![]() |
MB W211 E320 cdi deze ar variklis?
Sveiki,
Problemele su '03 metu, E320 mersu. Jame ta problemine deze. Buvo ibege antifrizo, keite transformatoriu (ar kaip jis tenais ;)). Taciau po jo pakeitimo, yra vienas bug'as: is ryto kai saltas variklis (ar salta deze?) - ant begiu persijungimo siubuoja masina. Apsukos tai kyla tai vel zemyn. Nera tas siubavimas baisus, trukdo tik pirmus 3-4 km. Bet nemalonu :) Taisyti uz tukstancius - ne :) bet jeigu kalbam apie simtus - visai linkes investuot. Gal kas buvo susidures su panasia beda? No malfunction. Pas tech'a buves (kitais klausimais). Dekingas. A. |
Citata:
|
visiskai neaiskus problemos paaiskinimas.
pvz. uzvedus salta varikli ir ijungus D laikant stabdi varilio apsuku rodykle lengvai sokineja tarp 1000 ir 700 Rmp. saltam varikliui stojant prie sankryzos ir lengvai stabdant labai stipriai jauciasi pavaros jungimas is 2 i 1 :) k0m pasistenk aiskiau parasyti, tada kiti pasistengs atrasyti ;) |
Citata:
Is ryto ijungi masina, pora min pasildau. Vaziuojant pavaros iki 3 pakyla tvarkingai, taciau kai pradeda kristi, jauciasi kad kazkaip staigiau ji krito (ypatingai nuo 2 iki 1). Taip pas uzspaudus akseleratoriu, nuo 1 iki 2 irgi kazkaip kaip is galo kazkas pastume :) Dar vienas dalykas, tai kai tarp 2 ir 3 pavaros itariu. Vaziuoji 2 pavara ant zemu apsuku. kazkur 1000, ir pradeda apsukos siubot tai i virsu tai zemyn... Uzspaudus akseleratoriu kaip ir dingsta. Visi sitie pozymiai dingsta po 3-4 km vaziamo miesto gatvemis. As isesmes itariu kad cia dezute grybauja, kazkas minejo apie kazkokia turbina ant jos. Bet sake sutvarkyt nelabai iseina, tik originalia reikia restaurot (o ir tai garantijos neduoda). Tai vat ir nutariau kreiptis cia :) |
Sveiki turiu lygiai tokia pat problema su savo MB tik mano yra 270cdi,tai ko tik nedariau ir niekaip nerandu kas per problema cia yra su ta pulsacija... Bandziau duslintuva nuimti galvojau gal katalizatorius,bet ne. Pakeiciau kuro filtra irgi ne. Keiciau pora purkstuku irgi nepadejo. Jungiau prie merso programos nieko kompas nerodo. Jungiau dar pas kita meistra irgi nieko nerodo. Kiekviena diena vis galvoju kas gali buti... sako kad gali buti bet koks mazas dachikelis ir per ji atsiranda pulsacija...
Gal ka nors issiaiskinaisi su savo mb kaip panaikinti ta pulsacija ? :) |
Idomi ir man sita tema, nes ir pas mene retkarciais sis gedimas islenda, bet gerai to nestudijavau. Jauciau kelis kartus vaziuojant apie 50 km/h apsuku rodykle svyravo tarp 2000 ir 1900, kuri pavara buvo nezinau,bet itariu kad tai vyksta tik prie tam tikru apsisukimu
|
ping :) kokios idejos del remonto?
|
Citata:
|
Kaip bebutu gaila, bet tai tik patvirtina, kad teisus Giedrius is silberauto - si pavaru dezes beda, susijusi su ausinimo skyscio patekimu i apd tepalus yra praktiskai isimtinai dyzeliniu varinatu problema.
|
Citata:
|
Citata:
|
Sveikas, minejai kad keitej transformatoriu, o kiek tau tai atsiejo lt ir kur dareisi?buvau Rimo autoservise sake kad ir pas mane gali buti jau nuejes, nes irgi turiu bedu su savo 2.7cdi deze.
Citata:
|
man tai pat buvo su a8 taip tai pusle puvo parejus . nepigus malonumas
|
O tai ne pigiau butu visa deze keist?-kiek maciau deze kapitaliai suremontuota apie 1500lt eina
|
Citata:
Daresi zmogus klaipedoje, pas meistrus X. Kiek snekejau kazkada su tech1, tai kompas dezes gedimu neparodys. Cia reikia kokio nors apd egzperto :) Itariu tikrai ne man vienam sita problema, ir nelabai tikiu kad priezastys visur skirtingos. Nagi, vampyrai, tech1 ir kiti ismanantys zmones, pasisakykite prasau situo klausimu. A. |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Sveiki,
pasmane MB280cdi 06m irgi ta pati beda su apsuku pulsacija ir bandau ieskoti sprendimo budo, bet kolkas nieko gero. Kaip suprantu tai labai "populiari" beda ir man keista, kad Sillberis sitos bedos negali isspresti, nieko konkretaus negali pasakyti. Su nekantrumu laukiu, gal kas iveiks sita problema butu idomu isgirsti sprendimo buda :))) |
visi atsakymai sitoj temoj, jei vilnietis esi, vienu pranesimu auksciau parasyta pas ka kreiptis :)
|
Citata:
|
ot zaltys dar nesugerem alaus o jau bega, gal pasake i kokia sali :D
|
Pas mane su tuo pulsavimu taspats darosi,masina is vokietijos ir jos buves seimininkas ja pies parduodant tvarke,yra popieriai is serviso,as juos siektiek issiverciau ir radau uzrasus kuriuose parasyta kazkas panasau del greiciu dezes trukciojimo ar kazkaip, ir lygtais parasyta kas keista,davikliai ir panasiai,jei ka domina dar tai galesiu foto imesti. Tik nesuprantu kodel ji vel "pulsuoja" :(
|
mesk paziuresim.
