![]() |
Nesikuria saltas s210 e270cdi
Sveiki , jau nebezinau kur slieku ieskot su savo mb prasau jusu pagalbos, zodziu po nakties lb ilgai reikia sukti kol uzsikurs paskui visa diena kuriasi normaliai. Pakeiciau gumeles ant vamzdeliu kuro padavimo , pakeiciau gesinimo voztuva, ant kuro padavimo pastaciau voztuva, ant griztamojo stovi elektromagnetinis voztuvas , purkstukus tikrinau viskas tvarkoj. Oro keli burbuliukai prabegai vamzdeliu is filtro kai uzgazuoji lb stipriai bet nemanau kad cia beda, dare diagnostka tipo mazas slegis kurimo momentu... o siandien ir dar beda negaliu uzsandarint purkstuku sudejau naujas spec saibas po purkstukais bet vistiek leidzia kompresija ... va koks bdeu maisas kas galit ka naudingo parasyt del mano bedu prasau pagalbos:zenklas:
|
Citata:
|
toks jausmas kad atbulinis voztuvas butu parejas,bet sakei kad pastatei papildoma voztuva,tai kaip ir i galva daugiau niekas nesauna.ant sunkvezimiu tai kai ora kur siurbia trasoj iki siurblio,tai paimam slanga tiesiai i baka imerkiam ir pajungiam i sistema,jai bedos dingsta vadinasi kuro trasa,bet cia ne sunkvezimis ir lengvuju dyzeliuose zinau tik teorija,taip kad is manes pagalbininkas ne koks.ldalius raukia tokiuose dalykuose-uzklausk jo
|
Citata:
|
yra zemo slegio siurbliukas bet jis sukamas nuo velenelio , ir nemanau kad jis saltas galetu nepumpuoti... kazkaip mintys krypsta link kuro slegio reguliatoriaus gal jis gryba pjauna... laukiam Idaliaus gal jis kokia minti duos...
|
na mano kol kas mintis tokia (iki CDI variklių aptarnavimo dar nedaaugau) bet pabandyčiau pažaisti tarkim pora dienų su 5 ltr kanistriuku jį įtaisius kur nors po kapotu ir sumerkus į jį padavimo ir grižtamo kuro šlangas ir žiūrėti ryte kas darosi. Aišku prieš atjungiant pagrindinę sistemą ir sumerkus šlangas kanistriuke pirmiausia duoti varikliui tvarkingai pradėti dirbti ir tada palikti nakčiai Jei ryte užsikurs lengvai, tada kuro sistemą purtyti iki bako, jei nesikurs tada ieškoti kodėl tas slėgis per mažas. Mat CDI dar nesu čiupinėjes ir tik šiek tiek teoriškai apie jį žinau. Bet man visvien idomu kas sukelti turi tą pirminį kuro slėgį pirmiems variklio sūkimams kūrimo metu? Žinau kad CDI stovi jau grynai elektrinis siurblys kuris duoda kurą pastoviai į purkštukus, o jie gauna elektrinius signalus prie jų ateinančiais laidais kada atsidaryti ir ipurkšti kurą į cilindrus. Bet ar neturi dar kas papildomai palaikyti slėgio iki to pagrindinio siurblio ???
|
Citata:
|
jup yra zemo slegio siurbliukas mechaninis , ir auksto slegio siurblys taip pat mechaninis, tai gal ir jie bet nesuprantu kaip juos patikrint ir kdl jie gali po nakties nesukelt slegio jei po to viskas gerai .. kazkokia mistika, o gal da kas minciu kdl forsunkes leidzia kompresija?
|
na su forsunkėm tai aš jas judinu tik labai būtinu reikalu, nes paskui ir prasideda visi šlapiavimai ir burbuliavimai. Kadangi dar nesu CDI purkštukų krapštęs iš galvutės, tai negaliu komentuoti kaip ir kame
|
nu kad ten fanastika kazkokia saibas varines , ir vistiek leidzia nors pries tai neleido ... nesamone negaliu jau net nervai ima atsiranda bedos tokios kuriu net neturetu buti mb
|
o tas varines šaibas "žalias" dėjai ar atkaitintas minkštas? ar palikai senas?
