MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W202 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=207)
-   -   Oras kuro sistemoje? W202 (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=6878)

Vilmami 2011-03-28 19:09

Oras kuro sistemoje? W202
 
Sveiki,išlindo problemytė. Rytais sunkiai užkuriu mašina. Iš pradžių kabina, bet ir iškart užgęsta. Po to turiu ilgai ir nuobodžiai zulinti starterį kol vėl užsikurs. Pati aiškiai, nuosavom akim mačiau kad tuose permatomuose kuro vamzdeliuose yra oro burbuliukų. Kol suki starterį jie ten burbuliuodami vamzdelyje į viršų kyla. Prašau paaiškinkit iš kur jie. Važiuosiu pas dyzelistą, ir nenoriu būti balta varna. Dar paskui man vėjų priburs. Jau vienas buvo garantavęs kad čia 100 proc. žvakės kaltos.

DTM 2011-03-28 19:11

Pradziai pasikeisk visas gumeles ant plastikiniu vamzdeliu.

Renčius 2011-04-13 15:25

na, ar pavyko isspresti problema?

fuktfukt 2011-04-14 14:43

Sveikas, grečiausiai pas tave problema atbuliniam vožtuve. Pastovejus auto kuras iš sistemos grižta i kuro baka, kol užpumpuoji tol į sistemą vėl tenka pavarginti starteį. Man teko susidurt su savo volvo v40. Pastačiau vožtuvą ir problemos kaip nebūta. Pažiūrek ar nekapsi salerka kur nors, nes nesandarus vamzdelis ar šlangelė gali privesti prie to patie...

Tomskis 2011-04-14 14:44

Citata:

Pradžioje rašė fuktfukt (Post 142334)
Sveikas....

ne "sveikas", o "sveika" :D

fuktfukt 2011-04-14 14:47

http://www.mb1.lt/archive/index.php/t-6053.html Čia musu kolegos apie tai šnekėjo. Paziurek. Paskaitinėk

fuktfukt 2011-04-14 15:04

http://www.mbforumas.lt/index.php?op...&limitstart=10 cia rasi kur tas vožtuvas randasi. Na kiek galejau tiek padėjau. Tomski "nesikandžiok" :D

Renčius 2011-04-14 17:44

bent mano atveju, vaoztuvo istatymas nepadejo. :D

ldalius 2011-04-14 18:28

Citata:

Pradžioje rašė Renčius (Post 142366)
bent mano atveju, vaoztuvo istatymas nepadejo. :D

retai kada būna du gedimai identiškai vienodi, todėl kiekvieno gedimo šalinimas yra kitoks

Renčius 2011-04-14 21:26

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 142374)
retai kada būna du gedimai identiškai vienodi, todėl kiekvieno gedimo šalinimas yra kitoks

na, siandien parsivariau is serviso, pralaike dvi dienas, sake patikrino visa kuro padavimo sistema, pakeite slangutes, tarpines ir dar berods kazkokia plasmase prie siurblio. :D na, ziuresim kaip ryt ryte dirbs.

ldalius 2011-04-14 21:34

neseniai vienam mano remontuojamam (ne MB) buvo bėda su oro gaudymu. Išbandžiau vardan smalsumo tokį metodą ir pasiteisino: atjungiau kuro paėmimo ir grižtamo šlangas nuo ateinančių iš bako vamzdelių, grižtamą užglušinau, o į padavimo šlangą padaviau oro 1-1,5 atmosferos slėgį. Žodžiu visoje kuro sistemoje sukėliau slėgį ir labai greitai pamačiau per kur pradėjo šlapiuot kuras. Pakeitus tenai guminį žiedą dar kartą patikrinau su slėgiu ir pajungiau viską atgal - rezultate sistemoje nei vieno oro burbuliuko. Reiškia per kur traukė orą, per ten padavus slėgį pradėjo šlapiuot dėl slėgio.

Renčius 2011-04-14 21:52

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 142423)
neseniai vienam mano remontuojamam (ne MB) buvo bėda su oro gaudymu. Išbandžiau vardan smalsumo tokį metodą ir pasiteisino: atjungiau kuro paėmimo ir grižtamo šlangas nuo ateinančių iš bako vamzdelių, grižtamą užglušinau, o į padavimo šlangą padaviau oro 1-1,5 atmosferos slėgį. Žodžiu visoje kuro sistemoje sukėliau slėgį ir labai greitai pamačiau per kur pradėjo šlapiuot kuras. Pakeitus tenai guminį žiedą dar kartą patikrinau su slėgiu ir pajungiau viską atgal - rezultate sistemoje nei vieno oro burbuliuko. Reiškia per kur traukė orą, per ten padavus slėgį pradėjo šlapiuot dėl slėgio.

