MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Diskusijos Apie Konkrečius Mercedes-Benz Modelius (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=153)
-   -   E-klasė (W210) E 270 CDI (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=5231)

SE500 2010-08-31 21:50

E-klasė (W210) E 270 CDI
 
Sveiki, perskaičiau nemažai temų ir patarimų ieškantiems W210 "keturakių" dyzelinių auto. Radau nemažai informacijos apie 220, 290, 300 320 dyzelinius variklius, bet beveik nieko apie 270 CDI. Pažiūrėjus jo duomenis gaunasi, atrodo geriausias galios ir ekonomiškumo santykis. Gal kas vairuojate 270 CDI arba nevairuojate, bet turite savo nuomonę apie šį variklį?

400E 2010-09-01 07:34

Nesu labai žinovas šitų variklių, bet kiek aš girdėjęs, tai manau, kad neišgirsi nieko labai blogo apie jį, be to kaip tu ir sakei čia yra man atrodo geriausias galios ir ekonomijos santykis.

ldalius 2010-09-01 08:25

vienas pažįstamas tokį turi E270 CDI automatą 2002m tai bėga labai žvaliai ir kuro kaip automatui vidurkis išeina 8 ltr. Jis labai juo patenkintas

SE500 2010-09-01 19:59

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 96769)
vienas pažįstamas tokį turi E270 CDI automatą 2002m tai bėga labai žvaliai ir kuro kaip automatui vidurkis išeina 8 ltr. Jis labai juo patenkintas

Panašiai ir radau lentelėje - vidurkis 8,2L/100km, įdomu, kokios eksploatacinės išlaidos, techninių aptarnavimų? Ilgą laiką kasdien važinėju Audi A6 Avant 2,5 TDI V6 variklis, automatas - vidurkis sąnaudų 8,6L/100km, kadangi V formos variklis, labai brangiai atseina diržo keitimas - nuvažiavau jau 200000km, tai keičiau 3 kartus, pirmas kainavo 2000Lt, antras 1500, trečias virš 2000, nes teko dar papildomai pompą keisti. Be to prie 380000 (dabar 420000km) ridos nusibaigė kuro siurblys, kapitalinis remontas siurblio gavosi apie 3800+keitimas, reguliavimas apie 600Lt. Įdomu, gal kas yra panašią ridą pravažiavęs su W210 E270 CDI, kaip jų siurbliai laiko?

Citata:

Pradžioje rašė 400E (Post 96765)
Nesu labai žinovas šitų variklių, bet kiek aš girdėjęs, tai manau, kad neišgirsi nieko labai blogo apie jį, be to kaip tu ir sakei čia yra man atrodo geriausias galios ir ekonomijos santykis.

Vis tik jei ieškoti su mechanine pavarų dėže, tai E270 CDI vienintelis variantas iš galingesnių variklių, nes E290, 300 ir 320 tai kiek perverčiau skelbimų, tai vien automatiniai. (W210)

eSaS 2010-09-01 20:24

nafik ta a6 :unreal: merso tikrai butu pigiau explotuot :)

augi$ 2010-09-01 20:35

Citata:

Pradžioje rašė SE500 (Post 96846)
Panašiai ir radau lentelėje - vidurkis 8,2L/100km, įdomu, kokios eksploatacinės išlaidos, techninių aptarnavimų? Ilgą laiką kasdien važinėju Audi A6 Avant 2,5 TDI V6 variklis, automatas - vidurkis sąnaudų 8,6L/100km, kadangi V formos variklis, labai brangiai atseina diržo keitimas - nuvažiavau jau 200000km, tai keičiau 3 kartus, pirmas kainavo 2000Lt, antras 1500, trečias virš 2000, nes teko dar papildomai pompą keisti. Be to prie 380000 (dabar 420000km) ridos nusibaigė kuro siurblys, kapitalinis remontas siurblio gavosi apie 3800+keitimas, reguliavimas apie 600Lt. Įdomu, gal kas yra panašią ridą pravažiavęs su W210 E270 CDI, kaip jų siurbliai laiko?

Nu negaliu patiketi kad audi tokios remonto kainos !!!

eSaS 2010-09-01 20:49

vat vat vejai su ta a6 pasakusiu as,auksine masina cia turetu but tokias stukas kist :confused:
kai grandine yra tai sutaupo daug litu :)

ldalius 2010-09-01 21:03

na jei į CDI pilsi gerą kurą tai važiuosi ilgai ir laimingai

SE500 2010-09-01 21:47

Citata:

Pradžioje rašė augi$ (Post 96849)
Nu negaliu patiketi kad audi tokios remonto kainos !!!

