![]() |
Pirma auto. MB CLK
Sveiki. Taigi ieškausi pirmo auto... išpradžių maščiau apie BMW, bet atsitiktinai pamačiau mieste stovintį MB CLK ir tikrai paliko neblogą įspūdį. Pasivarčiau internete, pasirinkimas šioks toks yra... Taigi kokie jų + ir - ? Kaip su eksplotacija? Koki motorą patartumėt rinktis? Labai galingo (430 ir amg palikim rimtesniem berniukam) variklio nenoriu... Kojnėje turiu 4000eu. Noriu automato ir odos. Ar tie mano norai realūs? Į ką reiktų atkreipti dėmėsį perkant MB? Šiaip turiu galimybę ir parsivežti auto išį Vokiečių... Taigi apšvieskit prašau mane apie šitą automobiliuką.
|
o elektriniu langu nenori?:xx:
|
ne isuzu ieškau, kad "irkliukus" salone raščiau :D
|
Tai persakityk temas tų forumiečių, kurie tur W208 (Pucenas, Jokerris, Lisas ir kt.), paskui peržvelk šį skyrelį
Jei kils klasuimų - klausk :wave: P.S. forumietis parduoda, nebloga komplektacija, prižiūrėtas. Spausti čia |
uooooj! žalias salonas... ne man! :) ir aš odos noriu... tai kiek supratau, kiek perskačiau, pagrindiniai defektai yra oro srauto matuoklis ir babinos. Bet va niekas tiksliai ir nepasake, ar tikrai važiuoklė tinka nuo C klasės? Kaip su važiuoklės dalių kainom? sąnaudos kaip ir aiškios - ~10-11l... Normalu, dabar su Opel Astra cabrio 2,2 benzinu laksčiau, tai sąnaudos irgi 11,1 ir mažiau nekrenta (aišku labiau po miesta važinėjama buvo). Supratau, kad reiktu rinktis tarp 230k ir 200k, pirmenybe suteikiant 230... tik vat dar tas kompresoriukas kelia susirūpinimą truputį. toks naujas, labiau galbūt neišbandytas dalykas (bent man).
|
Citata:
|
CLK320 ne mano kišenei... galų gale pirma auto, nereikia šokt aukščiau bambos... bet va kaip atskirt, kad tas kompresorius netoli grabo?
|
Citata:
P.S. kai nusipirksi CLK privalėsi Šiaulių meete apsilankyt:D |
internete skaitinėjau, visi panašiai iš tuščio į kiaurą pilsto... va pvz dar nesuprantu ar galima dėt tas dujas į kompresorių ar ne? nes visgi moksleivis esu (nors vistiek aš už mintį "dujos tiktai blynam kept"), tėvų nežadu kaulyt, ne jų gi auto... aišku galima ir su tuo benzinu važinėt, bet bezdalai gi pigiau gaunasi... Nepaslaptis, esu labiau BMW fanas, bet CLK modelis tikrai tiko ir patiko. dabar sukinėjuosi su mamos astra, bet po truputį ir vis rimčiau ieškaus būtent šito MB modeliuko... betkokio pirkti tikrai nežadu, nes nėra kur skubėt.
|
Citata:
|
nu jo, apie tiesiogines dujas tai ir aš tik gerą tegirdėjau ;)
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Na gal nelabai į temą. Nieko neišmanau apie kompresorius ir t.t., bet manasis man tarnauja jau metus be problemų, tikiuos jų ir nebus. :xx:
p.s. automobilis W202 C230 Kompressor, ne CLK. |
oi, kaip man patinka tokios diskusijos. :-) uz tokia pinigu suma, jooo, bus sunku, pasiruosk ir vaziuokles remontui ir kompresoriaus ir automato...:-) arba vieno kurio is ju pasirinktinai...gerai tai, kad vaziuokle perrinkti palyginus nebrangu ir ilgai ilgai laikys...kompresorius nzn, neteko girdet kad butu uzmuztas, oros rauto matuokle nulekai, del ko "plaukioja" apsukos, taip galima ir atpazint, kad ji prie galo. Siaip siulyciau nusivezti perkama automobili, kad ir i MB centra, tau ten viska papasakos, kas prie galo, kas nea...
200K buvo gaminamas italijos rinkai (masinu bukle atatinkama), 230K optimaliausias variantas (pucenas paleis i mane akmeni), galima labai stengiantis padaryt sanaudas 6,9L/100km. turint omeny, kad valdai 193AG-ne toks jau blogas rezultatas:-) jei turi galimybe veztis i vokieciu-is ten ir vezkis... |
Citata:
|
Citata:
|
pucenai - šokčiau ir į 320 motoriuką, bet jis kaštuoja per 1500eu daugiau... o kaip sakėt dėl italijos, tai puikiai viską žinau... automobilių itališkom kiaulėm šiaip sau nevadintų. Automobilis tikriausiai bus varomas iš Vokiečių.
