W140 (Coupe) priekio suzeminimas
Sveiki,
turiu 94 metu S500 Coupe, priekis kaip ir priklauso gamyklishkai atrodo aukstesnis nei galas, noriu ji patupdyt keliais cm, kad priekis butu vienodo aukscio su galu. Maciau nemazai CL'u su gan zemais priekiais, ju savininkai tvirtina, kad viskas stock, spyruokliu i jokiu "sport" nekeite. Kokie zeminimo variantai jusu nuomone butu? (Apart spyruokliu pjovimo :wacko: ) |
Citata:
ana savaite s500 dejom is antro i ketvirto,nes ziema sniega braukia |
dekui uz greita atsakyma ;)
O normaliai cia kiek? Gal kartais foto turi? As tesiog noriu kuo zemiau :) aisku proto ribose, kad ratas prasisuktu. |
Citata:
|
dekui uz info, bandysiu kazhka burt ;)
|
Kai turejau w-140 priekis buvo gerokaj aukstesnis nei galas, tai pjoviau spiruokles, is akies, ir normaliai susizemino. :)
|
nenukentejo vaziavimo komfortas?
|
kaiptik minkštesnės turėjo palikt nupjovus. :) tik tiek, kad siūbuot gali imt ir t.t...krč mersui nepatračiau to daryt.
|
kaip tik kietesnes tapo nupjovus :)
|
ghm. Įdomiai čia. Gi mažėja vijų (palaikančiųjų dalių), o svoris lieka tas pats. Čia panašiai kaip nuo lengvesnės mašinos/modifikacijos susidėt spyruokles. Turi minkštėt
|
Citata:
|
kuo trumpesne , tuo ketesne, eiga mazesne. nera net ka galvot :) kuo daugiau apviju, tuo didesne amortizacija
|
Eiga netrumpėja, trumpėja teorinis max susispaudimas, kurio beveik niekad neišnaudosit:) sukietėjimas gali tik nuo amortikų būt..t.y nupjovus spyruoklę gali pradėt amortikas veikt ties savo eigos pabaigos diapazonu. Arba aplamai daužytis stokas į apačią.
|
amortikas dauzosi, jei pagauna gera duobe, nes jo eiga baigiasi, o seip masina sukieteja nupjovus spyruokles. viskas juk elementaru, nezinau kaip paaiskint, eiga tikrai trumpeja, paimk bet kokia spyruokle, is kokio magnetofono, ilga suspausi, nupjauk, trumpos jau nesuspausi taip lengvai :) Liudas gal fizikos desnius paaiskintu, as nzn :)
|
Citata:
|
jei logiskai mastant, bent siektiek sveiko proto turintis zmogus niekada nepjautu spiruokliu.
|
Citata:
|
visi po truputi teisus, nezinau kaip paaiskinti neblaiviame stovyje, patrumpinus spyruokles jos minimaliai paketeja, labai sutrumpeja ju veikiamasis kelias, nes jos apraunamos 100%.
beja nupjaunama pradzia arba pabaiga, o pabaiga ir pradzia praktiskai nedirba tik palaiko sparuokliu vaikimo kelia, todel ir atrodo kad pazemejo ir sukietejo. ai issiblaivysiu ir paaiskinsiu :xx: betkokiu atveju druliauskas teisus, tik kamikadzes pjauna spyruokles. tikri vyrai dedasi tuneriu vaziuokle :xx: neopykstam cia tik mano nuomone :lithuania: |
teorija yra teorija, o praktiskai nupjovus viena apvija, masina sukieteja net labai, is laivo pavirsta taburete :) ta patyriau pats su w210, pas wooodoo lygiai tas pat buvo :)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 23:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.