W220 Dyzelio čipavimas
Ką manot apie dyzelio nučipavimą? Ar tai gerai, ar blogai? Jei vienaip ar kitaip, argumentuokite, kodėl. Vieni sako, kad padidėja sukimo momentas, kiti - kad galingesnis auto tampa. Jei kalbant paprastai, nučipavus keturių litrų S CDI w220, būtų jaučiama, kad auto visokeriopai žymiai geriau vysto greitį iš vietos ar važiuojant, paspaudus iki dugno? Ar tik minimalūs pokyčiai?
|
http://www.vimota.lt/
pazystamas cipavo audi a6 2.5 TDI, po cipavimo is vietos eina geriau, maziau ryja degalu.manau cipavimas tik pliusai :) |
visokeriopai geriau, tik ne variklio amziskumui, bet vimota automatu necipuoja
|
Įdomu būtų pabandyt būtent su tokios pačios klasės Merc čipuotu ir nečipuotu pabandyt. Jei tikrai jaučiama didesnė jėga, tai galima nepatingėt čipuot, bet jei minimaliai, tai neverta, manau.
|
Citata:
|
nu taip, bet tam kad uzcipuot, reikia pratestuot, nes nzn kokie parametrai, kiekvienos masinos individualus, nors ir toks pat motoras, del to jie ir neapsiema, nes nezino kas is masinos like ir kaip cipuot
|
zhinau Touarega automata, prachipuotas nuo pirmos dienos, pravazhiavo 230000km. parduotas ir jau beveik metai toliau sekmingai vazhineja. puse tu kilometru susukau pats, ir niekad nebuvo jokiu bedu, tik shiaip pats automobilis neidomus :)
|
as ir nematau kenkimo automobiliui, tiesiog lietuviai necipuoja , bent pries metus kai domejausi automatu, uzsieni cipuoja, LT ne. o cipuota laksto zymiai smagiau
|
150kw is 1,9 4 golfo motoro su viena raudona raide, tai skaitau visai neblogi rezultatai. aisku, po cipo vaikis pasikeite purkstukus, lyg ir nuo 3 triju raudonu raidziu motoro.. na o cia 4 litru dyzeliukas tai turetu tikrai neblogai smarves prisidet, o greiciu deze sustreikuot gali gal todel, kad is gamyklos isvare tik su orginalia variklio galia, o cia pas motora atsiranda papildomai kokie 10-20% galios, tai gal ir luzta todel?
|
Daug is ko esu girdejes, kad MB cipuoti gana pavojinga. Nes dezes labai jautrios, padarytos atitinkamai galiai. Kitiem auto nelabai kenkia. reikia proto ribose cipuoti, tada manau nieko blogo neatsitiks. Ir irgi, nelakstysi gi visada su tapke iki dugno :)
|
bet tai negi 400CDI truksta smarves? :)
|
Citata:
|
MB fan forever teisus. Reikia žiūrėti Brabus S klasės 550 kw, tada tikrai netruks. Keturi litrai eina tikrai labai gerai, mano labai tvarkingas, pakeistas visas variklio skyrius, variklis buvo triskart išimtas, keistos visos variklio tarpinės, gumos, absoliučiai viskas, tik ne pats variklis. Po šių visų pakeitimų trauka dar pagerėjo, bet + 20 - 30 kw nepamaišytų.
|
O kalbant apie tai, kad MB nelabai gerai čipuoti, tai aš taip pat esu girdėjęs, kad jiems tai kenkia ir gali būti didelių problemų, bet kaip yra iš tiko - nežinia, todėl ir nežinia, ar čipuot, ar ne.
|
jeigu planuoji ilgai ir laimingai vazinet su ta pacia masina, tai geriau necipuok, gamintojas sugadino tukstanti tokiu motoru kaip tavo kad surast geriausia varianta, jei jam butu geriau, butu gamykloj daugiau uzcipave, viskas apskaiciuota.
aisku jei ruosies pasivazinet metus, du , ir parduot, galima cipuot, nes amziskumas mazeja su galios didinimu. gamintojas specialiai palieka rezerva motorui kad ilgiau tarnautu |
nezinau kaip su mersu, bet zinau ka cipavo e39 bmw 530d, dadejo kazkur 30kw.:) jausmas iskart geresnis. bet kaina man rodos 1.5tuks lt.
|
CIpavimas gerai jei kazkas duotu 100 procentine garantija kad tai nepakenks greiciu dezei ar kompo smeginims ar dar kazkam! Lietuvoje uzcipuos ir sakys kad niekam nekenkia, o kai pareis kazkas sakys cia ne nuo cipavimo ir kaltu nerasi. o paskui remontui kisti tukstancius irgi menkas malonumas.