o cia visai gudriai sumastyta. :bounce: o jie kaip supratau keite viska po truputi, pirma bande baka isvalyti, veliau keite slangutes, tarpines, galiausia ta plasmase prie siurblio. nezinau kaip bus su tuo oru, matysim ryt, bet bent vienas pliusas tas, kad jauciasi kazkiek trauka pagerejusi, kurios pas mane ir taip ne per daugiausiai. :D

antasulc 2011-05-03 13:42

C 200, 1994m. Pas mane buvo panašiai kaip ir kiti čia rašė. Išsisukau gal paprasčiau: atsukau grubaus valymo filtrą ištraukiau, nušluosčiau ir vėl prisukau, atsukau filtrą, nušluosčiau tarpines ir vėl prisukau, prieš tai pripylęs dizelino iki kraštų, užveržiau ir burbuliukų nematau. Užsiveda. Gal buvo nepakankamai priveržta. Dėl ramybės pakeičiau varžto guminius žiedelius, kuriuos savo nuostabai radau garaže. Gal prie senų mersų filtrų komplekte būdavo.:)
Bet... Mano kuro filtre priveržimo varžtas yra su galimybe sustabdyti variklį. Taigi, iš po to varžto kepuraitės, kuri pirštais sukinėjama, rasoja degalai. O gal iš tokių mikro skylučių, esančių kiek žemiau iki galo atsuktos kepuraitės - negaliu įžiūrėti. Nesmarkiai sunkiasi, bet pastebimai. Įtariu, kad vėl prasidės oro įsiurbimas su visomis pasekmėmis. Kam tos skylutės, gal prilaiko kepuraitės varžtą nuo išsukimo?
Kokie būtų patarimai?

Tai va, be reikalo džiaugiausi. Pastovėjus 4 val. vėl sunkiai užsivedė. Ir pamačiau tiksliai iš kur sunkiasi dyzelinas. Būtent pro tas mikro skylutes. Gal ieškoti varžto be tos variklio užgesinimo galimybės?

ldalius 2011-05-03 20:49

arba dėk paprastą varžtą jei leis galimybės arba ieškok filtro korpuso nuo 2,2 arba 2,5 variklio, kur tokio dalyko nebuvo išvis ir bėdos pasibaigs.

Tomskis 2011-05-03 20:59

pirma kart girdziu apie uzgesinimo varzta ant filtro :) nu bet gal ir galima butu sumaklevot su paprastu varztu, gumytes kaip suprantu keitei

ldalius 2011-05-03 21:06

būtent vienintelis 2,0D variklis, kuris ėjo w202 modelyje ir turėjo tokį rankinio gesinimo vožtuvą ant filtro, kuris ne vienam jau yra sukėlęs nemažai problemų

juozas 2011-05-03 22:11

nu daliaus metoda ir as bandziau daviau apie 4 bar ir pradejo verztis slegis tik per purkstuko abratkes slangute bet manau ta vieta ir turi buti silpna nes ten nei chamutu jokiu nk, per daugiau niekur nejo , bet staigiai uzgazavus ir toliau sekmingai traukia ora is kazkur :( beje kodel gali traukti kur per abratke? susidaro vakumas

Tomskis 2011-05-03 22:13

nu per abratke nelabai gali traukt , ten gi gryzta kuras, ne padavimas, spaudimo nera, savo eiga bega ir tiek, ne ten tikrai beda

ldalius 2011-05-03 22:16

matai, forsunkų grižtama šnagutė jeigu eitų tiesiai į baką, tai tada nebūtų jokių bėdų, bet kadangi ji jungiasi į bendrą sistemą, tai šita tikimybė išlieka. Grižtamo kuro šlagutės jei geros kokybės, tai jos užsimauna labai standžiai, o turginės, kurios matuojamos metrais sandarumą turi geriausiu atveju tik savaitę. Dabar tik nebeatsimenu kokį modelį esu turėjęs remonte, kuriam nuo forsunkių ėjo į baką visai atskiras plonas vamzdelis. Net nusistebėjau pamatęs, kai į baką ėjo 3 vamzdeliai.

antasulc 2011-05-12 17:09

Supratau, kad mandagumas reikalauja parašyti kuo baigėsi.
Baigėsi tuo, kad šrote nupirkau varžtą be variklio užgesinimo galimybės, su nauju sandarinimo žiedeliu įsukau ir vsio. Startuoja kaip bitutė.:)

juozas 2011-05-13 08:29

o kas gali paaiskint kokio velnio abratke jungiasi atgal i filtra? ir ties ta vieta da stovi kazkoks voztuvelis su bimetaline plokstele (cia viskas filtro korpuse w210 cdi) ?

iMechanic 2011-05-13 09:27

Citata:

Pradžioje rašė juozas (Post 146838)
o kas gali paaiskint kokio velnio abratke jungiasi atgal i filtra? ir ties ta vieta da stovi kazkoks voztuvelis su bimetaline plokstele (cia viskas filtro korpuse w210 cdi) ?

i filtra neina, tiesiog ties ta vieta padarytas sujungimas visu gryztamu slangu.

vampyras 2011-05-13 10:15

gryztantis kuras yra siltesnis, taip pasildomas kuras santis filtre.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 19:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.