![]() |
W210, 2.7CDi, meta duma
Kai duodu gazo meta juoda duma. Gak zinote kame beda. Dekui.
|
tvarkingas dyzelinis motoras staigiai davus gazo turi išspjauti juodą dūmą (aišku ne kaip iš Kamazo) - tai naturalu
|
Citata:
o siaip apie dumu ismetima daug sneketa, paieskok per paieska, gal kazkas tiks. |
ziuri ar turi partikel filtra, arba meti fin su gamybos metais, ir paziuresim ar tai normlu,
daznai del uzsikisiso oro filtro, kartais oro mases matuoklis arba egr ar tiesiog masinos susievejimas kaltas. |
Citata:
IKI partikel filtru mes dar nepriaugom, o EGR voztuvai senai jau siuksliu konteineri guli. Taip, kad siek juodo dumo yra gerai. :) |
Citata:
|
Citata:
|
EGR voztuvas yra, kad maziau gamta terstum azoto oksidais. Bet jei jis pas tave veikia netvarkingai tai tu ja uztersi 10 kartu daugiau nei be jo. O ismetes ji dar ir kuro apie 5 proc. sutaupai.
Citata:
|
Citata:
vo tu rask 169 kur egr veikia normaliai galesi issirinkti 320 :D o jaigu paziuretum ken lauku duomenis, tai ismetes egr reikia daugiau kuro. paprasciausias paaiskinimas, egr veikia kai tau nereikia galios, daugiau deguonies daugiau kuro. ;) |
vat jus papasakokit kaip jus ismesit egr 2.7cdi ? :) as ir su mielu noru sveisciau ji lauk :D
|
Citata:
|
Citata:
Po manes EGR veikia ne tik , kad normaliai, bet netgi idealiai. 169,164,221,211 irgi:) Ir mazosios sklendes isiurbimo kolektoriuj labai gerai veikia visiems modeliams. Ir quantity control valve kur prie siurblio labai gerai veikia ir DPF . O tavo mintys tai aukso vertes. Tai jei pradetum deguonies is viso neimt o tik pustum dumus is EGR tai gal ir kuro pilt is viso nebereiktu???? Po to jau ir amzino variklio sukurimas beveik issprestas gaunasi. Kompiuteristus jau pasodinai tyliai kamputyje rukyti , ziuriu tuoj fizikai salia ses.:) Ar bent numanai kokia yra EGR prasme? |
Citata:
|
zinoma jis skirtas sudeginti likusi HC :xx: aplinkosauga daugiau nieko. :xx:
|
mbMaster - buk zmogus, kalbek zmogiskai, as kaip suprantu tai tu nusimanai masinose, bet as nieko nesuprantu ka tu kalbi tais terminais, DFP OSF ir t.t. :D kalbek liaudiskai, kad suprastu ir kiti :)
|
nu nu ir kiek pinigu man i siaulius atsivezti ? numanau kad kompa masinos programint reik kad jis nesuprastu kad egr uzgluzsintas ? :)
|
Citata:
Kita EGR prigimties versija: Keldami variklio galinguma konstruktoriai buvoi priversti didinti suspaudimo laipsni. Keliant suspaudimo laipsni automatiskai pakilo temperatura degimo kameroje. Pakilus temeperaturai iki mazdaug 1500 C laisvas ore esantis azotas pradeda jungtis su deguonimi:N + O2 → NO + O NO pateekes i atmosfera jungiasi su vandeniu ir gaunas gryna azoto rugstis: 2 NO2 + H2O → HNO2 + HNO3. O tada jau gaunas rugstus lietus ir gali nugrausti tavo galvele. Pakartotinai ipuciant dumus i degimo kamera( veikiant EGR) yra mazinama tiek temperatura degimo kameroje tiek deguonies kiekis. Dabar paaiskinsiu kodel EGR dirba didesniu pajegumu ant mazu apsuku nei ant dideliu. Dyzeliniame variklyje ant mazu apsuku yra didelis perteklinio deguonies kiekis, kuri sumazinus nieko zalingo varikliui neatsitinka, naudingo beje irgi. Dirbant dideliu galingumu deguonies pertekliaus nebera todel EGR voztuvas ir yra uzdaromas:. O kad maziau deguonies , tai ir maziau kuro tai.... na naturalu esant mazesniam kiekiui deguonies tu jame gali maziau sudeginti ir kuro tik tiek. Bet variklio ekonomiskumo tuo tikrai nepakelsi. :wavecry::wavecry: |
