MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Apie Viską (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=102)
-   -   W124 driftui? (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=3267)

NISMAS 2009-12-23 16:57

W124 driftui?
 
sveiki galvoju apie toki projekta greiciau pornografija w124 sedanas 4-duris + supros motoras. esu pats turejes toki, bet nieko su ja nedariau, nes buvo kasdienine masina ir ji man labai patiko. coupe nedomina kaip ir kiti modeliai. ka butu imanoma ispest is sito kebulo?
varikli jau turiu nusipirkes nuo supros 3l. arkliu darys apie 500-600. viska prisitaikysiu cia ne problema.
kiek max galima pasalinti nereikalingu kg? vienintelis reikalingas dalykas panele is salono. isore turi likt stock. ar imanoma butu padaryt sakykim kokius 1300 kg is jo (sakykim su 3l motoru)
ar buna blokuotu reduktoriu kuriam nors modely ir kokiu principu jie veikia?
ka galima ispest is vaziuokles? ar sportines spyruokles yra max ka galima padaryt?

Edgaras 2009-12-23 17:14

del lengvinimo ir vaziuokles kreipkis pas zilvi
jisai 124 coupa ruosia sportui

blokiruote tau padarys paulius 864573899
tik gauk reduktoriu su asd ir is jo padaro :)

NISMAS 2009-12-23 17:27

o cia kalba eina apie diskeline, viskozine ar uzvirinta blokiruote ? ir ar ji laikys tokias apkrovas?
isilengvinsiu pats, bet klausimas yra kiek kg ismest visko iseis. jei iseis tik iki koki 1600 tai tik burnoutam tebus tinkamas :prakos:
ar esat mate kas w124 su coilais?

Edgaras 2009-12-23 17:38

kiek atsimenu tai lygtai ten ivirina kazkokias ploksteles ir gaunasi lygtai 25% blokavimas ar kazkas tokio. nu kaip originalios bmw blokiruotes :)

o tiek jis pas tave dabar sveria ???
nes mano coupas tai ir nelengvintas sveria 1300

NISMAS 2009-12-23 17:46

kebulo dar ieskau neispuvusio. kad ziurejau sedanas apie 1700 kg wikipediijoj nejau taip daug skirias nuo cupo??

Edgaras 2009-12-23 17:51

Sedanai
E200 1450 kg
E220 1460 kg
E320 1570 kg

cia pagal: http://www.automobiles.lt/automobiliu+katalogas

NISMAS 2009-12-23 17:59

a tai puse velnio, idomu kiek kg dar ismest iseitu
dabar kokiu metu pirkt kad nebutu ispuves? kurias vietas ziuret kur labiausiai puna? ir su kokiu motoru ir deze, kuriuos po swapo galeciau parduot uz normaliai?

Mb 140 2009-12-23 17:59

Citata:

Pradžioje rašė NISMAS (Post 53896)
kebulo dar ieskau neispuvusio. kad ziurejau sedanas apie 1700 kg wikipediijoj nejau taip daug skirias nuo cupo??

gal paziurejai max mase ;)

Mario 2009-12-23 20:17

Nepamirsk apie balansa,galingas variklis cia dar na viskas.Respect uz nora statyti skersa.Pirmas projektas? driftuoji ar tik ruosiesi?

NISMAS 2009-12-23 20:30

ne su nissanais zaidziu pastoviai db norisi egzotikos kazkokios :) del motoro su balansu susitvarkysiu, jei remas prieky nepersunkus??

giedriusE300 2009-12-23 21:00

galinius stiklus is organinio stiklo , benzo baka aliumini nedideli,zinoma sedynes kilimus lauk mest , atsikratysi keleta kilogramu , bet lengvuti abejoju kad iseis lengvai padaryt :)

Mario 2009-12-23 21:01

Jei nepaslaptis gal W124 ruosiamas varzyboms?? Butu labai malonu tarp bmw,nissan'u pamatyt W124 :)

marius 2009-12-23 21:02

Citata:

