![]() |
W202 Smugis atleidziant gaza.
Siandien bevaziuojant pastebejau, kad atleidziant gaza jauciasi smugis, visa masina sudreba net. Svelniai spustelint gaza, vel tas pats. Jei gazas nors kazkiek ispaustas, gali mint dugna, nieko nebus. Bet pats pirmas prisilietimas prie pedalo labai smarkiai jauciamas. Prie 50km/h nelabai jauciasi, bet prie 100km/h baisu, kad kasnors nesubyretu. Iskur konkreciai viskas pareina sunku suprast, nes sutrukcioja visa masina. Pirma mintis buvo, gal kokia pagalve variklio plysus, daugiau su savo ziniom nieko neismasciau. Kur ieskot slieku? :bounce:
Kitas klausimas, kur apart shroto galima nusipirkt normalia begiu rankena (nebutinai originalia). Is senuku nusipirkau laikinai, bet dar nespejus sumontuot visi tvirtinimo laikikliai suluzo. Is zerucio pirktas maiselis "odinis" suplyso per viena ziema. MB sport forume radau tema kad kazkas siudavo juos kartu su maiseliais, bet jau zmogus tuo nebeuzsiima. Dabar norint atbulini imest nusimauna visas begiu bumbulas. Stipriai klijuot nenoriu, nes tikiuosi visdelto susirast kazka normalaus. Trecias klausimas :) Orai silteja, ir vis aktualesne tampa kondiske. O savosios taip ir neteko kolkas isbandyt ar jin isvis veikia. Dabar nera dar taip karsta, uztenka paprasta putima ijungt ir salta ora pucia. Tai net nezinau ar isvis bent jau neislupta ta kondiske pas mane. Kurioj vietoj ji pas situs traktorius stovi, ir koks freonas i jas pilasi? Ijungus ja lempute uzsidega, bet oro putime jokio pasikeitimo nesijaucia. |
1 atsakimas reduktorius 90% kiti 10% kardano guma
2 skelbimuose pvz kaip autogidas ir panasiai 3 nuvaziuoti pas zmones kurie pildo kondiskes sumokesi 70lt uz diagnostika pasakis kas veikia kas neveikia ko yra ko nera Citata:
|
del smugiavimo jaigu mechanika speju sankabos disko slopinamos spiruokles subirejo.
r12 skystis jis uzdraustas, nebent buvo perdirbtas ant r134a tada pamatysi ant ventiliu, nezinau ju dydziu bet sulygink su ma masina kuri turi r134a ir zinosi :) |
tinka visi kolegų išvardinti dalykai, plius dar variklio, pavarų dėžės ir galinio tilto balkio gumos ir dar labai tikėtina pusašių granatų išdilimas.
Būt daug aiškiau, jei bent jau nustatytum iš kurios mašinos dalies sklinda garsai |
pas tave greiciausiai tas smugis aiskiai gale jauciasi? as tai sakyciau ne pacio reduktoriaus problemos, o reduktoriaus pagalviu bent jau pas mane taip buvo.
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
[Bumbulą ir odini dėkliūką turiu, aišku nenauji, aš kulisą keičiau tai liko seni, tik va problema, kad aš Ukmergėje gyvenu.
P.S. pas mane taip pat kažkoks bildėjimas būna kai iš vietos prakasais kitą kartą pavarai, lyg kokios gumos galiniame tilte būtų nuplyšusios kaip suduoda kelis kartus, bet meistrai pasižiūrėjo, bet nieko taip ir nerado |
Citata:
|
Citata:
|
galine vaziuokle gali patikrint - uztrauki rankini ir paprasai, kad kas pastumdytu masina pirmyn atgal ir ziuri kur koks laisvumas yra is celenbloku. O kai isvietos ar leciau vaziuojant ir staigiau atleidi sankaba nepradeda tampytis masina?
|
Leciau vaziuojant nesijaucia nieko, jaustis pradeda nuo 70-80 km/h.
Bent jau begiu bumbula pavyko rast :) Aleksoto turguj, net su merso zenklu ir elegance uzrasu radau uz 25 lt + maiselis c klasei 15 lt. |
Citata:
|
Siandien nuvaziavau uzsipildyt kondiske. Freonas pasirodo ne senas r12 (akmuo i tomskio darza :) ) Ir to freono buvo pakankamai, vos vos dapilt reikejo. Tik problema, kad kompresorius labai silpnai pompuoja ir nesisuka kondiskes ventiliatoriai prieki masinos. Kaip pas juos veikia klima? Jei nustatau temperatura ant LOW, tai suprantu, kad turetu automatiskai isijungt kondiske. Tuo metu kai bandziau lauke buvo 13-14 laipsniu. Ar gali jis del temperaturos neisijungt? Ir ventiliatoriai 2 priekyje iskart turi pradet suktis ar tik po kiek laiko sistemai uzkaitus?