tai pagal tavo visa sita pasaka nesupratau koks tikslas ismesti EGR? kaip tik i minusa eini
|
Citata:
Daugiau deguonies-geresnis degimo procesas, ekonomiskesnis variklis, svarus ir neuzsikisantis isiurbimo kolektorius, 100 proc patikimumas, nebegenda EGR voztuvas, kuris kaip taisykle nepigiai kainuoja. Tik tiek |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
P.S. alaus negeriu, girą mėgstu:taip: |
Citata:
Geriau tu alu gerk, pigiau man bus. Isivaizduok kiek man reiks giros nupirkt kol tave prigirdysiu :blush::blush: |
Citata:
|
Citata:
kai lietuvos guzai sumastys ivesti euro normas tada paziuresim kaip visi atgal krausis egr :) |
vat ir mane uzpuole egr bedos ant 2.7cdi w210 neuzsidaro EGR bent jau ta rodo diagnostika ir vazinejo kaip garvezys koks :) Pats voztuvas svarus gali jis ten buti susidevejes ar kas ? nes su vakumais viskas tvarkoj va radau kaip atjungt ta egr reiks siandien pamegint http://www.mbworld.org/forums/e-clas...sable-mod.html
|
Citata:
Man buvo ,kad vienas ''meistrelis'' plove,tipo ''duok pinigus - isploviau''.Nuvarius pas kita ,jo zodziais sakant,''lupau viska kas susije su egr ir svariai mazgojau'' dingo visas juodas sleifas is paskos. Tiesa, skaiciau apie atveji ,kai zmogelis keite ir mazgojo viska kas buvo imanoma ,o egr'o blogo veilimo paslaptis buvo- pasilpusi spyruokle.Atseit isiurbiamo oro jega atverdavo voztuva... |
viskas ten svaru pats ploviau , tai net testa vakar egr darem kur per kompa tu ji gali atidaryt ir uzdaryt tai gal is kokio 10 kart uzsidare paskui vel nebeuzsidare, nes ir slanga nuemus (is interkulerio) matosi kad jis davus gazo neuzsidaro... tai va bandysiu varzu palituot siandien vakare
|
a nu matai cia kazkoks krutas egr CDI motoruose, senuose tai slangeli uzglusinai varzta uzkises ir baigta :)
beje juozai, cipuotas motoras visada daugiau dumina :) |
Citata:
|
Citata:
|
dyzelio veikimo principas, dirbti su degonies pertekliu, jaigu degonies pamazeja, atsiranda dumas nuosedos ir t.t... tai tik nesudege dyzelio mikro lasiukai (nezinau kaip lietuviskai pavadinti) :D
|
Citata:
|
bet neturi tiek but ir nebuvo po chipo tiek dumu va db atjungiau, bus matyt kiek dumu bus :)
|
o svilpima sutvarkei?
|
nea da svilpia kazkur speju tarpine :confused: kolektoriaus..... db idomiai uzspaudziau iki dugno trim begiais tai buvo dumu uzsklanda net pasmirdo nuodegom kazkokiom, po to vel spaudziau dumu uzdangos nebuvo tai nesupratau , gal suodzius ispute visus ar kas ... nepgaunu reiks ryt daugiau paminkyt gaza :) tai jei matysit vln dumu debesis zinokit juozas puskuoja :xx:
|
gali but kad ir suodzius ispute, nu pagainiok, paziurek :) tave bus lengva atpazint dabar, is priekio pagal juodas grotas, is galo pagal juodus dumus :)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.