MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Diskusijos Apie Konkrečius Mercedes-Benz Modelius (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=153)
-   -   Gal kas susidures su 2.0 Kompresoriumi (120kw) CLK (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=3315)

a-1 2010-01-04 13:29

Gal kas susidures su 2.0 Kompresoriumi (120kw) CLK
 
naujesnis variklis ejo nuo 2000 ar 01 6 pavaros ir 2.0 K (163ag) kaip eksploatuojasi, kaip kuro sanaudos, gal geriau ziuret 2.3K :-)

ledas 2010-01-04 13:32

mano akimis geriau variklis is vis be turbinos, bet didesne kubatura, na bet daug kas manau nesutiks :)

cabrys 2010-01-04 13:38

120kW? Buvo ir tokiu? Ar 141kW? :confused:

Viskas aisku, jau apsisvieciau :)

irr02 2010-01-04 14:03

Citata:

Pradžioje rašė a-1 (Post 55270)
naujesnis variklis ejo nuo 2000 ar 01 6 pavaros ir 2.0 K (163ag) kaip eksploatuojasi, kaip kuro sanaudos, gal geriau ziuret 2.3K :-)

Apie koki modeli MB kalbi?

Tomskis 2010-01-04 16:35

Citata:

Pradžioje rašė ledas (Post 55271)
mano akimis geriau variklis is vis be turbinos, bet didesne kubatura, na bet daug kas manau nesutiks :)

na nezinau kaip kompresoriai vaziuoja, bet kiek esu vazinejes (ir turejes) tai bent 2.0turbo vaziuoja geriau uz 3.0 atmosferika, ir ne tik geresne trauka (nes sukimo momentas didesnis), bet ir maloniau kai turba pucia prie sedynes, o dar galima ir pazaist po kapotu , ir dar privalumas kad draudimas pigesnis

ledas 2010-01-04 17:14

taip, tomski, tiesa pasakius apie draudima visai nepaglvojau :) teisingai, juk LT nuo kubaturos skaiciuoja. na mersinis 3 atmosferikas, tikrai netraukia prasciau nei 2l kompresorius, be to atmosferiko trauka tolygesne. man asmeniskai nepatinka, kai turi zaist su gazu, kad "valdytum" turbina.

Tomskis 2010-01-04 17:19

na kiekvienam savo, man asmeniskai labiau patinka kai nuo kokiu 200rpm pradeda pusti nesveikai :) lygiai tas pat ir su turbo dyzeliais

ledas 2010-01-04 17:45

tomski, siulaikiniuose dyzeliuose to velavimo efekto nera. tiksliau beveik nera. del to yra statoma kompresorius su kintama turbinos geometrija, zodziu isvengiama to efekto, kad masina buka, o pasiekius tam tikrus sukius rauna kaip isprotejusi :) na bet cia comonreiluose tokios turbinos montuojamos, mes dar senukais vazinejame :)

Tomskis 2010-01-04 18:09

galbut CDI motoruose taip ir yra, nezinau, bet kai vazineju su tevo Ford mondeo, su passatu B5 vazinejau, kad ir su A6, netgi ir su bmw e39 2.5tds, man tai kaifas yra kai jauti kad masina pradeda vaziuot :) bet sakau, kiekvienam savo, vienam tas patinka, kitam ne. man patinka

a-1 2010-01-04 20:16

nepainiokit kompresoriaus su turbina, atmosferinis ne visada privalumas lyginant kompresorini, pagal kuro sanaudas tai jau tikrai :)

ziuriu cia toki clk su 2.0K damai, bo uzkniso jau vazinet prikurinet dyzeliuka (ir dar visa kiaura, nuo kauno iki vln nuvaziavus masina neprisyla ) :-)

ps. irr-tavo pasiulymas brangus + chromas tai man nelimpa..:-)

irr02 2010-01-05 00:06

Citata:

Pradžioje rašė a-1 (Post 55344)
nepainiokit kompresoriaus su turbina, atmosferinis ne visada privalumas lyginant kompresorini, pagal kuro sanaudas tai jau tikrai :)

ziuriu cia toki clk su 2.0K damai, bo uzkniso jau vazinet prikurinet dyzeliuka (ir dar visa kiaura, nuo kauno iki vln nuvaziavus masina neprisyla ) :-)

ps. irr-tavo pasiulymas brangus + chromas tai man nelimpa..:-)

Chromus nusilupt gali :D bet ne tame esme :D na ziurint ka ketini pirkt masina kur nerasi prie ko prikibti ar siaip kazka :D beto manau su tavim apie kazkokia kaina dar butu galima pasneketi :) jei domina manasis vaiantas :)

o siaip nzn ant clk 120kW manau, pas sutinki su tuo kad galia apvektina bus :) as mana kad 141 kW jau dar dar, o 120 manau silpnai :)

a-1 2010-01-05 11:03

Citata:

