![]() |
W210 kiek laiko turi kaisti pakaitinimo zvakes
Sveiki sprendziu toliau problemas, db klausimelis kiek laiko iki uzvedimo ir po uzvedimo turi kaisti pakaitinimo zvakes?
|
pakaitinimo žvakių lemputės degimo laikas priklauso nuo lauke ir aušinimo sistemos skysčio esančios temperatūros. Prie +20 dega 1-2 sekundes, prie -20 degti gali 5-10 sekundžių. Taip pat ir pačios žvakės užvedus variklį yra dar kaitinamos nuo 10 sekundžių iki 3-4 minučių vėlgi priklausomai nuo lauko ir variklio aušinimo sistemos skysčio temperatūros.
Senieji OM601-603 varikliai buvo komplektuojami pakaitinimo rėle be papildomo kontakto nuo variklio temperatūros daviklio ir užvedus variklį žvakių kaitinimas būdavo tuoj pat atjungiamas ir dėl to variklis šaltuoju metu dažnam mersui pasipurtydavo kol pradėdavo šilti. Naujesnės kartos varikliams (realiai kiek man teko su jais susidurti) tai panašiai jau nuo 91-92 visi w124, nuo 93m w202 ir vėlesni modeliai jau turi pakaitinimo rėles su papildomu kontaktu, kuriam signalą duoda atskiras temperatūros daviklis ir dėl viso to kaitinimo proceso ką tik užvestas variklis dirba tolygiai ir pakankamai tyliai. o kai po kiek laiko išsijungia pilnai pakaitinimas tai netgi variklio garsas kuriam laikui iš kart tampa šiek tiek triukšmingesnis, toks jausmas lyg vožtuvai subarškėtų. Visa tai yra varikliuose iki CDI serijos tai tikrai, o ar toks pat dalykas yra ir CDI serijoje pasakys kiti forumiečiai |
Nespejau paaiskint, ldalius viska tiesiai sviesiai pasake...:geda:
|
tai vat noriu ryte pamatuot kiek laiko kaitina zvakes , o ne kiek lempute dega, nes kazkaip pradejau galvot kad nedakaitina zvakiu...
|
lemputės užgesimas tik parodo kada pradėti užkūrimo procesą, tačiau žvakės dar ir toliau sėkmingai dirba. Jei nori tuo isitikinti tai ijunk degimą ir lauk - po kelių sekundžių užges lemputė, o dar po keliolikos sekundžių jei nesuksi starterio išgirsi relės klaktelėjimą. Tada žvakes atjungia pati relė nepriklausomai nuo nieko. Kūrimo metu relė gauna kitą impulsą ir tada žvalių atjungimas vyksta nuo temperatūros daviklio signalo kada jas atjungti. O užkūrus šiltą variklį žvakės yra atjungiamos iškart po užvedimo.
|
tai vat idomu kiek turi jos kaitinti nes man regis kad lempute uzgesta ir iskart atsijungia jos, maciau kitom auto yra manualuose parasyta kiek laiko prie kokios temperaturos turi kaisti,
|
ijunk degima ir lauk, salone aiskiai girdisi kai atsijungia zvakes, gali duris atidarytas palikt, dar geriau girdesi :)
|
tai girdet girdisi bet ar ne per trumpai kaitina va kur klausimas
|
Citata:
paprsciausiai butu, pajungi su Ampermetru srove, ji prasideda nauo 30A ir laikosi virs penkiu sekundziu, po 10 sek nukrenta iki 18A ir prie 10-8A atsijungia. p.s. mano isvardinti amperai gali neatitikti WIS duomenu, cia is atminties :) |
Citata:
|
relė turi jai užduotą kaitinimo laiką pagal kriterijus, kuriuos jau aprašiau. O va su žvakėm būna visokių kuriozų. Būna kad jau prieš pabaigą pasikeičia jų varža ir pradeda elektrodas kaisti nebe nuo galo , o per vidurį. Būna kad nebedakaista iki reikiamos temperatūros.
