![]() |
Ka galite pasakyti apie dyzeline Toyota Avensis?
Planuojame pirkti antra masina, zinoma kad dyzeline :) Akys krypsta link Toyotos Avensis iki 2003 metu.
Gal kam is forumieciu ar ju pazistamu teko susidurti su tokiais automobiliais? Koki variklii geriau rinktis 2.0TD ar 2.0 D-4D? Paprasta turbodyzeli ar su tiesioginiu ipurskimu? Kaip su detaliu kainomis ir aptarnavimu, ar labai kandziojasi? Zozdiu domina bet kokia informacija :wave: |
draugo tevas turi nusipirkes D4 2.0, kilovatu atrodo 130. 6 begiai, eina kai raketa, valgo 5-6 litrus. bet pas ji man atrodo 04 metu. seip masina apynauje, tai daug gal kas netvarke, bet visada reik turet omeny kad tai japonas ir detales nera pigios. sarnyrai jau po kelis simtus kainuos.
|
geriau D-4D, naujesnis variklis. Remontas kaip jau minejo, nera is paciu pigiausiu o del traukos.. na nezinau, buvo i mano rankas pakliuves 2007 dyzeliukas, tai kazkaip toks bukas bukas (taciau ekonomiskas!) miesto automobiliukas ir tiek :)
|
idomu ar D-4D megsta zalia arba rusiska/baltarusiska saliarka... :geda:
|
zalia saliarka yra ta pati saliarka, tema jau isdiskutuota. na o del rusisko ar bielarusisko. esme, kad butu kokybiskas, realiai is degalines, o ne is traukiniu ar dar is kur nors. tiek ziniu. na o del motoro, tai tokiais metais ejo tik vieno tipo dyzelinis motoras pagal mane. bet kuriuo atv visi jie pakankamai geraqi traukia ir tikrai ekonomiski. toyota gera masina, tik dalys santykinai brangios.
|
vienas turejo toyota korola d4d, tai sake bijojo prastesnio kuro.
|
na del variklio viskas aisku, o kaip del detaliu? Brangesnes nei mersu?
|
Pirmuju D4D silpniausia vieta yra smagratis. Tai yra gamyklinis brokas, jei sankaba su smagraciu jau yra kada keista, tada ramu. Jei ne, tada anksciau ar veliau teks ji keisti. Pries metus komplekto kaina buvo apie 3000lt, servise su darbais kainuodavo apie 5000lt.
|
Citata:
pvz tokia http://www.autogidas.lt/cart.php?sid=01&aid=19273348 P.S. man tos Toyotos taip uzkliuvo, nes du pazistami turi dyzelines Carinas, vienas puse Europos ir buvusios Tarybu Sajungos su ja ismaise (turistas), kitas ukininkas per laukus laksto.. nei vienas nei kitas niekaip negali savo masinu uzmust :) |
Dvi tokias esu turejes pardavimui, abi buvo D-4D, ir abi turejo problemu su siurbliais. Nesakau, kad cia ju liga, tiesiog gal tik taip pasitaike. Pagrindiniai minusai joje man nepatiko: salono surinkimo kokybe (megsta daug kas pabarsketi, patrasketi) ir salono apdailos medziagu pigumas (prastos plastmases ir t.t.).
O siaip ganetinai patvari masina :) |
Citata:
|
Citata:
Na ne esme.. Gal tada forumieciai patartu panasios i Avensis klases, patvaru, nebrangiai remontuojama ir gan taupu dyzelini automobili? |
Mercedes Benz :D:zenklas:
Gal tada forumieciai patartu panasios i Avensis klases, patvaru, nebrangiai remontuojama ir gan taupu dyzelini automobili?[/QUOTE] |
bmw 320d (e46 kebulo), nuo 1998 metu arba a4 1.9 TDI nuo 2001
|
na ka cia daug patarineti, tai C klases dyzelinis mersas nuo 2001m, tiek, kad cia jau reikes daugiau slamanciu. o jei kalbet apie absoliucia pinigu mase, kuria reikia isleisti automobiliui ji perkant, eksplotuojant ir t.t., tai vienareiksmiskai lyderis yra 124 dyzelinis mersas nuo 85m:) cia aisku su jumoru, bet tas jumoras labai matematiskai pagristas:) net tokie klausimai, kaip ar tiks zalias kuras nekyla:)
|
del tecnines puses nzn, bet daug teko tamsint avensiu, tai salono detales piguvos- plastmases
|
Citata:
|
super masinos,labai stipri vaziuokle,varikliai kad ir 2td ar d4d geri,ziema kuresi be problemu,kurui ir jokiu bedu nebuvo,bet kaip bleidas minejo,apie 150k rida,jau smakratis lekia,tada jau remontas labai brangus :) o siaip del eksplotavimo,tikrai nera brangu ;) kuro sanaudos 8ltr mieste,nepasakyciau kad is tu taupiuju masinu ;) skardos beje ju geros,mazdu skardos yra plonos ir jos ipatingai rudyja,gal maisot ka ;)
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
biudzetas iki 4K euru.
