![]() |
W202 250D nesikuria
Pora dienu per salcius pirmus pastovejo ir nebesikuria. Akumas naujas, starteris suka, bet variklis net nebando kurtis. Negi dyzelis uzsalo jau prie -12? Tiesa piltas dyzelis buvo kai dar buvo + temperatura, tai greiciausiai be zieminiu priedu. Kokie reanimacijos budai?
|
O žvakiu lemputes užgesta.Pabandik pora kartu iš eiles pakaitinti žvakes o tada suk starteri. Dizelis neturetu dar užšalti.:xx: :zenklas:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
Siaip dar mano testriukas is maximos pries n metu pirktas nematuoja amperu. Pajungiau ant poros zvakiu vienas galas i zvake kitas i ateinati laida ir rodo ~5 voltus. Siaip atjungus laida nuo zvakes, nebeuzsidega pakaitinimo lempute. Ar ji uzgesta atjungus 1 zvake? ar gal jau kazkuri negyva, tik dar 1 atjungus nebedega lepute? Priejimas ten ne pats geriausias, tai tik 2 zvakes atjunges buvau. Ranku koju pirstus nusaliau ir begau namo :) |
amperines zirkles, arba testeris virs 20A geriau virs 30A.
laidas einantis link zvakes, ant vieno testerio laido, kitas tersterio laidas ant pliuso, prades rodyti apie 18A ir po kazkiek laiko prades kristi amperai, kai pasieks 10-8A nutrauk tikrinima, ir jis neturetu trukti ne ilgiau negu 20 sekundziu. p.s. taip galima tikrinti tik paprastas zvakes, jokiu budu keramikiniu. priesingu atveju Bzzzzzz :D Centas :) |
Nu tu :cenzura: man irgi tas pats...db stovi garaze.,.kuras neuzsales...strateris suka kuo puikiausiai o variklis nk...ka daryt?1zvake patikrinau tai gera..prie kitu sunkus priejimas.ss:wavecry:
|
Citata:
|
žinoma,visko pasitaiko:wavecry:
|
na tikiuosi,kad tai tiktai zvakes... :zenklas:
|
Citata:
|
Citata:
kur ta gala rasti tavo masiniuke net neutuokiu :( |
Kokio zvakrakcio reik issukt tom zvakem, 10 ar 12 ?
|
skaniai pažvengiau iš jūsų žvakių tikrinimo. metodų. Eiliniam vartotojui tikrinti amperažą, kuris net nežino kur laidų ieškot tai :xx:
Eiliniam vartotojui reikia nors tiek padaryti: nusiimi dangtelį nuo pakaitinimo relės ir nusimauni fiškę su laidais einančiais link variklio. Šiuo atveju fiškėje bus penki kontaktai, o šešta skylė be kontakto. 1 būdas: Tada jei turi testerį, tai pasistatai jį ant nuolatinės įtampos matavimo ir vieną testerio laidą pajungi prie saugiklių bloke esančio pastovaus + , o kitu testerio laidu paeiliui tikrini per visus 5 kantaktus. Jei žvakės geros visuose kontaktuose rodys 12 su kažkiek voltų. 2 būdas: testerį statai ant varžos matavimo ir vieną testerio laidą dedi ant variklio korpuso kitu laidu eini per fiškės kontaktus. Jei žvakės geros rodys varžą kiekviename kontakte (omų nerašysiu kad neklaidžiotumėte po lankas) kuriame kontakte varžos nerodys, ta žvakė mirusi. Ant fiškės kontaktai turi cilindrų numeraciją 3 būdas jei nėra testerio: imame lemputę su prilituotais laidais arba dar geriau jei yra lemputė tipo kontrolkė su laidu tai vieną laidą kabiname prie pastovaus pliuso, o su kitu laidu arba kontrolke einame per fiškės kontaktus - kuris kontaktas nešvies, tai žvakei amen žvakės išsisuka 12 ilga galvute, bet manau pas temos autorių bus kuras į baką suvažiavęs |
Citata:
Pati pakaitinio rele randasi kartu su kitom relem saugikliu bloke ar kazkur kitur? |
ji randasi ant kairio posparnio priekyje langų plovimo bakelio. Tiksliau tarp langų bakelio ir ABS bloko
|
Citata:
sakiau kad taves nebemgstu???? man reikes dabar centa is taupykles krapstyti :xx: |
o kuo buvau tau prasikaltęs?