|
saibas nupirkau ir sudejau bet ju neuzspaudzia net varzta viena nutraukiau
|
šaibos parduotuvėse daugumoje būna kaip aš vadinu "žalios" t.y. kieto vario, kurios tinka dėti tik hidraulinėje sistemoje po srieginiais sujungimais ir tai ne visada. Yra tokios pat , bet būna atkaitintos - minkštos, kurias gali netgi dantimis suspaudus pasidaryti dantų žymes ant šaibos (kaip pvz) Jeigu tokių pardavime nėra, tada iš bėdos jas galima užmovus ant vielos kad ir virš dujinės viryklės atkaitinti iki kol jos paraudonuos (tik neperkaitinti, nes paraudonavę jos gan greit jei dar laikysi virš ugnies gali pasidaryti nebe apvalios, o ovalios)
Tada tokias šaibas gali dėti kur tik nori ir jos visada garantuos idealų sandarumą tiek hidraulinėje, tiek kuro sistemoje ir niekada nereikės naudoti didelės jėgos veržiant varžtus ar štucerius ir taip nutraukioti varžtus arba persukti sriegius. Lygiai taip pat pabandyk kaip pavyzdį susukti aplink pirštą paprastą varinį vamzdelį ir atkaitintą, kuris yra pardavime skirtas stabdžių sistemai - antrąjį aplink pirštą gali vynioti kaip kokią vielutę :xx: Reiks ir man ko gero pasistatyti taupyklę ir tenai mėtyti centus už pamokas :xx: |
o daliau dekui manau viena beda jau issprendei man del purkstuku :) o ten gali buti paprastos saibos ar turi buti su tokiom ispjovom vidinej pusej tipo specialiai purkstukam ? db buciau dekingas jei per neta issprestum ir antra beda del kurimosi :)
|
kokios ten priklauso šaibos nepasakysiu, nes kaip minėjau dar CDI nedraskiau
|
Citata:
|
http://cgi.ebay.co.uk/4-x-Mercedes-C...es_CarParts_SM nu va priklauso tipo tokios bet suprantu kad tie isemimai tik kad laikytusi ant purkstuko kol istatysi purkstuka...
|
CDI injektoriams, pasikartosiu ne forsunkes ne kiausiniai o injektoriai, injektoriai vadinasi todel kad jie elektroniskai valdomi o ne mechaniskai.
jiems yra skirtos spec seibos, ju storis irgi labai svabus, buna paprastos tai keiciant tik pravalius skyles-angas buna truputi storesnes, kai angos buvo praslifuotos. varztai yra tampimieji, taigi antra karta naudojant taüati varzta jegos nebeatitiks, kas karta reikia keisti naujais. varztas sukamas 7Nm ir du kartus 90° kampu tarp kampu darom minute pauze. o kad seniems varikliams eitu zemo kuro siurbliai man butu naujiena, tikrai butu teke keisti juos, na nebent jie nemirtingi ir neteko dar ju keisti. metam vis ir tada paziuresim ar isviso siurbliukas stovi. kad dyzelis uzsikurtu jam reikia kuro apsuku ir variklio padeties :) |
nu jasna td nuleksiu i servisa ir nusipirksiu saibas tas ir atkaitinsiu, ir varztus reiks sudet naujus is kokio wurth nupirksiu nes silberi viska uzsakinet reikia, o sitas mano cdi tikrai turi zemo slegio siurbliuka, o vampyras variklio padeties tai turi omeny alkuninio veleno padeties davikli ? bet ji gal butu mate darydami diagnostika? ir del jo nesikurtu visada? nes db kai dare diagnostika ant salto tipo nebuvo reikiamo slegio uzvedimo momentu. tai liepe purkstukus tikrint sako praleidzia. bet patikrinau tai uzdaryti nepraleidzia net 400bar, o atsidarineja prie 180bar..
|
na jei pirksi originalias šaibas, tai dėl atkaitinimo abejoju ar reikalinga tai daryti. Aš tą procedūrą aprašiau kai dirbu su varikliais aplamai visais atžvilgiais ir perku paprastas varines šaibas po 50centų
|
nu tai sakau siandien tokias dejau tai senos matosi kad buvo gerai uzsispaudusios o tos kaip metalines kietos sakau bespausdamas net varzta nutraukiau is vistiek neuzsispaude...
