![]() |
Reikia nuo 3.0 krabo C124
Sveiki.
Gal kas is klaipedos turi paskolinti veikianti c124 - 3.0 bezini kraba ? noriu patikrinti ar manajam yra problema? Klaipeda |
turiu, nuo 2.6, pagal metus matau, kad 12v
|
bet ten jug prie jo stovi juoda dezute,ir manau kad skirtusi nuo 2.6 ir 3.0. bje tu kolega is is toli :-)
Citata:
|
tai pas tave 12 voztuvu ar 24.? Kokia juoda dezute?
o ka tu bandysi ieskoti? |
12vozuvu, a ieskotu noriu priezasties kodel yra taip o neanaip :-)) nu is sono yra tokia kaip degtuku dezute juoda, i ja maitinimas jungiasi.
Citata:
|
Citata:
http://i42.photobucket.com/albums/e3.../spyruokle.jpg |
apie slegio reguliatoriu gal.? foto tik neturiu.
|
Citata:
Citata:
|
Dezute apie kuria kalba mikis yra greiciau EHA Valve.
http://www.importecwarehouse.com/v/v...6438300-2T.jpg Beje naujo kaina ~200$ |
Citata:
|
elektroninis kuro slegio reguliatorius.
beja ji pareguliavus galima padaryt kad geriau vaziuotu :xx: o pirmoj nuotraukoj yra prigesinimo jungiklis, kai gaza atleidi kad apsukos greiciau nukristu iki laisvu. |
ah cia tas ir yra slegio reguliatorius :-) dekui
Citata:
|
Citata:
|
zinau ta slangele, o ji kokiu principu veikia? :/
Citata:
|
na kuo daugiau pucia is alsuoklio (prie apsuku) tuo daugiau uzdarytas isejimas, tuo didesnis kuro slegi. ten jis reguliuoja kiek praleisti kuro i gryztama. galima sakyti kaip kraniukas veikia, kuo jis daugiau prsuktas ir maziau kuro paleidzia atgal i baka tuo didesnis slegis susidaro krabe ir ispurskiamas per purkstukus
|
:-) turesiu omeni, dekui uz ishsamu paaiskinima
Citata:
|
Miki atleisk ,kad i tavo tema isiverzhiau :geda:
Zhiuriu chia Dievs supranta truputi tose dezhutese ir relese,tai va,- pas mane jau kelinta diena labai lyja,tai pradejo ant mazhu apsuku mashina trukchioti,shiandien pakeichiau visus zhvakiu laidus ,begunoka,paskirstymo dangteli ir tt... , kol ardzhiau radau toki burta,tik nezhinau kaip jis vadinasi,na shalia krabo stovi tokia kaip bachkute sidabrines spalvos,i ja jungiasi fishke su dviem kontaktais ir ish kito galo jungiasi kaip dvi shlangos,ta pati bachkute istatyta kaip i toki stora plasmasini ar gumini hamuta stora ir prisisuka su dviem varzhtais ant 10 (gal supratot apie ka kalbu?). Tai va,- pasmane visada buvo,truputi nesamone su apsukom,tiksliau apachioj vairo buvo padarytas tumbleris,kad kai pakaista variklis ji perjungi ir apsukos nukrisdavo (bet vistiek nebudavo teisingas veikimas,vis galvodavau,kai keisiu varikli ,tada ir ishsiaishkinsiu),bet shiandien radau galus,kaip tas tumbleris pajungtas,pasirodo nuo tos bachkutes vienas laidas nukirptas ir uzhvyniotas izoliacija,o vietoj jo paimtas laidas ish saugikliu dezhes,kur pastovus pliusas. Tai shiandien idejau kita bachkute,kuri tikrai zhina,kad gerai veike ir pajungiau laidus ,taip kaip turi buti,pravazhinejau po miesta 80km. apsukos,kaip ir normalios laikosi,bet buna ,kad uzheina joms,tai ima ir sukyla truputi,arba iki begedishkumo nukrenta,vienu zhodzhiu plaukioja,bet plaukioja,ne taip,kad pastoviai,o taip,kaip joms uzheina,tai 10000 rodo,tai 6000 (nezhinau,ar man pasivaideno,bet jausmas toks,kad kuo karshtesnis variklis,tuo mazhiau apsuku). Blin priburiau chia :geda: Bet klausimas butu toks,ish kur ateina tie du laidukai i ta sidabrines spalvos bachkute? (ispanishkai ji vadinasi -reletin de revoluciones-,na kaip ir apsuku reguliatorius).Ten laidai visi suizoliuoti i kelma,ir kad atkasti,kur jie eina,tai manau dienos neuzhtektu :) Atleiskit,kad priburiau tiek,bet jei kas supratot ir galetumet patarti butu JEGA :) , o tema posta,jauchiu reikia kur nors nukelti ? :) Jei ka ryt nupaveiksluosiu ta detale :) |
Laukiam foto, nes nesupratau kas per backute :)
|
:-) jo jo idek foto.. informacijos niekados nebus per daug :-) ipatingai is zinanciu zmoniu
|
Ok,filtro nebenuiminesiu ,labai lyja pas mane ir shalta :xx: Nupaveiksluosiu pachia detale :) (manau suprasit) Na ji panashi i gigantishka kondencatoriu,ir stovi,jei nuimtas filtras,tai tarp galvutes ir krabo.Gal tik pas mane viena tokia shtuchkia auga??? :xx:
|
gal pas tave ji kitoj vietoj nei pas musu :-) nes pas draugeli 2.3 motore biski kitoks isdestimas nei pas mane 3.0 ant donaro neprisimenu :-D
Citata:
|
1 Attachment(s)
tikrai ne pas viena, nepergyvenk :D
ten LEV (laisvos eigos voztuvas) jis reguliuoja laisvas apsukas duodamas tam tikra kieki oro is alsuoklio po oro srauto matuokle (lekste). jungiasi 3 laidai. jie eina i variklio kompa. jei kas turit normalia el. schema meskit cia, gal iseis daugiau papasakot apie tai. pirma ka gali padaryt tai patikrinti ar sandariai uzmautos tos abi slangos kur i ji ateina, ar nera itrukimu, ar gerai imautas kitos jos galas kur eina i guma po lekste |
Citata:
|
a tai ant 6cilindru tokio nera? ;S
Citata:
|
Citata:
|
vyrai ziurekit, cia kolegos paprasiau kad numestu shios detales numeri, ir ebayjui radau kad tinka ji "MERCEDES BENZ 190E 300E 560SE W201 W124 W126 EHA VALVE" tai kiek suprantu nera skirtumo koks variklis ? jei as ja nujimsiu nuo c124 2.3 ir idesiu i c124 3.0 ?
