![]() |
Gal kas susidures su 2.0 Kompresoriumi (120kw) CLK
naujesnis variklis ejo nuo 2000 ar 01 6 pavaros ir 2.0 K (163ag) kaip eksploatuojasi, kaip kuro sanaudos, gal geriau ziuret 2.3K :-)
|
mano akimis geriau variklis is vis be turbinos, bet didesne kubatura, na bet daug kas manau nesutiks :)
|
120kW? Buvo ir tokiu? Ar 141kW? :confused:
Viskas aisku, jau apsisvieciau :) |
Citata:
|
Citata:
|
taip, tomski, tiesa pasakius apie draudima visai nepaglvojau :) teisingai, juk LT nuo kubaturos skaiciuoja. na mersinis 3 atmosferikas, tikrai netraukia prasciau nei 2l kompresorius, be to atmosferiko trauka tolygesne. man asmeniskai nepatinka, kai turi zaist su gazu, kad "valdytum" turbina.
|
na kiekvienam savo, man asmeniskai labiau patinka kai nuo kokiu 200rpm pradeda pusti nesveikai :) lygiai tas pat ir su turbo dyzeliais
|
tomski, siulaikiniuose dyzeliuose to velavimo efekto nera. tiksliau beveik nera. del to yra statoma kompresorius su kintama turbinos geometrija, zodziu isvengiama to efekto, kad masina buka, o pasiekius tam tikrus sukius rauna kaip isprotejusi :) na bet cia comonreiluose tokios turbinos montuojamos, mes dar senukais vazinejame :)
|
galbut CDI motoruose taip ir yra, nezinau, bet kai vazineju su tevo Ford mondeo, su passatu B5 vazinejau, kad ir su A6, netgi ir su bmw e39 2.5tds, man tai kaifas yra kai jauti kad masina pradeda vaziuot :) bet sakau, kiekvienam savo, vienam tas patinka, kitam ne. man patinka
|
nepainiokit kompresoriaus su turbina, atmosferinis ne visada privalumas lyginant kompresorini, pagal kuro sanaudas tai jau tikrai :)
ziuriu cia toki clk su 2.0K damai, bo uzkniso jau vazinet prikurinet dyzeliuka (ir dar visa kiaura, nuo kauno iki vln nuvaziavus masina neprisyla ) :-) ps. irr-tavo pasiulymas brangus + chromas tai man nelimpa..:-) |
Citata:
o siaip nzn ant clk 120kW manau, pas sutinki su tuo kad galia apvektina bus :) as mana kad 141 kW jau dar dar, o 120 manau silpnai :) |
Citata:
nu vat paziuresiu pirma deforsuota kompresoriu (nelabai noriu paduot vaira 2.3K mergaitei, kaip dabar vazineja su roveriu 45 dizeliniu), paskum pereisim prie tamstos...:-) |
Citata:
|
jei nesunku, gal gali paaiskinti kuo kompresorius nuo turbinos skiriasi. cia be jokiu juoku, truksta cia man ziniu.
|
Citata:
|
Kompresorius yra jungiamas nuo motoro sukimo taip pat kaip generatorius ir kiti padargai. :) Jis naudoja variklio sukimo galią ir pastoviai tiekia suspaustą orą. Turbina jungiama prie kolektoriaus ir išmetamos dujos suka sparnelius, kurie sujungti su sparneliais prie paėmimo ir jie kaip propeleris pučia orą į motorą. Turbina pradeda efektyviai pūst tik nuo kažkokių apsukų (tai priklauso nuo turbinos tūrio ir kt. parametrų), kol turbina užsisuka motoras turi gerokai mažiau traukos tai vadinama turbo lagu. Kol pajuda nuo sankryžos automobilis ir jei tu nuspaudęs dugną tai motoras meta daug juodo dūmo nes neužtenka jam deguonies (čia apie dyzelį) o paskui atsiranda trauka. Važinėjant vien mažom apsukom turbina negauna normalaus tepimo ir šiaip kenčia. Žodžiu turbininiai motora šiek tiek lepesni, nors ir kompresorius turi savo niuansų. :) Tikiuosi aišku daugmaž. ;)
|
Citata:
|
ok, aciu!! :)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.