![]() |
E-klasė (W210) E 270 CDI
Sveiki, perskaičiau nemažai temų ir patarimų ieškantiems W210 "keturakių" dyzelinių auto. Radau nemažai informacijos apie 220, 290, 300 320 dyzelinius variklius, bet beveik nieko apie 270 CDI. Pažiūrėjus jo duomenis gaunasi, atrodo geriausias galios ir ekonomiškumo santykis. Gal kas vairuojate 270 CDI arba nevairuojate, bet turite savo nuomonę apie šį variklį?
|
Nesu labai žinovas šitų variklių, bet kiek aš girdėjęs, tai manau, kad neišgirsi nieko labai blogo apie jį, be to kaip tu ir sakei čia yra man atrodo geriausias galios ir ekonomijos santykis.
|
vienas pažįstamas tokį turi E270 CDI automatą 2002m tai bėga labai žvaliai ir kuro kaip automatui vidurkis išeina 8 ltr. Jis labai juo patenkintas
|
Citata:
Citata:
|
nafik ta a6 :unreal: merso tikrai butu pigiau explotuot :)
|
Citata:
|
vat vat vejai su ta a6 pasakusiu as,auksine masina cia turetu but tokias stukas kist :confused:
kai grandine yra tai sutaupo daug litu :) |
na jei į CDI pilsi gerą kurą tai važiuosi ilgai ir laimingai
|
Citata:
|
Citata:
Citata:
|
pazistamas irgi nusipirko a6 tai i ja idejo 4k tada normaliai pradejo vazinet :)
|
Citata:
Man įdomu, kaip W210 dyzeliai tokias ridas atlaiko. Kiek laiko variklio grandinė? |
Nematau už ką mokėt tokius litus už dirželio pakeitimą. Tikrai išpūstos kainos. :confused: Iš mano ir mano draugo požiūrio tai už 270 tikrai geriau 320CDI, pats mano draugas ilgai ieškojo 320, bet galų gale rado tvarkingą 270 ir nusipirko. Sąnaudos minimaliai skiriasi nuo galingesnio, o važiavimo malonumas didėja ir komplektacijos geresnės. ;)
|
Citata:
as tai kiek zn kad grandine isvis nekeiciama,nebent jei ji pradeda zvanget :) |
Citata:
Bet 320 mačiau, kad tik automatai yra, tokiais varikliais matyt laikoma netikslinga montuoti mechanines dėžes. Nebent norėt pilnos komplektacijos. Mane labai domina E270 CDI mechaninis var., automatą vis tiek yra brangiau išlaikyt, dėžės alyvą reikia keisti, kuro daugiau ryja ir tt. |
E270 su mechanine deze turetu labai smagiai vaziuot visgi 370nm, be to 6 begiai ja savo duoda, eknomiskai vaziuoji ant kreiserinio greicio :)
|
kam mechanine, kam ta sankaba keisti, kam papildomas pedalas. kam tampyti kazkoki banana jaigu galima tiesiog spausti ir vaziuoti :xx:
automatas gerietis :) |
Nu cia jau kiekvieno zmogaus asmeninis reikalas, man pavyzdziui mechanine didesnis malonumas vairuot ir jokio vargo, nors pries tai turejau automata ir dabar tenka daznai tenka su juo vazinet nu bet nepatinka ir nors tu ka...Tai gal ir SE500 tas pac :)
|
Citata:
|
Na ant silpnu varikliu kai dar reikia atleidinejant sankaba gaza spaust kad neuzhgestu tai taip vargina, bet ant tokiu dyzeliu tai galima tik sankaba svelniai atleidineti ir jis pats vaziuoja tikrai nera didesnis vargas negu automate stabdi atleidnet kad riedetum :)
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
1 Attachment(s)
:zenklas:
|
Kaip sako mano draugas,- jei negali be darbo, tai perki lopeta ir eini kasti grioviu, o mashinoj reikia ilsetis.
kaip Vampyras sako,- nieko tu su tuom pagaliu nesutaupysi,keisdamas sankabas ir tt... o kamschiuose vieni nervai :) |
Citata:
|
Manau daug kas sutiks kad automatas mieste nepakeiciamas! As jau prie mechanines vargu ar pereiciau :)
|
Citata:
Mano kuklia nuomone, mieste automatas nepakeičiamas, tenka pabūvoti didesniam mieste (Vilniuje, Kaune:)) tai jei važuojiu su mechanine dėže, tai kankyne kažkokia, vat su automatu ramu:) O aptarnavimas tikrai nėra jau labai pigus tos mechaninės dėžės, nes sankabos komplektas tikrai nemažai kainuoja, tepalus joje irgi keisti reikia:) Taip, kad pinigų atžvilgiu panašumų tarp jų daug:) Bet čia tik mano nuomonė:wave: |
Viskas normaliai su ta mechanine dėže. Išlepinti formiečiai bando atkalbėt. :xx: Kiekvienam savo, jei nori mechaninės tai tokią ir pirk, tikrai nereiks kas rytą atsikėlus sankabos keist, o tie cilindriukai net jeigu užlinks tai pakeisi ir nebereiks labai ilgai galvot. ;)
|
Nekazka MB mechanines dezes, nekazka :)
|
6 Attachment(s)
Skelbime radau neblogą mechaninį var. skambinau pardavėjui, sako iš Italijos parvežtas, rida neaiški - atsukta (nustatyta spidometre 130t.)