pas mane irgi ant salto trukcioja ir apsukos tai kyla tai krenta bet pavaziuoji susila ir viskas grj. |
viena ar daugiau sklendziu nuluzusios.
|
Kokios cia sklendes? Isiurbimo? Ar dar kokios?labai blogai? Vampyras detaliau :crazy2:
|
Imesiu rytoj ta popieriu is serviso.
|
Vampyras atrasyk apie kokias cia sklendes kalbejai gal kolektoriaus???
|
google labai geras dalykas rasai mercedes einlasskanalabschaltung spaudi nuotraukos ismes vaizdu
http://data.motor-talk.de/data/galle...2904871009.JPG http://data.motor-talk.de/data/galle...8441750995.JPG http://i251.photobucket.com/albums/g...g?t=1249337841 parsiduoda tik visa detale Nr17 |
Na, o manajame W220 S500 atsirado tokia problema su greiciu deze. Lyg ir jauciasi perjungimo svirties (rankeneles) sioks toks menkas laisvumas,o svarbiausia imetus D pavara pradzioje atrodo, kad ant laisvos pavaros gazavimas ir tik is antro karto masina pajuda. Toks jausmas lyg tai prabuksuoja del kazko.
Kas cia galetu buti,gal tiesiog rankenele kaip nors issiklibino,nesifiksuoja tiksliai pavara ir nieko rimto? Be to jau seniai pastebejau, kad nuspaudus akseleratoriu (tai juntama uzdaroje patalpoje) girdimas idomus trakstelejimas (smugis): pirma nuspaudi akseleratoriaus pedala, po to smugelio garsas pasigirsta, ir tuomet pasijaucia gazas. Ar tai normalu? |
tai tikrai nenormalu
|
Citata:
|
Isiurbimo kolektoriuje stovi sklendes,ju atskirai neparduoda,tik su visu kolektorium,manau viso kolektoriaus kaina turetu siekti 2k. Bet Vampyras,ka jos itakoja saltam ir siltam variklio darbui? Kodel tik saltas variklis del ju tik pasitampo? Kaip isila viskas ciki briki. Vampyras o ka manai apie ju visiska isoperavima is kolektoriaus,nes tos panasios bedos buna ir su BMW 3.0D bet jas isten isvis istrauke nes jom sutrupejus jos itraukemos giliau ir tada buna Daug bedos,gal situose varikliose kitoks ju veikimo principas? Jeigu jos issilupa lauk ir nieks nepasikeicia,tai jas islupus,ka statyt vietoj ju? :confused:
|
aj tai cia kolektoriaus sklendes ? ( nes man avarini rezima meto ir klaida tipo per daug praleidzia kazko) bet silbere pasake kolektoriaus sklendes viskas gerai vaiksto....
|
Jo,bent jau Vampyras taip nurode.
|
nusisuki variklio apdaila, uzvedi salta varikli ir kai apsukos sokineja pasiziuri ar ta sklende vaiksto, tiksliau ar kompas ja reguliuoja, jaigu reguliuoja saltam reikes nauju, tiksliau naujo koletoriaus.
p.s. as mechanikas ne chirurgas, ir as nieko neoperuoju ir tokiu fusch Auftrag nesuprantu ;) |
Citata:
Vampyras,apsukos saltam varikliuj stovi normaliai. Esme vaziuojant saltam jos sokineja ir tampo masina,sustoji ir vel viskas normaliai.:confused: P.s. Kiek kainuoja mazdaug tas kolektorius naujas? |
biski nesupratau ten gi ne taip lengva iki tu kolektoriaus sklendziu prislist sake daug nuiminet reikia
|
a tada pamirsk ka sakiau, jaigu ant laisvu viskas gerai :D
o tas kolektorius sveria kokius 4-6kg nera jis sunkus, ir ji isimti irgi nera sunku tik truputi uztrunka, nes ji laiko keliolika varztuku :) kiek kainuoja negaliu pasakyti, as tik norejau parodyti kokia detale ir kur ji yra, o kaina ziurekis pagal kebulo numeri. p.s. jaigu su diagnose patikrino, dar optiskai galima su kamera patikrinti. bet jaigu nusiimsi ir isivalysi visus nuosedas blogiau tikrai nebus. |
Supratau reiks gal savaitgali jy issimti. Vampyras o ar patvirtintum toke mano teorija: is ryto uzvedus,pradejus vaziuoti deze aisku dyrba sciurksciau,metant antra begi timteleja astriai is tas timtelejimo stiprumas palaipsniuj mazeja kol variklis igauna ~70c temp. Ir dingsta visiskai ir dar iki to laiko lygiai waziuojant tarkim 70kmh jauciamas apsuku sokinejimas apie 3 00rpm skaleja tarkim nuo 1.3k iki 1.6k isai palaipsiuj irgi mazdja kilant variklio temp. Kol galiausiai dingsta. Tai ar gali but problema dezes tepale,trukume,pasibaigus jo eksplotacinem savybem ir ko pasekoje jis gavus lengvo saltuko sutirsteja sunkiau kosesi per fyltra ir ne taip skaidosi po visa sistema kaip priklauso ir deze kvailioja. Ant dienu rosiuosi keist termostata-vazewau nuo ilgo kalno prie mazdaug 0 lauko temp. Ir variklis spejo atwest iki 40c. Ir su tokia variklio temp pradejus kilti vel i kalna laikant greiti tolygu su pilotu amt 80 buwo prasidejas vel apsuku lengvas sokinejimas ir auto tampimas ~100rpm skaleja,ar gali but tepalas,filtras ir ju savybiu praradimas privesti prie sito? Aciu ;)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 22:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.