![]() |
Kartais neuzsidega pakaitinimo lempute,ir neuzsikuria masina
sweiki,istiko tokia problema,budawo ir seniau bet db pasidare lb daznai,neuzsidega pakaitinimo lempute pries kuriant MB290 ,ir neuzsikuria masina,seniau nuimdawau klema ir budawo gerai,o wakar wisai nakcieij buwau nuemes is ryto uzsikure ,o poto wel ne,kas cia galetu but ? rele? gal kompas?
|
lygiai pries savaite nustojo ir man uzsidegt lempute pakaitinimo zvakiu skydelyje, ir neuzkuriau masinos. Tai zvakiu pakaitinimo relei buvo sudeges kontaktas, pasikeiciau is kitos reles ir viskas vel veikia, tai nzn gal pasiziurek rele pradziai, nekontaktuoja kazkas :)
|
yra keli variantai:
1. tikrink žvakes, nes visai pakaitinimo lemputė neužsidega kai būna perdegusios dvi žvakės 2. Gerai nuvalyk ir patikrink visus kontaktus fiškių kur jungiasi į pakaitinimo relę, nes jie mėgsta oksiduotis. Dar labai dažnai būna kad atrodo kontaktai liuks, o pakaitinimas ne visada veikia kai reikia. Esu ne vienam gelbėjęs tokiu atveju: išardau fiškė kur kontaktai einančių laidų į žvakes ir šiek tiek suspaudžiu replėmis kontaktus ir vėl viską surenku. Daugeliu atvejų visiems buvo paskui viskas gerai 3. jei nepadės aukščiau išvardinti variantai patikrink pakaitinimo relę iš kito merso ir tada žinosi ar ją pirkti ar ne, nors šrote jos nebrangios. Aš savo žmonos mersui keičiau tai 20 lt atidaviau tiktai už relę |
bijau pameluot, bet jei atmintis neapgauna tai pas dede 3.0 motore buvo perdegusios trys zvakes ir pakaitinimo lempute dege, pas mane buvo viena perdegus irgi dege, uzkurus po kurio laiko uzgesdavo
|
pagal visą idėja bent pas mane w124 buvo taip: 1 žvakė perdegusi - ijungus degimą lemputė dega, užkūrus paskui vėl užsidega kokiai minutei ir užgesta.
2 žvakės perdegusios - ijungus degimą pakaitinimas nedega, užkūrus užsidega |
aaa nu del to neatsimenu tiksliai, negaliu pasakyt
|
Pas mane dvi nedirbo, bet lempute dege:wave:. Gali buti ir su rele problemos.
|
Citata:
O kur ta rele yra ? kai lempute dega kurias be problemu,is puse abaroto..wakar wel neuzsikure vel per nakt palikau ir snd ryte wel uzkuriau..kai lempute pakaitinimo neuzsidega tai tada pradeda lemputes mirkset weidrodeli.bet pameginsiu jusu pasakytus wariantus,man atrod bus kontaktai kur nors. |
rėlė stovi po kapotu kairėj pusėj prie langų plovimo bakelio bent jau taip w124 ir w202. Manau kad ir w210 ten turėtų būti. bet čia idomų dalyką pasakei kad pradeda mirksėti lemputės veidrodėlyje kas tikrai nieko bendra neturi su pakaitinimo sistema. dar neatmetu tokios galimybės, jog ne visada yra paduodama itampa į relės valdymą kai ijungi degimą, bet čia tokiu atveju pats nesurasi bėdos jei apie elektrą žinios nestiprios. Dar reiktų testeriu peržiūrėt kas ateina ar neateina į relės mažą fiškutę su 5 laidais ivairiais atvejais kai lemputė dega ir kai neužsidega. tada būtų aiškiau kur toliau ieškoti. Toje fiškutėje vienas laidas ateinantis + ijungus degimą, kitas masė, trečias eina į lemputę skydelyje, ketvirtas ateina nuo temperatūros daviklio variklyje, o 5 laido paskirties iki galo dar ir neišsiaiškinau, nes labai nebuvo ir poreikio.Bet manau, kad tas 5 laidas gali būti susijęs su impulsu paduodamu arba iš spynutės arba iš starteio dėl pakaitinimo žvakių atjungimo atskaitos pradėjimo. W 124 yra tik 4 laidai toje fiškutėje, nes nėra laido nuo variklio temperatūros daviklio
