MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Bendras (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=168)
-   -   Idomus dalykas su W202. (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=5652)

Zencik 2010-11-01 20:31

Idomus dalykas su W202.
 
Bake susidaro labai didelis vakumas. Ar taip turi buti ar ne? Na tai yra kai kamsti atidarai isiurbia ora toks jausmas.

Tomskis 2010-11-01 20:34

jei su tusciu baku vazineji tai taip, visose masinose taip. o jei tu kalbi apie tai kad netelpa kuras, tai kai pripili pilna baka, kazkur 5 cm nuo bako virsaus susidaro oro kamstis, pastatai masina sonu ir oras iseina, ir telpa dar 10litru.

driuliauskas 2010-11-01 20:35

alsuoklis uzsikiso ir tiek.

Zencik 2010-11-01 20:36

O kur yra tas alsuoklis?

Tomskis 2010-11-01 20:38

nu ir man idomu kur jis yra. tas klapanas benzininiam bake? dyzeliam jo nera

Zencik 2010-11-01 20:39

Jaigu ka pas mane dizelis.

driuliauskas 2010-11-01 20:41

Citata:

Pradžioje rašė Zencik (Post 106612)
O kur yra tas alsuoklis?

na 124 zinau tiksliai kur jis stovi. o 202 nesu ciupinejes tai bijau sumeluoti. gal kolegos kiti paaiskins

mikis 2010-11-01 20:43

teisingai sakai

Citata:

Pradžioje rašė driuliauskas (Post 106610)
alsuoklis uzsikiso ir tiek.


liudas777 2010-11-01 20:43

Turi būti ir dyzeliui...

Zencik 2010-11-01 20:44

O tas vakuumas daro kokia bloga itaka ar siaip kazka blogo ar ne?

driuliauskas 2010-11-01 20:46

http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cat...80b5aaa893e6d8

<table border="1"><tbody><tr valign="top"><td>5 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 00 32 </td> <td nowrap="nowrap">VALVE
CEXPANSION RESERVOIR TO ACTIVATED CHARCOAL FILTER</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>11 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 471 16 15 </td> <td nowrap="nowrap">BREATHER PIPE
VENT VALVE TO ACTIVATED CHARCOAL FILTER</td> <td>[021]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>11 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 35 01 </td> <td nowrap="nowrap">LINE
CEXPANSION RESERVOIR TO ACTIVATED CHARCOAL FILTER</td> <td>[022]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>38 </td> <td nowrap="nowrap"> A 230 476 87 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
VENT LINE CONNECTION ON ACTIVATED CHARCOAL FILTER
115 MM</td> <td>[404]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>38 </td> <td nowrap="nowrap"> A 230 476 87 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
VENT VALVE ON VENT PIPE
50 MM</td> <td>[021], [404]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>38 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 90 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
VENT VALVE ON VENT PIPE
45 MM</td> <td>[861]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>41 </td> <td nowrap="nowrap"> A 001 997 69 90 </td> <td nowrap="nowrap">LOOM TIE</td> <td> </td> <td> NB </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>44 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 471 02 15 </td> <td nowrap="nowrap">BREATHER PIPE
Replaced_By: A 202 471 15 15</td> <td> </td> <td> - </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>44 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 471 15 15 </td> <td nowrap="nowrap">BREATHER PIPE</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>50 </td> <td nowrap="nowrap"> A 107 476 37 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
FROM ACTIVATED CHARCOAL FILTER TO BREATHER LINE
180 MM</td> <td>[404]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>53 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 11 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
BETWEEN BREATHER VALVE AND PURGE VALVE</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>56 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 470 09 59 </td> <td nowrap="nowrap">ACTIVATED CHARCOAL FILTER</td> <td>[881]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>56 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 470 12 59 </td> <td nowrap="nowrap">ACTIVATED CHARCOAL FILTER</td> <td>[890]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>59 </td> <td nowrap="nowrap"> A 003 990 02 51 </td> <td nowrap="nowrap">NUT
ACTIVATED CHARCOAL FILTE ON BODYWORK</td> <td> </td> <td>003 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>62 </td> <td nowrap="nowrap"> A 107 476 00 78 </td> <td nowrap="nowrap">BOOT
FRESH AIR CONNECTION</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>65 </td> <td nowrap="nowrap"> A 000 470 22 93 </td> <td nowrap="nowrap">REGENERATION VALVE</td> <td>[861]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>65 </td> <td nowrap="nowrap"> A 000 470 16 93 </td> <td nowrap="nowrap">REGENERATION VALVE</td> <td>[870]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>65 </td> <td nowrap="nowrap"> A 000 470 16 93 </td> <td nowrap="nowrap">REGENERATION VALVE</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>74 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 05 36 </td> <td nowrap="nowrap">BRACKET
REGENERATION VALVE</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>74 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 06 36 </td> <td nowrap="nowrap">BRACKET
REGENERATION VALVE</td> <td>[012], [851]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>74 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 11 36 </td> <td nowrap="nowrap">BRACKET
REGENERATION VALVE</td> <td>[860], [861]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>74 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 13 36 </td> <td nowrap="nowrap">BRACKET
REGENERATION VALVE</td> <td>[870]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>77 </td> <td nowrap="nowrap"> N 913023 3006001 </td> <td nowrap="nowrap">NUT
REGENERATION VALVE</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>80 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 990 03 17 </td> <td nowrap="nowrap">SCREW
REGENERATION VALVE</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>83 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 65 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
EXPANSION TANK ON VENT LINE
370 MM</td> <td>[021], [404]
Code: -921
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>83 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 65 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
EXPANSION TANK ON VENT LINE
405 MM</td> <td>[404], [861]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>83 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 65 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
CEXPANSION RESERVOIR TO ACTIVATED CHARCOAL FILTER
480 MM</td> <td>[404], [870]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>86 </td> <td nowrap="nowrap"> A 003 997 90 90 </td> <td nowrap="nowrap">LOOM TIE
EXPANSION TANK</td> <td> </td> <td>002 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>101 </td> <td nowrap="nowrap"> A 120 078 03 81 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
REGENERATION VALVE TO THROTTLE HOUSING</td> <td>[870]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>116 </td> <td nowrap="nowrap"> A 230 476 87 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
BREATHER LINE TO SIDE MEMBER,FRONT
30 MM</td></tr></tbody></table>

