MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   W210, 2.7CDi, meta duma (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=5607)

storboda 2010-10-25 17:46

W210, 2.7CDi, meta duma
 
Kai duodu gazo meta juoda duma. Gak zinote kame beda. Dekui.

ldalius 2010-10-25 19:03

tvarkingas dyzelinis motoras staigiai davus gazo turi išspjauti juodą dūmą (aišku ne kaip iš Kamazo) - tai naturalu

kaktusas 2010-10-25 19:03

Citata:

Pradžioje rašė storboda (Post 105463)
Kai duodu gazo meta juoda duma. Gak zinote kame beda. Dekui.

beda tame kad tapke per sunki, spausk is leto ir nemes to dumo, cia juk dyzelis.
o siaip apie dumu ismetima daug sneketa, paieskok per paieska, gal kazkas tiks.

vampyras 2010-10-25 19:45

ziuri ar turi partikel filtra, arba meti fin su gamybos metais, ir paziuresim ar tai normlu,
daznai del uzsikisiso oro filtro, kartais oro mases matuoklis arba egr ar tiesiog masinos susievejimas kaltas.

mbmaster 2010-10-25 20:11

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 105480)
ziuri ar turi partikel filtra, arba meti fin su gamybos metais, ir paziuresim ar tai normlu,
daznai del uzsikisiso oro filtro, kartais oro mases matuoklis arba egr ar tiesiog masinos susievejimas kaltas.


IKI partikel filtru mes dar nepriaugom, o EGR voztuvai senai jau siuksliu konteineri guli. Taip, kad siek juodo dumo yra gerai.
:)

Tomskis 2010-10-25 20:13

Citata:

Pradžioje rašė mbmaster (Post 105491)
....o EGR voztuvai senai jau siuksliu konteineri guli.....

o gal ir veltui :wavecry:

Edgis 2010-10-25 20:15

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 105494)
o gal ir veltui :wavecry:

O kam tau jis? Tik problemų sukelia:)

mbmaster 2010-10-25 20:20

EGR voztuvas yra, kad maziau gamta terstum azoto oksidais. Bet jei jis pas tave veikia netvarkingai tai tu ja uztersi 10 kartu daugiau nei be jo. O ismetes ji dar ir kuro apie 5 proc. sutaupai.

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 105494)
o gal ir veltui :wavecry:

pabandyk surast 3,2 CDI normaliai veikianti EGR voztuva, gal nuomone pakeisi :wave:

vampyras 2010-10-25 20:50

Citata:

Pradžioje rašė mbmaster (Post 105499)
pabandyk surast 3,2 CDI normaliai veikianti EGR voztuva, gal nuomone pakeisi :wave:

stovi kieme ir ne vienas :xx:
vo tu rask 169 kur egr veikia normaliai galesi issirinkti 320 :D
o jaigu paziuretum ken lauku duomenis, tai ismetes egr reikia daugiau kuro. paprasciausias paaiskinimas, egr veikia kai tau nereikia galios, daugiau deguonies daugiau kuro. ;)

juozas 2010-10-25 20:54

vat jus papasakokit kaip jus ismesit egr 2.7cdi ? :) as ir su mielu noru sveisciau ji lauk :D

Edgis 2010-10-25 21:06

Citata:

Pradžioje rašė juozas (Post 105512)
vat jus papasakokit kaip jus ismesit egr 2.7cdi ? :) as ir su mielu noru sveisciau ji lauk :D

Atvažiuok į Šiaulius, kolega tau su mielu noru jį išmes:wave:

mbmaster 2010-10-25 21:24

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 105509)
stovi kieme ir ne vienas :xx:
vo tu rask 169 kur egr veikia normaliai galesi issirinkti 320 :D
o jaigu paziuretum ken lauku duomenis, tai ismetes egr reikia daugiau kuro. paprasciausias paaiskinimas, egr veikia kai tau nereikia galios, daugiau deguonies daugiau kuro. ;)


Po manes EGR veikia ne tik , kad normaliai, bet netgi idealiai. 169,164,221,211 irgi:)
Ir mazosios sklendes isiurbimo kolektoriuj labai gerai veikia visiems modeliams.
Ir quantity control valve kur prie siurblio labai gerai veikia ir DPF .