Praeitą savaitę keičiau Škoda Octavia 2004 metų pakaitinimo žvakes. Kaimynas nusipirko tą mašiną ir sako reik ilgai sukti kol užsikuria kai šaltukas spustelėjo. Nuvažiavo į diagnostiką - kompas rodo blogas žvakes. Žmogelis tikrino su kontroline lempute visas žvakes - grandinė yra kaip kad visos veiktų. Sakau bandom sukti jas lauk ir žiūram ką turam. Išsuku visas keturias tikrinu su testeriu - visų varžos skirtingos. Jau negerai. Jungiu kiekvieną atskirai prie akumuliatoriaus ir viskas kuo aiškiausiai pasimato: dvi kaista tik viduriukas elektrodo, viena paraudo galiukas ir nustojo, ketvirta garai nuo elektrodo kyla o raudonumo jokio nesimato. Nupirkom naujas kokios jam priklauso - visų varža vienoda, sudėjau ir palinkėjau gero kelio. Šiandien sakė ir prie -17 iš pusės pasukimo |
nu kaip minejau zvakes pakeiciau visas, nu reiks megint ryt matuot nes jau nebezinau kur slieku ieskot , kiekvienas rytinis ejimas uzkurti auto jau prilygsta ejimui i kara :) nes zinau kad salta ir bus bedu :(
|
Citata:
|
nu tai vat man ir idomus bet jau baigia atsibosti :) siandien 2val dyselservisas pralaike ir tik rankom paskesciojo ir viskas :D tipo viskas gerai , bet kazkas negerai :D bai prikolas toks kad 6dieni ryte buvo uzsukures tvarkingai o po to vel prasidejo , nu kai susitvarkysiu savaite neisiu i darba svesiu :D
|
o tai nebandei kaip siūliau su kanistriuku sužaisti atjungus visą kuro sistemą nuo bako? Kiek dyzelius čiupinėju tai pirmas siurblio patikrinimas ypač jei yra galimybė tą kuro kanistriuką pastatyt aukščiau už siurblį ir kaip sakoma "samotioku" kurą paduot. jei kitą dieną su tokiu būrimu kuriasi s pol abarota viskas aišku, kad siurblys neturi sveikatos kuro pakelt iš bako
|
durnas klausimas, bet tarkim zvakes veikia kaip ir turi veikti ir puikiai, bet neuzsiveda ne del zvakiu o del oro kuro sistemoje??? :) cia tik pamystymas :)
|
nu su kanistriuku tas pats buvo tik as jo nekeliau aukstyn , beje pakeiciau pompele zemo slegio su draugo merso, nu oro kaip ir nera visas gumeles pakeiciau ir vamzdeliu pastaciau naujus , burbulu niekur nesimato .... kazkaip liko pora varijanto zvakes per trumpai syla, arba varikliui jau ragai kompresijos nebera, bet traukos gal del to nebutu, ir siaip toks itartinas pasipurtymas vyksta tik uzkurus ryte. bet keleta sekundziu pasipurto ir normaliai
|
kai buvai forsunkes ištraukęs tai va tada būtų buvę gerai kompresiją išmatuot, o dabar kai vėl taip sunkiai viską užsandarinai tai draskyti nebesinori vėl
|
berods galima zvakes issukus pamatuot o forsunkes uzsandarinau nesunkiai atkaitinau saibas iruzverziau jega ku nurode vampyras :)
|
kadangi tavo žvakės neseniai sukiotos tai galima drąsiai, nes atsisuks jos pas tave, tik ne visi meistrai turi antgalius kompresimetrui prijungti prie žvakės lizdo. Aš asmeniškai irgi turiu kompresimetrą su antgalių komplektu visiems europiniams varikliams, bet jie visi skirti tik į forsunkių lizdus, todėl irgi mąstau, kad reiks kokiam geram tekintojui duoti užsakymą padaryti komplektuką antgalių vietoj pakaitinimo žvakių įsukti.