mikis 2010-11-01 20:46

na jeigu bake padaritas alsuoklis ir gan nemazas, tai vadinas turi buti kazkoks niuancas..

Citata:

Pradžioje rašė Zencik (Post 106618)
O tas vakuumas daro kokia bloga itaka ar siaip kazka blogo ar ne?


lisas 2010-11-01 21:20

beda gali buti ta,kad bakas gali susideti ir kuro gali nenoreti atiduoti i varikli,nes bus vakumas ir bakas siurbs i save kura.

ldalius 2010-11-01 21:27

pagal teoriją tai alsuoklio yra tokia funkcija kad bake nesusidarytų slėgis kai vasarą dėl kylančios temperatūros kuras plečiasi, bet turėtų tą kurą alsuoklio pagalba ir varikliui atiduoti, nes kaip kolega pastebėjo priešingu atveju bakas tiesiog susiplotų. Tačiau kokiu principu tas alsuoklis dirba neturėjau progos išsiaiškinti, nes kiek teko čiupinėti mersų, tai absoliučiai visiems kai atsuki bako dangtelį pavažinėjus nors dieną būna girdimas pššššššik į išorę, o ne į vidų. Reiškias bake vakumo nebūna, o būna kažkoks kad ir nedidelis tačiau visvien slėgis

Zencik 2010-11-01 21:33

Pas mane net dienos nereikia laukti. Va atsuki, iskart uzsuki, uzkuri pora minuciu padirba uzgeseni. Ateini atsuki bako kamsti ir tas garsas.

simasjuste 2010-11-01 21:41

Citata:

Pradžioje rašė driuliauskas (Post 106619)
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cat...80b5aaa893e6d8

