MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Kuras (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=114)
-   -   C220 CDI (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=51)

ruffis 2007-12-05 08:38

C220 CDI
 
Citata:

Pradžioje rašė dyzelis (Post 157)
oooo :D geras daiktas, geras :) mersas ne tik prabangi masina, bet gali buti ir labai ekonomiska :) o koks pas tave stovi agregatas ir kiek suvartoja? siaip jis lengvas turetu buti, tai kuro irgi nedaug turetu jamti? :rolleyes:

2.2 cdi, mieste apie 7.5 uz miesto apie 5 +/- tikrai ekonomiska masina, ir tikrai labai gera

dyzelis 2007-12-05 10:40

Citata:

Pradžioje rašė ruffis (Post 160)
2.2 cdi, mieste apie 7.5 uz miesto apie 5 +/- tikrai ekonomiska masina, ir tikrai labai gera

hm na tikrai ekonomiskas ir jei cdi tai dar ir neblogai pasispardo? :) vistik lengvas :D bet vistik mastau 2.2 o ne turetu kazkur i 7 jau tilpt? ar vaziavimo stilius toks truputi agresyvesnis? :cool:

irr02 2008-12-02 13:29

Siaip kiek teko susidurti su mb dyzeliniais varikliukais tai siaip geriausi yra 200CDI, 270 CDI ir 320 CDI.
200 Patvariausias
270 Gali biski sumacheri pavaidinti
320 gali kokiam bezdukui ir i kaulus duoti :D bet ne tame esme. esme ta kad 3.2 pagal savo galios ir kiekio santyki yra ekonomiskiausias.
Tai tiek ziniu apie dyzeliukus :)

dyzelis 2008-12-02 15:54

irr02 grazus paveiksliukas :)

Joshua 2008-12-02 17:14

mhm, pas tuos cdi nors ir kw sociai, bet dar prisideda ir didelis sukimo momentas, kas tikrai maloniai nustebina, net perejus nuo benzinines masinos :)

samagonas 2008-12-02 22:30

Dazhnai ilgom kelionem pasiimu sesers C220CDI-2004,vazhiuoju 120-140km,tai kompas rodo 6,3litro.Manau pasaka,o ir eina kaip ishrauktas:))))Cupas atrodo mazhas,bet viduj vietos tikrai labai daug.vienu zhodzhiu geras aparatukas.P.S Automatas ir su visada ijungtu kondicionierium.

irr02 2008-12-02 23:10

Dyzelis aciu labai stengiaus graziai savo ratus iliustruoti:)
Beje Joshua, labai matytas mersiukas tavo parase :) argi tik ne juodkrantej fotkintas sia vasara rugpjucio men? :D

Joshua 2008-12-03 19:23

irr02 tiksliai taip, cia juodkrantej, rugpjucio pradzioj mazdaug buwom sustoje, tai kazkaip tiko toj aplinkoj, tai ir nufotkinau :) dar a8 i kadra itilpus :) tada ir matei?

irr02 2008-12-03 22:39

tikrai taip, priesais prie isvaziavimo mano clk stovejo juoda :)

deimantaz 2008-12-11 15:59

Citata:

Pradžioje rašė irr02 (Post 10002)
Siaip kiek teko susidurti su mb dyzeliniais varikliukais tai siaip geriausi yra 200CDI, 270 CDI ir 320 CDI.
200 Patvariausias
270 Gali biski sumacheri pavaidinti
320 gali kokiam bezdukui ir i kaulus duoti :D bet ne tame esme. esme ta kad 3.2 pagal savo galios ir kiekio santyki yra ekonomiskiausias.
Tai tiek ziniu apie dyzeliukus :)


Taip butent ir tai pastebejau kad 3.2 CDi geras motoras, jei uzmini autostrada 110km/h ir ijungi autopilota, o apsukos buna kazkur 2100rpm tai kompas rodo po kurio laiko jei tolygiai vaziuoji kokius 50 km atstuma parodymai buvo maziausi 5.5lr tai va tas neitiketina, o ir mieste kaip maliesi tai kompas daugiausia rode kiek pamenu 7.8 lr:bounce:.... o galios per akis :unreal:

Joshua 2008-12-11 19:33

Trasoj dyzeliai smagumelis, jau tikrai benzinas taip ekonomiskai nevaziuos, aisku trauka benzino geresne, bet ir tai cia jei variklis galingesnis, mieste nespaudziant tai irgi pasaka, galima net ir palakstyt su protu ir tai keliais litrais padideja sanaudos :)

deimantaz 2008-12-11 23:11

Citata:

Pradžioje rašė Joshua (Post 10202)
Trasoj dyzeliai smagumelis, jau tikrai benzinas taip ekonomiskai nevaziuos, aisku trauka benzino geresne, bet ir tai cia jei variklis galingesnis, mieste nespaudziant tai irgi pasaka, galima net ir palakstyt su protu ir tai keliais litrais padideja sanaudos :)


va tai ir svarbiausia kad jau dyzeliai greitu metu aplenks benzininius matarus savo galimybemis:bounce: ir tai yra tiketina:unreal: patys matome kokios tendencijos vyksta apskritai viose srityse viskas tobuleja ir t.t:thumbsup::ploja:

irr02 2008-12-15 01:36

Liaudis niekada dyzeliniai motorai neaplenks benziniu, nepaisant to kad ir sukimo momentas dyzelio didsenis ir galia jau beveik prilygsta, bet juk nauji dyzeliniai varikliai kuo toliau tuo labiau baikstesni darosi apsukoms. Baisi prieziura darosi, dyzeliai labai opus darosi, kurkas opesni nei benziniai. Jei megsti greiti ir draskymus, rinkis benzinini, pralosi pinigu kurui, taciau islosi pinigui reontui bei prieziurai. o dar ir iskaitant jog masinos su dyzeliniai motorais yra brangesnes nei su benzininiu motoru, tad reikia atidziai pasirinkti ir pasiskaiciuoti kas labiau verta ir kas labiau apsimoka.
Pvz as per metus su savo clk pravziuoju kazkur apie 25 000 km. Vidutinskai apie 40% - 45% greitkeliai, todel pvz mano atzvilgiu pagal dabartine situacija niekaip neapsimoka dyzelis.
O dar ir zinant tai kad dyzelinis kuras kainuoja brangiau nei benzinas :)
O ir siaip liudnoka situacija yra su dyzeliniais automobiliais, kad jie yra darbiniai arkliai ir ju komforto iranga dazniausiai buna labi skurdi. Neskaiant exclusive class serijos automobiliu. Vidutines klases automobiliu su dyz. motoru komforto iranga ir baisiai skurdi. Pvz man asmeniskai vien del to yra neepatrauklus dyz. autmobilis, todel kad nerandu niekada tokios komplektacijos kokios asmeniskai noreciau. Tad visada esu priverstas rinktis benz. varikli. Na ir siaip ziemos metu maziau bedu su benzu nei dyzeliu =]
Ant dyzelio ziek tai zvakes reikia keisti, tai ziek jau akumas per slabnas tai dar koks briedas, tai ziurek nesikuria, jei nesikuria ilgai brizint ir lb bruzint negali, krc jei plish turbinos membrana tai bus sakes kainuos nezmoniskai... Num va tokiu visokiu baijeruku yra.. Zodziu tiek vieno tipo motorai tiek kito turi savo pliusu ir minusu. Dyzelio pranasuma matau tik viena, kad jis ekonomiskiau suvartoja kura, daugiau asmeniskai pliusu nematau, kita tik minusai, akylesne prieziura, brangesnis remontas, brangesnes detales, papildomi paruosimai ziemai, padraskyt nepadraskysi... tai tiek is mano varpines :)

mb001 2008-12-15 17:07

Citata:

Pradžioje rašė irr02 (Post 10237)
Liaudis niekada dyzeliniai motorai neaplenks benziniu, nepaisant to kad ir sukimo momentas dyzelio didsenis ir galia jau beveik prilygsta, bet juk nauji dyzeliniai varikliai kuo toliau tuo labiau baikstesni darosi apsukoms. Baisi prieziura darosi, dyzeliai labai opus darosi, kurkas opesni nei benziniai. Jei megsti greiti ir draskymus, rinkis benzinini, pralosi pinigu kurui, taciau islosi pinigui reontui bei prieziurai. o dar ir iskaitant jog masinos su dyzeliniai motorais yra brangesnes nei su benzininiu motoru, tad reikia atidziai pasirinkti ir pasiskaiciuoti kas labiau verta ir kas labiau apsimoka.
Pvz as per metus su savo clk pravziuoju kazkur apie 25 000 km. Vidutinskai apie 40% - 45% greitkeliai, todel pvz mano atzvilgiu pagal dabartine situacija niekaip neapsimoka dyzelis.
O dar ir zinant tai kad dyzelinis kuras kainuoja brangiau nei benzinas :)
O ir siaip liudnoka situacija yra su dyzeliniais automobiliais, kad jie yra darbiniai arkliai ir ju komforto iranga dazniausiai buna labi skurdi. Neskaiant exclusive class serijos automobiliu. Vidutines klases automobiliu su dyz. motoru komforto iranga ir baisiai skurdi. Pvz man asmeniskai vien del to yra neepatrauklus dyz. autmobilis, todel kad nerandu niekada tokios komplektacijos kokios asmeniskai noreciau. Tad visada esu priverstas rinktis benz. varikli. Na ir siaip ziemos metu maziau bedu su benzu nei dyzeliu =]
Ant dyzelio ziek tai zvakes reikia keisti, tai ziek jau akumas per slabnas tai dar koks briedas, tai ziurek nesikuria, jei nesikuria ilgai brizint ir lb bruzint negali, krc jei plish turbinos membrana tai bus sakes kainuos nezmoniskai... Num va tokiu visokiu baijeruku yra.. Zodziu tiek vieno tipo motorai tiek kito turi savo pliusu ir minusu. Dyzelio pranasuma matau tik viena, kad jis ekonomiskiau suvartoja kura, daugiau asmeniskai pliusu nematau, kita tik minusai, akylesne prieziura, brangesnis remontas, brangesnes detales, papildomi paruosimai ziemai, padraskyt nepadraskysi... tai tiek is mano varpines :)

NA IR NESAMONIU TU CIA PRIRASIAI...!!! :D :D :D

irr02 2008-12-15 19:09

Na na kolega pasakykkite kurioj vietoj as nesamone pasakiau? :) Pasakykite nors viena vieta kur as suklydau kazka sakydamas? :P

Andriukas 2008-12-16 07:29

Citata:

Pradžioje rašė irr02 (Post 10237)
O ir siaip liudnoka situacija yra su dyzeliniais automobiliais, kad jie yra darbiniai arkliai ir ju komforto iranga dazniausiai buna labi skurdi. Neskaiant exclusive class serijos automobiliu. Vidutines klases automobiliu su dyz. motoru komforto iranga ir baisiai skurdi. Pvz man asmeniskai vien del to yra neepatrauklus dyz. autmobilis, todel kad nerandu niekada tokios komplektacijos kokios asmeniskai noreciau. Tad visada esu priverstas rinktis benz. varikli. Na ir siaip ziemos metu maziau bedu su benzu nei dyzeliu =]

Tada paprasciausiai reikia rinktis AVANTGARDE komplektacija ir tos konforto irangos bus tikrai DAUG:bounce::bounce::bounce:

mariukaz 2009-01-13 10:46

Citata:

Pradžioje rašė Andriukas (Post 10307)
Tada paprasciausiai reikia rinktis AVANTGARDE komplektacija ir tos konforto irangos bus tikrai DAUG:bounce::bounce::bounce:

Avantgarde komplektacija nereiskia didesni "navarotu" skaiciu, pilna Avantgardu su medziaginiu salonu, be autoklimos, elektriniu sedyniu ir pan. Plius kieta, nekomfortiska vaziuokle.