|
Citata:
kaip tu tikrinaisi purkstukus? is kur tuos barus istraukei? jie turejo omienyje tikrinti pareinanti dyzelio kieki, poto gali matuoti varza purkstuke, nes jaigu vienas purkstukas elektriskai sugedes kiti nebegali veikti nes jie veikia poromis kartais netgi visi kartu. bet butu irgi parodes kompas nusiemi atbulines gryztamosios eigos slangutes ir vedi masina ziuri kaip jie taskosi, ten daug negali taskytis, ant laisvu apsuku per 3 min koki 100ml tik, ir visi turetu taskytis panasei, jaigu taskosi vienas labai daug,arba labai mazai tas blogas reikes naujo. o kuro slegis gali nekilti del kitu priezasciu, oras sistemoje, reguliatorius leidzia viska atgal, blogas daviklis. |
injektoriu varzos visu vienodos , griztamaji kura matavo statydami kolbas viskas tvarkoj, paskui galvojo kad neuzsidaro purkstukas koks ir del to nesukyla slegis todel ziurejo kiek baru laiko uzdarytas purkstukas ir paskui prie kiek baru atsidaro... vat idomu kiek kuro turi grizti uzvedant masina i filtra ta prasme pilna slangute turi begt ar tik kazkiek , suprantu kad ant uzvesto auto grizta gana stipriai vat idomu ar vedant turi daug kuro grizt ( cai ta prasme jau i filtra tai ir is injektoriu ir visos magistrales)
Db del oro ant laisvu apsuku nesmato jokio burbuliuko , uzgazavus staigiai nuo kokiu 3.2 Rpm pralekia karts nuo karto burbuliukas ... bet idomiai kad ryte vedu tai jei nusestu kuras tai nors kiek gal megintu kabint o ten kokie pirmi tris bandymai isvis be jokiu bandymu kabinti.... td kabinu laidus ant pakrovejo ir suku kol uzsiveda... |
kiek baru atlaiko purkstukas??? :xx:
tegu issiaiskina kaip veikia pukstukas tada supras kad toks matavimas bevertis, nebent nori ji sugadinti ;) cia kazkas panasaus kaip kakoti per prievarta :xx: o kuras pradeda spjaudytis lasiukais, cia nuosuku priklauso, per kokius 4-6 procecus bus lasiukas kuro. paklausk ar jie taip ir pieco injektorius tikrina, su atsakymu taip spjauk i veida :) |
nu galiu nuspasakot tikrinima, prisuka purktuka prie pompo su manometru, td fiskes neprijungia ir uzsipumpuoja iki 40 bar, tipo sako jei blogas butu nelaikes tokio slegio , paskui prijungia fiske ir ten duoda impulsus ir ziuri prie kiek bar atsidarineja ir kaip purkskia... tai vat toks ir tikrinimas, nu tipo sako jau daug metu taip tikrinam...
|
Citata:
uztektu pamatuoti slegi reile ir patikrinti reguliatoriaus duomenis, uztruktu 5 minutes :) kagi daug kalbu mazai naudos, teks diagnostikos paslaugomis naudotis, ir tegu ziuri ar mato apsisukimus, kiek baru mato 180 yra minimumas kad uzsivestu, ir tegu tikrina ar pasiekus slegi purkstukai isviso gauna srove kad jie turi atsidaryti. gal tiesiog starteris pavarges ir jis vos 150 rmp prisuka, tada irgi uztrunka pokol sukyla reikiamas slegis |
toliau tesiu tema :) pakeiciau zemo slegio pompele galvojau beda joje , db mastau ar gali buti taip kad kada variklis atsala iki minusines temperaturos , td kazkuris ar keli purkstukai tam pa nesandarus tai yra praleidzia kura i cilindrus nors to dar nereiktu daryti nes slegis per zemas? nes tarkim kuriu ilgai pastovejusia salta masina biski kabina tachometras sokteli iki kokiu 500-600rpm ir viskas bet dumu ismeta is duslintuvo vadinasi kuras i varikli patenka , ir taip besukant ilgai uzsiveda , bet uzsivedus kelias sekundes dirba kaip traktorius taip nevienodai bet pagazavius siek tiek prasidirba, pakaitinimo zvakes nornmaliai.... galvoju gal lupti purkstukus lauk deti i saldymo kamera ir td vezti juos tikrinti? duoti slegi i uzdaryta purkstuka gal jis praleidzia, arba blogai ispurskia ( bet jei blogai ispurskia td vistiek manua uzsikurtu) , nes auto jei tik padirba keleta minuciu viskas tvarkoj vedasi puikiai...:lithuania:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 19:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.