![]() |
CDi kompresija
Sveiki gal kas galit kokioj autodatoj ar kokiam kitam zinyne paziuret kokia turi buti kompresija cdi varikliuose? kalba eina apie s210 2.7cdi, ir kaip nurodoma ja matuoti. Ta prasme kokia variklio temp turi buti ir pan. Didelis dekui niekur nete nerandu tokios info
|
1 Attachment(s)
>>>
|
Citata:
|
nu vat as ir rusu ne bum bum tik skaicius pazejau :D tai ten 29-35 naujas ar kaip ?
|
Citata:
AR01.00-P-1200HC Suspaudimo bandymas 2008/01/17 VARIKLIO 611960 / 961 / 962, 612.961 / 962 / 963 / 965 / 966 / 967 / 990, 613961 Rodoma nuo variklio 611.960 1 viršelis Įsiurbimo kolektorius 2 Apsauginis dangtelis Vožtuvų Traukinys 3 compressometer 4 prikabinti 5 Srieginis Įterpti R9 pašildymo žvakė P01.00-2025-2006 Išmontavimo / montavimas 1 Sušilti variklio veikimo suspaudimo žymės ant šildomų temperatūros (maždaug 80 ° C) variklio veikimo temperatūros. 2 Išjunkite variklį 3,1 Pašalinti korpuso (1) įsiurbimo kolektoriaus ir variklio 611 AR01.20-P-5014-02A būsto (2) vožtuvo dangčio Variklio 612.961/962/963/965/967/990 AR01.20-P-5014-02B Variklis 613 AR01.20-P-5014-02C * BA01.20-P-1002-01A * BA01.20-P-1003-01A 3 Žara (R9) prieduose ir pašalinti visus variklius, išskyrus 612,990 AR15.20-P-4111HB Variklio 612,990 AR15.20-P-4111PF * 001589780900 5 Pasukti variklis variklio starterį prisukamas ne AR01.10-P-0110HB per uždegimo jungiklį, ir naudojimo susisiekti jungiklis compressometer (3). Norint pašalinti produkto likučius iš balionų degimo variklio darbinis skystis kelis kartus pereikite starteris. * 001589762100 Tikrinimas 6 Prijunkite compressometer (3) Lankstus Varžtų sriegių įterpti (5) su jungiantis elementas (4) built-in atbulinis vožtuvas anga, uždegimo žvakės patikrinti cilindrą. * 611589016300 7 Suspaudimo bandymas tai skriejikas variklį su AR01.10-P-0110HB naudojant starteris ne mažiau kaip aštuonias apsisukimus. Variklio alkūninis ne per uždegimo jungiklį, ir naudojimo susisiekti jungiklis compressometer. 8 Pašalinti compressometer (3), lanksti jungiantis elementas (4) 9 Taip pat patikrinkite, ar darbo operacijos 6-8 ant kiekvieno likusių cilindrų cilindrų pakartoti. © "Daimler AG", 25.02.11, G/03/09 / ar01.00-p-1200hc / suspaudimo žymės Puslapis 1 / 3 VARIKLIO 611960 / 961 / 962, 612.961 / 962 / 963 / 965 / 966 / 967 / 990, 613961 " 10 matavimų palyginti su slėgio jei išmatuotas slėgis žemiau * BE01.00-P-1003-01A anksto kontrolinės vertės, nurodytos mažiausios vertės arba jei tarp slėgio skirtumas individualių balionų virš leistinos vertes. Žiūrėkite: ↓ Sandarumas tarp cilindrų testą. AR01.00-P-1300HC * BE01.00-P-1001-01A * BE01.00-P-1002-01A 11 Įdiegimas atliekamas atvirkštine operacija yra tik darbo 4-3. seka Suspaudimo slėgis Variklio Nr pavadinimas 611.960/961 b 611.962 BE01.00-P-1001-01A suspaudimas: Pramoninių baras 29 vertės ... 35 29 ... 