MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Diskusijos Apie Konkrečius Mercedes-Benz Modelius (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=153)
-   -   W211 320 CDI Elegance (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=6462)

williuzz 2011-02-10 11:52

W211 320 CDI Elegance
 
Sveiki forumieciai,

Ziurineju si MB isigyti imonei lizingo budu: http://www.brc.lt/lt/car.brc?id=586789

BRC pasake, kad pradeda buksuoti greiciu deze, ir reikia keisti galinius amortikus.

Kiek gali kainuoti dezes tvarkymas ar pirkimas (pats blogiausias variantas)?

Kiek uz amortikus reiktu palikti pinigeliu?

Sio modelio pliusai minusai.

Atiduotu uz 28000 Lt

Dekoju uz atsakymus:wave:

CDCARTER 2011-02-10 12:41

Citata:

Pradžioje rašė williuzz (Post 129585)
Sveiki forumieciai,

Ziurineju si MB isigyti imonei lizingo budu: http://www.brc.lt/lt/car.brc?id=586789

BRC pasake, kad pradeda buksuoti greiciu deze, ir reikia keisti galinius amortikus.

Kiek gali kainuoti dezes tvarkymas ar pirkimas (pats blogiausias variantas)?

Kiek uz amortikus reiktu palikti pinigeliu?

Sio modelio pliusai minusai.

Atiduotu uz 28000 Lt

Dekoju uz atsakymus:wave:

Nu kiek esu mates is BRC masinu , tai visi lavonai arba po 100km tokie tampa. Ir siaip salonas tai toks bent jau man negrazus. O remontas kainuos daug , nes kaina pasako savo.

Finalfour 2011-02-10 12:46

Citata:

Pradžioje rašė williuzz (Post 129585)
Sveiki forumieciai,

Ziurineju si MB isigyti imonei lizingo budu: http://www.brc.lt/lt/car.brc?id=586789

BRC pasake, kad pradeda buksuoti greiciu deze, ir reikia keisti galinius amortikus.

Kiek gali kainuoti dezes tvarkymas ar pirkimas (pats blogiausias variantas)?

Kiek uz amortikus reiktu palikti pinigeliu?

Sio modelio pliusai minusai.

Atiduotu uz 28000 Lt

Dekoju uz atsakymus:wave:

Na, minusas tai siu metu modeliu liga, ausinimo skyscio patekimo tyikimybe i pavaru dezes tepalus del brokuoto radiatoriaus. Dyzeliams tai daug kartu aktualiau nei benzui. Tiesa sakant, jau pradedu abejoti ar benzui tai is viso gresia, nes kad ir pagal silberauto statistika, del sio defekto ju servise buvo remontuota daug cdi ir nei vieno benzininio. Juo lab, kazkodel mersas i dyzelius ir silpnesni hidrotransformatoriu dejo. Dar galimos problemos su EGR voztuvu (pilnas forumas temu apie tai), na dyzelo purkstuku kaina jei kas nutiks kosmine.
As tiesa sakant is viso nesuprantu kodel zmones perka dyzelius su visomis ju problemomis, zieminiais vargais ir panasiai. Argi visa tai perka mazesne degalu kaina? I sita cdi net negalvok pilt belarusiska saliarka.
As asmeniskai, isiaiskines visas siu mersu problemas kurios dazniausiai pasitaiko tiek bezui, tiek dyzeliui, vienareiksmiskai dziaugiuosi rades benzinini varianta, o del kuro kainos - duju iranga tai puikiai isprendzia.
Ai, tiesa, SBC blokas. Tai sios E kalses liga tiek benzam tiek dyzeliam aisku. Juos anksciau keite pagal garantija. Naujausios zinios is silberauto - juos dabar keiscia tik su 50 proc kompnesacija, plius darbas. Darbai 600, kaina naujo sbc bloko 5000, tad dalinam is 2 - 2500 gautusi. Jei blokas nekeistas pagal garantija iki siol - 200 procentu kad jam jau misios arba labai greitai tai nutiks. Kas nors zinote w211 mersa kuris niekada neturejo problemu su SBC? As tokio nezinau. Maniskiam jis irgi nuskrido 2007 metais, ber tuo laiku silberis juos keite nemokamai pagal dimler garantija, nes dimleris si defekta pripazines oficialiai savo klaida. Kol kas tiek :)

Citata:

Pradžioje rašė CDCARTER (Post 129597)
Nu kiek esu mates ir BRC masinu , tai visi lavonai arba po 100km tokie tampa. Ir siaip salonas tai toks bent jau man negrazus. O remontas kainuos daug , nes kaina pasako savo.

