![]() |
C124 stoglangis
ar sudetinga paciam pasikeist 'salaske'? suluzo vienoj pusej :( gal zinot kur daro ir apytikslias kainas?
|
Citata:
|
Citata:
na o siap sio zodzio vertinys butu remas daznaiusiai tarp vairuotoju naudojamas apibudinti gelezini magnetolos remeli :xx: SLASKE :xx: beje ne i ta skyriu parase zmogus. nesuprantu kodel zmones kuria temas belekur negi negalima skyriaus pavadinimo paskaityt. cia nenoriu nieko izeist bet toks pastebejimas :) |
liuko remontas prasideda nuo 100-150lt,ash pats dbr vaziuosiu i utena pirkti visa liuka ir veshiu kad taisytu pas mane kaip tu sakai ta salashke ish abieju pusiu suluzo pats tas aliumininis remas
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
ne nerandu garaze bet kazkas panashaus, anglishkai mettal putty vadinasi. http://www.bostik.co.uk/global_asset...ts/122_lge.jpg |
shiandien nuvariau i utena toki abloma pagavau,liuka galvojau paimsiu ir gavosi taip kad turejo nuo sedano :( nesamone :( nu bet tada ish nevilties uzhsukom i lauzhina su forumieciu Grisha tai uz 100 lt paemem 4 raudonas spiruokles daug visokiu plasmasiu pelenine begiu rankenele pora migtuku kurie langus atidaro,avarini zenkla gumu pora, rankeneles plasmases kurios dengia skiles kur dantrata ikisht ,ir dar daug smulkmenu nepaminu,nors kazkiek atsipirko :D
|
Citata:
|
Citata:
|
Sveiki. Norejau pasiteirauti jusu ar imanoma yra paciam pasikeisti c124 stoglangi, nuardzius lubas is vidaus ir ideti kita?ar gal kazkaip sudetingai jis keiciasi? pamenu kai pasatui b4 kazkada keiciau, tai ten labai paprasta, nuardzius lubas isemi sena visa liuka, ir ideti kita, tiesiog atsukt ir prisukt liuko varztus tereikia. dekui is anksto uz pagalba :aciu:
|
Paprasta ten, kaip ir sakei, nuimi lubas, atjungi trosa, isemi sena ir idedi nauja liuka.
Tik lubas uzdedinet atgal uzsiknisau pylna rauksliu gavosi, bet pas mane persiutos lubos buvo, originalios gal paprasciau uzsides :wave: |
supratau, dekui :)
|
:)daug ardymo ,puse salono reikes nusiardyti,aišku jei keisi su visu mechanizmu.pirmiausia nusiimk nuo "stoikiu" apdaila...Priekines stovi ant "šponkiu".Vidurines ne tik ant šponkiu bet ir diržu varžtai ir du varžteliai apačioje su atsuktuvu + formos. Su galinem stoikem truputi sudetingiau,ten reikes ir sedynes atlo6a nuimti ir ten ne tik ant "šponkiu "stovi bet dar ir ant tokio kablio,nenulaužk nuiminedamas...ko gero geriausia butu guma nuemus (dureliu konturo),kuri eina šalia stoikes apdailos.Po to nusiimk apdaila nuo pačio stoglangio.Ja teks paprasčiausiai nulupti nes ji stovi ant triju šponkiu .Viso stogo išmušimas dar laikysis ant rankeneliu šalia dureliu(esanciu stoge) ir skydeliu nuo saules,o gero ir veidrodžio.kiek pamenu su veidrodžiu bus"baderio"jis stovi ant spyruoklinio tvirtinimo ir teks imtis grubios jegos kad ji nulupt,o ir uždet nera lengva.Kai viska atsuksi ir jau reikes nuimineti ismušima pasikviesk dar bent viena žmogu,nes sulaužysi ir po to liks raukšles.Pats mechanizmas prie stogo prisuktas kruva varžteliu,bet jei trosas pačio geras tai ko gero reiketu ji palikti nes kita ikišti iš bagažines nera lengva.Sekmes,jei kas bus neaišku klausk.:)
|
sunkiausia pasiruosimas turbut, kaip kolega minejo apdailas nusiimt, duru gumas, nes po jom lubu medziaga dar ant gumu kaba, neisivaizduoju kaip graziai ta stogo medziaga reikia nuimti, bet ja neumeus pati liuka pakeist tai juoku darbas, matai varztus ir suki, atsuki varztus ir liukas ant zemes nukrenta
|
:aciu:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 04:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.