Galima buvo ir pigiau tą siurblį pakeist, po to radau už 1200Lt iš angliškos, bet jau naujas buvo nupirktas.

SE500 2010-09-01 21:53

Citata:

Pradžioje rašė MB Fan Forever (Post 96851)
vat vat vejai su ta a6 pasakusiu as,auksine masina cia turetu but tokias stukas kist :confused:
kai grandine yra tai sutaupo daug litu :)

Ne tas žodis auksinė, va todėl ir domina 270 CDI, nes situacija dabar man tokia, kad daug važiuoti reikia ir norisi ekonomiškai ir paskui furas vilktis nesinori.


Citata:

Pradžioje rašė MB Fan Forever (Post 96848)
nafik ta a6 :unreal: merso tikrai butu pigiau explotuot :)

baigiat įtikinti kad taip :)

eSaS 2010-09-01 21:57

pazistamas irgi nusipirko a6 tai i ja idejo 4k tada normaliai pradejo vazinet :)

SE500 2010-09-02 16:42

Citata:

Pradžioje rašė MB Fan Forever (Post 96857)
pazistamas irgi nusipirko a6 tai i ja idejo 4k tada normaliai pradejo vazinet :)

Aš ją pirkau 2002, buvo keturi metai ir 235000 rida. Pirmus metus nieko nedariau, tik pakeičiau pagrindinį diržą su visais "pričindalais" ir porą variklio tarpinių. Bėdos prasidėjo maždaug prie 350000, tada jau smigo vienas po kito ABS blokas, oro masės matuoklis (tris kartus), kompas, prie 380000 kuro siurblys, po jo pakeitimo prie 410000 kondicionierius. Bet prie variklio ir automatinės dėžės nagai nekišti, tik alyva keičiama ir tarpinių porą pakeičiau.

Man įdomu, kaip W210 dyzeliai tokias ridas atlaiko. Kiek laiko variklio grandinė?

liudas777 2010-09-02 17:32

Nematau už ką mokėt tokius litus už dirželio pakeitimą. Tikrai išpūstos kainos. :confused: Iš mano ir mano draugo požiūrio tai už 270 tikrai geriau 320CDI, pats mano draugas ilgai ieškojo 320, bet galų gale rado tvarkingą 270 ir nusipirko. Sąnaudos minimaliai skiriasi nuo galingesnio, o važiavimo malonumas didėja ir komplektacijos geresnės. ;)

eSaS 2010-09-02 17:34

Citata:

Pradžioje rašė SE500 (Post 96945)
Aš ją pirkau 2002, buvo keturi metai ir 235000 rida. Pirmus metus nieko nedariau, tik pakeičiau pagrindinį diržą su visais "pričindalais" ir porą variklio tarinių. Bėdos prasidėjo maždaug prie 350000, tada jau smigo vienas po kito ABS blokas, oro masės matuoklis (tris kartus), kompas, prie 380000 kuro siurblys, po jo pakeitimo prie 410000 kondicionierius. Bet prie variklio ir automatinės dėžės nagai nekišti, tik alyva keičiama ir tarpinių porą pakeičiau.

Man įdomu, kaip W210 dyzeliai tokias ridas atlaiko. Kiek laiko variklio grandinė?

nu joo,aisku jeigu neilgai turi ta a6 tai nk nespesi ikist o tu matos ilgai turi :)
as tai kiek zn kad grandine isvis nekeiciama,nebent jei ji pradeda zvanget :)

SE500 2010-09-02 20:12

Citata:

Pradžioje rašė liudas777 (Post 96948)
Nematau už ką mokėt tokius litus už dirželio pakeitimą. Tikrai išpūstos kainos. :confused: Iš mano ir mano draugo požiūrio tai už 270 tikrai geriau 320CDI, pats mano draugas ilgai ieškojo 320, bet galų gale rado tvarkingą 270 ir nusipirko. Sąnaudos minimaliai skiriasi nuo galingesnio, o važiavimo malonumas didėja ir komplektacijos geresnės. ;)

V6 variklis, išrangytas tas diržas, krūvos guolių visokių, įtempėjų keičiasi ir tt., iš ten ir kaina.
Bet 320 mačiau, kad tik automatai yra, tokiais varikliais matyt laikoma netikslinga montuoti mechanines dėžes. Nebent norėt pilnos komplektacijos. Mane labai domina E270 CDI mechaninis var., automatą vis tiek yra brangiau išlaikyt, dėžės alyvą reikia keisti, kuro daugiau ryja ir tt.

