![]() |
W124 250D vibracija
Sveiki, :wave:
mano 124 mb 2.5 dyzelis, 88 metu ir mechanine pavaru deze. Vaziuojant zemiau 2 tukstanciu apsisukimu atsiranda didele vibracija, man atrodo jog nuo pavaru dezes.Vibruoja nuo 3 iki 5 pavaros, dar priklausant nuo apkrovimo... bet grynai kai apsisukimai nukrenta zemiau 2 tukstanciu iskart jauciasi didele vibracija, tenka jungt i zemesni begi kad apsisukimai sukiltu iki 2 tukstanciu... gal kasnors yra susidures su tuo? :confused: |
na jei vibracija proporcingai keičiasi nuo variklio apsūkų o ne nuo važiavimo greičio tai ratų balansavimas galima sakyt atpuola.
Šiaip važiuoklėje be ratų vibraciją gali kelti besibaigianti pusašio granata, kardano gumos, kryžmė, nuplyšęs kardano vibracijos slopintuvas. Bet visa tai vėlgi būtų proporcinga važiavimo greičiui, bet ne variklio apsūkoms. Galimi variantai mano nuomone: 1. susėdę arba nusibaigę variklio pagalvės 2. blogai dirbantis arba nedirbantis vienas variklio cilindras Ir dar atkreipk dėmesį ar nenulūžęs radiatoriaus ventiliatoriaus bent vienas sparnas |
Greiciu dezes pagalve pasikeisk ir bus tvarkoje. Nes ji dbr remesi i dugna ir atsiranda tau vibracija.
|
ziurek pagalves,gal kardano guolis.bet kokiu atveju stebuklu nebuna.palysk po auto pasiimk lomika koki nedideli ir pakilnok-paziurek ar pagalves sveikos,jai sveikos tikrink guoli.nors pagalves gali dar ir susedusios duti
|
Pagalves siaip neblogai atrodo, deze i rema tikrai nesiremia, o koki tikrint guoli? jei apie pakabinama sneki , tai jis pas mane naujas.
|
O dėžė pašalinių garsų neskleidžia (ūžimas ar pan.)? Laisvomis apsukomis variklis tolygiai dirba?
|
Pasikelus ant keltuvo, uzvedus ir pajunginejus pavaras manau isgirstum is kur garsai sklinda
|
tai kad jam ne garsai sklinda o vibracija yra
Citata:
|
Citata:
|
Man šviečiasi pirminio veleno guolis....tikėkimės, kad klystu
|
išminamas guolis prieš mirtį girdisi cypimas kai būna sankaba nenuspausta. O vos paspaudus pedalą apie centimetrą ar du jis nutyla. Vėliau pradeda spaudžiant pedalą jaustis per patį pedalą trukčiojimai ir net pasigirsta trakštelėjimai iš sankabos mechanizmo.Tada jau būna suėję į krūva išminamo guolio šratai. Dar vėliau jis užsikerta, subyra galutinai ir tada jau prasideda mirtis diskatoriui jei nesiimi priemonių.
Bet vėlgi tikėkimės kad taip pas tave nėra |
Citata:
|
o gal visgi is reduktoriaus garsas, ne is dezes?
|
Citata:
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
gal dezes guolis
|
pagalves garazo salygom pasikeisciau?
o tai del to guolio gal ir vibracija gali atsirasti? |
Citata:
Citata:
|
Citata:
O dar vienas klausimukas: tepalo dėžėj pakanka? Citata:
|
nu kad 9 is desimties klausiau, jokiu garsu nebuvo, pas viena tik buvo, bet girdejos ir salone ir vibracija buvo, tai buvo w210 E300d guolis SKF 60lt, guolio keitimas dezeje 300lt meistrui, ir plius deze nuimt ir uzdet
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
tepalo lygį pasitikrint kartas nuo karto būtina ir pakeisti rekomenduojama nors kas 100 000 km. Nors yra tokių, kurie nusistatę, kad pavarų dėžėse tepalo keisti nereikia. Kaip kam :wavecry:
|
Citata:
|
Tai nuo ko siulot pradet ? nuo guolio ar pagalviu?
|
pigiausia yra pasitikrint tepalo lygi, nes tai nieko nekainuoja :) dar beje klausimas, pakelus ant keltuvo, ir bandant vaziuot irgi tie patys garsai yra salone ? ar tik kai masina stovi ant zemes ir gauna apkrovos?
|
Citata:
|
Citata:
Citata:
|
kažko man tokia nuojauta kad bus be reikalo draskoma mašina eksperimentuojant be tikslios diagnozės ir leidžiami bereikalingai pinigai.
Pamastyk, kaip galima tau pasakyt nuo ko pradėt ardyt, jei per kompiuterio ekraną ta vibracija tavo mašinos nesijaučia nei pas vieną. Mes tik diskutuojame apie galimus to dalyko niuansus, o toliau reiktų žiūrėt natūroj. O kad palysi po mašina ir GERAI pasižiūrėsi tai nieko nepakeis. Tegu tau nors realiai savo darbą suprantantis žmogus atsisėda už tavo vairo ir pajaučia visą situaciją. Nes esu susidūręs ne kartą kada žmonės pakeičia puse mašinos vardan eksperimento kas gali būti ir vis tikisi kad patys išspręs savo problemas ir bus pigiau, o finalas gaunasi kaip visada. Be reikalo nereikia švaistyt pinigų. Čia tau toks draugiškas patarimas Edgi, tai nesupratau ar tokie kurie nekeičia tepalų yra geriausi žmonės ar tie kurie keičia tepalus? |
Citata:
|
Aišku, kad tie, kurie nekeičia :D Nuo jų tik pelnas didėja. Kuo daugiau tokių žmonių, tuo man verslas gerėja :)
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
gal pas Vaida is pasiles g. ar jis tik vaziuokle uzsiima?
Citata:
|
Greičių dėžių (jei tai būtų reikalas) aš deja neremontuoju. Reikalui esant keičiu agregatus. Variklius dar skrodžiu mirties diagnozei nustatyti ir tada vėl skaičiuoju kas pigiau ar dėti kitą ar gaivinti esamą. Toliau važiuoklę tvarkau ir kas nelabai prie dūšios tai kebulo remonto darbai. Trūksta man patalpų. Du garažus turiu skirtingose miesto vietose ir vienas su duobe kitas be ir lakstau kaip ****** bagažinę irankių prisidėjęs iš garažo į garažą. O tie garažai irgi siauri. dar jeigu tvarkau tipo nedideles VW audi mašinas dar garaže apeit jas galiu, o jei isivarau w124 - kaput. Vietos nėr. Ir būna kad ardau ir remontuoju netgi prie garažo durų ir stengiuosi imti tokius darbus daryt, kad mašina neliktų pas mane kitai dienai nes nepaliksi svetimos mašinos lauke prie garažo stovėt.
|
1 Attachment(s)
Sveiki. nusprendziau pasikeist variklio pagalves, nes vibracija yra didele. stovi pagalves orginalios geltona rodykle, o as nusipirkau kazkokias tipo sitam modeliui aftermarketus (raudona rodykle). tu aftermarketu skiriasi siek tiek forma ir apacia, kazkokios trys duobutes yra, o orginale yra viena ji.
Afterio kodas: F816 31859 124 240 17 17. Googlej ziurejau, tai raso kad turetu tikt, o gal kas zino kaip is tikro?:confused: |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 04:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.