Joshua 2009-01-13 22:51

sheip elegance buna daugiau navarotu, veidrodeliai uzlenkemi, ortopedines sedynes su pasildymu. Bet cia nuo pirkejo priklauso koki mersa jis uzsisako, nes pvz elektronine klima, kai kuriuose kad ir 2001 metu modeliuose nerasta, matyt pirkejui ji nepatiko, o mes jau kai perkam po panaudojimo sotaus masina tai ziurim i bendra stvi ( bent jau as) o ne i navarotu skaiciu, bet msina be kozos, man kazkaip nea.. :)

mariukaz 2009-01-14 07:12

Citata:

Pradžioje rašė Joshua (Post 11476)
sheip elegance buna daugiau navarotu, veidrodeliai uzlenkemi, ortopedines sedynes su pasildymu. Bet cia nuo pirkejo priklauso koki mersa jis uzsisako, nes pvz elektronine klima, kai kuriuose kad ir 2001 metu modeliuose nerasta, matyt pirkejui ji nepatiko, o mes jau kai perkam po panaudojimo sotaus masina tai ziurim i bendra stvi ( bent jau as) o ne i navarotu skaiciu, bet msina be kozos, man kazkaip nea.. :)

siaip tai jo, viskas priklauso nuo pirmojo pirkejo, kokiu opciju jis norejo, bet bendras desningumas toks, kad visokie 220CDI opciju turi maziau nei E430 :)
O pirkti w210 be odos... fui, kazkaip pigiai salonas atrodo :confused:

Joshua 2009-01-14 10:49

be odos ir parduoti zymiai sunkiau, kaina kita iskarto :) aisku visada galima nusipirkti ta salona jeigu ka, bet vel islaidos :)

ruffis 2009-01-15 21:10

cia mano tema kazkada seniai uzvesta :) taciau, noreciau pasidalinti ne kokiais prisiminimais apie sita modeli :)
taiva, gedo viskas kas galejo, remontas daug kainavo, todel antra karta w203 nepirkciau...

AndreArmani 2009-01-18 14:18

Na as savuoju variantu visai patenkintas, ekonomija tikrai tenkina net ir po miestą važinėjan sąnaudos malonios akiai, komplektacija irgi gana padori nepaisant to kad variklis vienas iš silpnesnių, yra ir odos, ir klima, net liukas įdėtas. Čia todėl kad mašinytė iš italijos. Bet va šildomų sėdynių tai žiemą trūksta :)

cabrys 2009-01-18 15:47

Citata:

Pradžioje rašė AndreArmani (Post 12319)
Na as savuoju variantu visai patenkintas, ekonomija tikrai tenkina net ir po miestą važinėjan sąnaudos malonios akiai, komplektacija irgi gana padori nepaisant to kad variklis vienas iš silpnesnių, yra ir odos, ir klima, net liukas įdėtas. Čia todėl kad mašinytė iš italijos. Bet va šildomų sėdynių tai žiemą trūksta :)

gal foto? butu idomu pamatyt...

AndreArmani 2009-01-18 17:07

butinai idesiu artimiausiu metu

dyzelis 2009-01-18 17:09

laukiam :)

Darenzo 2009-04-24 18:53

cia gal biski ir ne i tema.. bet norejau paklaust ar atsilenkia galines sedynes w203 (sedanas) ar ne?

ruffis 2009-04-24 21:11

kiek atsimenu tai atsilenkia. Tiksliai zn kad w211 neatsilenkia

algimantas 2009-04-24 22:06

Pas mane tai neatsilenkia.

AndreArmani 2009-04-25 20:32

o kokiu mersu sedanu galines sedynes atsilenkia? nemanau kad tokiu buna... bent jau W210 tai bakas uz sedynes stovi ir jos tikrai nesivarto.

algimantas 2009-04-26 09:43

W 202 galines sedynes atsilenkia.

deimantaz 2009-12-10 00:12

zinau kad w210 univeraluose yra galinese sedynesi issilanksto vaikam sedeti arba kaip pas mane vietoj bagazines issilanksto dar dvi odines sedynes su saugos dirzais ir tampa is 5-cio i 7-ti :D nors tas jau buvo ir w124 univeraluose ;)

Adodas 2010-02-10 10:27

Citata:

Pradžioje rašė irr02 (Post 10237)
Liaudis niekada dyzeliniai motorai neaplenks benziniu, nepaisant to kad ir sukimo momentas dyzelio didsenis ir galia jau beveik prilygsta, bet juk nauji dyzeliniai varikliai kuo toliau tuo labiau baikstesni darosi apsukoms. Baisi prieziura darosi, dyzeliai labai opus darosi, kurkas opesni nei benziniai. Jei megsti greiti ir draskymus, rinkis benzinini, pralosi pinigu kurui, taciau islosi pinigui reontui bei prieziurai. o dar ir iskaitant jog masinos su dyzeliniai motorais yra brangesnes nei su benzininiu motoru, tad reikia atidziai pasirinkti ir pasiskaiciuoti kas labiau verta ir kas labiau apsimoka.
Pvz as per metus su savo clk pravziuoju kazkur apie 25 000 km. Vidutinskai apie 40% - 45% greitkeliai, todel pvz mano atzvilgiu pagal dabartine situacija niekaip neapsimoka dyzelis.
O dar ir zinant tai kad dyzelinis kuras kainuoja brangiau nei benzinas :)
O ir siaip liudnoka situacija yra su dyzeliniais automobiliais, kad jie yra darbiniai arkliai ir ju komforto iranga dazniausiai buna labi skurdi. Neskaiant exclusive class serijos automobiliu. Vidutines klases automobiliu su dyz. motoru komforto iranga ir baisiai skurdi. Pvz man asmeniskai vien del to yra neepatrauklus dyz. autmobilis, todel kad nerandu niekada tokios komplektacijos kokios asmeniskai noreciau. Tad visada esu priverstas rinktis benz. varikli. Na ir siaip ziemos metu maziau bedu su benzu nei dyzeliu =]
Ant dyzelio ziek tai zvakes reikia keisti, tai ziek jau akumas per slabnas tai dar koks briedas, tai ziurek nesikuria, jei nesikuria ilgai brizint ir lb bruzint negali, krc jei plish turbinos membrana tai bus sakes kainuos nezmoniskai... Num va tokiu visokiu baijeruku yra.. Zodziu tiek vieno tipo motorai tiek kito turi savo pliusu ir minusu. Dyzelio pranasuma matau tik viena, kad jis ekonomiskiau suvartoja kura, daugiau asmeniskai pliusu nematau, kita tik minusai, akylesne prieziura, brangesnis remontas, brangesnes detales, papildomi paruosimai ziemai, padraskyt nepadraskysi... tai tiek is mano varpines :)

1. Kuo naujesnis dyzelinis variklis tuo jis labiau draugauja su didesnemis apsukomis, vaziuoti 4000 rpm tikrai nera baisu kad kazkas ypatingo ims ir nutiks tam dyzeliui - juolab, pasiziurejus tendencijas dabar nauji dyzeliai turi kw vis daugiau ir daugiau, o kiap zinia kw atsiranda prie aukstu apsuku
2. Ar dyzelis ar benzinas bendrai itakos komplektacijai neturi, turi variklio galia ir kubatura - 3.2 cdi pilna geros komplektacijos variantu, kaip ir 2.0 benzu pilna pliku.
3. Ant benzo jau zvakes nesikeicia matai ir visi jie kuriasi ziema... Tvarkingas dyzelis kaip ir tvarkingas benzinas puikiausiai kuriasi ir -25 laipsniu. Jokiu papildomu paruosimu ziemai nesu dares.
4. Kad nepasidraskysi irgi nesutikciau. Zinoma, dyzelis yra ekonomijai orientuotas automobilis, taciau ir puikiai aukleja benzinus jei jau nusprendi palenktyniauti. w203 2.7 cdi (cipuotas) 2.3k w208 is 3 bandymu nuo sviesoforo visus 3 kartus paliko per kelis metrus.
5. Manau kad stereotipas apie dyzelius "neigiamas" savybes tau yra susidares nuo 1.6d visokiu bulku ir nissan'u savininku patirties, kai dyzelis dar tebuvo orientuotas tik i ekonomija ir nusigavima is tasko A i taska B su minimaliomis sanaudomis.