Rafinuotas 2010-09-02 20:49

E270 su mechanine deze turetu labai smagiai vaziuot visgi 370nm, be to 6 begiai ja savo duoda, eknomiskai vaziuoji ant kreiserinio greicio :)

vampyras 2010-09-02 21:56

kam mechanine, kam ta sankaba keisti, kam papildomas pedalas. kam tampyti kazkoki banana jaigu galima tiesiog spausti ir vaziuoti :xx:
automatas gerietis :)

Rafinuotas 2010-09-02 22:10

Nu cia jau kiekvieno zmogaus asmeninis reikalas, man pavyzdziui mechanine didesnis malonumas vairuot ir jokio vargo, nors pries tai turejau automata ir dabar tenka daznai tenka su juo vazinet nu bet nepatinka ir nors tu ka...Tai gal ir SE500 tas pac :)

Mb 140 2010-09-02 22:12

Citata:

Pradžioje rašė Rafinuotas (Post 97045)
Nu cia jau kiekvieno zmogaus asmeninis reikalas, man pavyzdziui mechanine didesnis malonumas vairuot ir jokio vargo, nors pries tai turejau automata ir dabar tenka daznai tenka su juo vazinet nu bet nepatinka ir nors tu ka...Tai gal ir SE500 tas pac :)

nu bet nera baisiau kaip maigyt sankaba kamsciuose,jau sakykyt ka norit,tuo momentu malonumo tikrai jokio ;)

Rafinuotas 2010-09-02 22:24

Na ant silpnu varikliu kai dar reikia atleidinejant sankaba gaza spaust kad neuzhgestu tai taip vargina, bet ant tokiu dyzeliu tai galima tik sankaba svelniai atleidineti ir jis pats vaziuoja tikrai nera didesnis vargas negu automate stabdi atleidnet kad riedetum :)

eSaS 2010-09-02 22:48

Citata:

Pradžioje rašė Rafinuotas (Post 97050)
Na ant silpnu varikliu kai dar reikia atleidinejant sankaba gaza spaust kad neuzhgestu tai taip vargina, bet ant tokiu dyzeliu tai galima tik sankaba svelniai atleidineti ir jis pats vaziuoja tikrai nera didesnis vargas negu automate stabdi atleidnet kad riedetum :)

jo atleidi sankaba ir riedi kaip su automatu beveik :)

Edgis 2010-09-03 18:28

Citata:

Pradžioje rašė Rafinuotas (Post 97050)
Na ant silpnu varikliu kai dar reikia atleidinejant sankaba gaza spaust kad neuzhgestu tai taip vargina, bet ant tokiu dyzeliu tai galima tik sankaba svelniai atleidineti ir jis pats vaziuoja tikrai nera didesnis vargas negu automate stabdi atleidnet kad riedetum :)

Mano 2,0D su 53kw puikiausiai iš vietos nors ir 3 bėgiu važiuodavo nespaudžiant gazo....:wave:

liudas777 2010-09-03 18:58

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 97173)
Mano 2,0D su 53kw puikiausiai iš vietos nors ir 3 bėgiu važiuodavo nespaudžiant gazo....:wave:

Su betkokiu motoru su betkokiu automobiliu galima pajudėt nespaudžiant gazo betkuriuo bėgiu, bet skirtumas kaip greitai tai įvyks. :D

SE500 2010-09-03 22:06

1 Attachment(s)
:zenklas:

samagonas 2010-09-03 22:24

Kaip sako mano draugas,- jei negali be darbo, tai perki lopeta ir eini kasti grioviu, o mashinoj reikia ilsetis.
kaip Vampyras sako,- nieko tu su tuom pagaliu nesutaupysi,keisdamas sankabas ir tt... o kamschiuose vieni nervai :)

SE500 2010-09-04 08:01

Citata:

Pradžioje rašė samagonas (Post 97190)
Kaip sako mano draugas,- jei negali be darbo, tai perki lopeta ir eini kasti grioviu, o mashinoj reikia ilsetis.
kaip Vampyras sako,- nieko tu su tuom pagaliu nesutaupysi,keisdamas sankabas ir tt... o kamschiuose vieni nervai :)