O tavo mintys tai aukso vertes. Tai jei pradetum deguonies is viso neimt o tik pustum dumus is EGR tai gal ir kuro pilt is viso nebereiktu???? Po to jau ir amzino variklio sukurimas beveik issprestas gaunasi. Kompiuteristus jau pasodinai tyliai kamputyje rukyti , ziuriu tuoj fizikai salia ses.:)

Ar bent numanai kokia yra EGR prasme?

Edgis 2010-10-25 21:26

Citata:

Pradžioje rašė mbmaster (Post 105520)
Ar bent numanai kokia yra EGR prasme?

Aš žinau:xx: Bet toliau žiūrėsiu Titanų dvikovą:xx:

vampyras 2010-10-25 21:48

zinoma jis skirtas sudeginti likusi HC :xx: aplinkosauga daugiau nieko. :xx:

Tomskis 2010-10-25 21:51

mbMaster - buk zmogus, kalbek zmogiskai, as kaip suprantu tai tu nusimanai masinose, bet as nieko nesuprantu ka tu kalbi tais terminais, DFP OSF ir t.t. :D kalbek liaudiskai, kad suprastu ir kiti :)

juozas 2010-10-25 21:51

nu nu ir kiek pinigu man i siaulius atsivezti ? numanau kad kompa masinos programint reik kad jis nesuprastu kad egr uzgluzsintas ? :)

mbmaster 2010-10-25 22:17

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 105533)
zinoma jis skirtas sudeginti likusi HC :xx: aplinkosauga daugiau nieko. :xx:

Taip taip, mazindamas deguonies kieki tu sumazinsi CH kieki. Juodi dumai tai yra kietosios daleles. Melyni dumai tai yra tavo nesudege angliavandeniliai, kitaip tariant CH. Tai vat atidaryk EGR pilnai ir uzmink gazo, o tada pamatysi kaip tavo EGR'as neautralizuoja CH.

Kita EGR prigimties versija:

Keldami variklio galinguma konstruktoriai buvoi priversti didinti suspaudimo laipsni.
Keliant suspaudimo laipsni automatiskai pakilo temperatura degimo kameroje.
Pakilus temeperaturai iki mazdaug 1500 C laisvas ore esantis azotas pradeda jungtis su deguonimi:N + O2 → NO + O

NO pateekes i atmosfera jungiasi su vandeniu ir gaunas gryna azoto rugstis: 2 NO2 + H2O → HNO2 + HNO3. O tada jau gaunas rugstus lietus ir gali nugrausti tavo galvele.

Pakartotinai ipuciant dumus i degimo kamera( veikiant EGR) yra mazinama tiek temperatura degimo kameroje tiek deguonies kiekis.

Dabar paaiskinsiu kodel EGR dirba didesniu pajegumu ant mazu apsuku nei ant dideliu.
Dyzeliniame variklyje ant mazu apsuku yra didelis perteklinio deguonies kiekis, kuri sumazinus nieko zalingo varikliui neatsitinka, naudingo beje irgi.
Dirbant dideliu galingumu deguonies pertekliaus nebera todel EGR voztuvas ir yra uzdaromas:.

O kad maziau deguonies , tai ir maziau kuro tai.... na naturalu esant mazesniam kiekiui deguonies tu jame gali maziau sudeginti ir kuro tik tiek. Bet variklio ekonomiskumo tuo tikrai nepakelsi.


:wavecry::wavecry:

Tomskis 2010-10-25 22:30

tai pagal tavo visa sita pasaka nesupratau koks tikslas ismesti EGR? kaip tik i minusa eini

mbmaster 2010-10-25 22:42

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 105573)
tai pagal tavo visa sita pasaka nesupratau koks tikslas ismesti EGR? kaip tik i minusa eini


Daugiau deguonies-geresnis degimo procesas, ekonomiskesnis variklis, svarus ir neuzsikisantis isiurbimo kolektorius, 100 proc patikimumas, nebegenda EGR voztuvas, kuris kaip taisykle nepigiai kainuoja. Tik tiek

Edgis 2010-10-25 22:45

Citata:

Pradžioje rašė mbmaster (Post 105586)
Daugiau deguonies-geresnis degimo procesas, ekonomiskesnis variklis, svarus ir neuzsikisantis isiurbimo kolektorius, 100 proc patikimumas, nebegenda EGR voztuvas, kuris kaip taisykle nepigiai kainuoja. Tik tiek

