![]() |
W124 variklio temperatura
Vasara, geresniais orais variklio temperatura pakyla iki 90C. Ar reiktu del to nerymauti. Nenoriu,kad kokiam kamstyje variklis uzvirtu.
|
maniskiam 124 irgi buvo praeita vasara, meistram sakau temperatura biski virsija 90, tai nieko sako vasara kamstyje turi pakilti, viena kita karta pabandziau, o poto kai pakliuvau i gera kamsti kai uzkilo temp. vos ne iki 120, zodziu nepamenu kiek ten tiksliai, bet jau vos vos ne iki raudono, to mazo bruksniuko, tada is karto veziau ir buvo dacikas nulekes tekainavo 20 lituku bet esme ta, kad nedave signalo termomovai vesinti ir vandenelis sau silo :)
tu pasiziurek per kamscius kiek ji pakyla jei matysi kad ir toliau sekmingai kyla, reiskias kazkas netaip, nes virs 90 jau turi pradeti uzti ventiliatorius, tiesiog atsidaryk langa klausyk ir ziurek ar temperatura nesileidzia, siulau toki dalyka pasibandyti nedideliam kamstyje na zinai kad butu poto jei kur sustoti, nes man teko tik islekus is kamscio tuoj pat stoti ir atvesti :) |
manau 90 dar nieko baisaus. kamstyje norm iki 100 gali pakilt o tada jau ventiliatorius jungiasi ir lb greit nukrenta iki 80. bent jau pas mane taip yra
|
pas mane 3.0 ir temperatura laikosi 85-95 nuo kiek gazuoju priklauso :-) nuo kubaturos dar priklauso..
o seip kai tik nusipirkes buvau labai kaito budavo vos ne kritine riba kai kamshtije sededavau, tai ispiliau sena antifirza, ir suvariau nauja, tai po to nebebuvo problemu kamstija, laikosi ta norma kuria paminejau augsciau.. Citata:
|
nu musu 124 visi buvo ,kad ka nori daryk ,o temperatura 82~ kazkur
|
Citata:
|
manau kad taip ir turetu buti ,jei viskas tvarkoj :D
|
mercedes-bens 124 darbine temperatura 80-90c o seip neimk i galva.
Patarsiu kad zinotumet kas nezinot. Jai matai kad labai kyla ijunk peciuka pilnu pajegumu ir atsuk karsta ora temperatura nukris greiciau nei tu tikiesi ;) |
o jeigu temp nekyla auksciau 80 sukt galva ar ne ?(C124) ta prasme nedakyla ir iki to 80 nebent ilgiau stovint vienoj vietoj tai tada pakyla siektiek.
termostata tai jau pakeiciau taip kad nejisai cia kaltas |
galvos nereikia kelti.
nes sistema gerai ausinasi. o pas tave termomova elektronine ar automatine? nes seip pasitikrink tu ja. kai uzvedi motora temperatura apie 60c paimk perlenkes laikrasti ir pamegink prie sparnuotes priliesti ir turi sustoti ji jai nesustoja tai uzsikirtusi. todel ir nekyla ji. ;) |
sparnuote isviso stovi arba lengvai sukasi (su pirstu lengvai sustabdau) aisku kai temp stovint ilgai pakyla virs 80 tada isijungia sparnuote ir staigiai nugesina visa ta reikala :) tik gaila kad daznai labai trumpai jinai dyrba nes garsas labai malonus buna gazuojant :D
del galvos kelimo tai as ten norejau pasakyti "sukt galva" ta prasme savo o ne motoro :D o del motoro galvos ar taip ar taip reiks anksciau ar veliau ja kelt. - pradejo tepala valgyt |
Citata:
|
na termomova pas mersus dirba skirtingai :)
pas mane tai irgi prie 80 isijunge bet visada ir dirba sakyciau nes 6 o uzesiukas labai mielas ausims :) o seip tai paciupinek slangas kai rodo 80 dar daug maz eina nulaikyti bet kai 90 jau sunkokai. tai pamegink pazaisti su juo ;) |
Citata:
|
na tai tau neveikia pirma pakopa :p
nes daviklis turi buti 3 kontaktu jai neklystu dabar. nes reikia pasiziuret jai tiksliai ;) |
Citata:
|
nu jo ns pas tave irgi automatine stovi tai nusisuk ir nuvalužyk ja su kokiu wd nes apsinesus plokstele bus ;) o jos sriegis atbulinis iskart pasakau ;)
|
Citata:
|
na dar nesusiduriau su tokia.
o kaip patikrinti jau pasakiau ar jai sakes ar ne :D o seip sakau issimk ir nuvalyk ;) |
Citata:
|
ka labiausiai MYLI tam ir skiri savo laisva laika ;)
|
Citata:
|
taip kad as dabar savo mazulei Mercedes nelabai skiriu laiko nes turiu ir antra puse ;)
bet ziema gyvensiu garaze vel :D |
Citata:
|
tai va va :)
o seip as tai rosiuosi ir mastau projektuka pradet dar viena "BOMBA" gamintis:D |
Citata:
|
papasakosiu mbsc bet veliau kai bus aiskiau dabar nenoriu nieko sakyt nes nzn dar ;)
;) |
sveiki, naujos temos nenorejau kurti, o ir sita labai tinka. taigi pradesiu nuo pradziu.
su masina man pagrinde reikia tik i darba vaziuoti apie 10km. automobilis mb c124 88m 2.3, tai paprastai vaziuojant viskas gerai. tempepratura laikosi apie 80 visa laika tik kuri laika jau pastebejau, kad ventiliatorius sukasi siaip sau, kad tik suktusi. tas varztas, kuris ji laiko tai sukasi kaip isprotejes, o ventiliatorius siaip sau is idejos juda. tai galvoju tiek jau to, man uzmiestyje ir taip gerai ausinsis varikliukas. aisku taip manyti durna ir neatsakinga, kuo ir isitikinau vakar. kai pasiekiau jaku zieda ir pasileidau link statoilo(klaipeda), o ten kamstis. na ir sedziu, rukau. temperatura kyla, ventiliatorius neisijungia kaip priklauso. meginau siluma polnais atsukti, niekas nieko. dasikasiau jau beveik iki ziedo tempa 120 su + galvoju batai. o liko dvi masinos iki ziedo. ziuriu garai jau is variklio skyriaus kur stovi antifrizo bakelis kilti pradejo. siaip ne taip ten issimakaliavau, pakeliau kapota is vidaus su rankenele ir staigiai i pacia pirma aikstele ausintis. atauso, po kokiu 3val teko susipilti 4litrus aujo antifrizo. zodziu pamoka gera gavau ir daugiau nenoriu rizikuoti. sian nuo to daviklio fiskute nuemiau, ziuriu kazkokia vielike per abu kontaktus uzsukta. bet greiciausiai ji jau nebepapdeda, nes ventiliatorius neraguoja i nieka. taigi klausima nuo ko pirma pradeti? keisti ta davikli, ant kurio buvo laidukas uzsuktas? jei taip kokia jo kaina? ar ieskoti priezasciu kur giliau, ar dar kokie sprendimo budai? dekui uz atsakymus. |
pas tave 2.3 variklis ir ta termo nova veikia magnetuko pagalba, turi pritrauki kai uzkila ~108 kitoj temoj buvo daug sneketa apie hidro ir termo.
va cia gali pasiskaitit :) manau galinius lapus gali varit arba visa :) Linkas Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.