|
temos pavadinimas :) nelabai sutampa su tavo problema
Citata:
|
Citata:
|
o antra zinute skaitei? :)
Citata:
|
e kas per akmenys i mano darza? as tau nieko nesakiau kad pas tave r12, cia pas mane r12 (vakar irgi uzsipildziau), o pas tave R134a kaip ir pas visas siuolaikines masinas. ventiliatoriai turi isijungt kai uzkaista, freono vamzdziai po kapotu turi buti salti, prie radiatoriaus karsti vamzdeliai ir pan. as ne specas kompresoriaus, bet manau jis arba veikia arba ne, dalinai veikt kazkaip neturetu :) nustatyk ant LOW, ziurek kad nebutu ijungtas EC mygtukas, ir palauk 5min, turetu saldyt
|
Citata:
Bet padirbus ir 5 ir 10 min, pucia vos vos vesu ora. Turbut tik is lauko ima ir tiek. O del kompresoriaus tai jis slanga uzsijunges slegi matavo, ir jis vos vos slegi sukeldavo nepriklausomai nuo gazo paspaudimo. |
pazek ar yra skirtumas nuspaudus EC mygtuka ir nenuspaudus. ar pas tave mygtukas su nupiesta snaige? o kompresorius jaucias ar dirba su ranka paciupinejus, ir seip masinoj netgi sedint buna suvibruoja masina
|
Citata:
|
o pats peciukas normaliai dirba ? ta prasme pavaros jo ? pucia kaip reikalas? gal neticia salonos filtras uzsikimses ir neprabuksuoja :)
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Radau kaip po meniu vaiksciot. Punktu jame virs 20, o kas ka reiskia tai velnias zino. Gal kasnors tiesiog isjungta.
|
ten tik klimos diagnostika kaip ir w210, nieko neisjungsi ir neijungsi. bandyk kompresoriu ziuret, nuleidus temperatura, turi isijungt kompresorius, ir ranka ant jo padejus ijungtam motorui, jaucias kad jis viduj sukasi dirba, o kai neveikia tai nesijaucia
|
Dar gali but kad salono temperaturos daviklis grybauja, man buvo sia ziema kelis kartus uzgrybaves, nenorejo sildyt salono, pas tave sakykim priesingas variantas.
|
o pvz kiausai tik sildymui reikalingi? ar saldymui irgi? gal juose beda? pas mane pvz kazkodel buna kad ijungi karsta ora, o pucia salta, tada uzkeli apsukas iki 3000rpm, pradeda pust karsta nuo to momento, isrinkau surinkau kiausus, viskas normalei, poto vel prasidejo, vel perrinkau, vel normalei. spyruokles ten suluzusios pas mane
|
Na su ta diagnostika pazaidziau siek tiek. Buvo keletas klaidu, jas istrynus vis atsiranda 1 klaida: Auxiliary Coolant Pump Short/Open Circuit.
O Refrigerant pressure in bar, speju cia butent pacio kompresoriaus slegis. Jis svyruoja tarp 8-9 baru priklausomai nuo gazo paspaudimo. Kaip suprantu tiek yra per mazai, Pacio kompresoriaus greitis kyla priklausomai nuo gazo paspaudimo. |
nu kazkas gal su juo ir negerai, nes ten kaip supranta kazkoks mechanizmas stovi kuris pritraukia ta kompresoriu ir vynioja, kazkas panasaus i termomova :) kaip butent veikia nzn, va kazkokia info yra apie visa kondiko sistema:
http://www.kondicionierius.lt/old/Kaip_veikia.htm "Kompresorius turi elektromagnetinę sankabą, kuri įjungia arba išjungia kompresorių pagal vairuotojo arba valdymo sistemos komandas. Vienose sistemose, vairuotojui įjungus kondicionierių, kompresorius veikia pastoviai, kitose - periodiškai atsijungdamas." |
Gal kas kokia schema turi kur ta Auxiliary Coolant Pump stovi?
|
detale Nr. 80 kazkur toki varikliuka esu mates prie ausinimo bakelio, nes jei pazodziui isverst tai gaunas "pagalbinis ausinimo siurblys". nors nuotrauka radau prie ausinimo sistemos, bet kazkodel man atrodo kad ten kuro bakas nupiestas, o detale uzvadinta AUXILIARY PUMP, nera zodzio ausinimas :) bet manau bus tokia pat detale prie ausinimo bakelio
http://www.elcats.ru/mercedes/PartsI...b-93716279ce42 |
Citata:
|
Gal kas daugiau nusimano kaip toj kondiskej viskas veikia. Pastebejau, kad stovint uzkurtu varikliu slegis kondiskej po truputi kyla. Iki 12 bar buvo pakiles, bet pradejus vaziuot krenta iskarto iki 6 baru. Kiek suprantu jei sankaba susikabina, tai vaziuojant kaip tik turetu kilt slegis. O jei ji nesukimba, tai nepriklausomai nuo vaziavimo/nevaziavimo slegis turetu likt vienodas.
|
as tai kaip suprantu slegis visada turi but vienodas? nes bent mano manymu slegis = freono kiekiui
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 10:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.