<table border="1"><tbody><tr valign="top"><td>5 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 00 32 </td> <td nowrap="nowrap">VALVE
CEXPANSION RESERVOIR TO ACTIVATED CHARCOAL FILTER</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>11 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 471 16 15 </td> <td nowrap="nowrap">BREATHER PIPE
VENT VALVE TO ACTIVATED CHARCOAL FILTER</td> <td>[021]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>11 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 35 01 </td> <td nowrap="nowrap">LINE
CEXPANSION RESERVOIR TO ACTIVATED CHARCOAL FILTER</td> <td>[022]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>38 </td> <td nowrap="nowrap"> A 230 476 87 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
VENT LINE CONNECTION ON ACTIVATED CHARCOAL FILTER
115 MM</td> <td>[404]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>38 </td> <td nowrap="nowrap"> A 230 476 87 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
VENT VALVE ON VENT PIPE
50 MM</td> <td>[021], [404]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>38 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 90 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
VENT VALVE ON VENT PIPE
45 MM</td> <td>[861]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>41 </td> <td nowrap="nowrap"> A 001 997 69 90 </td> <td nowrap="nowrap">LOOM TIE</td> <td> </td> <td> NB </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>44 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 471 02 15 </td> <td nowrap="nowrap">BREATHER PIPE
Replaced_By: A 202 471 15 15</td> <td> </td> <td> - </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>44 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 471 15 15 </td> <td nowrap="nowrap">BREATHER PIPE</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>50 </td> <td nowrap="nowrap"> A 107 476 37 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
FROM ACTIVATED CHARCOAL FILTER TO BREATHER LINE
180 MM</td> <td>[404]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>53 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 11 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
BETWEEN BREATHER VALVE AND PURGE VALVE</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>56 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 470 09 59 </td> <td nowrap="nowrap">ACTIVATED CHARCOAL FILTER</td> <td>[881]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>56 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 470 12 59 </td> <td nowrap="nowrap">ACTIVATED CHARCOAL FILTER</td> <td>[890]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>59 </td> <td nowrap="nowrap"> A 003 990 02 51 </td> <td nowrap="nowrap">NUT
ACTIVATED CHARCOAL FILTE ON BODYWORK</td> <td> </td> <td>003 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>62 </td> <td nowrap="nowrap"> A 107 476 00 78 </td> <td nowrap="nowrap">BOOT
FRESH AIR CONNECTION</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>65 </td> <td nowrap="nowrap"> A 000 470 22 93 </td> <td nowrap="nowrap">REGENERATION VALVE</td> <td>[861]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>65 </td> <td nowrap="nowrap"> A 000 470 16 93 </td> <td nowrap="nowrap">REGENERATION VALVE</td> <td>[870]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>65 </td> <td nowrap="nowrap"> A 000 470 16 93 </td> <td nowrap="nowrap">REGENERATION VALVE</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>74 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 05 36 </td> <td nowrap="nowrap">BRACKET
REGENERATION VALVE</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>74 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 06 36 </td> <td nowrap="nowrap">BRACKET
REGENERATION VALVE</td> <td>[012], [851]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>74 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 11 36 </td> <td nowrap="nowrap">BRACKET
REGENERATION VALVE</td> <td>[860], [861]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>74 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 13 36 </td> <td nowrap="nowrap">BRACKET
REGENERATION VALVE</td> <td>[870]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>77 </td> <td nowrap="nowrap"> N 913023 3006001 </td> <td nowrap="nowrap">NUT
REGENERATION VALVE</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>80 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 990 03 17 </td> <td nowrap="nowrap">SCREW
REGENERATION VALVE</td> <td> </td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>83 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 65 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
EXPANSION TANK ON VENT LINE
370 MM</td> <td>[021], [404]
Code: -921
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>83 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 65 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
EXPANSION TANK ON VENT LINE
405 MM</td> <td>[404], [861]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>83 </td> <td nowrap="nowrap"> A 202 476 65 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
CEXPANSION RESERVOIR TO ACTIVATED CHARCOAL FILTER
480 MM</td> <td>[404], [870]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>86 </td> <td nowrap="nowrap"> A 003 997 90 90 </td> <td nowrap="nowrap">LOOM TIE
EXPANSION TANK</td> <td> </td> <td>002 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>101 </td> <td nowrap="nowrap"> A 120 078 03 81 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
REGENERATION VALVE TO THROTTLE HOUSING</td> <td>[870]
</td> <td>001 </td> <td> </td> </tr> <tr valign="top"> <td>116 </td> <td nowrap="nowrap"> A 230 476 87 26 </td> <td nowrap="nowrap">HOSE
BREATHER LINE TO SIDE MEMBER,FRONT
30 MM</td></tr></tbody></table>

Galiu paklaust iš kur šita literatūra? Nerusiška?

Darius 2010-11-01 21:42

I tariu, kad driuliauskas turi :zenklas: WIS/EPC susiinstolines:)

driuliauskas 2010-11-01 21:45

ten anglinis filtras stovi kuris uzsikisa. 124 po vairuotojo puses sparnu jis. (44)detale.
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cat...2217080af184ba


W202 detale 56 bet nezinau kur tiksliai ji automobilyje stovi http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cat...51647b79621729

Citata:

Pradžioje rašė Arisimo (Post 106627)
I tariu, kad driuliauskas turi :zenklas: WIS/EPC susiinstolines:)

ne visa tai prieinama bet kuriam http://detali.ru/

lisas 2010-11-01 21:46

pas mane jokio slegio nesusidaro dake-nors kazkas gerai

xrs 2010-11-02 05:59

Pas dyzeli bagazineje salia akumuliatoriaus islenda slangute. Speju, kad ten bako alsuoklis ir yra.