Pradžioje rašė Edgaras (Post 53895)
nes mano coupas tai ir nelengvintas sveria 1300

Tiktai? Mano tai 1800 kg. Turbut pas mane skardos dvigubai storesnes :D

giedriusE300 2009-12-23 21:12

Citata:

Pradžioje rašė marius (Post 53928)
Tiktai? Mano tai 1800 kg. Turbut pas mane skardos dvigubai storesnes :D

kazkaip netikiu , mano 1380 berods , gal paziurejai pakrauta mase netycia ? :D

NISMAS 2009-12-23 21:13

tai kokiu metu pirkt kad nebutu ispuves? kurias vietas ziuret kur labiausiai puna? ir su kokiu motoru ir deze, kuriuos po swapo galeciau parduot uz normaliai?

marius 2009-12-23 21:13

Citata:

Pradžioje rašė giedriusE300 (Post 53929)
kazkaip netikiu , mano 1380 berods , gal paziurejai pakrauta mase netycia ? :D

pas mane c123 :)

Red: tikriausiai busiu sumelaves :) Pas mane dokumentai dar to seno pavyzdzio, ten tik vienas svoris parasytas, turbut maksimalus ten bus, nes dabar internete paziurejau ( http://www.c123.lt/profailas/svoriai ), tai raso 1380 kg. :)

giedriusE300 2009-12-23 21:17

Citata:

Pradžioje rašė marius (Post 53931)
pas mane c123 :)

nu vistiek keista kad tiek sveria :)

Edgaras 2009-12-23 21:19

Citata:

Pradžioje rašė NISMAS (Post 53930)
tai kokiu metu pirkt kad nebutu ispuves? kurias vietas ziuret kur labiausiai puna? ir su kokiu motoru ir deze, kuriuos po swapo galeciau parduot uz normaliai?

nu tai zinoma ziurek kuo naujesni :) o puvimui tai kaip ir nera kazkokiu ipatingu vietu... na nebent gal atsidarius bagazine atitrauk kairej pusej medziaga kad prieitum prie galinio sparno is vidaus ir paziek ar nepapuve nes ten daznai buna parudyje del nesandariu antenu.
o motoru tai manau greiciausiai atsikratytum kokiu 3.2

Zilvis 2009-12-23 21:28

Siulyciau bendzinini, nes dizelinis nuo vibracijos, nu pats suprasnti.
Svorio be motoru apie 200 kg, bet jau reikai skusti. ieskokk 420 arba 500, pas juos jau vaziuokle nuo 140 buna.

NISMAS 2009-12-23 21:53

jei rasciau e500 pasilikciau koks yra ir is naujo ieskociau kito swapui :) reik koki pigu svarbu, kad ledovas butu kebulas ir kad nupirktu kas ta varikli uz jo kaina.

Diavolis 2009-12-23 22:59

Visu pirma reik turet nesveikai daug kantrybes ir nervu pradedant projekta + nemazai pinigu nes viskas labai daug kainuoja ir neiseina minimaliom islaidom visko padaryt ;)

giedriusE300 2009-12-23 23:09

jei cia tas pats Nismas apie kuri galvoju , tai tikiu kad gausis labai geras driftingo MB :) maciau jo nissana kelis kartus per treniruote...

NISMAS 2009-12-24 00:40

ne ten kitas, jo nikas nismo o mano nismas :) maniskis nissanas dar tiek nepridarytas kaip jo :)

Zilvis 2009-12-24 07:34

Vat jeigu 140 statytu skersa, va cia tai jau geras butu.:xx:

driuliauskas 2009-12-24 11:07

rudija- spyruokliu statramsciu kupolai, kelimo lizdai, kairysis galinis sparnas po antena. daugiau silpnu vietu kaip ir nera.