|
Mercedes Benz S400 CDI
Standart: 184kw, 250hp, 560Nm, 250km/h. Chiptuning: 214kw, 291hp, 620Nm, 265km/h. Resume: +30kw, +41hp, +60Nm, +15km/h. |
automata cipuoti galima, bet nepatartina, pas visus automatus silpnas pirmas begis, per gaza duosi is vietos viskas nutruks ten toi dezei, yra nevienas atvejis kai varo ta pacia masina tvarkyt automatus po 2k km.
|
tai kas labiau kencia nuo cipavimo ,variklis ar deze ? :)
|
kogero deze
|
variklis ir, gamintojai del to ir palieka rezervui ta 30% galios kad variklis ilgaamziskesnis dirbtu, o ne ant savo galimybes ribu, visu komponentu tarnavimo laikas trumpeja, net vaziuokles kuri nepritaikyta tokiom apkrovom, Skodom octaviom berods pusasiai pradeda eit kas kelis tukstancius km, reikia deti nuo galingesniu versiju detales ir t.t, bet is tikro as ir cipuociau :) vistiek idomu, neabandes nesuzinosi.
|
Bleidas įdomią informaciją parašė, kaip, kiek ir kas padidėja po čipavimo. Jei tikrai tiek, tai visai neblogai.
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
O tai kam cipuot? Nepakanka galios, tai pirk galingesne masina :)
|
Citata:
|
Citata:
|
aj beje yra vienas cipavimo minusas, padideja dumingumas masinos.
|
Citata:
|
Citata:
as kai pagalvoju kad maniskis s202 galetu ne 92kw o 120kw turet, bet yra kaip yra :) |
Nu man pacipavus bmw e39 530d Vimotoje,po 1 metu prasuko sankaba :D aisku dadejo masinai gal 25-30kw ,buvo mechanke pas mane....Tai turbut aisku ,del ko ji nuejo man :D Verciant karta uzmynus tapke ant pedalo,ties 160 km/h girdziu ,kad rekia ,apsukos kyla,sankaba smirda :D Vnz del automato bijociau...jau visokiu sneku yra...Galiu pasakyti varikliui tokiam kaip 530d tai ten nei motais tas cipas,ar variklio ilgaamziskumui,bet deze ir sankaba tai kencia...
|
butu buves automatas, nebutu niekas smirdejes
|
gal sutapimas, bet du chipuoti Touaregai uzlinko vienas po kito, vienas pravazhiaves virsh 200.000km. truputi, kitas nedatrauke 200.000km.
I bedas nebuvo smarkiai gilintasi, abu buvo parduoti pigiai, meistrams kurie tvarko motorus. Idomiausiai,kad abu uzhlinko vienos savaites begyje :) Tevo ir dukros :) |
Man tas chipavimas nelimpa nors tu ką :) Nori,kad dyzelis trauktų — perki galingą dyzelį (iš MB E320cdi, S400cdi:)) ir nesuki galvos:) Jei reikia dar galingesnio auto, tai jau tik benzas lieka:) Po tokių chipavimų paskui būna: variklis užsilenkė, dėžė pabiro ir t.t. Galų gale būna darbų sąmata: variklio chipavimas, variklio perrinkimas, dėžės perrinkimas....kažkaip brangiai gaunasi :)
|
Gamintojas gaminant auto padaro pacius idealiausius parametrus :0 jeigu techniskai imanoma butu - patys konfiguruodami dadetu tuos 30kw. Bet taip nedaro, nes nori ilgaamzisku masinu :) Nereik cia dviracio isradinet :) Cipuoti galima, jei auto turesi metus, tada parduosi :) O tai neapsimoka. Geriau nusipirkti benza (kuris bus pigiau nei dyzeline auto) ir tuos cipavimo pinigus benzui isleisti ;)))
|
Citata:
|
o paie ekologija niekas nepagalvojat ? kad gamintojas turi tilpti i tam tikrus standartus , ir "talpinant" auto i tuos tandartus neretai buna pridusinamas variklis. PVZ . vito 2005 m. 2.2cdi versija su 80 kw ir su 100( nepamenu tikslaus skaiciaus) tai tarp ju skirtumas tas kad galingesnio radijatorius platesnis kokiais 5cm, o siaip visa kita identiska... vazinejau su cipuotu 2.7cdi jau apie metus ir taip nlb gailint, deze aisku tvarkiau bet ne del cipo o del to kad auksarankiai pries tai deze restauravo ir aisku nepakeite visko ka reikejo pakeist.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 19:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.