Aplamai nekenčiu tokių gedimų kur reikia daug laiko kol surandi, bet yra kaip yra |
Citata:
Rele radau jau,zwakes patikrinau wisos weikia...pas mane relej yra maza fiskute su dwiem laidais ir didele su 5laidais,tai pameginsiu testeriu patikrint,jei gausiu ji...nes pats neturiu ir didziausias minusas tas,kad ne Lt esu.// kontaktus kaip ir pawaliau,bet fiskes nemoku isardyt... |
kiek pamenu tai relėj yra iš viso 2 fiškės ir vienas prisuktas storas pliusinis laidas bent jau pas mane abiejuose mersuose. Ta didžioji su 5 kontaktais yra išeinanti į pakaitinimo žvakes. O mažesnioji valdymo turi būt su 4 arba 5 laidais. Dabar net suabejojau, nes pas tave w210 tai gal ir kitokia ta relė stovi
|
Citata:
o koks tawo mersas? ir ar mirksejo weidrodeli lemputes? |
bet kokiu atveju kaip išmanantis elektroje sakau kad pakaitinimo sistema su veidrodėlių lemputėmis negali turėti nieko bendro. Kadangi sakai kad bandai ir klemą nukėlęs per naktį laikyt tai ar nebus kokių klaidų pas tave kompe prisivėlusių kurios blokuoja normalų kitų sistemų darbą
|
Citata:
Citata:
|
bijau kažką tau prognozuot per internetą. Būtų tavo mašina pastatyta mano kieme tai gal ir surasčiau kame šaknys, o dabar nenoriu tau kažko burti kad nenuklaidžiot į pievas. Išvada viena - viskas patikrinama kas kur kai veikia ir taip pat kai neveikia ir bus aišku kur kapstytis. Nors man didžiausią nerimą kelia veidrodėlio lemputė
O gali būti ir kad spynutė užvedimo ne visus kontaktus gerai susjungia, ir kompas gali durniuot ir laidynas kažkur gali būt pažeistas........ ech lengviau išsprest problemą kai švaistiklis variklyje būna per bloką išlindęs negu čia |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
1 padėtis pradeda veikti grotuvas, cigarečių pridegėjas dar kažkas tiksliai nepasakysiu lygtai SRS užsidega 2 padedis ijungia degimą vėl yra paduodama srovė į kai kuriuos papildomus kontaktus kaip pvz: pakaitinimo relė, kompas, ivairios relės ir t.t. 3 padėtis jungiamas starteris ir tuo pačiu yra atjungiama dalis elektrinės dalies tokios kaip šviesos, salono ventiliatorius, grotuvas ir kiti, kad starteriui tektų daugiau srovės Realiai kiek teko čiupinėti senesnių modeliu w124, w202 spynutes tai ten į fiškę tik du laidai ateina su pastoviai esančia itampa. Ir mūsų tautiečiai bei signalizacijų montuotojai dažniausiai ant šitų dviejų laidų ir montuoja ivairius slapukus |
Citata:
|
automatas turi tik tokią papildomą funkciją, kad prie pavarų perjungimo svirties stovi daviklis, kuris paduoda signalą į užvedimo spynutę, kad starteris suktūsi tik kai svirtis būna P arba N padėtyse. Ta prasme kad neužvestum auto su ijungta pavara, plius dar vienas dalykas yra atliekamas, kad raktelį galėtum ištraukti iš spynutės tik pavarų perjungimo padėtyje P
|
Citata:
|
Žiūrėjau šiandien pas vieną kolegą po kapotu w210 (pas jį variklis 2,2CDI - tai pakaitinimo relė ten stovi kitokia nei w124 ar w202) tai tokios dar nesu ištyręs ir nežinau kokiu būdu jai yra atliekas valdymas. Tačiau sprendžiant kad valdymui ateina tik du laidai, tai negaliu pasakyti nieko rimtesnio. Arba valdymas eina per kompą arba .....................................