Sutinku, kažkada Ascona Opelį su kieta sankaba turėjau , tai kol namo grįždavau per kamsčius, išlipdavau kaip medinis. :) Bet dėl mechaninės ar automato, tai priklauso nuo to, kur dažniausiai bus važinėjama. Tai be to ir skonio reikalas. Anksčiau važinėjau su mechaninėm, dabar turu du automatus A6 ir MB SE500, bet jei kalbant konkrečiai apie tą modelį, apie kurį čia užvedžiau temą, tai ar W210 sankaba turi kokių problemų, ar dažnai ją reikia keisti? (klausimas gal nerimtas, jei daugiau važinėta mieste, greičiau sudils). Surinkus google "W210 sankabos problemos" tik vieną skundą radau kitame forume, tai gal nėra problematiška ta sankaba?

augi$ 2010-09-04 08:53

Manau daug kas sutiks kad automatas mieste nepakeiciamas! As jau prie mechanines vargu ar pereiciau :)

Edgis 2010-09-04 17:34

Citata:

Pradžioje rašė SE500 (Post 97206)
Sutinku, kažkada Ascona Opelį su kieta sankaba turėjau , tai kol namo grįždavau per kamsčius, išlipdavau kaip medinis. :) Bet dėl mechaninės ar automato, tai priklauso nuo to, kur dažniausiai bus važinėjama. Tai be to ir skonio reikalas. Anksčiau važinėjau su mechaninėm, dabar turu du automatus A6 ir MB SE500, bet jei kalbant konkrečiai apie tą modelį, apie kurį čia užvedžiau temą, tai ar W210 sankaba turi kokių problemų, ar dažnai ją reikia keisti? (klausimas gal nerimtas, jei daugiau važinėta mieste, greičiau sudils). Surinkus google "W210 sankabos problemos" tik vieną skundą radau kitame forume, tai gal nėra problematiška ta sankaba?

Pati sankaba nėra problematiška, bet visgi pastoviai važinėjant mieste ji dyla sparčiau nei norėtum:) Be to, E270 CDI turi nemažai NM, kas sankabos gyvenimo irgi neilgina:) Nepamiršk, kad su sankaba dar eina ir cilindriukai, kurie mėgsta susdilt ir leist lauk skystį, patys cilindriukai nebrangūs, bet pakeitimas nėra lengvas:) Kažkodėl aš asmeniškai esu pardavęs daugiau mechaninių dėžių nei automatų:confused: Gal čia man taip pasitaikė, bet statistika tokia:)
Mano kuklia nuomone, mieste automatas nepakeičiamas, tenka pabūvoti didesniam mieste (Vilniuje, Kaune:)) tai jei važuojiu su mechanine dėže, tai kankyne kažkokia, vat su automatu ramu:) O aptarnavimas tikrai nėra jau labai pigus tos mechaninės dėžės, nes sankabos komplektas tikrai nemažai kainuoja, tepalus joje irgi keisti reikia:) Taip, kad pinigų atžvilgiu panašumų tarp jų daug:) Bet čia tik mano nuomonė:wave:

liudas777 2010-09-04 22:34

Viskas normaliai su ta mechanine dėže. Išlepinti formiečiai bando atkalbėt. :xx: Kiekvienam savo, jei nori mechaninės tai tokią ir pirk, tikrai nereiks kas rytą atsikėlus sankabos keist, o tie cilindriukai net jeigu užlinks tai pakeisi ir nebereiks labai ilgai galvot. ;)

M'Bejus 2010-09-04 22:35

Nekazka MB mechanines dezes, nekazka :)

SE500 2010-09-05 11:23

6 Attachment(s)
Skelbime radau neblogą mechaninį var. skambinau pardavėjui, sako iš Italijos parvežtas, rida neaiški - atsukta (nustatyta spidometre 130t.)
Stovis neblogas, sakė.