a-1 - kalbėjau su tėvuku (jis mašinikėm iš vokietijos jau 14 metų užsiima), tai sakė atsimena tik viena CLK su kompresoriaus defektu (kuris buvo būtent iš ITALIJOS), daugiau matęs tik minimalius defektus... sakiau, kad turiu 4000eu pinigu, tai sakė vokietijoj su paprastesne komplektacija už 3500eu galima tokį įvaldyt, o norint automato, odos ir dar kokių pribombasų teks paieškot. paklaustas apie CLK modelį pasakė "krataliukas, bet ,visumoj, nebloga mašina" ir sutiko su mano nuomone ieškotis būtent MB :) |
katik gryzau is turgaus masinu :) tai buwo vienas CLK '98 230 kompresorius melynas (rasalas) baisi spalva (man) sviesi oda automatas tik klimos nebuwo kondicionierius. 3600e atrodo is isores neatrode tox "nujotas" :)
|
nas turiu 230k ir esu juo labai patenkintas-superinis masiniukas.kai nurios dalys brangios(turiu omeni originalios) na o siaip jai desi ne originala tai visai nebrangi prieziura.siulyciau perkant daugiau kreipti demesi i automata nei i kompresoriu.beto ir paciam kompresoriuje nelabai yra kam gest.kiek teko m atyti 230k tai jie daugumoje buna parudyje-arba jau perdazyti(mano auto irgi jau persidaziau) zodziu masiniukas super,jai isigysi tai tikrai liksi patenkintas.sekmes paieskose
|
Citata:
|
Norejau paklausti del situ w208,konkreciai kas turit juos.Kaip vaziavimas su jais,tarkim lyginant su C klase w202,kietesnes pakabos ar minkstesnes? ta prasme,perlipus is c i CLK ar butu daugiau komforto,ar geriau W210 ziureti? :)
|
Citata:
|
Citata:
|
Zinau zinau kad baze ta pati,bet vis vyliausi kad CLK tai truputi papigintas CL variantas :D blyn.o gaila,tie clk neblogai atrodo,komplektacijos neblogos buna,kainos neblogos,bet jei vaziavimo komfortas kaip pas mano ceske tai net nebeapsimoketu tokio apgreido daryt :) da kai tokie BATAI kaip pas pucena tai isikandi boksininko kandikli (EDIT: kapa) ir pirmyn kauno gatvese dantu bArskintis :D
|
batai nesiskiria bent jau as nepajutau skirtumo tarp 16' ir 18' bent jau zenklaus :) taip kad "trintuko" tarp dantu nereikia bet vaziuoji ne su eSu :)
|
nu as ant w210 labai zymu skirtuma pajutau tarp r15 ir r17, jeigu pas tave ant r16 zemo profilio padangos tai gali but kad ir ner to skirtumo :wave:
|
na man is ceskes noretusi daugiau,pas mane 15 coliu kedai ir šport išpildymas(zemesnis,standesnis) ar kaip ten jie vadina ji :D vaziavau su analogisku mersu tik classic kuris aukstesnis,batai analogiski tai zymiai labiau patiko - minkstesnis,bet vistiek ne tas... Zodziu kazkaip maniau kad tie CLK minkstesni turetu buti... :) Manau E klase su SEPTYNIOLIKINIAIS batukais butu pats tas :)
|
na tada tau reiktu E klases eleganco arba classico, nes avangardas irgi kietas, o su r17 isvis barskalas :) o ant eleganco r17 irgi nelabai grazu nes masina kaip dzipas, tada jau kai negrazi masina, nereik ir graziu ratu, galima ir r15 nesiot :)
|
Citata:
dėl batų, tai nemanau, kad kas nusipirkes CLK modeli norėtu su R15 važinėt (nebent žiemą)... o CLK mano nuomone turėtų būt kietesnis už C, gi visdėlto COUPE variantas... aš nieko negalvojęs ant CLK dėčiau R18 su žemom padangom :) Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
nu bet vaizdas toks, kad visi su hemarojum cia susirinke, kiek jums metu? kam jums tas minkstumas kaip audi 100?! norit kad butu patogu-jamat S. nereikalaukit is CLK konforto didesnio nei jis gali duot. :geda:
|
Ne visi gali ta S klase islaikyti,pvz man patinka toks vaziavimas kaip su Volvo S60 ir 16 coliu ratukais,tikrai komfortiska masina nors salyginai nedidele :) O cia kiekvieno asmeninis reikalas kam ko reik ir kas patinka,man patinka minkstas vaziavimas o jei tau patinka kratytis tai sakau,kapa isikandi ir pirmyn kad ir su 20 coliu volais :D
|
asmastau ant savo clk uzsideti 19 coliu ratukus,bet cia tik ateities planai,dar zadu spyruokles ir amortizatorius zemesnius susideti.manau svarbu kad kelias butu geras ir taip nepurtys.na o zinoma jai vazinesi duobem,tai gali detis kad ir 13 coliu vistiek purtysies.tik var beda tame kad nelabai kertu tuose rstu et ar kas ten per velnias.reiks tuo reikalu pasikonsultuos veliau,kai reikalas pribres pirkt ratus
|
Citata:
|
Man regis CLK kaip tik daugiau orientuotas i jaunima ir sportiskuma, turetu but daugiau variantu su kietesne pakaba
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.