![]() |
W124 dingo tepalas motore
sveiki vyrai :)
tai va susiduriau siandien su tokia problemele: vaziujant lygiu keliu kokiom trim sekundem buvo uzsidegus tepalo lempa ir uzgeso. nu aisku iskarto sustojau patikrinau tepala - minimumas (pries du menesius kai tik nusipirkau masina tepalai buvo pakeisti) nuejau nusipirkau tepalo supyliau i masina apie 1.5 gal 2 litrus. patikrinau tepalai jau netoli maximumo. nu tai dabar paaiskinkint man kur galejo tam motore dingt tepalas ? motoro darbu nesiskundziu dirba kaip laikrodis, apsukos nesokineja, traukia gerai. aai tiesa dar bandziau ant uzkurto motoro atidaryt tepalo kamsti nu tai motoras siektiek prigesta taip ir turi but. tik siektiek is vidaus taskosi tepalas |
pas maniski 124 irgi vis dapilt reikia, nzn kiek girdejes ir susidures tai i siu metu modelius tenka dapilt, vat kas del voztuviniu varikliu, bent jau man neteko dapilinet, teks susitaikyt ir veziotis litriuka bagazinej :)
|
naujoms masinoms dapilinet tepalus reik, o jus stebites, kodel per 200 tukst. km pravaziavusiai masinai reikia dapilt... kiekvienas pergazavimas, didesnes apsukos, greitis ir variklis pasiima tepaliuka.
|
Citata:
|
apie leistinas tepalo ryjimo normas yra parasyta kiekvienos masinos manuale :)
kai kuriems AMG varikliams naudojant juos pagal paskirti 1 litras tepalo 1 tukstanciui km yra NORMALU |
pas mane nei senasis w201 nei dabartinis w124 nei laso nesueda:bebebe: nemirtingasis OM601 valdo:uuu:
|
pas mane buwo irgi taip :) reikadavo dapylineti kas kokie 3000 km. bet db jau nebereikia nes pakeiciau varikli su kuriuo nnuvazevau jau apie 15000 km tai po 10000 pakeiciau tepalus kaip buwo taip ir liko tepalo o smaugiu tai pastoviai tapke dugne :)
|
pas mane 124 coupe sportline su 320 varikliu, automatas 5laipsniu, pazemintas, tai tepalo nera teke dapilinet, va kad ratu isvertimas gale 3laipsniai, prieki 1,5laipsnio ir niekas negali padet (bent taip sako kas suvedima daro), vaziukle klibino pakele gumos lyg ir tvarkingos.
|
del pazeminimo taip gaunasi :)
ratai buna vos vos vos /_/ --- \_\ :) jei suvedimas geras, padangos devesis tolygiai :lithuania: |
tai tam kad tolygiai padangos devetusi turi kaip cia pasakius ,,suskipuoti,, ratus o kai 3laipsniai isvertimas skipuoti ratus tenka daug, to pasekoje meto masinos gala (bent jau taip man aiskino).
|
masina metyt turi kai suvedimas neatitinka, pvz:
kairys ratas |-----\ desinys ratas vienas lyg ir norm, kitas labiau kairen ir jau metys masina, slapiam kely bus sunku pavaziuoti :) o del isvirtimo, tai svarbu kad jis butu VIENODAS abieju ratu :) o kad suvedima/isvirtima gerai padaryt, yra ka veikti :) pats dirbau prie ratu suvedimu, isvirtimu, tai reikedavo minutes tikslumu kompiuterio pagalba padaryti suvedima. |
na pas mane po vienodai lyg ir isvirte tie ratai, dar neseniai suvedima padare, tai neaisku ar negriaus padangu, sake neina padaryti taip kad visai negriauztu , nebent turiu kelti gala, arba darant suvedima turi taip ratu priekines puses pritraukt prie vidurio, kad masina neteks stabilumo, tikiuosi kad pakankamai suprantamai parasiau. Vienaip ar kitaip ziemines uzdejau padangos, o jos pas mane ''16, bet kai uzdesiu pavasary vel ''17 235/45 manau kad ir vel gali buti taip kad nugriaus iki vielu vidine padangos puse per sezona , na bus matyt, as nekalbu apie naujas padangas, nes nauju gal per kelis men. visai nesuesciau.:geda:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 20:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.