MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Pasidaryk Pats (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=113)
-   -   W124 reduktoriaus riebokšlių keitimas (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=4324)

Edgis 2010-04-13 22:51

W124 reduktoriaus riebokšlių keitimas
 
Kadangi mano S124 reduktorius nutarė išleist tepalą per riebokšlius, tai reikėjo ką nors suburt:) Šis keitimo metodas turėti tikti visiems reduktoriams, pavyzdyje bus didysis reduktorius, kurio perdavimas 3,07:)
Kaltininkas
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0460.jpg
Jums reikės:
Riebokšliai (didelis dėkui DTM:aciu::)), nutariau dėti originalus
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0453.jpg
Alyva, reikia 1,1l
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0455.jpg
Garažas su įrankiais:)
Dėžė šalto alaus nervams raminti ( aš pats mieliau vartojau sultis:xx:)
Pradedam nuo reduktoriaus nuėmimo ir pusašių atjungimo. Daug bėdų nekils, gal tik reduktorių laikantys varžta sunkiai pasiduos atsukimui:)
Nuimtą reduktorių nuvalykit, kad nuėmus dangtelį neprikristų į vidų ko nereikia:)
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0457.jpg
Nusukame varžtus ir mus pasitinka toks vaizdas:
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0461.jpg
Dabar norint prieiti prie riebokšlių reikės nuimti šoninius flanšus
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0465.jpg
Norint juos atjungti rekės ištrauktį šį žiedelį
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0464.jpg
Iš čia ( reikės padaryti abiems pusėms)
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/ziedelis.jpg
Žiedelių nepamesti!
Nuėmus flanšus vaizdas bus toks:
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0467.jpg
Jau matosi pats riebokšlis, ji nuėmiau užkišęs mažą kaltuką ir palenkiau gerokai:xx:
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/salnikas.jpg
Vaizdas išėmus riebokšlį:
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0469.jpg
Toliau bus sunkioji dalis — įstatymas į vietą:)
Esmė tame, kad jį geriau būtų įpresuoti į vietą. Aišku mes dirbome akmens amžiaus principu ir įkalėmė jį į vietą:D
Norint įkalti jį į vietą reikės senos greičių dėžės, mes naudojom 4 bėgių mechaniką iš W201:D Išardžius dėžę velenus galima naudoti ir guolių bei riebkšlių perkalimui:D
Kalti reikia taip,kad visas apskrtimas lįstų vienodai, žodžiu, kalti švelniai ir ratu
Šioje nuotraukoje matysis riebokšlis ir cilindriukas naudojamas kalimui centruoti (riebokšlis apačioje) :
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0472.jpg
O čia jau matomas kalimo procesas (naudojamas velenas:))
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0474.jpg
Įkaltas riebokšlis:
http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0473.jpg
Paskui viską surenkate atbuline tvarka:)
P.S. purvinas vietas ploviau benzinu, jums irgi patarčiau tai padaryti. O dedant dangtelį į vietą reikės užtepti sandariklio
Jei kas neaišku, klauskite,komentuokite:)

Luksha 2010-04-13 23:15

Good Work :good::good::good::good:

Speed200 2010-04-13 23:21

Dbr jau zinosiu kaip pakeisti reduktoriaus guolius :D

Andrius1990 2010-04-14 07:42

Pagarba (y)

samagonas 2010-04-14 09:25

Dekui didelis :aciu: ,dabar zhinosiu nuo ko pradeti. Kiek suprantu tai ten nera nieko,kas ishsiderintu ir po to reiktu vel suderinti ? Nes chia man pripasakojo visokiu nesamoniu...
O to priekinio,kardano riebokshlio nekeitei ?

PANTERA888 2010-04-14 09:34

puikus ir aiskus paaishkinimas 10 balu

eSaS 2010-04-14 10:22

db metames Edgiui ant vitaminu "Marsietis" :D :good:

Speed200 2010-04-14 15:27

Ten tik paskui reikia gerai dantracius suleist nes po to negerai bus. O taip tai nera sudetingas darbas.

lisas 2010-04-14 16:01

saunuolis-viskas issamiai ir aiskiai ir dar su nuotraukomis.pagarba

samagonas 2010-04-14 16:09

Tai kaip ten su tuo riebokshliu priekiniu,kur kardanas jungiasi? Ar esat ,kas keites?

Tomskis 2010-04-14 17:53

o del ko gali uzti reduktorius? ypac vaziuojant atbulu. ar cia ne redoktorius uzia?

Edgis 2010-04-16 11:19

Citata:

Pradžioje rašė samagonas (Post 77121)
Dekui didelis :aciu: ,dabar zhinosiu nuo ko pradeti. Kiek suprantu tai ten nera nieko,kas ishsiderintu ir po to reiktu vel suderinti ? Nes chia man pripasakojo visokiu nesamoniu...
O to priekinio,kardano riebokshlio nekeitei ?

Priekinio nekeičiau, nes jis man neleido ir būtų reikėję laukt kol jį parsiųs:)

Citata:

Pradžioje rašė Speed200 (Post 77153)
Ten tik paskui reikia gerai dantracius suleist nes po to negerai bus. O taip tai nera sudetingas darbas.

Dantarčius suleisti gali tik vienu būdu, nes juos laiko tas mažas žiedelis:)

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 77177)
o del ko gali uzti reduktorius? ypac vaziuojant atbulu. ar cia ne redoktorius uzia?

Pirma patikrink dėžės alyvos lygį. Dažniausiai būna per mažas, o atbulinis bėgis pirmas netenka normalaus tepimo:wave:

samagonas 2010-04-19 23:59

Pakeichiau shiandien ,priekini riebokshli. Nieko ten sudetingo nera 5min. darbas,niekas niekur nepabega ir nepasileidzhia.Atsuki ta gaike ant 30, numi ta trikampi ant kurio sukasi kardano guma,ishlupi salnika ir istatai kita, shkyvas stovi kaip ikaltas,maniau,ka jis plaukioti gali. :bounce:

Jurijus 2010-08-15 15:47

Citata:

Pradžioje rašė samagonas (Post 78056)
Pakeichiau shiandien ,priekini riebokshli. Nieko ten sudetingo nera 5min. darbas,niekas niekur nepabega ir nepasileidzhia.Atsuki ta gaike ant 30, numi ta trikampi ant kurio sukasi kardano guma,ishlupi salnika ir istatai kita, shkyvas stovi kaip ikaltas,maniau,ka jis plaukioti gali. :bounce:

na jei perspaudei uzsukdamas atgal ta gaike tai gali praded kauk nes ten stovi du kuginiai guoliai ir tarp ju vienkartine plasmasine vtulke kuria reikia keis


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.