![]() |
V8 pries V12
sveiki, diskusija varikliu tema, vatsuoni priesvdvylika, kuris geresnis, eksploatacijos prasme, tai v8, o jeigu ziuret globaliai?
|
Citata:
|
Gerai MB 140 sako, jei kalba eina apie senos kartos variklius (V12 kaip ir prasidėjo nuo W140:)), tai V8 daug paprastesnio sukirpimo:) Su V12 pastovios bėdos, jei ne elektra, tai mechaninė dalis:( Naujesni sąlyginai geresni, bet vėlgi aptarnavimas nėra paprastas ir pigus:) O V8 visų kartų yra gan patvarūs motorai, tik naujesni, montuojami W220 ir t.t. modeliuose, kartais mėgsta prasukt indėklus:) Dar nedažna bėda, bet jau pastebima:)
|
nu turejau omeny kokie 93-95m i c ir w 140 dedami kur buvo...
|
Citata:
|
Man atrodo cia bus vel dvi stovyklos kaip ir W140 vs W220....
|
na man tai noretusi isgirsti abi nuomones, yra tokie planai po ziemos pasiimti w140. tai reik zinot ka imti :)
girdejau kad kazkurie v12 prie mazu apkrovu atjungia puse cilindru. ir kuriuos modelius jie buvo montuojami ir nuo kelintu metu? |
Citata:
|
va, va, o kuro sanaudos tia kokios? 20L/100km? o kiek tepalu i ji telpa? :-) vazineti tai ne kasdiena reikes...
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
|
elementarus dalykas,tai yra du po 3ltr varikliai ;) nes ten viskas dvigubai eina ir tiek,kad tik jie sujungti ;) pagalvok jei reik keist tepalus,tai irgi viskas dvigubai,filtrai,tepalai ir t.t.nors jie butu patvarus,bet kai jie tuom nepasizymi tai kam tada toks reikalingas.turejau ne viena uzsakyma is vokeicio,kad gauciau V12 varikli,nes pas juos buvo uzlinke,bet neverta net prasidet su jais,nes pas mus ne kazka ju yra,o jie yra rizikuot nesinori
|
Citata:
|
Citata:
|
90% labai,labai,labai grazhus suzheminimas,teisingas ratu ET ir nauji grazhus dazhai.
Kartais tiek mazhai tereikia,kad modelis atrodytu tikrai grazhiai :) |
Citata:
P.S. tas C140 gražuolis:seile2::seile2: |
Citata:
|
norejau paklausti kur butu galima rasti motora s500 v8 ir kokia mazdaug kaina jo butu? ydomumo deliai :)
|
kad V12 nekokie varikliai esu girdejas ne karta...stai vienas pavyzdys:
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengv...id-1647397?qt= jei butu geri varikliai,kaip turi vaziuoti kad uzdroztum toki varikli?? :) na nebent tepalu neikeisti ir pan...ir rida sito tipo tik 80000 :) o jau kompresijos nerasta.. |
Citata:
Citata:
P.S. forume žiūriu archeologų mėgėjų būrelis atsirado :D |
Prisijungsiu prie diskusijos:)) zodziu v12 jokiu budu. Su cilindru atsijunginejimu. Tu geriau nenorek,
Kad jie atsijunginetu:D nes sugenda visada, be isimciu. O taisymas kosminis, bet net ir kosminiu pinigu ne visi servisai nori:DD kai zvakes keisi, tai zinok, kad ju 24. O paprastu i mersa nedesi:)) skaiciuok babinas ir tt. Tqi gaunasi, kad uz tokia kaina galima zymiai geresni, naujesni mersa pasiimti:) arba ne mersa |
Citata:
Pas juos lygtai irgi atjungineja cilindrus? |
Esu vaziaves C140 is ru 5l V8 ir su 6l V12, traukoi skirtumas nemenkas tikrai, prie 100km/h dar prasilydimo lempute isijungia kickdowne :D
Mieste V8 svelnesnis, labiau subalansuotas( nzn kaip pasakyt), vistiek mieste vaziuoji su puse atjungtu cilindru (v12). Jei rinkciaus tik V8, galios uztenka, aptarnaima spigesnis, vaziuoja svelniau nei V12. Bet cia jei kasdieniniam ekslpotavimui. Jei tik savaitglaiais ir per sventes, tik V12. |
Citata:
Error, ant w220 ir w215 5 litrai visi 8 cilindrai dirba :) |
Citata:
|
niu tai ir as ziurejau ziurejau, ejau ratais ejau, gerai viskas, ishskyrus kompresija (odometras rode 88K km?!). Tai nutariau nepirkt..:-) bet salia stovejo sidabrinis AMG su 441 AG ir teisinga kompresija...dabar galvoju ka daryt, ir kaina sumazino...:confused:
http://www.autod.ee/vehicles/img.php/14608.jpg |
Eina na:cenzura: mano svajonė :unreal: :geda: tik balto norėčiau :)
|
Citata:
|
Citata:
|
jei ne kuro kainos, visai noreciau toki cl''a priciupt. nors yra dabar iseitis-gazpromas :)
|
Citata:
|
Citata:
ir vaziuot klaikiai smagu-toks senas geras mersiskas riedejimas keliu... |
Citata:
ta juoda vaziavau praetais dar metais apziuret i panevezi. Turejau minciu pirkt. Keistoki pardavejai, toks jausmas, kad pagalvojo, kad man nera ka veikt ir tik shiaip paziuret atvaziavau is Vilniaus. Nes atrode, kad parduot jie neskuba arba zinojo, kad vistiek ji nupirkt, o vat ziuriu jau beveik metai kaip jis pardavime. Tik is pradziu jis buvo kaip ledinis su maza rida uz 18k litu. Zodziu uzvest nepavyko, akumas nusedo, gero akumo nerado. Gal ir is tikruju ten tokia rida, sprendziant is visiskai neaptrinto vairuotojo sedynes sono. Matesi, kad stovejo senokai, nes salonas siek tiek apipelyjes. Visas buvo perdazytas Japonijoje gan kokybishkai, bet pabraizymu daug, bei daug kur lupasi dazai nuo uzdazyto chromo. Jei sau imt, tai reiketu perdazyt vel visa. Smagiausiai tai, kad visur lipdukai japonishkai bei serviso knygute irgi japonu kalba :)) O tas AMG apie kuri sakot, jis skelbimuose yra? Prisimenu buvo pas juos CL140 su AMG apdaila dalim su irgi uzlinkusiu V12 varikliu, tai gal ji atgaivino? :D |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.