Pritariu kolegai. Matet kad kas nors is BRC butu nusipirkes puiku automobili ir ilgai bei laimingai juo dziaugesis? As ne. Siulau begt nuo ju kuo toliau. Nemanau kad autopliusas blogesnis variantas. Tik vienareiksmiskai - jei uz tokius skatikus ziuresi - bus lavonas. Juo labiau dyzelis. Kur bepirktum.

sanis1 2011-02-10 14:08

Deze +- apie 1500lt, amortikai po 100-150lt, cia aisku lauzynu kainos, bet kadangi dabar anglus masiskai veza tai kas liecia dezes ir amortikus tikrai galima normalius nusipirkt
Jei purkstuko reiktu tai 250-300lt
Cia ne i tema-kas liecia dyzelius ir benzinus tai simta kartu apie tai buvo diskutuota-neverta gincytis-galima ir benzina lavona nupirkt ir dyzeli kaip nauja cia ne apie tai kalba-pasakysiu tik tiek is savo kaip inzinieriaus puses, kol nafta dar is zemeles trauksim tai ateitis priklausys tik dyzeliams(aisku nekalbant apie vandenili ir elektra), ta nesunku pamatyt ivertinus kaip su kiekvienais metais gamintojai isleidzia vis tobulesnius ir efektyvesnius dyzelinius agregatus, kuriu galia ir ekonomiskumas stulbinamas palyginti su benzininiais -paziurekit vien i dakaro ralio dalyvius-ten su benzu beveik nera vaziuojanciu ir manau tik laiko klausimas kada pamatysim F1 bolida su dyzeliniu varikliu

Mb 140 2011-02-10 14:14

dezes remontas iki 5000lt o pirkt kita is sroto neverta net

ShotGun 2011-02-10 14:46

Citata:

Pradžioje rašė sanis1 (Post 129623)
amortikai po 100-150lt

Ten airmatic'as, tikrai hidrauliniai amortikai tokie pigus?

KanDI 2011-02-10 15:10

Citata:

Pradžioje rašė ShotGun (Post 129631)
Ten airmatic'as, tikrai hidrauliniai amortikai tokie pigus?

Teisingai ! Bet idomu tai kad gali buti greiciausiai ne amortikai sugede bet kompresorius kuris juos pripucia, nes pas W211 kitokie amortikai negu pas W220 ir jie zymiai reciau genda. O kompresoriu pakeisti tai galima nauja uz 500lt

mantaasss 2011-02-10 15:48

Citata:

Pradžioje rašė Finalfour (Post 129600)
Na, minusas tai siu metu modeliu liga, ausinimo skyscio patekimo tyikimybe i pavaru dezes tepalus del brokuoto radiatoriaus. Dyzeliams tai daug kartu aktualiau nei benzui. Tiesa sakant, jau pradedu abejoti ar benzui tai is viso gresia, nes kad ir pagal silberauto statistika, del sio defekto ju servise buvo remontuota daug cdi ir nei vieno benzininio. Juo lab, kazkodel mersas i dyzelius ir silpnesni hidrotransformatoriu dejo. Dar galimos problemos su EGR voztuvu (pilnas forumas temu apie tai), na dyzelo purkstuku kaina jei kas nutiks kosmine.
As tiesa sakant is viso nesuprantu kodel zmones perka dyzelius su visomis ju problemomis, zieminiais vargais ir panasiai. Argi visa tai perka mazesne degalu kaina? I sita cdi net negalvok pilt belarusiska saliarka.
As asmeniskai, isiaiskines visas siu mersu problemas kurios dazniausiai pasitaiko tiek bezui, tiek dyzeliui, vienareiksmiskai dziaugiuosi rades benzinini varianta, o del kuro kainos - duju iranga tai puikiai isprendzia.
Ai, tiesa, SBC blokas. Tai sios E kalses liga tiek benzam tiek dyzeliam aisku. Juos anksciau keite pagal garantija. Naujausios zinios is silberauto - juos dabar keiscia tik su 50 proc kompnesacija, plius darbas. Darbai 600, kaina naujo sbc bloko 5000, tad dalinam is 2 - 2500 gautusi. Jei blokas nekeistas pagal garantija iki siol - 200 procentu kad jam jau misios arba labai greitai tai nutiks. Kas nors zinote w211 mersa kuris niekada neturejo problemu su SBC? As tokio nezinau. Maniskiam jis irgi nuskrido 2007 metais, ber tuo laiku silberis juos keite nemokamai pagal dimler garantija, nes dimleris si defekta pripazines oficialiai savo klaida. Kol kas tiek :)