Reziumuojant savo postringavimus, kurie tapo ilgiausiu mano kada nors rasytu atsakymu forumuose, sakau kad tiek benzinas tiek dyzelis yra lygiaveriai pasirinkimai( na dyzelis siek tiek lygiavertiskesnis :D), tik kiekvienam savo :bounce:

kests 2010-02-10 10:43

Citata:

Pradžioje rašė Adodas (Post 64352)
1. Kuo naujesnis dyzelinis variklis tuo jis labiau draugauja su didesnemis apsukomis, vaziuoti 4000 rpm tikrai nera baisu kad kazkas ypatingo ims ir nutiks tam dyzeliui - juolab, pasiziurejus tendencijas dabar nauji dyzeliai turi kw vis daugiau ir daugiau, o kiap zinia kw atsiranda prie aukstu apsuku
2. Ar dyzelis ar benzinas bendrai itakos komplektacijai neturi, turi variklio galia ir kubatura - 3.2 cdi pilna geros komplektacijos variantu, kaip ir 2.0 benzu pilna pliku.
3. Ant benzo jau zvakes nesikeicia matai ir visi jie kuriasi ziema... Tvarkingas dyzelis kaip ir tvarkingas benzinas puikiausiai kuriasi ir -25 laipsniu. Jokiu papildomu paruosimu ziemai nesu dares.
4. Kad nepasidraskysi irgi nesutikciau. Zinoma, dyzelis yra ekonomijai orientuotas automobilis, taciau ir puikiai aukleja benzinus jei jau nusprendi palenktyniauti. w203 2.7 cdi (cipuotas) 2.3k w208 is 3 bandymu nuo sviesoforo visus 3 kartus paliko per kelis metrus.
5. Manau kad stereotipas apie dyzelius "neigiamas" savybes tau yra susidares nuo 1.6d visokiu bulku ir nissan'u savininku patirties, kai dyzelis dar tebuvo orientuotas tik i ekonomija ir nusigavima is tasko A i taska B su minimaliomis sanaudomis.

Reziumuojant savo postringavimus, kurie tapo ilgiausiu mano kada nors rasytu atsakymu forumuose, sakau kad tiek benzinas tiek dyzelis yra lygiaveriai pasirinkimai( na dyzelis siek tiek lygiavertiskesnis :D), tik kiekvienam savo :bounce:


Man dyzelis yra super! siktiek ezina, kad ilgai syla ziema, bet sekanciai ziemai montuosiu webasto ir tiek bedu bus :)) Tie nusistatymai pries dyzelius man yra juokingi ir tiek. Ypac is zmoniu, kurie niekada neturejo dyzelinio auto :) Jei masina tvarkinga, ji vaziuos ir nesvarbu ar dyzelis ar benzas :) Tarpkitko ne viena karta sia ziema teko benzinies tackes uzkurinet su krokodilais nuo mano dyzelio :P

kaktusas 2010-04-25 13:01

Citata:

Pradžioje rašė Darenzo (Post 24459)
cia gal biski ir ne i tema.. bet norejau paklaust ar atsilenkia galines sedynes w203 (sedanas) ar ne?

pas mane atsilenkia, cia viskas priklauso koki auto uzsake pirmas pirkejas.
pas mane galinese sedynese imontuota vaikiskos sedynes (jeigu galima taip sakyti) ir jos issilanksto kad galetum vezti pvz kokias slides virs 2m ilgio.

kaktusas 2010-04-25 13:02

Citata:

Pradžioje rašė kaktusas (Post 78938)
pas mane atsilenkia, cia viskas priklauso koki auto uzsake pirmas pirkejas.
pas mane galinese sedynese imontuota vaikiskos sedynes (jeigu galima taip sakyti) ir jos issilanksto kad galetum vezti pvz kokias slides virs 2m ilgio.

galesiu foto veliau kada imest su islankstytom jei idomu kam nors ;)

woodoooo 2010-04-25 15:16

Citata:

Pradžioje rašė mariukaz (Post 11486)
siaip tai jo, viskas priklauso nuo pirmojo pirkejo, kokiu opciju jis norejo, bet bendras desningumas toks, kad visokie 220CDI opciju turi maziau nei E430 :)
O pirkti w210 be odos... fui, kazkaip pigiai salonas atrodo :confused:

pas mane be odos ir norma patenkintas savo salonu :bebebe:

kaktusas 2010-04-26 22:07

va kam ydomu kaip atrodo W203 sedanas su atlenktom galinem sedynem

http://img85.imageshack.us/img85/3370/1024x768n.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/3048/1024x7681.jpg


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 02:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.