Pradžioje rašė irr02 (Post 55518)
Chromus nusilupt gali :D bet ne tame esme :D na ziurint ka ketini pirkt masina kur nerasi prie ko prikibti ar siaip kazka :D beto manau su tavim apie kazkokia kaina dar butu galima pasneketi :) jei domina manasis vaiantas :)

o siaip nzn ant clk 120kW manau, pas sutinki su tuo kad galia apvektina bus :) as mana kad 141 kW jau dar dar, o 120 manau silpnai :)


nu vat paziuresiu pirma deforsuota kompresoriu (nelabai noriu paduot vaira 2.3K mergaitei, kaip dabar vazineja su roveriu 45 dizeliniu), paskum pereisim prie tamstos...:-)

irr02 2010-01-05 11:37

Citata:

Pradžioje rašė a-1 (Post 55553)
nu vat paziuresiu pirma deforsuota kompresoriu (nelabai noriu paduot vaira 2.3K mergaitei, kaip dabar vazineja su roveriu 45 dizeliniu), paskum pereisim prie tamstos...:-)

Nu jo mrgaitei tai bus galingas atotrukis nuo R45 :D kur jauciu tas dar 1,4D su 60-70AG :) prie beveik 200 arkliu skirtumas bus kaip diena nuo nakties =]

ledas 2010-01-05 12:44

jei nesunku, gal gali paaiskinti kuo kompresorius nuo turbinos skiriasi. cia be jokiu juoku, truksta cia man ziniu.

irr02 2010-01-05 13:37

Citata:

Pradžioje rašė ledas (Post 55579)
jei nesunku, gal gali paaiskinti kuo kompresorius nuo turbinos skiriasi. cia be jokiu juoku, truksta cia man ziniu.

esminis skirtumas tas, kad kompresorius neturi velavimo,o turbina turi velavima, turbina pradeda dirbti tik nuo tam tikru apsuku, o kompresorius pastoviai dirba iskyrus laisvas apsukas. Ir dar vienas esminis skirtumas tarp kompresoriaus ir turbinos, tai, kad variklis su kompresorium yra didesne galia, negu su turbina. Kompresorius vidutiniskai priededa nuo 0.5 iki 0.7 koeficento, o turbina iki 0.5 koeficento, variklio galios.

liudas777 2010-01-05 13:40

Kompresorius yra jungiamas nuo motoro sukimo taip pat kaip generatorius ir kiti padargai. :) Jis naudoja variklio sukimo galią ir pastoviai tiekia suspaustą orą. Turbina jungiama prie kolektoriaus ir išmetamos dujos suka sparnelius, kurie sujungti su sparneliais prie paėmimo ir jie kaip propeleris pučia orą į motorą. Turbina pradeda efektyviai pūst tik nuo kažkokių apsukų (tai priklauso nuo turbinos tūrio ir kt. parametrų), kol turbina užsisuka motoras turi gerokai mažiau traukos tai vadinama turbo lagu. Kol pajuda nuo sankryžos automobilis ir jei tu nuspaudęs dugną tai motoras meta daug juodo dūmo nes neužtenka jam deguonies (čia apie dyzelį) o paskui atsiranda trauka. Važinėjant vien mažom apsukom turbina negauna normalaus tepimo ir šiaip kenčia. Žodžiu turbininiai motora šiek tiek lepesni, nors ir kompresorius turi savo niuansų. :) Tikiuosi aišku daugmaž. ;)

irr02 2010-01-05 13:47

Citata:

Pradžioje rašė liudas777 (Post 55592)
Kompresorius yra jungiamas nuo motoro sukimo taip pat kaip generatorius ir kiti padargai. :) Jis naudoja variklio sukimo galią ir pastoviai tiekia suspaustą orą. Turbina jungiama prie kolektoriaus ir išmetamos dujos suka sparnelius, kurie sujungti su sparneliais prie paėmimo ir jie kaip propeleris pučia orą į motorą. Turbina pradeda efektyviai pūst tik nuo kažkokių apsukų (tai priklauso nuo turbinos tūrio ir kt. parametrų), kol turbina užsisuka motoras turi gerokai mažiau traukos tai vadinama turbo lagu. Kol pajuda nuo sankryžos automobilis ir jei tu nuspaudęs dugną tai motoras meta daug juodo dūmo nes neužtenka jam deguonies (čia apie dyzelį) o paskui atsiranda trauka. Važinėjant vien mažom apsukom turbina negauna normalaus tepimo ir šiaip kenčia. Žodžiu turbininiai motora šiek tiek lepesni, nors ir kompresorius turi savo niuansų. :) Tikiuosi aišku daugmaž. ;)

Nevisai teisingai, kompresorius ne pastoviai veikia uzkurus =] bet cia jau gilinames i mechanika, taip, kompresorius stovi ant pagrindinio dirzo, bet ne pastoviai dirba. Laisvom apsukom kompresorius nedirba. Gavus siek tiek apsuku, pritraukia kompresoriaus mova ir tada kopresorius pradeda dirbti =]

ledas 2010-01-05 14:26

ok, aciu!! :)


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.