Mano W211 buvo pravaziaves 296000 tukst. km jokiu problemu del SBC bloko nebuvo :)

Citata:

Pradžioje rašė sanis1 (Post 129623)
Deze +- apie 1500lt, amortikai po 100-150lt, cia aisku lauzynu kainos, bet kadangi dabar anglus masiskai veza tai kas liecia dezes ir amortikus tikrai galima normalius nusipirkt
Jei purkstuko reiktu tai 250-300lt
Cia ne i tema-kas liecia dyzelius ir benzinus tai simta kartu apie tai buvo diskutuota-neverta gincytis-galima ir benzina lavona nupirkt ir dyzeli kaip nauja cia ne apie tai kalba-pasakysiu tik tiek is savo kaip inzinieriaus puses, kol nafta dar is zemeles trauksim tai ateitis priklausys tik dyzeliams(aisku nekalbant apie vandenili ir elektra), ta nesunku pamatyt ivertinus kaip su kiekvienais metais gamintojai isleidzia vis tobulesnius ir efektyvesnius dyzelinius agregatus, kuriu galia ir ekonomiskumas stulbinamas palyginti su benzininiais -paziurekit vien i dakaro ralio dalyvius-ten su benzu beveik nera vaziuojanciu ir manau tik laiko klausimas kada pamatysim F1 bolida su dyzeliniu varikliu


Amortiko uz tiek tikrai nenupirksi... Naujo kaina virs 3000 lt silberyje be nuolaidos cia kaina :)

ShotGun 2011-02-10 15:50

Citata:

Pradžioje rašė KanDI (Post 129646)
Teisingai ! Bet idomu tai kad gali buti greiciausiai ne amortikai sugede bet kompresorius kuris juos pripucia, nes pas W211 kitokie amortikai negu pas W220 ir jie zymiai reciau genda. O kompresoriu pakeisti tai galima nauja uz 500lt

Bet jei butu kompresorius, tai matyt visa masina ant zemes gultusi, o pardavejai autoriui sake, kad tik galas. Gal veziojo ka nors sunkaus...

mantaasss 2011-02-10 15:52

Citata:

Pradžioje rašė KanDI (Post 129646)
Teisingai ! Bet idomu tai kad gali buti greiciausiai ne amortikai sugede bet kompresorius kuris juos pripucia, nes pas W211 kitokie amortikai negu pas W220 ir jie zymiai reciau genda. O kompresoriu pakeisti tai galima nauja uz 500lt

Abejoju ar kompresorius.... Mano kompresorius, kai parejo, tai visa masina nusedo :) Uz nauja sumokejau apie 800lt, aisku pasiieskoju gerai nupirktum ir pigiau :)

vampyras 2011-02-10 18:31

gal geriausiai pries tai issiaiskinti kokia sistema turi, airmatika, ANR- veikia kip airmatikas bet buna tik gale, ir tik pas T modeliu, ar hidrauline.

mantaasss 2011-02-10 21:24

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 129711)
gal geriausiai pries tai issiaiskinti kokia sistema turi, airmatika, ANR- veikia kip airmatikas bet buna tik gale, ir tik pas T modeliu, ar hidrauline.

Tai bus pilnas airmatic as kaip suprantu, nes prie begiu yra reguliavimas padeciu :)

sanis1 2011-02-10 21:50

As kalbejau apie paprastus hidraulinius amotizatorius uz tokia kaina-nebuvau atsivertes skelbimo
Kas liecia pavaru dezes remonta uz 5000lt tai nezinau ka ten uz tokias kainas daro-perziurekit skelbimus ir normalia deze uz 1500-2000 su garantija tikrai rasit
Kas liecia SBC tai irgi perdeta baime-gamintojas pripazino kad tai buvo ju brokas ir visi normalus MB 211 savininkai apsilanke servise planinio aptarnavimo ar siaip aptarnavimo metu ir jiems buvo pakeisti SBC blokai naujais-neisivaizduoju normalaus vokiecio ar italo kuris nusipirkes nauja MB nevarytu garatinuo aptarnavimo-gi cia elementaru-paziuri kompe istorija ir jeigu toks MB po nupirkimo nevaziavo net garantiniam aptarnavimui atlikti tai nera net ka ziuret i toki