Mb 140 2009-12-24 11:13

Citata:

Pradžioje rašė Zilvis (Post 53966)
Vat jeigu 140 statytu skersa, va cia tai jau geras butu.:xx:

tai statyk savo :xx::vairuot:

Zilvis 2009-12-24 11:45

be problemu pastatau.:vairuot:

giedriusE300 2009-12-25 11:51

Citata:

Pradžioje rašė NISMAS (Post 53962)
ne ten kitas, jo nikas nismo o mano nismas :) maniskis nissanas dar tiek nepridarytas kaip jo :)

tai taviiskis gal tokd bordo su juodu ? :)

Dievs2 2009-12-25 14:25

kebulo neieskok brangaus. atsiranda tu variantu. buvau viena kart paziuret 300e uz 1200lt, kebulas ledu ledas, tik kapotas pornografinis ( 560sec stilius) ir spalva kazkokia ruda... jei pavyktu rast w124 nuo 91m tai ten jau deze su plaukiojanciu smagraciu, ji kainuoja 650 + smagratis 200+ sankaba diskatorius 150. tokia deze atskirsi is atbulinio begio, jis metasi i kaire ir atgal (kaip 2 begis). variklis ne taip jau svarbus jie nei vienas daug nekainuoja isskyrus 3,2 2,8 2,2 bet bet ir toks w124 jau kainuos brangiai.
kebulas rudija: priekiniai sparnai prie lempu, duru kampai, daznai slenksciai ties donkrato skylem. istikruju nelabai apie tai galiu papasakot nes su puvenom nesusiduriau, w201 zymiai labiau rudija.

svoris:
priekis zinoma sunkiausias, buferiai daug nesveria bet ju viduriai buna su tokiu kaip paralonu, jis sunkus, bet lengvai issiema. kapotas sveria turbut tona. jei nupirksi su kondiske tai nebus liuko (minus ~20kg) kitaip teks lipinti skyle stoge. priekines durys sunkios, det mazus veidrodukus, organini stikla, viska ispjauti ir pakeleja ismest. su galinem durim ta pati, nors jos ir zymiai lengvesnes. panele irgi galima daryt is stiklo pluosto, juk zaidziam del kilogramu :) priekines sedynes turbut irgi tona sveria. galas lengvas nors bagazines remus irgi galima ispjaustyti.

blokiruote:
paulius daro blokiruote is reduktoriu kurie buvo mersuose su ASD (hidrauline blokiruote) vidurius ismeta ir vidu istato dvi ploksteles tarp kuriu spiruokle. gaunasi visada blokuojamas reduktorius. ir kuo stipresne spiruokle idesi tuo daugiau procentu kabins. placiau gali papasakot tik pats paulius, as su tuo susidures tik teoriskai.

cia latvis pagal toki principa pasidare:
http://content.foto.mail.ru/mail/jk_darbs/1/i-301.jpg

cia idomus mersiukas, deja nieko smulkiau apie nepavyko surasti, matyt dar tik daromas
http://i412.photobucket.com/albums/p...3/_MG_0081.jpg

jei planuoji driftinti su mersu turbut zinai justy su juodu w201 3,4amg varikliu. jis amortikus daresi pas kupsta. sake patenkintas, smulkiau tegul pats aiskina :)

ir dar rekomenduoju pasiskaityti mbsportclub.lt

samagonas 2009-12-25 16:40

Citata:

Pradžioje rašė Dievs2 (Post 54061)
jei nupirksi su kondiske tai nebus liuko (minus ~20kg) kitaip teks lipinti skyle stoge.[/URL]

gal buna ishimchiu? Pas mane C124 ir W124 abu su kondishinais ir abu su liukais.

Tomskis 2009-12-25 16:58

buna, pagal klientu pageidavimus. dazniausiai jeigu masinoj yra klima, tai liuuko nera, bet jei pirkejas pageidavo spec uzsakymo, tai ir padare.

Edgis 2009-12-25 17:07

Pas mane irgi kondikas ir liukas yra

Dievs2 2009-12-25 17:13

Citata:

Pradžioje rašė samagonas (Post 54072)
gal buna ishimchiu? Pas mane C124 ir W124 abu su kondishinais ir abu su liukais.

zinoma buna. kalbu apie dazniausiai pasitaikancius varijantus


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 10:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.