O tos sklendės, esančios įsiurbimo kolektoriuje, irgi ilgiau gyvena? Nes jos mėgsta suodžiais apsinešt:)

mbmaster 2010-10-25 22:48

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 105587)
O tos sklendės, esančios įsiurbimo kolektoriuje, irgi ilgiau gyvena? Nes jos mėgsta suodžiais apsinešt:)

Nu is esmes tai taip, ir vel as tau alaus skolingas:)

Edgis 2010-10-25 22:50

Citata:

Pradžioje rašė mbmaster (Post 105591)
Nu is esmes tai taip, ir vel as tau alaus skolingas:)

Už ką man?
P.S. alaus negeriu, girą mėgstu:taip:

mbmaster 2010-10-25 22:53

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 105593)
Už ką man?
P.S. alaus negeriu, girą mėgstu:taip:

Uz teisinga pastebejima.
Geriau tu alu gerk, pigiau man bus. Isivaizduok kiek man reiks giros nupirkt kol tave prigirdysiu :blush::blush:

Edgis 2010-10-25 22:56

Citata:

Pradžioje rašė mbmaster (Post 105595)
Uz teisinga pastebejima.
Geriau tu alu gerk, pigiau man bus. Isivaizduok kiek man reiks giros nupirkt kol tave prigirdysiu :blush::blush:

Na apie mano gėrimo ypatybes gal gyvai papasakosiu:)

vampyras 2010-10-26 19:07

Citata:

Pradžioje rašė mbmaster (Post 105560)
Taip taip, mazindamas deguonies kieki tu sumazinsi CH kieki. Juodi dumai tai yra kietosios daleles. Melyni dumai tai yra tavo nesudege angliavandeniliai, kitaip tariant CH. Tai vat atidaryk EGR pilnai ir uzmink gazo, o tada pamatysi kaip tavo EGR'as neautralizuoja CH.

Kita EGR prigimties versija:

Keldami variklio galinguma konstruktoriai buvoi priversti didinti suspaudimo laipsni.
Keliant suspaudimo laipsni automatiskai pakilo temperatura degimo kameroje.
Pakilus temeperaturai iki mazdaug 1500 C laisvas ore esantis azotas pradeda jungtis su deguonimi:N + O2 → NO + O

NO pateekes i atmosfera jungiasi su vandeniu ir gaunas gryna azoto rugstis: 2 NO2 + H2O → HNO2 + HNO3. O tada jau gaunas rugstus lietus ir gali nugrausti tavo galvele.

Pakartotinai ipuciant dumus i degimo kamera( veikiant EGR) yra mazinama tiek temperatura degimo kameroje tiek deguonies kiekis.

Dabar paaiskinsiu kodel EGR dirba didesniu pajegumu ant mazu apsuku nei ant dideliu.
Dyzeliniame variklyje ant mazu apsuku yra didelis perteklinio deguonies kiekis, kuri sumazinus nieko zalingo varikliui neatsitinka, naudingo beje irgi.
Dirbant dideliu galingumu deguonies pertekliaus nebera todel EGR voztuvas ir yra uzdaromas:.

O kad maziau deguonies , tai ir maziau kuro tai.... na naturalu esant mazesniam kiekiui deguonies tu jame gali maziau sudeginti ir kuro tik tiek. Bet variklio ekonomiskumo tuo tikrai nepakelsi.


:wavecry::wavecry:

respect ir ne vienos klaideles :xx:
kai lietuvos guzai sumastys ivesti euro normas tada paziuresim kaip visi atgal krausis egr :)

juozas 2011-05-02 09:46

vat ir mane uzpuole egr bedos ant 2.7cdi w210 neuzsidaro EGR bent jau ta rodo diagnostika ir vazinejo kaip garvezys koks :) Pats voztuvas svarus gali jis ten buti susidevejes ar kas ? nes su vakumais viskas tvarkoj va radau kaip atjungt ta egr reiks siandien pamegint http://www.mbworld.org/forums/e-clas...sable-mod.html

kesha 2011-05-02 11:18

Citata:

Pradžioje rašė juozas (Post 145044)
vat ir mane uzpuole egr bedos ant 2.7cdi w210 neuzsidaro EGR bent jau ta rodo diagnostika ir vazinejo kaip garvezys koks :) Pats voztuvas svarus gali jis ten buti susidevejes ar kas ? nes su vakumais viskas tvarkoj va radau kaip atjungt ta egr reiks siandien pamegint http://www.mbworld.org/forums/e-clas...sable-mod.html

Tu tikras ,kad egr'as svarus?O kolektorius ?
Man buvo ,kad vienas ''meistrelis'' plove,tipo ''duok pinigus - isploviau''.Nuvarius pas kita ,jo zodziais sakant,''lupau viska kas susije su egr ir svariai mazgojau'' dingo visas juodas sleifas is paskos.
Tiesa, skaiciau apie atveji ,kai zmogelis keite ir mazgojo viska kas buvo imanoma ,o egr'o blogo veilimo paslaptis buvo- pasilpusi spyruokle.Atseit isiurbiamo oro jega atverdavo voztuva...

juozas 2011-05-02 11:24

viskas ten svaru pats ploviau , tai net testa vakar egr darem kur per kompa tu ji gali atidaryt ir uzdaryt tai gal is kokio 10 kart uzsidare paskui vel nebeuzsidare, nes ir slanga nuemus (is interkulerio) matosi kad jis davus gazo neuzsidaro... tai va bandysiu varzu palituot siandien vakare

Tomskis 2011-05-02 13:28

a nu matai cia kazkoks krutas egr CDI motoruose, senuose tai slangeli uzglusinai varzta uzkises ir baigta :)
beje juozai, cipuotas motoras visada daugiau dumina :)

Adodas 2011-05-02 15:46

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 105475)
tvarkingas dyzelinis motoras staigiai davus gazo turi išspjauti juodą dūmą (aišku ne kaip iš Kamazo) - tai naturalu

Tvarkingas kaip tik neturi mesti jokio dumo, nori pasakyti isvaziave is gamyklu visi dumindavo ir buvo normaliai ? :xx: Net ir to mazo kiekio neturetu buti. Cia Lietuvos garazu meistru taisykle sugalvota, tipo jei jau dyzelis tau turi mesti duma :xx:

Tomskis 2011-05-02 15:49

Citata:

Pradžioje rašė Adodas (Post 145089)
Tvarkingas kaip tik neturi mesti jokio dumo, nori pasakyti isvaziave is gamyklu visi dumindavo ir buvo normaliai ? :xx: Net ir to mazo kiekio neturetu buti. Cia Lietuvos garazu meistru taisykle sugalvota, tipo jei jau dyzelis tau turi mesti duma :xx:

supranti kad turbina gauna tepima tepalu, kolektorius yra tepaluotas, kur tas tepalas dingsta? sudega ir iseina per duslintuva, tai ir dumina

vampyras 2011-05-02 16:30

dyzelio veikimo principas, dirbti su degonies pertekliu, jaigu degonies pamazeja, atsiranda dumas nuosedos ir t.t... tai tik nesudege dyzelio mikro lasiukai (nezinau kaip lietuviskai pavadinti) :D

Adodas 2011-05-02 16:52

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 145091)
supranti kad turbina gauna tepima tepalu, kolektorius yra tepaluotas, kur tas tepalas dingsta? sudega ir iseina per duslintuva, tai ir dumina

Na juodas dumas tai tikrai ne tepalai

juozas 2011-05-02 18:15

bet neturi tiek but ir nebuvo po chipo tiek dumu va db atjungiau, bus matyt kiek dumu bus :)

Tomskis 2011-05-02 18:19

o svilpima sutvarkei?

juozas 2011-05-02 20:03

nea da svilpia kazkur speju tarpine :confused: kolektoriaus..... db idomiai uzspaudziau iki dugno trim begiais tai buvo dumu uzsklanda net pasmirdo nuodegom kazkokiom, po to vel spaudziau dumu uzdangos nebuvo tai nesupratau , gal suodzius ispute visus ar kas ... nepgaunu reiks ryt daugiau paminkyt gaza :) tai jei matysit vln dumu debesis zinokit juozas puskuoja :xx:

Tomskis 2011-05-02 20:26

gali but kad ir suodzius ispute, nu pagainiok, paziurek :) tave bus lengva atpazint dabar, is priekio pagal juodas grotas, is galo pagal juodus dumus :)


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.