![]() |
Oras kuro sistemoje? W202
Sveiki,išlindo problemytė. Rytais sunkiai užkuriu mašina. Iš pradžių kabina, bet ir iškart užgęsta. Po to turiu ilgai ir nuobodžiai zulinti starterį kol vėl užsikurs. Pati aiškiai, nuosavom akim mačiau kad tuose permatomuose kuro vamzdeliuose yra oro burbuliukų. Kol suki starterį jie ten burbuliuodami vamzdelyje į viršų kyla. Prašau paaiškinkit iš kur jie. Važiuosiu pas dyzelistą, ir nenoriu būti balta varna. Dar paskui man vėjų priburs. Jau vienas buvo garantavęs kad čia 100 proc. žvakės kaltos.
|
Pradziai pasikeisk visas gumeles ant plastikiniu vamzdeliu.
|
na, ar pavyko isspresti problema?
|
Sveikas, grečiausiai pas tave problema atbuliniam vožtuve. Pastovejus auto kuras iš sistemos grižta i kuro baka, kol užpumpuoji tol į sistemą vėl tenka pavarginti starteį. Man teko susidurt su savo volvo v40. Pastačiau vožtuvą ir problemos kaip nebūta. Pažiūrek ar nekapsi salerka kur nors, nes nesandarus vamzdelis ar šlangelė gali privesti prie to patie...
|
Citata:
|
http://www.mb1.lt/archive/index.php/t-6053.html Čia musu kolegos apie tai šnekėjo. Paziurek. Paskaitinėk
|
http://www.mbforumas.lt/index.php?op...&limitstart=10 cia rasi kur tas vožtuvas randasi. Na kiek galejau tiek padėjau. Tomski "nesikandžiok" :D
|
bent mano atveju, vaoztuvo istatymas nepadejo. :D
|
Citata:
|
Citata:
|
neseniai vienam mano remontuojamam (ne MB) buvo bėda su oro gaudymu. Išbandžiau vardan smalsumo tokį metodą ir pasiteisino: atjungiau kuro paėmimo ir grižtamo šlangas nuo ateinančių iš bako vamzdelių, grižtamą užglušinau, o į padavimo šlangą padaviau oro 1-1,5 atmosferos slėgį. Žodžiu visoje kuro sistemoje sukėliau slėgį ir labai greitai pamačiau per kur pradėjo šlapiuot kuras. Pakeitus tenai guminį žiedą dar kartą patikrinau su slėgiu ir pajungiau viską atgal - rezultate sistemoje nei vieno oro burbuliuko. Reiškia per kur traukė orą, per ten padavus slėgį pradėjo šlapiuot dėl slėgio.
|
Citata:
|
C 200, 1994m. Pas mane buvo panašiai kaip ir kiti čia rašė. Išsisukau gal paprasčiau: atsukau grubaus valymo filtrą ištraukiau, nušluosčiau ir vėl prisukau, atsukau filtrą, nušluosčiau tarpines ir vėl prisukau, prieš tai pripylęs dizelino iki kraštų, užveržiau ir burbuliukų nematau. Užsiveda. Gal buvo nepakankamai priveržta. Dėl ramybės pakeičiau varžto guminius žiedelius, kuriuos savo nuostabai radau garaže. Gal prie senų mersų filtrų komplekte būdavo.:)
Bet... Mano kuro filtre priveržimo varžtas yra su galimybe sustabdyti variklį. Taigi, iš po to varžto kepuraitės, kuri pirštais sukinėjama, rasoja degalai. O gal iš tokių mikro skylučių, esančių kiek žemiau iki galo atsuktos kepuraitės - negaliu įžiūrėti. Nesmarkiai sunkiasi, bet pastebimai. Įtariu, kad vėl prasidės oro įsiurbimas su visomis pasekmėmis. Kam tos skylutės, gal prilaiko kepuraitės varžtą nuo išsukimo? Kokie būtų patarimai? Tai va, be reikalo džiaugiausi. Pastovėjus 4 val. vėl sunkiai užsivedė. Ir pamačiau tiksliai iš kur sunkiasi dyzelinas. Būtent pro tas mikro skylutes. Gal ieškoti varžto be tos variklio užgesinimo galimybės? |
arba dėk paprastą varžtą jei leis galimybės arba ieškok filtro korpuso nuo 2,2 arba 2,5 variklio, kur tokio dalyko nebuvo išvis ir bėdos pasibaigs.
|
pirma kart girdziu apie uzgesinimo varzta ant filtro :) nu bet gal ir galima butu sumaklevot su paprastu varztu, gumytes kaip suprantu keitei
|
būtent vienintelis 2,0D variklis, kuris ėjo w202 modelyje ir turėjo tokį rankinio gesinimo vožtuvą ant filtro, kuris ne vienam jau yra sukėlęs nemažai problemų
|
nu daliaus metoda ir as bandziau daviau apie 4 bar ir pradejo verztis slegis tik per purkstuko abratkes slangute bet manau ta vieta ir turi buti silpna nes ten nei chamutu jokiu nk, per daugiau niekur nejo , bet staigiai uzgazavus ir toliau sekmingai traukia ora is kazkur :( beje kodel gali traukti kur per abratke? susidaro vakumas
|
nu per abratke nelabai gali traukt , ten gi gryzta kuras, ne padavimas, spaudimo nera, savo eiga bega ir tiek, ne ten tikrai beda
|
matai, forsunkų grižtama šnagutė jeigu eitų tiesiai į baką, tai tada nebūtų jokių bėdų, bet kadangi ji jungiasi į bendrą sistemą, tai šita tikimybė išlieka. Grižtamo kuro šlagutės jei geros kokybės, tai jos užsimauna labai standžiai, o turginės, kurios matuojamos metrais sandarumą turi geriausiu atveju tik savaitę. Dabar tik nebeatsimenu kokį modelį esu turėjęs remonte, kuriam nuo forsunkių ėjo į baką visai atskiras plonas vamzdelis. Net nusistebėjau pamatęs, kai į baką ėjo 3 vamzdeliai.
|
Supratau, kad mandagumas reikalauja parašyti kuo baigėsi.
Baigėsi tuo, kad šrote nupirkau varžtą be variklio užgesinimo galimybės, su nauju sandarinimo žiedeliu įsukau ir vsio. Startuoja kaip bitutė.:) |
o kas gali paaiskint kokio velnio abratke jungiasi atgal i filtra? ir ties ta vieta da stovi kazkoks voztuvelis su bimetaline plokstele (cia viskas filtro korpuse w210 cdi) ?
|
Citata:
|
gryztantis kuras yra siltesnis, taip pasildomas kuras santis filtre.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 19:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.