![]() |
W124 galas siubuoja
gal kas turit kokiu minciu. vaziuojant su masina labiau pakrauta ar seip staigiau begi perjungus galas i sonus susiubuoja ???
|
ir pas mane buna siubuoja galas ant kokio 100 kai vaziuoju
|
Citata:
|
pas mane irgi, 170km/h lekiau, tai vos neapsisikau nuo siubavimo, anksciau taip nebuvo. manau gal del to kad gumas ikisau i spyruokles (tarp apviju). reiks isimt pasibandyt. nes kazkaip sutapo, ir prasidejo pries pora savaiciu
|
Citata:
|
mano w124 tas pats buvo atsiradę ir netgi tech apžiūrų centre sakė kad važiuoklė niekur nekliba, bet keičiant galino rato guolį pamačiau, kad išmaltas apatinis sailenblokas kur yra stupicos apačioje. Prie jo tvirtinasi apatinė šakė. Pasikeičiau jį , o kitą dieną atsisukau kitos pusės apatinė šakę ir taip pat radau išmaltą apatinį sailenbloką stupicoje. Teko irmti ir kitos pusės visą stupicą ir vežti perpresuoti sailenbloką (garažo sąlygomis nepersipresuosi)
Dabar lekiu su vėjeliu ir jokio sūbinės lakstymo po kelią, o prieš tai buvo kad plaukioja galas per keliuose išspaustas vėžes važiuojant, bet kokiu keliu važiuojant pakrauta mašina arba kai kuris nors galinis ratas į duobę ikrenta - tai iškarto sumėtydavo galą. Dabar mašina stovi tvirtai ant savo ratų Pasižiūrėk pas save tuos sailenblokus. Aišku geriau keisti juos visus iš kart, bet aš kol kas pasikeičiau tik tuos O apžiūrų centre šitų sailenblokų nemato todėl, kad į šonus yra tampomas tik priekis, o ne galas - todėl ir nemato |
na gali buti ir traukiu suvedimo gumos man bent buvo taip gali buti ir pagrindines gumos kur eina i rema tos dideles
|
bet pas mane pradejo tada siubuot,kai pasikeiciau ratus ir pasidariau suvedima
|
man atrodo kad bus tau tos traukutes pa smane ir siubavo nulekiau pas vaida kaune kur mersiukus tvarko sakau paziurek kas cia man darosi kad plaukioja tai truputi traukute vos vos klibejo ir to gana buvo
|
1 Attachment(s)
kaip vadinas sitos traukes? kokia funkcija atlieka?ar galima keisti tik tas ivores ar pirkt visa reikia?:geda: apie w124 kalbu
|
1 (ratų suvedimo traukė) šarnyras restauruojasi, o jei nerasi kur restauruoti keisk visą traukę. Kitoms galima keisti tik sailenblokus, bet vėlgi žiūrėk ar tavo traukės nėra labai pažeistos korozijos ar nesulankstytos. Tada keiti kitomis
|
Chia pagrinde visos galinio tilto traukes.Nr. 1, ta trauke,pati pigiausia, neverta ten nieko presuoti,o manau ir nesigaus. Kitos visos su keichiamais salenblokais. Jei pas tave originalios mercines traukes stovi, tai patariu keisti tik pachius saleinblokus. Naujos originalios,kainuoja nemazhai, naujos neoriginalios kainuoja mazhiau,bet geriau pasikeisti tik gumas,paieshkok,kad butu geros kokybes,ne kokios pabrades kepimo.