man tik niekaip nesiderina veidrodėlio lemputė su pakaitinimo nebuvimu :ne: |
Citata:
Citata:
|
šiai dienai aš sau jei tai būtų mano mašina bandyčiau daryti taip:
pirmiausia išsiaiškinčiau kas ateina į tuos du laidus pakaitinimo relės valdymui. Bandyčiau išsiaiškinti (bent jau manau kad vienas iš tų dviejų laidų turėtų būti masė kitas pliusas) tik reiktų išsiaiškinti kada tas pliusas ateina į relę. Bet kokiu atveju reikia matuoti kada viskas suveikia kaip priklauso ir kada nesuveikia ir jeigu ten ateina kada suveikia 12V tada bandyčiau laikinai tą problemą spresti apeidamas kompą, nors tai ne išeitis, tačiau bijau, kad gali būti valdymui ne 12V o tarkim kokie 5 ar ???. Žodžiu testeris ir kantrybė pradžiai būtų šiltam varikliui gali būti kad ir neveiks pas tave pakaitinimas, nes visa šita sistema turi papildomai gauti impulsą nuo variklio temperatūros daviklio. Tas daviklis duoda sistemai suprasti kada ir kiek laiko šildyti žvakes. Pavyzdžiui šaltam varikliui prie 0 temperatūros lemputė užgesta po 5 sek, prie - 20 po 10 sek, o šiltam varikliui tik ką užgesintam gali ta sistema ir visai nesuveikti. Tai dar kyla klausimas ar nebus pas tave dar to temperatūros daviklio bėda, bet vėlgi ką bendro turi veidrodėlio lemputė su nesuveikiančia pakaitinimo sistema man jau visiška anomalija |
Veidrodėlio lėmputės (žalia ir raudona) rodo imobilaizerio veikimą. Pas tave kažkas bus neiašku su raktu arba spynele. Diagnostika tiksliausiai atsakytų į tavo klausimus:)
|
del tu dvieju mazu laiduku paaiskinsiu trumpai.
tie du laidukai tai Can-Bus sistema, ten su testeriu pamatuosit 2,5V jais ateina impusai kurie trunka 0.0001 sekundes, pamatuoti galima tik su osciloskopu, ir tai tik ar siunciasi bitai, ka tie bitai reiskia yra didziausia paslaptis... gedimams rasti prireiks max 3,5 val. atsivinioji visus leidus kur eina nuo reles iki zvakiu, reikes tik (smailiu repliu, platsmasiniams suverzejams nukirpti) peiliuko prapjauti izoliaciji naujos izoliacijos nauju suverzeju, 10mm rakciuko bakelio verzlikei nusukti, smailaus minusinio atsuktuvo reles silikonui nuimti, atsidarom rele paziurim ar nera puvesiu, pravalom kontaktus, pasitikrinam laidus, pasitikrinam zvakes. toliau i diagnostika tegu pajungia pakaitinimo reles, ir tada nuskaito klaidas, tos klaidos ir bus tavo gedimas. jaigu rodys zvakes reiskias zvakes, jaigu rodys rele reiskias rele, jaigu rodys kad zvakiu kaitinimo laikas reiskias rele (sita klaida ir aklas pamatytu atsidares rele, truputi litavimo iguzuz ir vienas didelis saugiklis 60A greitai istaiso beda) jaigu bus bedu nuskaitant ar prisijungian prie kompo reiskias tavo spyna kvailioja, gali ieskotis spanos kontaktu jie apie 35€ kainuoja jaigu nemeluoju. tiek lieki skolingas centa :xx: |
va čia ir man interesna pasidarė, nes senesnių modelių veikimo principus jau esu išsiaiškinęs, o čia ir man naudinga info
Vampyre, jei kada susitiksim duosiu tau du centus :wave: |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
o matai cia taisykles dar reikejo smarkiau perskaityti :) bet kai as jau trecia diena prie tos masinos tai man atrodo ir patys suprantate... |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
geriau klausk kitu kas lietuvoje gyvena, patikek bus pigiau :xx: |
Citata:
|
jei seklys neklysta, kas nelabai tiketina :D
<table border="0" cellspacing="0"><tbody><tr class="odd"><th>IP address country:</th> <td> http://www.ip-adress.com/flags/no.png Norway </td> </tr> <tr class="even"> <th>IP address state:</th> <td> Sor-Trondelag </td> </tr> <tr class="odd"> <th>IP address city:</th> <td> Røros </td></tr></tbody></table> |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.