Tomskis 2010-11-02 07:35

bagazinej slangute tai yra kuro nutekejimas, prie bako kamscio skylute, yra, kai kuras per virsu bega tai bega ne ant sparno o i ta skylute, ir tada per ta slangute bagazineje isbega po masina. jei pasilenksi pamatysi ta slangute islenda is dugno. o as nzn kur dyzelije tas alsuoklis, bake tai tikrai nera, buvau perpjoves baka. apacioj tik filtras, virsuj plude, sone kamstis. nebent kazkur tarp bako ir motoro :) o benzinis bakas irgi toks pat, buvau perpjoves

xrs 2010-11-02 16:16

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 106648)
bagazinej slangute tai yra kuro nutekejimas, prie bako kamscio skylute, yra, kai kuras per virsu bega tai bega ne ant sparno o i ta skylute, ir tada per ta slangute bagazineje isbega po masina. jei pasilenksi pamatysi ta slangute islenda is dugno. o as nzn kur dyzelije tas alsuoklis, bake tai tikrai nera, buvau perpjoves baka. apacioj tik filtras, virsuj plude, sone kamstis. nebent kazkur tarp bako ir motoro :) o benzinis bakas irgi toks pat, buvau perpjoves

Per ta slangute isbegtu tiesiai i bagazine ant akumo. Tikrai ten ne nubegimui.

ldalius 2010-11-02 16:23

kur šlangutė prie akumo ateina ten yra alsuoklis akumuliatoriui

Tomskis 2010-11-02 18:31

kadangi pas mane akumas ne bagazinej, tokio dalyko nera, bagazinej matosi tik slangute kuro nubegimui, ji vientisa. seip w124 ir w210 bakai vienodi, manau w202 irgi toks pat bakas

ldalius 2010-11-02 18:56

w202 akumas stovi bagažinėj, o bakai skiriasi: w124 stovi už galinės sėdynės stačias, w202 kabo apačioj po galine sėdyne ir tarp kitko ten ne vienas bakas, o du bakai po 30 litrų talpos. Koks bakas stovi w210 nepasakysiu kad nemeluočiau

Tomskis 2010-11-02 18:57

aaa ,as galvojau kad irgi uz sedynes stovi . tada reiskai w202 isimtis, ir as nieko apie ji nzn :) w124 tai galiu gincytis iki pamelinavimo :)

ldalius 2010-11-02 19:02

kaip aš apie w124 ir w202 :bounce:

ir netgi w202 skiriasi galinė sėdynė atskiruose modeliuose - vieniem ta sėdynė susilanksto kaip universalo ir gali kišti nors ir lentas per bagažinę iki priekinių sėdynių, o kitiems sėdynės atlošas vientisas ir už sėdynės yra metalinė pertvara.

Tik va dar neteko išsiaiškinti kaip w202 kuras persipumpuoja iš bako į baką, o neteko nes dar reikalo nebuvo.

Tomskis 2010-11-02 19:13

kogero kaip furoj, mazas vamzdelis juos jungia.

ldalius 2010-11-02 19:21

per apačią nejungia niekas. Jungia per viršų, o tokiu atveju tada turėtų būti kažkoks siurbliukas apie kurį teko skaityti kažkuriame forume kad lygtai toks stovi w210 arba aš klystu. Bet ten žmogus rašė kad kai jis nedirbo tai siurblys traukė kurą su oro burbulais

mbe290td 2010-11-03 09:30

Citata:

Pradžioje rašė Zencik (Post 106607)
Bake susidaro labai didelis vakumas. Ar taip turi buti ar ne? Na tai yra kai kamsti atidarai isiurbia ora toks jausmas.

Turejau tokia problema,buvo užsikišes alsuoklis 210 td, po ilgos kelionės nebeužsivesdavo, nes kura atgal į baką vakumas nusiurbdavo. Tai iš pat pradžių po kelionės kol variklis dirba nueidavau ir kamštį atidarydavau, tai kartais net su abiem rankom traukt reikdavo kiek vakumas būdavo ir net girdėdavos kaip pats bakas atsitiesina. Su gražteliu 2mm skylutę bako kamštyje pragrežiau, ir jau kokie 1,5metų kai tos problemos nebėra.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.