35 tolerancija (vardinio) BE01.00-P-1002-01A suspaudimas: apribojus dėvėti juostą svarbą ≈ 18 ≈ 18 Išsamiau BE01.00-P-1003-01A suspaudimas: leistinas skirtumas tarp baro vertės ≤ 3 ≤ 3 tarp atskirų cilindrų Suspaudimo slėgis Variklio Nr pavadinimas 612,961 612.962/967 BE01.00-P-1001-01A suspaudimas: Pramoninių baras 29 vertės ... 35 29 ... 35 tolerancija (vardinio) BE01.00-P-1002-01A suspaudimas: apribojus dėvėti juostą svarbą ≈ 18 ≈ 18 Išsamiau BE01.00-P-1003-01A suspaudimas: leistinas skirtumas tarp baro vertės ≤ 3 ≤ 3 tarp atskirų cilindrų Suspaudimo slėgis Skaičius Vardas variklius. Variklio 612.963 / 613.960/961 965/966 BE01.00-P-1001-01A suspaudimas: Pramoninių baras 29 vertės ... 35 29 ... 35 tolerancija (vardinio) BE01.00-P-1002-01A suspaudimas: apribojus dėvėti juostą svarbą ≈ 18 ≈ 18 Išsamiau BE01.00-P-1003-01A suspaudimas: leistinas skirtumas tarp baro vertės ≤ 3 ≤ 3 tarp atskirų cilindrų Vėdinimas karterio, vožtuvo dangčio © "Daimler AG", 25.02.11, G/03/09 / ar01.00-p-1200hc / suspaudimo žymės Puslapis 2 / 3 VARIKLIO 611960 / 961 / 962, 612.961 / 962 / 963 / 965 / 966 / 967 / 990, 613961 " Skaičius Vardas Двигател Variklio Variklio 611.960 b / i, 612.961 / b 612.963 b 612.965 b 612.966 961/962 962/967 BA01.20-P-1002-01A Varžtas apsaugos dėl nm padengti 10 10 10 10 10 Vožtuvų Traukinys BA01.20-P-1003-01A Boltas apsisaugoti nuo įsiurbimo nm 10 10 10 10 10 kolektorius Vėdinimas karterio, vožtuvo dangčio Nr pavadinimas Reaktyviniai varikliai. 612990 613960 / b 961 BA01.20-P-1002-01A Boltas apsisaugoti nuo HM padengti rugpjūtis 1910 Vožtuvų Traukinys BA01.20-P-1003-01A Boltas apsisaugoti nuo įsiurbimo Nm - 10 kolektorius |
jo vercia tai gerai :D nu taip supratau kad jei nera 18 tai jau misios :) o naujas tipo 29 ir t.t :)
|
as irgi nesupratau, supratau bent tiek kad tarp cilindu skirtumas ne daugiau kaip 3 atmosferos turi but, bet kiek zinau tai visiems dyzeliams turi buti kompresija 28-29, gal cdi ir kitaip velniai zino, bet vistiek geriausia kai vienoda visuose cilindruose, tegu biski ir maziau , bet vienoda
|
nu siaip nuo varikliu priklauso kiek turi buti kompresijos...
|
nu blyn vaikų darželis - koks skirtumas ar variklis atmosferinis ar CDI. Kuro sprogimas vyksta cilindruose absoliučiai toks pat, o dyzelinio kuro ir oro mišinio sprogimui reikalingos lygiai tokios pačios sąlygos ar CDI ar BBI. Todėl ir sakau, kad kompresija turi būti vidutiniškai apie 30 norint be vargo mašiną užsikūrinėti žiemos metu ir neišradinėkit dviračio, kad viena bobutė sakė, jog CDI kompresija turi būt 18, o kompresijos skirtumas tarp cilindrų daugiau nei 3 jau duoda variklio darbo nestabilumą ir vibraciją ir tas dalykas ypač gerai jaučiamas sukant šaltą variklį, kai jaučiamas lengvesnis variklio prasukimas kažkuriame suspaudimo takte
|
Citata:
|
Kol nera purkstuku yra proga pamatuoti kompresija, kad pamatuoti reikia kad kuro padavima atjunkt, gal kas zino kaip tai padaryti? Auto 211 e270 2.7 cdi motoras
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 02:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.