Darbinis tūris l.: 2.7
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Durų skaičius: 4/5
Kėbulo tipas: Sedanas
Vairo padėtis: Kairėje
Kaina еksportui: 17500 Lt (5068 EUR)
Spalva: Juodo perlamutro, metalikas
Ratlankiai/Padangos: r 16
Padangų likutis %: 70
Galia kW: 125
Pavarų skaičius: 6
Transmisijos tipas: Galiniai varantys
Ypatybės:
Autopilotas Odinis vairas
Borto kompiuteris Papildomas STOP žibintas
Daugiafunkcinis vairas Pilnas elektros įrangos paketas
Elektra reguliuojami veidrodėliai Priešslydžio sistema
Elektra valdomos sėdynės Rūko žibintai
Elektroninė klimato kontrolė Šildomas galinis stiklas
Geros būklės Šildomi veidrodėliai
Išorės temperatūros daviklis Šildomos sėdynės
Medžio apdaila Traukos kontrolės sistema
Odinis salonas Žibintų aukščio reguliatorius

http://www.autogidas.lt/skelbimai/me...119798501.html

SE500 2010-09-05 11:47

Citata:

Pradžioje rašė liudas777 (Post 96948)
Nematau už ką mokėt tokius litus už dirželio pakeitimą. Tikrai išpūstos kainos. :confused: Iš mano ir mano draugo požiūrio tai už 270 tikrai geriau 320CDI, pats mano draugas ilgai ieškojo 320, bet galų gale rado tvarkingą 270 ir nusipirko. Sąnaudos minimaliai skiriasi nuo galingesnio, o važiavimo malonumas didėja ir komplektacijos geresnės. ;)

W210 320 CDI sąnaudos (5 pav. automatas)
City: 21.2 mpg (11.1 L/100Km)
Highway: 39.9 mpg (5.9 L/100Km)
Combined: 30.2 mpg (7.8 L/100Km)

O čia W210 270 CDI (6 pav. mech.)
City: 25 mpg (9.4 L/100Km)
Highway: 43.6 mpg (5.4 L/100Km)
Combined: 34 mpg (6.9 L/100Km)

Mieste beveik 2 L skirtumas tai nėra mažai. Tai kol kas aš už 270 CDI.

(tech. duomenys iš http://www.autoevolution.com/cars/me...w210-1999.html )

SE500 2010-09-05 12:32

Citata:

Pradžioje rašė armagedonas (Post 97363)
Visiskai tuscias, tik klima, kaip daugumoj italu.

Taip, kiek mačiau skelbimuose automatinių, juose daugiau privalumų.

liudas777 2010-09-05 22:02

Citata:

Pradžioje rašė SE500 (Post 97359)
W210 320 CDI sąnaudos (5 pav. automatas)
City: 21.2 mpg (11.1 L/100Km)
Highway: 39.9 mpg (5.9 L/100Km)
Combined: 30.2 mpg (7.8 L/100Km)

O čia W210 270 CDI (6 pav. mech.)
City: 25 mpg (9.4 L/100Km)
Highway: 43.6 mpg (5.4 L/100Km)
Combined: 34 mpg (6.9 L/100Km)

Mieste beveik 2 L skirtumas tai nėra mažai. Tai kol kas aš už 270 CDI.

(tech. duomenys iš http://www.autoevolution.com/cars/me...w210-1999.html )

Tai kad tu lygini 5 pavarų automatinę dėžę ir 6 pavarų mechaninę. Beje mano draugo atvejis buvo abu ieškoti su automoatine dėže, jei tarp 320CDI mechaninių nėra, tai tada ir belieka pasilikti prie 270. :)

ldalius 2010-09-06 11:09

jei labai domina, tai galiu duoti savo draugo tel nr kur veža mašinas iš Italijos. Kiekvieną mėnesį nuperka po kelis mersus italuose. Kai sumastysiu pirkti keturakį tai pirksiu iš jo, nes tikrai parveža kartas nuo karto neblogų variantų. Jis pats yra panevėžietis, mašinas pardavinėja Kaune, tačiau dauguma parvežamų automobilių kol parvažiuoja iki Lietuvos jau būna rezervuotos

SE500 2010-09-06 12:09

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 97485)
jei labai domina, tai galiu duoti savo draugo tel nr kur veža mašinas iš Italijos. Kiekvieną mėnesį nuperka po kelis mersus italuose. Kai sumastysiu pirkti keturakį tai pirksiu iš jo, nes tikrai parveža kartas nuo karto neblogų variantų. Jis pats yra panevėžietis, mašinas pardavinėja Kaune, tačiau dauguma parvežamų automobilių kol parvažiuoja iki Lietuvos jau būna rezervuotos

Skubiai pirkti neplanuoju dar, tik renku informaciją ir bandau lyginti su turimu var. A6 2,5 TDI. Matau kad pranašumų MB prieš Audi tikrai turi. Tada kai pirkau Audi dar daug ko nežinojau, tas modelis dar buvo retas o mersai brangūs. Bet ir tada brolis tikino nepirkti Audi bet tik MB. Jis savo MB C124 kaip tik ir pirko iš panevėžiečio, kuris veža iš Italijos. Gal ir tas pats kartais, bet permesk Nr. į asmeninį mano paštą, gal pravers.

