvot tokiai masinai, savo patikimumu skaitau yra lygiaverte dar 140tiem MB, daugiau kazin ar yra tokiu ilgaamziu, patikimu, ne tik mersu, bet ir apskritai. Masinos dizainui daugiau nei 20 metu, o ji vis dar belenkaip grazi :seile:

yamato 2009-09-30 09:53

20. Ieskokite tikros vertybes: papildomai uzsakomas veliuras. Taip, tai W124 modelyje dar buvo naudojama- si tvirta ir stipri naturali medziaga papildomai uzsakomos irangos sarase beveik prilygo odos kainai. Tuo metu , kai pasaulis nebenorejo sedeti ant lakuotos gyvulio odos , E klase mielai buvo uzsakinejama su veliuriniais apmusalais, kurie turedavo buti rudai auksines arba sodriai raudonos spalvos kartu su kitomis atitinkamu spalvu interiero medziagomis.

kazin tikrai taip buvo, kad veliuras buvo vos ne didesnis pliusas nei oda? :seile2:

driuliauskas 2009-09-30 09:58

na taip. oda 124 nieko nebenustebinsi, o vat veliuras retenybe.

dyzelis 2009-09-30 10:00

bet praktiskumu oda nr. 1 pvz su vaikais masinoj, paemiai nubraukiai ranka ir vsio

driuliauskas 2009-09-30 10:01

Citata:

Pradžioje rašė dyzelis (Post 41000)
bet praktiskumu oda nr. 1 pvz su vaikais masinoj paemiai nubraukiai ranka ir vsio

bet ant ko maloniau sedeti ilgoje kelioneje? :)

dyzelis 2009-09-30 10:10

vasara gal, tam tikrais atvejais, kai ikaista oda ir su sortais sedi, veliuras butu pliusas, bet turiu toki blizganti daigta ant priekinio lango, tai kaip ir problemu nera, ziema irgi manau tiek oda tiek veliuras isala, ir jei nera pasildinimo ar taip ar taip salta :) o del ilgos keliones tai nzn, gal jei vaziuociau iki italijos tai pajausciau, bet kai iki pajurio tai ka zinau nelabai yra skirtumas :)

Diavolis 2009-09-30 11:00

Jej sildomos sedynes tai ziema jokio skirtumo ar oda ar veliuras, vasara irgi visai norm ;)

Mb 140 2009-09-30 11:02

Citata:

Pradžioje rašė yamato (Post 40998)
20. Ieskokite tikros vertybes: papildomai uzsakomas veliuras. Taip, tai W124 modelyje dar buvo naudojama- si tvirta ir stipri naturali medziaga papildomai uzsakomos irangos sarase beveik prilygo odos kainai. Tuo metu , kai pasaulis nebenorejo sedeti ant lakuotos gyvulio odos , E klase mielai buvo uzsakinejama su veliuriniais apmusalais, kurie turedavo buti rudai auksines arba sodriai raudonos spalvos kartu su kitomis atitinkamu spalvu interiero medziagomis.

kazin tikrai taip buvo, kad veliuras buvo vos ne didesnis pliusas nei oda? :seile2:

su veliuru skaitydavosi vos ne exlusive

Mb 140 2009-09-30 11:04

na ant veiuro tikrai smagiau sedet,net ner ka lygint,del praktiskos puses ir prabangos kitas reikalas,bet merso veliuras kazkuom ipatingas ;)

hardas999 2009-09-30 11:19

Man 124 patinka dar tuo kad i juos neprikišta elektronikos, ne kaip i naujus automobilius. Sugedo koks daviklis ir jau turi problema.

Edgaras 2009-09-30 11:19

Citata:

Pradžioje rašė yamato (Post 40969)
3. CLK yra C klase. Taskas. Taciau paskutinis tikrasis E klases kupe buvo W124. Jis buvo begediskai brangus

:good:

jega 124! :xx:
niekad neparduosiu saviskio :)
nebent kadanors reiktu nusipirkt antra toki pati ir daryt is dvieju viena super 124 :xx:

nova 2009-09-30 11:53

Citata:

Pradžioje rašė yamato (Post 40998)
kazin tikrai taip buvo, kad veliuras buvo vos ne didesnis pliusas nei oda? :seile2:

buvo kone nuo w111/w112 laiku ir yra iki siol

E-Coupe 2009-09-30 12:59

Citata:

Pradžioje rašė yamato (Post 40998)
20. Ieskokite tikros vertybes: papildomai uzsakomas veliuras. Taip, tai W124 modelyje dar buvo naudojama- si tvirta ir stipri naturali medziaga papildomai uzsakomos irangos sarase beveik prilygo odos kainai. Tuo metu , kai pasaulis nebenorejo sedeti ant lakuotos gyvulio odos , E klase mielai buvo uzsakinejama su veliuriniais apmusalais, kurie turedavo buti rudai auksines arba sodriai raudonos spalvos kartu su kitomis atitinkamu spalvu interiero medziagomis.

kazin tikrai taip buvo, kad veliuras buvo vos ne didesnis pliusas nei oda? :seile2:

Citata:

Pradžioje rašė Mb 140 (Post 41013)
su veliuru skaitydavosi vos ne exlusive

Taip ir buvo, galima atsiversti mobile.de ir pasiziureti w124 kupe... Kiek yra lediniu gerai islaikytu ir neblogos komplektacijos ir pasiziuri vos ne didesne dalis su veliuriniu salonu.. Jau matyt tikrai veliuras buvo didesnis reikalas nei oda tais laikais :)