reiskia gaunasi arba 1) bmw 320d 2) Avensis, geriau 2.0TD... |
o kuo tada blogai golf IV, labai gera chuliganke, 1,9tdi, kuro is vis neima ir kainuoja apie 10k lietuvisku rubliu. normali masina manau :)
|
Turejau 1999 ar 2000 metu corolla , benzina. Sheshis metus drozhiau iki pamelynavimo,nei karto nebuvau atidares kapoto,keichiau tik stabdzhiu kalades ir tepalus. Kondishinai japonishki vieni ish geriausiu ir patvariausiu,langai pas mane buvo visi 4 elektriniai,buvo visi tie ESP,ABS ir tt... salono kokybe labai patenkino,nebarshkejo jokios plasmases,atvirkschiai automobilis visada buvo stangrus ir tylus. Na negaliu pasakyti nei vieno blogo zhodzhio . Ir dabar pasitaikytu po ranka koks shviezhiasnis griebchiau ish karto, o ir manoji svarsto ar Aygo ar Auris pirkti,net ji mazhai suprantanti automobiliuose suprato,kad tai pats ekonomishkiausias mashinas,nes jo kaip ir nereikia remontuoti,ne to,kaip kiti mano aparatai,kur neuzhkishamos skyles :))))
2006m pardaviau ta corolla draugui,jis ir susivartes su ja buvo,bet ishsilygino skardas ir toliau vazhineja ir vis dzhiaugiasi :) Nezhinau,kaip tie naujesni modeliai ? nemanau,kad ten labai ka pritaupe,atvirkschiai turetu buti viskas patobulinta. P.S kai nuvazhiuodavau i tech apzhiura sakydavo,-El coche De goma, atvazhiavo :) Guminis automobilis atvazhiavo :) |
Dar paziurejau kad Passatai 1.9TDI nuo 1998 metu nebrangus ir gan ekonomiski. kaip su jais reikalai? Yra povandeniniu akmenu?
|
Citata:
|
Mano beveik visa gimine su toyotos marke vazineja. Esu isbandes nuo yaris iki landcruiser ir su lexus RX teko pavazinet. Tai galiu pasakyti kad jei nusipirksi tai vazinesi ilgai ir nuobodziai. Pats jau 2 metus corolla 2004 metu su D4D motoru droziu, jau 100 tukst pravaziavau ir dar nei vieno priekaisto jai neturiu. Gali aisku pirkt visokius passat audi ar bmw, bet jei nori tikrai patvaraus autmobilio uz normalia kaina tai tik toyota. aisku ten super komforto nebus, bet tas komfortas kartais per antra gala islenda :)) Beje kas sako kad skardos silpnos ir pan, tai kai audi 100 man i gala invaziavo pas mane tik bamperis nukrito, o zmogeliui visas priekis suejo :) Detaes tai irgi toli grazu ne tokios brangios kokias cia pavardinot. MB zymiai brangiau kainuoja remontuoti. Dar reiktu ivertinti ir tai kad kita marke greiciausiai dazniau teks remontuoti :)
|
as tai ir viena reiksmiskai imciau toyota,tuo labiau zmonai,tai tegu drozia ;)
|
viskas aisku, jamsiu avensis :)
ai, dar pamirsau apie Mondeo 2.0 TD nuo 2000 metu paklaust.. kaip jos? |
Citata:
P.S. Arba bet kokia Toyota :xx: |
Citata:
|
Bombardier, man golfas siek tiek mazokas, o jo vaziuokle irigi tokia pat silpna kaip Passato? Be to Golfai nepagristai brangus :(
Vienu zodziu matau kad konkurentu Avensis'ui nera :xx: beliko apsispresti koki imti TD ar D-4D ir surasti padorios bukles |
mariukaz tu cia sau perki ? :D keturakis atsibodo ar levas pasidare ? :D
|
sake gi, kad antra masina :)
|
Citata:
bet kam siap ,keturakis sutvarkytas ,patikimas, ir ekonimiskas juk :mastau: |
Del passat b5 - pats turejau ne viena, tai priekine vaziuokle uz:cenzura: negyvai. Cia jau nebejuokingi reikalai. 5k km ir remontas. Remonto kaina apie 700-800lt. Del kuro, pasaka: 5-6l kaip bevaziuotum.
