![]() |
MB W124 Neveikia tachometras ir jauciasi variklio vibracija
Vakar uzgesinau masina, viskas buvo ciki, dar pagazavau pries gesinant , tachometras veike, siandien ryte:
1. Uzkuriu, neveikia tachometras, visa diena taip ir neveikia, Edgiui paskambinau, sako gali but saugiklis po kapotu, perkrovos rele ir dar kazkas, zodziu saugikliai visi geri, reles uz akumo trys, viena ASD, kita KLIMA KICKDOWN, ant trecios uzrasyta taip: 007 545 96 32 [04] LL0003 ELR 05 9996 21 R03 cia sita rele? Kaip ja patikrint su testeriu ar pan? Isemiau spydika, ties ta vieta kur tachometras yra fiske, 12+ ateina tikrinau su kontrolke. Uzlekiau i servisa, sako kad tachometras nuo vakuumo veikia, gali taip buti? Ir kiek prie to susijusi antra beda: 2. Uzkurus, jauciasi variklio vibracija salone, graziai tolygiai dirba, bet jauciasi vibracija, iki siandienos ryto to nebuvo, variklio salone isvis nesijaute. Tiesa vibracija tik ant laisvu, jei nors biski priliedi gazo pedala, ar vaziuojant, viskas grazu kaip ir buve. Kartais nera tos vibracijos, o kartais yra, airbagas dreba net :) nors ir nedidele ta vibracija, kaip eilinej dyzelinej masinoj, bet iki siol to nebuvo. lyg kokia pagalve bloga butu, bet vakare pries uzgesinant viskas ciki buvo, o ryte vibracija ir neveikia tachometras. Gal tikrai koks vakuumas? Turiu dar kita spydika, nuo 3.0 tik nzn ar turbo ar ne variklis buvo, jei tiks fiskes, gal idesiu pabandyt, gal spydikas sugedo? Patrankius per panele nesusitvarke |
Jei spydikas nuo 3,0 atmosferinio, tai greicio skale bus sugraduota iki 220km/h, jei turbininio - tai skale sugraduota iki 230km/h :wave:
|
Bandyk deti kita spidometra ir zinosi kur beda. Jeigu veiks ardyk spidometrus ir dek veikianti tachometra i sena spidometra manau bus gerai. O vibracijos priezastis gali buti ir vakumas. Gal kur kokia slangute leidzia o to priezastis saltis.
|
pabandziau su kitu spydiku, neveikia tachometras irgi. apskirtai viskas veikia, spydike visi prietaisai, viskas sviecia, salono apsvietimas visur dirba, saugiklis geras spydike, nesuprantu kame reikalas gali but. vakumo paziurejau slangelius, visi sujungti, o ar neleidzia kaip zinot? siurbia ora ar ka jie daro? ir isvis suristas vakumas su tachometru? nuo ko skaiciuoja tas apsukas? ne dezej daviklis stovi? bet kame reples kad vakare buvo gerai, ryte nebeveikia, suprantu kad vaziuojant nuluztu kas nors ar ka, bet masina stovejo nejudinama
Citata:
|
Tai yra gal kur siurbe. o tachometras veikia elektros pagalba o ne nuo vakumo ir kiek esu emes tuos spidometrus ir ardes jokiu vakumo pozimiu neradau. Paziurek dacika kuris skaiciuoja smagracio apsisukimus gal ten beda.
|
smagracio tai cia tas kur prie dezes turi buti ane, mates as toki anam merse, nes irgi neveike, bet po masina laidas nekaba, turbut nenurautas, neturiu dabar kaip ir paziuret kai masina ant zemes stovi, bet jei buciau nuroves laida, butu neveikes nuo to momento kai nurauciau, o uzgesinau tai veikianti
|
Tas pats tai kai turesi galimybe paziurek gal jam tiesiog paskutinioji atejo. Pamegint issiimt ir kitu pakeist. O daugiau tai net nzn kur jieskoti bedu.
|
Citata:
|
As kiek pamenu tai jis prisuktas vienu varzteliu. Ir del isemimo manau nk ten sudetingo nebus. Bet va su tuo laidu nzn kaip ti bus.
|
bet as supranti del ko tikrinau fiske spydometre ar ateina +12, nes galvoju gal kad jei ateina, tai daviklis geras, butu blogas, gal neateitu, blogai kai nera kaip diagnostikos padaryt masinai :) einu techui paskambinsiu, gal padiagnozuos :)
|
O tas laidelis negali but, kad is generatoriaus ateina? Na ziurek mazum ka ir patars.