Finalfour 2011-02-10 22:44

Citata:

Pradžioje rašė sanis1 (Post 129815)
As kalbejau apie paprastus hidraulinius amotizatorius uz tokia kaina-nebuvau atsivertes skelbimo
Kas liecia pavaru dezes remonta uz 5000lt tai nezinau ka ten uz tokias kainas daro-perziurekit skelbimus ir normalia deze uz 1500-2000 su garantija tikrai rasit
Kas liecia SBC tai irgi perdeta baime-gamintojas pripazino kad tai buvo ju brokas ir visi normalus MB 211 savininkai apsilanke servise planinio aptarnavimo ar siaip aptarnavimo metu ir jiems buvo pakeisti SBC blokai naujais-neisivaizduoju normalaus vokiecio ar italo kuris nusipirkes nauja MB nevarytu garatinuo aptarnavimo-gi cia elementaru-paziuri kompe istorija ir jeigu toks MB po nupirkimo nevaziavo net garantiniam aptarnavimui atlikti tai nera net ka ziuret i toki

O kaip manai, is kur ta baime atsirado? Juk jei butu kaip tu sakai, tai visi SBC butu pakeisti ir mes cia lt net nezinotume kad tokia problema is viso egzistavo. Ir negalvok, kad visi italai ar vokieciai jau tokie ir "normalus". Mano kolega uzsiima auto prekyba, tai patikek kokiu variantu randa pas tuos "normalius" italus ar vokieicus kartais. Ypac italus. Tarkime, italui pasikeisti tepalus labai daznai didele problema kazkodel. Vaziuoja kartais vos kol ne kose ten darytis pradeda.
Zinau viena meistra vilniuje, kuris turi labai nemazai darbo tvarkydamas butent uzsilenkusius SBC, nes kaip jau minejau anksciau, ju jau nebekeicia nemokamai pagal garantija. Ir darbo jis turi. Tad pirkdamas W211, pirmiausia pasistengciau isiaiskinti, ar tikrai tas "normalus" importinis pasikeite laiku ta sbc. Na, ir dar paieskociau balto tasko ant radiatoriaus, kuris rodo, kad ausinimo radiatorius taip pat pakeistas savo laiku pagal garantija (tai galioja modeliams iki 2003 09 men.). Tada buciau ramus ir del dezes :)

williuzz 2011-02-11 07:38

Dekoju visiems uz atsakymus:wave: Susidariau tokia nuomone, kad nekisti i S... ranku su siuo konkreciu modeliu.

O dar apie BRC tokie atsiliepimai:ne:

Neveriauskas 2011-02-21 19:19

Nu cia tai totali nesamone,kad i sita CDI neina belarusiska ar kitokia rusiska saliarka.As pilu tokia jau virs 1 metu laiko ir jokiu problemu.Tik reikia pilti per gera sieta ir ziureti ka pili.Masinos variklis dirba be priekaistu ir apskritai su varikliu jokiu problemu neturejau,tik siaip kitos elektronikos uzpuliuoja kartais.Koloneleje nepamenu kada pyles siaip :D Taip,kad cia nereikia to benzino ir bezdalu garbint.

O nuo BRC bek kuo toliau.Tas mersas mano akimis jau lavonas ,ir rida 2x turetu buti.

ShotGun 2011-02-21 22:18

Citata:

Pradžioje rašė Neveriauskas (Post 132000)
Nu cia tai totali nesamone,kad i sita CDI neina belarusiska ar kitokia rusiska saliarka.As pilu tokia jau virs 1 metu laiko ir jokiu problemu.Tik reikia pilti per gera sieta ir ziureti ka pili.Masinos variklis dirba be priekaistu ir apskritai su varikliu jokiu problemu neturejau,tik siaip kitos elektronikos uzpuliuoja kartais.Koloneleje nepamenu kada pyles siaip :D Taip,kad cia nereikia to benzino ir bezdalu garbint.

Teisingai, as irgi skutuosi su Sputnik peiliukais pritaises juos ant Gilette kotelio.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 11:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.