![]() |
Projektukas: W201 + 2,9 TD (w210)
Sveiki, kadangi senokai suku galva apie toki projektuka tai noriu paklausti jusu nuomones,ir pasiklausyt jusu isminties. Noriu i MB 190 ikist is W210 2,9 turbo dizelini motora. Noriu paklaust,kaip manot,ar variklio tvirtinimai skiriasi, ar sankaba nuo 190 tiktu,ar reiktu su sankaba det,jei su sankaba,tai ar tiktu toliau pajungt. Jusu nuomone, ar daug butu problemu viska sujungiant, ir kokios jos butu? Aciu labai kas pasidalins savo ziniom, ar galbut net patirtim.
|
tai dedi visa variklio komplekta su visom pravodkem kompais ir deze. kardana pritaikysi. o tvirtinimus jei ka pervirinsi. nezinau kaip is w210, bet is w124 dedant viskas tinka, nieko nereik perdarinet.
tik gal geriau pagalvok apie 3,2cdi varikliuka :) |
Citata:
|
Citata:
|
ir ka su tokia masina veikti? pasibaiks tech apziura ir kas tada?
na nebent esi pasiruoses kruvai ekspertiziu. |
blogiausia yra tai, kad variklio litraza galima didint tik ~30proc, nei buvo gamykloj ideta.. tokiu atveju i w201 dedant 2,9TD, reik det i 2,6 esamaji... nes ir pakabos elementai bus pritaikyti atitinkamam svoriui, nei dedant i 2,0 dyzeli (nes 2,5d pakankamai retoka opcija), ir su ekspertize maziau problemu, nors kuro rusies keitimas irgi turi savu niuansu...
|
Projektas geras, tik su iteisinimu gali kilti bedu. Pavyzdys:
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/iWCmfpFOC3A&hl=en_US&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/iWCmfpFOC3A&hl=en_US&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> Tas juodas gerulis idetas variklis kaip nuo W140 S300 TD ir dar uzpustas :) |
bet idetas i buvusi 2,6, arba 2,3-16v, arba 2,5-16v... matosi akivaizdziai kad ne i buvusi gamyklini dyzeli
|
tai dzin tas iteisinimas, technikine nuperkama, o kad ant dokumentu rasys mazesni motora dar geriau - draudimas tik pigesnis
|
Tai kad jei litrazas daugiau nei 2,5, tai brangiau jau eina draudimas, taciau, ar tai 2,6 2,9 ar sakykim 3,2 - esmes jau nebekeicia
|
chebra galvojam y prieki. po truputeli ir mes artejam link europos sajungos. dar keletas meteliu ir tech apziura bus jau ne tai lengvai nuperkama. o bent jau as toki projekta uzsukes tirai ne 2 metam y prieki ziureciau. :)
|
Jei automobilis būtų naudojamas sportui ar šiaip pramogai, tai net neregustruočiau:) Bet jei galvojama naudoti kasdien, tai bus daug nereikalingo popierizmo:(
|
pirma reik galvot kaip padaryt, po to kaip iteisint. juk dabar taip visi ir daro :xx:
|
padaryti šiais laikais ir tanką galima, o iteisinti ne.
Na su tech apžiūra dar galima ir praslysti, nes ne visi darbuotojai variklius iš išvaizdos pagal kubatūrą pažista. Didmiesčiuose darbuotojai gudresni, o nuvažiavus į kokį mažesnį kaimuką turinti TA stotį nelabai jie ten ikerta kas ir kur, svarbu kad tech pase būtų ta pati kuro rūšis. |
nesuprantu tik vieno, toki projektuka galima daryti tik del vienos priezasties, kad eitu. o deti tiesiog varikli ir del to ismesti kruva pinigu. kokia to prasme?