Tik jeigu nori tikslių kompresijos parodymų, tai matuok po vieną žvakę išsukęs ir pajungęs kompresimetrą (prieš tai privaloma atjungti kuro padavimą į forsunkes - tavo atveju atjungti elektrą, kad variklis neužsivestų matavimo metu. Dažna yra meistrų klaida, kada tarkim išsuka visas forsunkes ir tada matuoja kompresiją - parodymai bus labai klaidingi. Matuoti reikia tik po vieną išsukant ir jungiant matavimo prietaisą, nes matuoji kompresiją, kuri gaunasi natūraliu starterio sūkimo momentu esant suspaudimui visuose cilindruose. Jei matuosi visais atvirais cilindrais sukant variklį tai starterio sukimo momentas dėl pasipirešinimo nebuvimo bus didesnis ir kompresijos parodymai bus didesni, nei būna tikruoju sukimo momentu su pasipriešinimu. Ir kompresija matuojasi tik šaltam varikliui. O jei mašiną pardavimui su pirkėju nuvarai tikrinti, tai kad pirkėjui būtų geresni rezultatai matuoji kompresiją esant šiltam varikliui ir su visomis išsuktomis forsunkėmis. parodymai bus liuks kai nori mašiną parduoti, tačiau jie bus uždidinti apie 30 procentų to kas yra iš tikro. |
Na tai Juozai, kaip supratau lygtai mersas jau kuriasi?
|
jo kuriasi, tik nzn ar kaip priklauso , bet kuriasi taip kaip visada kuriasi prasuka keleta kart nu kokias apie kokias 3-5 sekundes ir uzsiveda, o beda buvo pakaitinimo zvakiu releje rudeni uzsitrumpino zvake ir padege mano rele, tdl nk nesigilindamas imeciau srotine rele, o saviske daviau darb sulituot , tai tsaip ir vazinejau su srotine rele o ji pasirodo del man neaiskiu priezasciu kai auto minusines temp rele nekaitina zvakiu isvis (lempute dega kaip priklauso) o vos tik pasilus auto zvakes kaitina normaliai pries uzvedima bet nekaitina jau uato uzsivedus, ir dar pastebejimas kad rele nematydavo kada zvekes atjunktos t.y. neuzsidegdavo lempute. tai va db isidejau senaja rele ir normaliai... nu tikiuos suprantamai paaiskinau. tai va tai DAR KARTA PARODO SILBER AUTO IR KITU SERVISU KOMPETENCIJA AUTO TAISYMO ATZVILGIU, JIEMS TIK KOKIAS STATULELES MEDINES DROZINET . paskaiciavai diagnostikoms pukrstuku tikrinimui ( neskaiciuojant mano laiko) palikau apie 400 lt :cenzura:
|
Citata:
susilituoti gali ir patsai, reikes 30A saugiklio, ji sulauzai, atsidarai rele ir prilituoji, poto uzdares rele su silikoniniais klijais apklijuoji :) p.s. as kalbu apie cdi reles ;) |
Prie to paties noriu paklausti ar reikia keisti pakaitinimo žvakes, jei jos nekeistos nežinia kiek (pats važinėju jau 2 metus, o kada jos keistos niekas nežino), nors mašina ir ir prie šalčių kuriasi gerai, lemputė skydelyje užvedus mašiną nedega. Kokios firmos žvakės geriausios, kokias rekomenduoja gamintojas - Bosch, Beru, NGK?
|
Citata:
|
[nk ten nereikia lauzyti viskas graziai atsidaro ir susilituoja :) jei kalbi apie rele , o uzsitrumpino pati zvake viena, pirma kart mant toks atvejis , kad zvake sudega taip kad trumpa padaro
|
Citata:
|
na litavau is keliu kartu vis storindamas ja , nes vis sudegdavo tai nemanau kad kas ten gali sudegt :) o siaip juk ir visos likusios kojos ten yra plonos padarytos
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 16:54. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.