P.S kol rashiau, tau jau atsake :) |
Citata:
Citata:
|
išvirtimas ratų nesireguliuoja nei iš niekur - tik suvedimas traukės nr 1 pagalba
|
pas samagona atrodo reguliuojamos traukes sumestos, tai reguliuojas isvirtimas :)
|
Citata:
|
seip reguliuojasi galas :) isvirtinas, yra varztas ir jis reguliuoja ant kiek isversti ratus
Citata:
|
1 Attachment(s)
tokis? bet su juo tik minimaliai manau pakreiptum. cia apie 4 mm, nes tiek skersmuo skiriasi varzto ir ten kur sriegis prasideda
|
Citata:
arba parodyk ta varzhta :) |
taip, ir pasistato normaliai, kai tvarkiau sau vaziuoke, vienas ratas stovejo biski klisas, ir kai lindau prie tu traukiu tai matesi kad vienas varztas nevietoj stovi netaip pasuktas, ir jis buvo uzkepes tai teko pjauti lauk visa trauke :) vyrai dar video mate :D :D
Citata:
|
Citata:
|
1 Attachment(s)
tuoj imesiu ft pamatysi kaip atrodo ratai pas mane :D per daug nuleidau gala truputi. nu va prasau :)
|
su tuo paciu varztus galim pareguliuoti, aisku nebus idealiai, bet daug padariau, taip nespesi padangu keisti ir nebetas konfortas jau vaziuoti :/
Citata:
|
paaiskinkit man zioplam, kam tuos valst.nr slept? EUB362
|
Citata:
P.S Nedaskaichiaua,kad nuleidai labai, reishkia seniau gerai buvo ?Tada kitas reikalas,-ieshkok reguliuojamu traukiu, arba ta stebuklinga varzhta gamink :) |
nuo taves tai nieko nepaslepsi :D ne siap labai pavarge tie numeriai- vaizda gadina- todel uzpuciau :)
|
jeigu nori, galiu i pm imesti varzta, su info nuvaziuosi pas tekintoja prasuks is normalaus metalo du varztus ir turesi normalu gala
|
Citata:
Citata:
|
padaryt išvirtimą reguliuojamą galima ir tuo varžtu, bet tada reikės viršutinių traukių sailenblokus pragrežt didesnę skylę, nes priešingu atveju iš to varžto bus naudos visiškas 0.
Originaliai 124 galinė pakaba reguliuojasi tik suvedimas, o ne išvirtimas ir galit man sakyt ką tik norit, bet taip yra, o kad kažkas kažką pasidarė, tai čia jau kitas dalykas, bet ne gamyklinis variantas. Asmeniškai aš esu ne vieną mersą perdirbęs išvirtimo reguliavimui iš apatinių šakių |
Šiandien gavau varžtus išvitimui reguliuoti. 30 LT sumokėjau.
|
ir ką dabar su jais darysi?
|
megins senus ishsukti :) jeigu nebus uzkepe per tiek amziu
Citata:
|
senus išmest ir sudėt naujus su ekscentriniu reguliavimu neužteks. Reiks dar sailenblokuose traukių grežti skyles pagal reguliuojamo varžto diametrą
|
Svieki, iskilo klausimas vienas. Palindau siendien po savo W124 ir ziuriu jog tarp galinio tilto ir kebulo kur yra tos gumos prie kuriu tvirtinas galinis tiltas yra nemazas tarpas eina uzkisti pirsta, tai va noriu suzinoti ar galima taip vazineti ar cia taip turi buti? Ačiū :)
|
labiau pergyvenčiau jei tarp balkio ir kebulo nebūtų tarpo :)
|
Dėkui Daliau, žodžiu taip turi būti :aciu:
|
tarpas būna, jei sailenblokai neišplyšę
|
Jeigu išplyšta, tai susmenga į vidų ir nelieka tarpo?
|
nevisada, bet tada važiuojant tiltas baladojasi į kėbulą ypač staigiau pradedant važiuoti iš vietos. Teko matyt ir balkį prie kebulo prilipusį, o pakėlus ant domkrato tarpas apie 4 cm pasidarydavo
|
Aš ant duobės užsivares buvau, pas mane jaučiasi baladojimas pajudant iš vietos, pamačiau jog reduktoriu laikančios įvorės mire, tai pakeisiu jas, bus matyt kame reiklas pas mane.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.