http://www.importecwarehouse.com/v/v...6438300-2T.jpg |
Turiu įtarima, kad ta dalis taikoma didesnės kubatūros varikliams, nes W201 buvo ir su 2,6l 6cilindrų varikliais, nes likę išvardinti turi 6 ar daugiau cilindrų
|
:-)) blemba uzkniso, tie salciai i garaza negaliu ivaziuoti pasiziureciau ir ishsiaiskinciau.. db cia marazmas galvoj sukasi :-S
|
ir dar klausima turiu sita detales nr duragas nurase nuo c124 2.3 variklio cia i kraba jungiasi, bet kiek ziuriu aprasime, apie 2.3 nera nieko parasita.. kaip cia gali buti? manau jei as ja islupu is to donoro :-) ir idedu sau tai kiek suprantu viskas ore bus
'84-93 190E 2.3/2.6/2.3-16v, '87-89 260E, '86-92 300E/300TE/300CE, '88-91 300SE/300SEL, '86-91 420SEL/560SEL/560SEC, '86-89 560SL, '90-92 300SL/500SL http://i.ebayimg.com/17/!Bg-jgO!Bmk~...8GYUg~~_12.JPG |
Citata:
|
nznau ka tas mandras zodis reiskia.. :-) bent jau ebay uzrasitas "Mercedes air flow sensor potentiometer" ir jis i kraba eina, esme noreciau suzinoti ar turi skirtumo nuo 2.3 ir 3.0 ? nes sakau ant donoro uzrasitas nr buvo, kuris aititinka 3.0 apie 2.3 isvis nebuvo jokios info :/
|
Neskubek jo keisti, ji lengvai galima patikrinti su testeriuku spaudziant is leto krabo lekstute. Kai lekstute leidziasi zemin krabe kazkokia kojele brezia kontakta per potenciometra, taip kompas supranta kiek i varikli patenka oro, kaip sakant atlieka oro srauto matuokles darba, kai potenciometras isdiles jame tesiog nelieka kontaktu ir gaunasi kad kompas mato kad vos nenuminta tapke vazineji. Na principas toks kaip bake kuro pludes buna :)
|
1 Attachment(s)
Na va :) susitvarkiau su apsukom,radau kur tas laidas eina (jungiasi tik du laidai,raudonas su balta ir raudonas su melyna juostele) ir tie abu laidukai nueina i rele ta didelia tokia su dangteliu permatomu ir saugikliu),kori stovi shalia akumuliatoriaus,kai ishtrauki ta rele uzhsidega ABS lempute ir apsukos nukrenta iki 5000. Pakeichiau ta rele ir apsukos tvarkingai stovi.
Dekui visiems uzh patarimus,pasirodo nieko ten sudetingo nera,ypach kai zhinai,ish kur shaknys lenda :) O pas mane kazhkoks kreivarankis,pribure konkrechiai,tumbleriu visokiu pristate,daugiau darbo nei rele pakeisti:) Kaip zhadejau ir bachkute nupaveikslavau :) |
smailas tai topinis :-))))
nu matai greitai galesi taisit mersus :-D Citata:
|
Citata:
|
Citata:
pirma papasakok kokie simptomai. |
Citata:
Citata:
Vistiek deku tau uzh pastangas padeti :) |
simptomas toks kad daugiau 4k apsuku nekelia slopina ir D ir P padetis.. tai manau arba krabas supuves neipurskia kiek reikia arba tas blokelis juodas. cia ant benzo, ant duju kelk kiek nori
Citata:
|
4000rpm ir daugiau niekaip ar virs 4 atrodo kad leciau ima?
|
geriausias pavizdiss,stovi, ismines stabdi, ir poto kali per gazo pedala atleidis stabdi, isimeta kick-downas, ir daejas iki 4000rpm slopinasi, toks jausmas kad kazkas ar kibirsti nutraukia ar ka, kaip benzo neuztenka.. sunku paaiskinti :-)
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.