Golf IV - vaziuokle tikrai ne kaip pas pasata. Ten viskas paprasta ir pigu. Kuro sanaudos irgi puikios. Tik ju kainos uzlauztos ir gero reikia paieskoti, nes daznai nujoti buna. Mondeo - va situ sedevru geriau nepirkt. Dyzeliniai varikliai be galo daug problemu turi. Ir elektronika ne stiprioji puse. Avensis - viskas kaip ir ok, tik tas smagratis galvos skausmas. Cia jau dilema: imt 2td ir nesukt galvos del smagracio ar imt d4d, sutaupyt 1-2l kuro, turet smagesne dinamika, bet laukt bedu su sankaba. Geriausias variantas butu rast gera d4d su jau nugriuvusiu smagraciu uz gera kaina, susitvarkyt ji ir vaziuot nesukant galvos :) |
passat B5 - turejo mano dede, pats laksciau, traukia labai gerai, sanaudos 5-6, su vaziuokle bedu nebuvo, 60kkm per du metus, apskritai jokiu problemu nebuvo, tik pries pardavima klima nusprogo.
mondeo - mano tevas turi, turejo 96 metu, paskui as su ja vazinejau, 150kkm lietuvoj ant baltarusisko kuro pravaziuota, jokiu problemu, pakaba pasitvarkai ir t.t. labai patiko del to nusipirko tevas 03metu 2.0tdci, buvau fordu klube, buvo kalbeta apie tuos motorus, kad purkstukai brangus. tevas per du metus jau pravaziavo kokiu 100kkm, pacios pradzioj kai nupirko sankaba pakeite, daugiau jokiu problemu. du kartus i austrija jau buvo sulakstes (1700km be sustojimo), sanaudos 5-6litrai. viskas jame gerai, man tik kas nepatinka persedus nuo merso, kad jis siauras, vietos mazai, ir garsiai variklis dirba. ir pvz is vietos antru begiu nepajudesi, nes trukciot pradeda. arba jei masina vos rieda, trecio begio neijungsi irgi trukcios. o seip traukia tai labai gerai. fordas ne mersas, kad vos ne 5begiu gali is vietos vaziuot seip as tai mariuko vietoje rinkciausi passata. ir kaina padori ir detales nera brangios lyginant su japonais. arba w210 universala. pilna pigiu variantu. gera masina, as su savo nemazai ismaises, per metus 60kkm kazkur pralekiau. irgi neuzmusamas :) |
siandien pravaziavau su Passat B5, 1.9TDI 81 KW, mechanika, labai patiko...
tikrai minkstesnis ir tylesnis uz avantgarde, traukia gana padori, zozdiu nebloga masinyte :) |
geras variklis su viena raudona i raide:) ir seip nebloga masina
|
Daug pasakyti negaliu, bet manau į temą bus. Turėjau beveik metus VW Bora 2003 metų 1,9 TDI su dviem raudonom raidėm. Šešių bėgių mechaninė dėžė. Highline (net neįsivaizduoju ką reiškia, bet tikriausiai kažką gero). Traukia kaip įgelta (na bent jau man tada atrodė) Kuro sąnaudos 6-7 litrų rajone. Per tą laiką nieko netvarkiau, bet niekas ir atvirai nesiprašė tvarkoma (aišku ji buvo dviejų metų senumo). Kasdienai puiki mašina jei nereikia nieko gale vežioti, nes vietos nėra. Passat irgi būna su tais puikiais varikliukais. Siūlyčiau užmest akį į tokį variantą.
:ot: Bleidai, parodyk savo ceškę :geda: |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 23:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.