|
Ko jus sukat galvas tegu zmogus daro ir laukiam rezultatu. As ir norejau tuo uzsiimti. Kazka daryti panasaus kaip tame video, Yra draugu bendraminciu kurie is 1.9 tdi 66 kw padare 200 kw ir sukimo momentas virs 400 niutonmetru. O jam su techu problemu dideliu nebuvo ir vazineja bendrais naudojimo keleis su ta masina nors ir perdaryta ir matosi, kad neeilinis dyzeliukas :D
|
gal pas metosi tas variklis ;) gavo nesveikan i gala, o priekis sveikas :)) i galvoja i savo ziguliuka ideti rimtesni ziurkena :) todel ir klausia, visu niuansu :)
|
Tegu bando gal ir pavyks tik viska gerai apsiziureti reikia.:)
|
Del iteisinimo tai net nezinojau,bet del to as maziausiai db suku galva, kaip jau sake,pirma pasidarysiu,o paskui jau ziuresiu kas ten kaip. Masina daryciausi kasdieniam vazinejimuisi. Pasirinkau si kebula,nes jis man grazus, lengvas ir patinka jo stovejimas ant kelio.(Vokietijoj W201 yra paskelbtas kaip Youngtimer). Sios masinos kaina nebekris,nes nebera kur,o tik kils.Mercedes gamykla pati yra sukurusi W201 su naujausiu 2,2 CDI .Kadangi visa gyvenima vazineju beveik vien tik su dyzeliais, todel nenoriu benzo. Galeciau pirkti zinoma 2,5 TD, bet manau jis bus per letas. Masina zinoma planuoju i ateiti,tikrai ne pusei metu :)
|
Citata:
|
kalbu apie varikli, 2,9td letas. kiek teko vaziuot tai labai nuvyle trauka.
|
Citata:
|
Įtikinai pats save, kad bus jėga ir dabar planuoji. Čia gi visiška nesąmonė. Vokiečiai kai dėjo 2.2 CDI, tai dėjo tik, kad pažiūrėt, kaip skyrėsi to meto variklių dinamika, nuo šiuolaikinių. O čia prisidarysi visokių pievų, taigi darbo daug, motoras nieko vertas toks ir dar su formalumais niekur nepraeisi. Jei dėčiau GALBŪT V12 ir tai labai pagalvočiau.
|
Citata:
|
Citata:
Visų antra, dyzelinis motoras, nenaujas, neišsiskiriantis savo charakteristikomis. Kas iš to išeis, kad W201 kėbule bus toks motoras. Čia ale stilius ir sąnaudos geros. Jokio stiliaus čia nėra, tas pats kas į bulką idėčiau kokį 2.5TDI iš A6. Dar kažkur minėjai, kad W201 paskelbtas youngtimeriu. BET, kaip suprantu, toks projektas riedės LT keliais, tai jo vertė tikrai neišaugs, vokiečiai net nežiūrės iš tokių šalių automobilių, nebent būtų visa serviso istorija, bet kai jau bus įgrūstas 2.9 bus paprastas darbinis arklys, kuris tarnaus kelis metus, kol techninė apžiūra taps nepraeinama nelegaliai. Visų trečia dėl kritikos, tai nepyk, "no hard feelings", tiesiog tavo pinigai, tu sprendi, kaip juos leisti. Galbūt jaunas žmogus esi, turi savo svajones, bet darbinis arklys yra darbinis arklys, o seniena yra seniena, neverta to darbo ir pinigų. Nebepribursi jau čia nieko. ;) |
Citata:
|
Ar i toki irgi detum 2.9 dyzeli ? :)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...mber=2&lang=ru |
esu gal perdaug skeptiskas, bet budavo laikas kai ir man ,,uzplaukdavo'' neva koki projektuka sukurti, bet kaip zinia daznai tai tik kalbos, viena diena uzsidegi, kita jau mastai realiomis akimis. Nes realiai w201 daryti su 2.9td, nu tiesiog finansiskai nenaudinga, gal moraliskai save ir patenkinsi, bet realiai pastangos liks neivertintos. Geriau jau koki w123 atrestauruok, bus didesnis issukis,bei nauda mano nuomone bus visokeriopai didesne, bet teise rinktis turi tik tu pats. Mes tik reiskiame savo nuomones :) Jeigu jau imsiesi sio projekto-didziausios sekmes:wave:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
3,2 geriau bet siai dienai moketi uz motora apie 10k lt nu biski nezmoniska |
Citata:
|
o as noreciau tureti w201 su galingu dyzeliniu varikliu. sveikinu sita projekta. tik as deciau 3.0 turbodyzeli is w210, vis del to 130 kw. pavasari pardavinejo panasu frankensteina - w201 su 3.0 turbodyzeliu is w124. labai norejau ji nupirkti, bet nespejau. tik radau skelbima, jau buvo rezervuotas, o paskui dingo. ech geras buvo, juodas sportline, zemas, el paketas, kondiske:(
|
zinau ta 190.. jisai gamykloj gime su 2,6 motoru
|
Citata:
http://www.mercedesmotoring.com/gallery/ manau kad Lietuvoje mažai kas pirktų C123 taip restauruota už 60000Lt. http://www.mercedesmotoring.com/cars-for-sale/ Bet man patinka, kad jie daro pilnai originaliai, nededa kito modelio ratų ir t.t. |
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.