MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W140 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=231)
-   -   W140 (Coupe) priekio suzeminimas (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=5452)

vanix 2010-10-05 04:19

W140 (Coupe) priekio suzeminimas
 
Sveiki,
turiu 94 metu S500 Coupe, priekis kaip ir priklauso gamyklishkai atrodo aukstesnis nei galas, noriu ji patupdyt keliais cm, kad priekis butu vienodo aukscio su galu. Maciau nemazai CL'u su gan zemais priekiais, ju savininkai tvirtina, kad viskas stock, spyruokliu i jokiu "sport" nekeite.
Kokie zeminimo variantai jusu nuomone butu? (Apart spyruokliu pjovimo :wacko: )

Mb 140 2010-10-05 05:50

Citata:

Pradžioje rašė vanix (Post 102403)
Sveiki,
turiu 94 metu S500 Coupe, priekis kaip ir priklauso gamyklishkai atrodo aukstesnis nei galas, noriu ji patupdyt keliais cm, kad priekis butu vienodo aukscio su galu. Maciau nemazai CL'u su gan zemais priekiais, ju savininkai tvirtina, kad viskas stock, spyruokliu i jokiu "sport" nekeite.
Kokie zeminimo variantai jusu nuomone butu? (Apart spyruokliu pjovimo :wacko: )

keiti po spyruoklem gumas,dedi kokio antro numerio ir suzemes normaliai!Gumos yra orginaliai keturiu rusiu,ant ju suzymetos nuo 1-4 aukstis,berods kas 6mm skiresi,srote po 10lt max,pakeitimas 100lt visam priekiui ;)
ana savaite s500 dejom is antro i ketvirto,nes ziema sniega braukia

vanix 2010-10-05 10:11

dekui uz greita atsakyma ;)
O normaliai cia kiek? Gal kartais foto turi? As tesiog noriu kuo zemiau :) aisku proto ribose, kad ratas prasisuktu.

Mb 140 2010-10-05 15:53

Citata:

Pradžioje rašė vanix (Post 102417)
dekui uz greita atsakyma ;)
O normaliai cia kiek? Gal kartais foto turi? As tesiog noriu kuo zemiau :) aisku proto ribose, kad ratas prasisuktu.

na 6mm skirtumas parasiau ;) tai cia jau tavo fantazija kiek leis tiek ir zemink,gali ir zemiausias deti,ratu nelies,nes vis del to cia orginalus daiktas,bet nepamirsk,kad skiresi ir amortikai,spyruokles,tai je max suzeminsi,gali ant greicio per daug issiubuot ir stabilumo nebus,arba lies ratus ir t.t.

vanix 2010-10-06 02:33

dekui uz info, bandysiu kazhka burt ;)

MB_pOwEr 2010-10-06 14:14

Kai turejau w-140 priekis buvo gerokaj aukstesnis nei galas, tai pjoviau spiruokles, is akies, ir normaliai susizemino. :)

vanix 2010-10-07 18:42

nenukentejo vaziavimo komfortas?

s4crificed 2010-10-16 18:42

kaiptik minkštesnės turėjo palikt nupjovus. :) tik tiek, kad siūbuot gali imt ir t.t...krč mersui nepatračiau to daryt.

Tomskis 2010-10-16 18:54

kaip tik kietesnes tapo nupjovus :)

s4crificed 2010-10-16 19:12

ghm. Įdomiai čia. Gi mažėja vijų (palaikančiųjų dalių), o svoris lieka tas pats. Čia panašiai kaip nuo lengvesnės mašinos/modifikacijos susidėt spyruokles. Turi minkštėt

Edgis 2010-10-16 19:19

Citata:

Pradžioje rašė s4crificed (Post 104221)
ghm. Įdomiai čia. Gi mažėja vijų (palaikančiųjų dalių), o svoris lieka tas pats. Čia panašiai kaip nuo lengvesnės mašinos/modifikacijos susidėt spyruokles. Turi minkštėt

Bet spyruoklės eiga juk trumpėja:confused: Tas komforto tikrtai nepridės:wave:

Tomskis 2010-10-16 19:53

kuo trumpesne , tuo ketesne, eiga mazesne. nera net ka galvot :) kuo daugiau apviju, tuo didesne amortizacija

s4crificed 2010-10-16 20:04

Eiga netrumpėja, trumpėja teorinis max susispaudimas, kurio beveik niekad neišnaudosit:) sukietėjimas gali tik nuo amortikų būt..t.y nupjovus spyruoklę gali pradėt amortikas veikt ties savo eigos pabaigos diapazonu. Arba aplamai daužytis stokas į apačią.

Tomskis 2010-10-16 20:06

amortikas dauzosi, jei pagauna gera duobe, nes jo eiga baigiasi, o seip masina sukieteja nupjovus spyruokles. viskas juk elementaru, nezinau kaip paaiskint, eiga tikrai trumpeja, paimk bet kokia spyruokle, is kokio magnetofono, ilga suspausi, nupjauk, trumpos jau nesuspausi taip lengvai :) Liudas gal fizikos desnius paaiskintu, as nzn :)

liudas777 2010-10-16 21:37

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 104233)
amortikas dauzosi, jei pagauna gera duobe, nes jo eiga baigiasi, o seip masina sukieteja nupjovus spyruokles. viskas juk elementaru, nezinau kaip paaiskint, eiga tikrai trumpeja, paimk bet kokia spyruokle, is kokio magnetofono, ilga suspausi, nupjauk, trumpos jau nesuspausi taip lengvai :) Liudas gal fizikos desnius paaiskintu, as nzn :)

Turėtų pakietėt mąstant logiškai, nes apvijų skaičius sumažėjo, o realiai abejoju ar kas labai pasijaučia. :)

driuliauskas 2010-10-16 22:25

jei logiskai mastant, bent siektiek sveiko proto turintis zmogus niekada nepjautu spiruokliu.

Edgis 2010-10-16 22:28

Citata:

Pradžioje rašė driuliauskas (Post 104276)
jei logiskai mastant, bent siektiek sveiko proto turintis zmogus niekada nepjautu spiruokliu.

Tą suprantam, bet jau post factum :D Dabar aiškinamės, kodėl jos nesuminštėjo po nupjovimo :D

vampyras 2010-10-16 23:13

visi po truputi teisus, nezinau kaip paaiskinti neblaiviame stovyje, patrumpinus spyruokles jos minimaliai paketeja, labai sutrumpeja ju veikiamasis kelias, nes jos apraunamos 100%.
beja nupjaunama pradzia arba pabaiga, o pabaiga ir pradzia praktiskai nedirba tik palaiko sparuokliu vaikimo kelia, todel ir atrodo kad pazemejo ir sukietejo. ai issiblaivysiu ir paaiskinsiu :xx:
betkokiu atveju druliauskas teisus, tik kamikadzes pjauna spyruokles. tikri vyrai dedasi tuneriu vaziuokle :xx:
neopykstam cia tik mano nuomone :lithuania:

Tomskis 2010-10-17 09:03

teorija yra teorija, o praktiskai nupjovus viena apvija, masina sukieteja net labai, is laivo pavirsta taburete :) ta patyriau pats su w210, pas wooodoo lygiai tas pat buvo :)


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 23:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.