P.S. Idomumo delei, radau kiek 1994 metais kainuodavo w124 kupe:

E220 - 67.332,50 DM
E320 - 85.617,50 DM

Kai pagalvoji is kur zmogus tais laikais galejai nusipirkti toki mersiuka jeigu jis kainuodavo brangiau negu siandien naujausias E kupe :)

Vsaidas 2009-09-30 13:04

oda darbininku masinoms terliams,prilaistei ,supurvinai su slapia mazgote perbraukei ir vsio,praktiskiau ,o pas mus laiko kaip didziausiu privalumu:unreal:

E-Coupe 2009-09-30 13:07

Citata:

Pradžioje rašė Vsaidas (Post 41051)
oda darbininku masinoms terliams,prilaistei ,supurvinai su slapia mazgote perbraukei ir vsio,praktiskiau ,o pas mus laiko kaip didziausiu privalumu:unreal:

Tai lietuviai juk didziausi darbininkai ir yra :D

Vsaidas 2009-09-30 13:10

nu jo kas babkiu turi masina pats nevalo ,neciustija jam dalampacki oda ar skurly ,valys ..,siaip is vakaru palyginus ir medziaginius salonus kazkaip odiniai jau labai nudrozti,suvarge buna ...:)

Diavolis 2009-09-30 13:41

Citata:

Pradžioje rašė Vsaidas (Post 41051)
oda darbininku masinoms terliams,prilaistei ,supurvinai su slapia mazgote perbraukei ir vsio,praktiskiau ,o pas mus laiko kaip didziausiu privalumu:unreal:

Vokietijoj su mb pagrinde senukai vazineja, o pas mus atvirksciai :D

Vsaidas 2009-09-30 13:52

vokietijoi 60 limonu pas mus api 3 ...ir ten kelelis geresnis nevisada yziuresi kas uz merso vairo:zenklas:

tomas124 2009-09-30 20:10

glosto savimeile straipsnelis:)
idomu kada 124 kaina prades kilt?

gal ir tikrai su juo ilgai draugaut ir spalva tipo gera cia pamineta Almandinrot

E-Coupe 2009-09-30 20:35

Citata:

Pradžioje rašė tomas124 (Post 41148)
glosto savimeile straipsnelis:)
idomu kada 124 kaina prades kilt?

Kaina tvarkingo, islaikyto, su nedidele rida jau kyla..

tomas124 2009-09-30 21:00

tai dar kol pasieks prieskrizini lygi nemazai laiko praeis. o realiai kada jau bus senas ir nepigus tai klausimas.

pucenas 2009-09-30 21:06

CLK yra C klase. Taskas. Taciau paskutinis tikrasis E klases kupe buvo W124. Jis buvo begediskai brangus: maziausiai 10000 markiu daugiau turejo sumoketi pirkejas, lyginant su sedanu. Todel dazniausiai ji vairuodavo zmones, jauciantys paveluota savo svajoniu issipildyma. Kai kurie is ju turi savo coupe ir dabar. Ir vazinejasi jais savaitgaliais i parkinga prie kapiniu arba is jo, arba ten, kur vyksta kurorto koncertai.

stume ant CLK :xx: aisq 124 :good: puikus kada nors po krizes nusipirksiu ir as, db aisq db gailiuosi kad pardaviau savo, bet nieko nepadarysi . bet jai reiketu gryzti atgal i c124 lb nenoreciau kad ir kox jis bebutu, metai daro savo vazevimo konfortas garsas salone ir t.t. bet seip tai SUPERINIS modelis turejau ir pamacius toke nuostalgija uzplusta, dar savaitgali pas edgara pasedejau tai.... :geda: :seile:

E-Coupe 2009-09-30 22:08

Citata:

Pradžioje rašė pucenas (Post 41158)
CLK yra C klase. Taskas. Taciau paskutinis tikrasis E klases kupe buvo W124. Jis buvo begediskai brangus: maziausiai 10000 markiu daugiau turejo sumoketi pirkejas, lyginant su sedanu. Todel dazniausiai ji vairuodavo zmones, jauciantys paveluota savo svajoniu issipildyma. Kai kurie is ju turi savo coupe ir dabar. Ir vazinejasi jais savaitgaliais i parkinga prie kapiniu arba is jo, arba ten, kur vyksta kurorto koncertai.

stume ant CLK :xx: aisq 124 :good: puikus kada nors po krizes nusipirksiu ir as, db aisq db gailiuosi kad pardaviau savo, bet nieko nepadarysi . bet jai reiketu gryzti atgal i c124 lb nenoreciau kad ir kox jis bebutu, metai daro savo vazevimo konfortas garsas salone ir t.t. bet seip tai SUPERINIS modelis turejau ir pamacius toke nuostalgija uzplusta, dar savaitgali pas edgara pasedejau tai.... :geda: :seile:

O as su mielu noru savo CLK iskeisciau i ledini, mazesne rida w124 kupe. O ka metai daro? Kaip bebutu ji ne kokia karieta ar kokiu 1950 metu automobilis, pas ja siuolaikiniu privalumu pakankamai, vaziavimas is vis bent jau man asmeniskai uz tokia CLK kur kas minkstesnis ir malonesnis, su w124 tiesiog plauki.. Nuostalgija ir man yra labai didele.. visada atsisuku atgal pamates kupa.. :zenklas:


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 10:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.