Stovis neblogas, sakė. Darbinis tūris l.: 2.7 Kuro tipas: Dyzelinas Pavarų dėžė: Mechaninė Durų skaičius: 4/5 Kėbulo tipas: Sedanas Vairo padėtis: Kairėje Kaina еksportui: 17500 Lt (5068 EUR) Spalva: Juodo perlamutro, metalikas Ratlankiai/Padangos: r 16 Padangų likutis %: 70 Galia kW: 125 Pavarų skaičius: 6 Transmisijos tipas: Galiniai varantys Ypatybės: Autopilotas Odinis vairas Borto kompiuteris Papildomas STOP žibintas Daugiafunkcinis vairas Pilnas elektros įrangos paketas Elektra reguliuojami veidrodėliai Priešslydžio sistema Elektra valdomos sėdynės Rūko žibintai Elektroninė klimato kontrolė Šildomas galinis stiklas Geros būklės Šildomi veidrodėliai Išorės temperatūros daviklis Šildomos sėdynės Medžio apdaila Traukos kontrolės sistema Odinis salonas Žibintų aukščio reguliatorius http://www.autogidas.lt/skelbimai/me...119798501.html |
Citata:
City: 21.2 mpg (11.1 L/100Km) Highway: 39.9 mpg (5.9 L/100Km) Combined: 30.2 mpg (7.8 L/100Km) O čia W210 270 CDI (6 pav. mech.) City: 25 mpg (9.4 L/100Km) Highway: 43.6 mpg (5.4 L/100Km) Combined: 34 mpg (6.9 L/100Km) Mieste beveik 2 L skirtumas tai nėra mažai. Tai kol kas aš už 270 CDI. (tech. duomenys iš http://www.autoevolution.com/cars/me...w210-1999.html ) |
Citata:
|
Citata:
|
jei labai domina, tai galiu duoti savo draugo tel nr kur veža mašinas iš Italijos. Kiekvieną mėnesį nuperka po kelis mersus italuose. Kai sumastysiu pirkti keturakį tai pirksiu iš jo, nes tikrai parveža kartas nuo karto neblogų variantų. Jis pats yra panevėžietis, mašinas pardavinėja Kaune, tačiau dauguma parvežamų automobilių kol parvažiuoja iki Lietuvos jau būna rezervuotos
|
Citata:
|
270CDI puikus variklis, ir laikys gerai. Jeigu tepalai, filtrai ir kt. buvo keičiam laiku ir kokybiškai tai širdelė mašinos laikys. Yra 270CDI ML'u kurie nuvažiuoja 400 tūkst. km be didesnių problemų, o beje ML svorį sulyginus su W210 labai didelis skirtumas yra. Taigi galios keturakiui pakanka ir nesunkiai veža todėl mažesnės apkrovos normaliai važiuojant - didesnis ilgaamžiškumas. Ir mechaninė 6 bėgių dežė geras variantas. Svarbu rast neužvaikytą mašiną. Labai dažnas variantas išgirdus kaip mersus peikia, tai būna nusiperka atjotą MB pigiai, patys savininkai irgi nelabai rūpinasi juo ir tada skleidžia erezijas, kad "mersas nepatvarus, byra, genda - šūdas ne mašina".
P.S. kaip vienas vokietis pasakė - Lietuvoj Mercedes'o važiuoklė tiek nelaikys, kaip Vokietijoj, nes Lietuvoj automobilis važiuoja ekstremaliom sąlygom. :)) Peace. |
Citata:
E 270 CDI / ML 270 CDI City: 9.4 L/100Km / 12.4 L/100Km Highway: 5.4 L/100Km / 7.7 L/100Km Combined: 6.9 L/100Km / 9.3 L/100Km Tikrai, sąnaudos skiriasi gerokai - o ML sunkesnis už W210 475 kg. Bet radau kad ML truputį kitoks variklis nors 270, bet kW mažiau - 120 kW, W210 270 CDI - 125 kW. http://www.autoevolution.com/carcomp...cdi/#maintitle |
Rūdys?
Peržiūrėjau vakar mobile.de reklaminį filmuką apie W210, ten paminėta daug pliusų, o vienas iš minusų - rūdys. Kas gali apie šią ligą ką pasakyt?:confused:
|
Citata:
Čia panašiai kaip W211 280CDI L6 3222 cm3. Kubatūra tokia pat kaip 320CDI bet 20KW silpnesnis. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.