|
Citata:
|
geras metodas, reiks ir man garaže taupyklę pasistatyt, o tai mėtosi centai po stalčius :xx:
|
Citata:
|
aš visada kuo galiu patariu kitiems, kas turi noro daryti ir bandyti. Nors aš ir užsiimu mašinų remontu (aišku MB pas mane neatvažiuoja praktiškai) tačiau kartais irgi būna juodų dėmių mano smegeninėj žinių atžvilgiu, todėl irgi tenka klausti
|
Rele pacia susiradau (tikiuosi kad ta :seile: tarp sparno ir ABS, pailga, laidai is virsaus ir fishke apacioj). Uzsiknisau kol atjungiau fiske nuo jos. Kiek suprantu ta apatine fishke butent ir eina i zvakes? Patamsi suledejusiomis rankomis, nelabai jau pavyko patikrint. Reikes rytoj pratest. Tik kaip ten su numeracija, kuris laidas i kuria zvake eina. Fishkej kontaktai issideste:
o o o o o pajungta: 5 4 3 2 1 ar 2 4 1 3 5 ar dar kaip? Tuo paciu prie reles radau poros laidu izoliacija visiskai sutrunijusia, pliki laidai vietom. Reikes tuo paciu sutvarkyt. |
laidus sutrunyjusius sutvarkyk, o numeracija cilindrų kai žiūri į tos fiškės kontaktus yra ant fiškės korpuso maži skaičiukai šalia tų apvalių kontaktų. Tikrai žinau kad kur bus skaičiukas 6 ta skylutė bus be kontakto, nes pas tave 5 cilindrai
|
dar vienas dalykas: kada keitei kuro filtrus? Gali būti kad pas tave dar užtraukė šaltukas metalinį sietelį, esantį šalia kuro filtro, apie kurį dažnai net tepalų keityklose pamiršta ar net nežino apie jį ir dar gali būti pasikabinęs atbulinis vožtuvėlis nuo šiukšlių ar ledo (mano žmonos w202 kaip tik šį savaitgalį buvo bėda, kad negalėjau užkurti mašinos)
|
Citata:
|
Bėda isspresta,beda buvo Dyzeline.Tikrinau visas žvakes,visos geros..tada pasildziau siurbly,varikli ir masina uzsivede :) :zenklas: :vairuot:
Tad zmones-jeigu nesiveda automobilis 1.Žvakės 2.Kuras:cenzura: |
nepamirškim kad geram užsikūrimui dar keturi dalykai labai susiję:
akumuliatorius starteris variklio kompresija alyvos klampumas karteryje |
Patikrinau siandien zvakiu varzas, tai 3 nerodo jokios varzos. Nors 1 is tu triju buvau atjunges ir srove per ja eina ir kompas reaguoja jei ja atjungi.
|
na pradėsiu biški daugiau tau apie tas varžas dėstyt.
Realiai kiek pamenu vienos pakaitinimo žvakės varža yra apie 17-20omų. Mano remonto praktikos metu yra buvę, kada tikrinant žvakes su lempute jos visos buvo nenutrūkusia grandine tipo geros, tačiau tikrinant varžas yra buvę atvejų, kai ta varža kažkurioje žvakėje būdavo artima 0 arba tarkim kokie 7 omai. Išsukus tokią žvakę ir tiesiogiai pajungus ją prie akumuliatoriaus esu matęs kaip elektrodas pradeda kaisti ne nuo viršūnės, o tarkim nuo vidurio arba nebeikaisdavo iki raudonumo. Tokia žvakė jau niekada nebepadės šaltą variklį užvesti. Šiaip jei žvakė nebeturi grandinės visai, tai ar ją pajungsi ar nebe tai kompas jau turėtų reaguoti visiškai taip pat. Aišku sunkokas priėjimas w202 prie pakaitinimo žvakių kol nenuimtas isiurbimo kolektorius kad jas pakeisti arba bent jau patikrinti laidų užmovimą ant žvakių, nes būtent jau tuose motoruose žvakių laidai nebe veržle prisisuka, o užsimauna tiesiog ant atgalio. Ir būna tokių atvejų tai ten nebėra gero kontakto ir tie antgaliai paprasčiausiai apsvyla, nes srovės visgi ten vaikšto nemažos. |
vakar mano toks pats variantas uzsalo su vasariniu kuru. Garaze pastovejo, filtra pakeite, ir po valandos isvaziavau. Tiesa, po to normalaus dyzelio prisipyliau 30 l. ir litra benzino. Truputis saliarkos su benzu ir i filtra pylesi.
|
senosios kartos dyzeliams ( iki CDI ) benzino į salerą galima per šalčius pilti. Kažkur turėjau lentelę, netgi kur parodyta prie kokių šalčių kiek procentų.Man atrodo netgi merso manuale, kuris eidavo iš gamyklos su mašina lygtai buvo apie tą skiedimą benzinu užsiminta ir net procentai surašyti. Kažkur garaže pas mane dar turėtų būti ta knygelė. Atsimenu kad prie -40 net iki 10 procentų ten buvo rašyta. Šiaip mūsų realybėje kai dirbau daug metų sunkvežimiu tai mes žiemą maišydavome iki 20 procentų dyz kurą su žibalu, kol nebuvo prekyboje kuro priedų stabdančių parafino kristalizaciją
|
Citata:
|
Pasirodo daug vargo del nieko ir pas mane. Kalta buvo saliarka vasarine is lukoilo. Zvakes visos geros. Ant buksyro uzsikure nors ir nenoriai. Prasidirbo kelias minutes ir kuriasi toliau be problemu. Dapyliau likusi puse bako normalios saliarkos ir dar skyscio nuo uzsalimo. Pravaziavau siek tiek autostrada, kad akumas atsigautu. Ziuresim kaip ryt ryte kursis.
P.S. O kur galvojau, kad pakaitinimo zvakiu rele, deje ten tik siaip kazkoks sujungimas idomus :) Laidai lyg ir tie, bet reles nera. Tikroji rele slepiasi po langu skyscio bakeliu. |
Citata:
|
na ir šaunu kad visiems viskas gerai - kaip sakoma visiems gero vėjo :wave:
|
Citata:
|
o vat as ir vargo tureau su dyzeliu is lukoilo filtra pakeiciau pripyliau priedu kuro ir zieminio dyzelio.. bet turiu problema nesuprantu kur kuras dingsta is ryto , ant padavimo pastaciau pries filtra atbulini voztuva kad i baka nebegtu bet vistiek traukia man regis ryt is ryto bus aisku , tai nego gali per abratke istraukti? ir isvis kokio velnio kuras is variklio grizta per filtra o, o ne tiesiai i baka? :confused:
|
vakar vienas pazystamas irgi neuzkure masinos, salerka is lukoilo buvo :) uzsiveze turbut nemazai birzgalo lukoilas :)
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.