![]() |
W124 reduktoriaus riebokšlių keitimas
Kadangi mano S124 reduktorius nutarė išleist tepalą per riebokšlius, tai reikėjo ką nors suburt:) Šis keitimo metodas turėti tikti visiems reduktoriams, pavyzdyje bus didysis reduktorius, kurio perdavimas 3,07:)
Kaltininkas http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0460.jpg Jums reikės: Riebokšliai (didelis dėkui DTM:aciu::)), nutariau dėti originalus http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0453.jpg Alyva, reikia 1,1l http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0455.jpg Garažas su įrankiais:) Dėžė šalto alaus nervams raminti ( aš pats mieliau vartojau sultis:xx:) Pradedam nuo reduktoriaus nuėmimo ir pusašių atjungimo. Daug bėdų nekils, gal tik reduktorių laikantys varžta sunkiai pasiduos atsukimui:) Nuimtą reduktorių nuvalykit, kad nuėmus dangtelį neprikristų į vidų ko nereikia:) http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0457.jpg Nusukame varžtus ir mus pasitinka toks vaizdas: http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0461.jpg Dabar norint prieiti prie riebokšlių reikės nuimti šoninius flanšus http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0465.jpg Norint juos atjungti rekės ištrauktį šį žiedelį http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0464.jpg Iš čia ( reikės padaryti abiems pusėms) http://i278.photobucket.com/albums/k...s/ziedelis.jpg Žiedelių nepamesti! Nuėmus flanšus vaizdas bus toks: http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0467.jpg Jau matosi pats riebokšlis, ji nuėmiau užkišęs mažą kaltuką ir palenkiau gerokai:xx: http://i278.photobucket.com/albums/k...s/salnikas.jpg Vaizdas išėmus riebokšlį: http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0469.jpg Toliau bus sunkioji dalis — įstatymas į vietą:) Esmė tame, kad jį geriau būtų įpresuoti į vietą. Aišku mes dirbome akmens amžiaus principu ir įkalėmė jį į vietą:D Norint įkalti jį į vietą reikės senos greičių dėžės, mes naudojom 4 bėgių mechaniką iš W201:D Išardžius dėžę velenus galima naudoti ir guolių bei riebkšlių perkalimui:D Kalti reikia taip,kad visas apskrtimas lįstų vienodai, žodžiu, kalti švelniai ir ratu Šioje nuotraukoje matysis riebokšlis ir cilindriukas naudojamas kalimui centruoti (riebokšlis apačioje) : http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0472.jpg O čia jau matomas kalimo procesas (naudojamas velenas:)) http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0474.jpg Įkaltas riebokšlis: http://i278.photobucket.com/albums/k...s/102_0473.jpg Paskui viską surenkate atbuline tvarka:) P.S. purvinas vietas ploviau benzinu, jums irgi patarčiau tai padaryti. O dedant dangtelį į vietą reikės užtepti sandariklio Jei kas neaišku, klauskite,komentuokite:) |
Good Work :good::good::good::good:
|
Dbr jau zinosiu kaip pakeisti reduktoriaus guolius :D
|
Pagarba (y)
|
Dekui didelis :aciu: ,dabar zhinosiu nuo ko pradeti. Kiek suprantu tai ten nera nieko,kas ishsiderintu ir po to reiktu vel suderinti ? Nes chia man pripasakojo visokiu nesamoniu...
O to priekinio,kardano riebokshlio nekeitei ? |
puikus ir aiskus paaishkinimas 10 balu
|
db metames Edgiui ant vitaminu "Marsietis" :D :good:
|
Ten tik paskui reikia gerai dantracius suleist nes po to negerai bus. O taip tai nera sudetingas darbas.
|
saunuolis-viskas issamiai ir aiskiai ir dar su nuotraukomis.pagarba
|
Tai kaip ten su tuo riebokshliu priekiniu,kur kardanas jungiasi? Ar esat ,kas keites?
|
o del ko gali uzti reduktorius? ypac vaziuojant atbulu. ar cia ne redoktorius uzia?
|
Citata:
Citata:
Citata:
|
Pakeichiau shiandien ,priekini riebokshli. Nieko ten sudetingo nera 5min. darbas,niekas niekur nepabega ir nepasileidzhia.Atsuki ta gaike ant 30, numi ta trikampi ant kurio sukasi kardano guma,ishlupi salnika ir istatai kita, shkyvas stovi kaip ikaltas,maniau,ka jis plaukioti gali. :bounce:
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.