Desert-Fox 2010-09-06 15:49

270CDI puikus variklis, ir laikys gerai. Jeigu tepalai, filtrai ir kt. buvo keičiam laiku ir kokybiškai tai širdelė mašinos laikys. Yra 270CDI ML'u kurie nuvažiuoja 400 tūkst. km be didesnių problemų, o beje ML svorį sulyginus su W210 labai didelis skirtumas yra. Taigi galios keturakiui pakanka ir nesunkiai veža todėl mažesnės apkrovos normaliai važiuojant - didesnis ilgaamžiškumas. Ir mechaninė 6 bėgių dežė geras variantas. Svarbu rast neužvaikytą mašiną. Labai dažnas variantas išgirdus kaip mersus peikia, tai būna nusiperka atjotą MB pigiai, patys savininkai irgi nelabai rūpinasi juo ir tada skleidžia erezijas, kad "mersas nepatvarus, byra, genda - šūdas ne mašina".
P.S. kaip vienas vokietis pasakė - Lietuvoj Mercedes'o važiuoklė tiek nelaikys, kaip Vokietijoj, nes Lietuvoj automobilis važiuoja ekstremaliom sąlygom. :))
Peace.

SE500 2010-09-06 21:01

Citata:

Pradžioje rašė Desert-Fox (Post 97504)
270CDI puikus variklis, ir laikys gerai. Jeigu tepalai, filtrai ir kt. buvo keičiam laiku ir kokybiškai tai širdelė mašinos laikys. Yra 270CDI ML'u kurie nuvažiuoja 400 tūkst. km be didesnių problemų, o beje ML svorį sulyginus su W210 labai didelis skirtumas yra. Taigi galios keturakiui pakanka ir nesunkiai veža todėl mažesnės apkrovos normaliai važiuojant - didesnis ilgaamžiškumas. Ir mechaninė 6 bėgių dežė geras variantas. Svarbu rast neužvaikytą mašiną. Labai dažnas variantas išgirdus kaip mersus peikia, tai būna nusiperka atjotą MB pigiai, patys savininkai irgi nelabai rūpinasi juo ir tada skleidžia erezijas, kad "mersas nepatvarus, byra, genda - šūdas ne mašina".
P.S. kaip vienas vokietis pasakė - Lietuvoj Mercedes'o važiuoklė tiek nelaikys, kaip Vokietijoj, nes Lietuvoj automobilis važiuoja ekstremaliom sąlygom. :))
Peace.

Fuel Consumption
E 270 CDI / ML 270 CDI
City: 9.4 L/100Km / 12.4 L/100Km
Highway: 5.4 L/100Km / 7.7 L/100Km
Combined: 6.9 L/100Km / 9.3 L/100Km
Tikrai, sąnaudos skiriasi gerokai - o ML sunkesnis už W210 475 kg.
Bet radau kad ML truputį kitoks variklis nors 270, bet kW mažiau - 120 kW, W210 270 CDI - 125 kW.

http://www.autoevolution.com/carcomp...cdi/#maintitle

SE500 2010-09-06 21:09

Rūdys?
 
Peržiūrėjau vakar mobile.de reklaminį filmuką apie W210, ten paminėta daug pliusų, o vienas iš minusų - rūdys. Kas gali apie šią ligą ką pasakyt?:confused:

Desert-Fox 2010-09-06 21:11

Citata:

Pradžioje rašė SE500 (Post 97582)
Fuel Consumption
E 270 CDI / ML 270 CDI
City: 9.4 L/100Km / 12.4 L/100Km
Highway: 5.4 L/100Km / 7.7 L/100Km
Combined: 6.9 L/100Km / 9.3 L/100Km
Tikrai, sąnaudos skiriasi gerokai - o ML sunkesnis už W210 475 kg.
Bet radau kad ML truputį kitoks variklis nors 270, bet kW mažiau - 120 kW, W210 270 CDI - 125 kW.

http://www.autoevolution.com/carcomp...cdi/#maintitle

Turbūt inžinieriai paskaičiavo, kad taip geriau.
Čia panašiai kaip W211 280CDI L6 3222 cm3. Kubatūra tokia pat kaip 320CDI bet 20KW silpnesnis.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 21:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.