|
nu va skambtelejau techui, uzsiemes jis visa savaite, kita savaite gal tik gales padet, bet spydikas sako cia ne prie ko, gali buti tas sukiu daviklis arba rele Klima-Kickdown, nuo jos sake eina zalias ir dar kazkoks laidas, nu kazkur ten reik ieskot slieku, as nzn, jis zino :) nieko as cia turbut be jo nepadarysiu
|
Na geriau tada pats ir nepristok. O kai susitvarkysi duok znt kame beda buvo ir kaip ja pasalinot.:)
|
negaliu ramiai miegot kai kazkas neveikia, nervina mane :)
|
Kad tachometras yra elektrinis tai žinau tą tikrai ir vakuumas čia ne prie ko
|
pastovejo biski masina, uzkuriau, suveike tachometras, ir apsukos biski sukilo, padirbo variklis ir apsukos nukrito, poto ir tachometras atsijunge :) o apsukos tai idomiai, kaip benzinini motora uzkurus, minute padirba ir nukrenta, isvis jau nzn ka daryt, buvau tas reles isemes uz akumo, viskas ten grazu ir saugikliai sveiki, du ten yra jie
|
95 procentai elektros gedimų dėl esamo ar buvusio blogo kontakto, o likusieji 5 procentai kai kontaktas atsiranda ne ten kur reikia
Palauk dar savaitę kitą, ateis pavasaris ir susitvarkys pati, o jei ne bus pačiam maloniau krapštytis kai nebus taip šalta |
ka daliau del vibracijos ir apsuku sukilimo pasakysi, negali siurblio beda but? nedaug elektronikos tokiam merse :)
|
myslinu apie tai.......................
mano buvusiam w124 šaltą užkūrus irgi apsūkos būdavo didesnės, o pašylus jos sumažėdavo. Kas tą dalyką valdė nebuvo reikalo aiškintis, nes nekišu nagų ten, kur viskas dirba be priekaištų. Dabartinis mano italas ar 0 ar -20 šaltą užkūrus dirba tomis pačiomis apsūkomis kaip ir sušilęs. Dėl vibracijos apžiūrėk ryte dirbantį variklį ar kur aplink siurblį ir forsunkes salerkos nepučia. Daugiau dabar nieko nesugalvoju arba bijau gąsdint prielaidomis |
aplink forsunkes slapia dar, abratke lygtais viena leidzia ir seip dar neisdege visa salerka nuo remontu, o gal privaro vel nzn, bet oras nepucia ten, neburbuliuoja, nu bet ryte paziuresiu, o apsukos tai vat viena kart siandien taip buvo, visada irgi vienodai stovi ar siltas ar saltas, nu ziuresim kaip rytoj, gal ir tachometras prades veikt jeigu isvis uzkursiu, nes ir su zvakem kazkas negerai :)
|
karoce, pakeiciau siandien zvakes, pradejo veikt ir tachometras ir vibracija dingo, mistika
|
iš dalies tikrai mistika, nes žvakės su tachometru nesusiję niekaip
|
Citata:
|
Citata:
|
pas mane veikia tachometras > nera pasildymo apsuku > nėra vibracijos
|
Nenoriu kurt naujos temos o kokios turi buti variklio apsukos dirbant ant laisvu w124 3,0D 100kw, nes mano manymu aukstokos apie 800-900 sukiu..:confused:
|
600 kazkur bent jau pagal strele, pas visus kiek esu mates taip
|
Citata:
|
1 Attachment(s)
va kiek pas mane rodo, nzn kiek cia yra, gal 700 kokie, o sumazint man atrodo galima butu trosa biski atleidus po kapotu, ten kazkas reguliuojas
|
Tomski, kur sugebėjai būt su savo mersu kad temperatūrą lauke rodo +51 ? :xx:
|
Citata:
|
Citata:
|
4 Attachment(s)
tai va gryztu prie temos pirmo posto, praeita ziema kaip grybavo tachometras, paskui praejo, dabar vel pries pora dienu atsirado ta pati beda, tachometras neveikia, variklis dreba ant laisvu, pagooglinau , radau labai gera manuala kaip ji patikrint nuo A iki Z ir nustatyt beda, ir foto yra, ir pdf linkas ikeltas, viskas issamiai. Mano atveju nudiles daviklis greiciu dezej, ar ant smagracio, kaip jis ten vadinas, ten kaip sepetelis elektriniam varikli, dabar pastaciau biski kitu kampu tai tacho veikia, reiks pasikeisti ta davikli.
sitoj temoj rasit visa info, nu mazu kam prireiks http://www.benzworld.org/forums/w124...00td-tach.html cia dar mano atrastos temos ta pacia problema: http://forums.mercedesclub.org.uk/ar...p/t-28850.html http://www.peachparts.com/shopforum/...ent-why-2.html http://www.benzforum.com/forum/showthread.php?t=14612 prikabintose foto mano daviklis |
pas mane irgi neberodo apsuku, siandien tikrinau ta davikli, pravaliau ji, bet vistiek nerodo visiskai, ir kazkaip paziurejau i davikli net itampa neateina, tai gal tada ne daviklis? daviklio fiske numoviau ir su lempute du laidus i fiske ikises paziurejau tai nesviete lempute, o ta fiske ateina is tokio didelio blokelio, kompas ten gal koks
|
ir kur ta rele kazkokia rast?
|
radau, pasirodo buvo tas OVP reles saugiklis, del jo dar ir abs nebeveike
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 11:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.