MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Diskusijos Apie Konkrečius Mercedes-Benz Modelius (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=153)
-   -   Reikalinga visa naudinga info apie MB W123 (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=7664)

mogili 2011-07-25 04:53

Reikalinga visa naudinga info apie MB W123
 
Sveiki, taigi esu naujas siame forume, tikiuosi netolimoje ateityje tapti pilnaverciu nariu, t.y. isigyti mb, mane viliojantis modelis greiciausiai butu vadinamas s123 , jeigu nesuklydau universalas? ir aisku idealiausias mano akimis ziurint butu 3.0td motoras (galbut veliau is jusu patarimu, ar pateiktos informacijos paaiskes, kad jis nera jau toks ir patrauklus, taigi sis kriterijus gali kisti, bet prie universalo kebulo noreciau pasilikti :) ), kaip uzskaiciau butent tokie buvo skirti usdm, tai kaip manot kiek realu toki susirasti? o siaip domintu viskas apie varikli, ar patvarus, ar neisrankus kurui. Paciu detaliu kainos, speju vaziuokles, variklio ir aisku ar jas isvis dar imanoma gauti :)) Zodziu viskas ka pasakysite, patarsite bus naudinga!

Tomskis 2011-07-25 05:49

aparatas geras, bet toki rasti nerealu, nebent uz kosminius pinigus ledini, arba lavona is gabalu lipdyt

mogili 2011-07-25 11:49

O jeigu renkantis tarp benzininio ir dyzelinio variklio? asmeniskai linkstu prie dyzelio, bet kazkaip nujauciu kad su 2.0d berods 44kw ( kiek ziurejau skalbimuose pasitaiko dazniausiai ) bus sudetinga vaziuoti netai, kad i kalna, ber ir i ikalne. Deja biudzetas mazas 2-3k lt, masina pagrinde butu savaitgaliams ir smagiems pasivazinejimams mieste, taip pat veikiausiai ja garaze taisyciau bent menesi iki pirmojo isriedejimo i gatve tai nujauciu, kad kebulas gali buti siektiek nuvarges, servise taisyti nesirengiu, pats smagumas ir idomumas viska daryti paciam. Is esmes restauracija didelis zodis, bet prie paciu didziausiu noru kazka panasaus i ja noreciau daryti kebului, svarbiausia kad gauciau su dar "gyvu" varikliu ir jis nuriedetu neviena tukstanti kilometru. Tai zodziu kebulas kaip ir negazdina, nes specifika visur tokia pat, virini arba spakliuoji, bet neaisku su vaziuokle ir varikliu, geriausias ir optimaliausiai variantas gal koks yra? primenu, kad kalba eina tik apie universala, i juos gal kokia siauresne gama motoru ejo?

Rykštė 2011-07-25 13:38

uz 2-3k lt tai visiskai nusibaigusi tik gali pasiimt,iki pasivazinejimo jam dar truks kaip iki dangaus.ideja gera,bet pinigeliu zymei per mazai.

mogili 2011-07-25 16:34

na o jeigu kazkas panasau i toki? http://www.autogidas.lt/mercedes-ben...121699599.html as suprantu jus sakot, kad neimanoma rast universalo? nes sedanu uz prieinama kaina ir dar net vaziuojanciu yra :D tik vat motorai benzininiai, liaudyje mitas paplites kad dyzeliniai varikliai labia patvarus, o kaip yra is tiesu? kasnors apie benzininius ju motorus girdeje , susidure?

liudas777 2011-07-26 16:36

Tokio, kokio nori nerasi. Beveik garantiją galiu duoti.

Tomskis 2011-07-26 16:54

uz tokia kaina dugnas kaip pas flinstouna bus, paziurek forumieciu kurie prikelineja tokiu metu masinas, vienas C123 prikele, kitas w126 ir pan, tokiu detaliu kaip nikeliai , lempos ir t.t. sunku jau gauti kur gero stovio, o sukisi velniai zino kiek pinigu kol privesi i gera stovi, o gera nupirkt atitinkamai daug ir kainuoja. lietuvoj tokiu parduodamu nera, o uzsieni yra, o kainos ivairios, ir po 30k ir po 100k litu :)

Jerry 2011-07-26 17:36

kiek nenorom prisiskaites esu, tai uz tavo pinigu suma daugkas noretu gauti tik kebula mazai parudyjusi, o tu kalbi apie visa automobili, svarbia manau butu ieskotis su nusibaigusiu varikliu bet ne su kebulu, nes motora galima dar lengviau atrestauruoti, o kebula per menesi manau net sustram servise jau problematiska, kaip paskaitinejau forumuose tai kai juos pradeda ryztingai bandyti prikelti, tai daugeliui greitai rankos nusvyra, nes reikia vos ne juvelyriniu sugebejimu, is skardos ir spakliaus kebublo linijas atkurti... cia tik mano neprofesionali nuomone ;)

mogili 2011-07-26 19:09

Nieko stebuklingo ir nesitikiu, kaip jau minejau masina nekasdienai vazineti, o ir isvis pats vazinejims nepirmoje vietoje, esme hobis ir uzsiemimas, o kaip del prasto kebulo is esmes geriau nusipirkt nuvargusi ir paciam padaryti kazka maziau nuvargusio, negu nusipirkti jau kazkieno neaiskiai spakliuota ir virinta, jau geriau paciam. Del manes galetu ta masina nors metus stoveti, niekur neskubu, svarbiausia kad ji butu o tada jau galima ir pradeti i ja deti laisvalaiki.Man asmeniskai kriterijus butu gyvas motoras ir vaziuokle, jeigu tokiu buna, nes kebulo gero ar kaip cia pasakius ledinio vargu ar yra.O ir pati esme paimti kazka seno nuvargusio, ir prie to krapstytis (mano atveju kebulo, na nebent smulkeniu defektu aplink motora) :) tai vat zodziu, tie kas turi 123, Ar sunku rasti vaziuokles daliu? Kainos dideles? Ar visdar imanoma rast kokiu pavieniu daliu kebulo pvz sparnai dureles? Ar jau labai didele retenybe?

liudas777 2011-07-26 20:53

Citata:

Pradžioje rašė mogili (Post 158405)
Nieko stebuklingo ir nesitikiu, kaip jau minejau masina nekasdienai vazineti, o ir isvis pats vazinejims nepirmoje vietoje, esme hobis ir uzsiemimas, o kaip del prasto kebulo is esmes geriau nusipirkt nuvargusi ir paciam padaryti kazka maziau nuvargusio, negu nusipirkti jau kazkieno neaiskiai spakliuota ir virinta, jau geriau paciam. Del manes galetu ta masina nors metus stoveti, niekur neskubu, svarbiausia kad ji butu o tada jau galima ir pradeti i ja deti laisvalaiki.Man asmeniskai kriterijus butu gyvas motoras ir vaziuokle, jeigu tokiu buna, nes kebulo gero ar kaip cia pasakius ledinio vargu ar yra.O ir pati esme paimti kazka seno nuvargusio, ir prie to krapstytis (mano atveju kebulo, na nebent smulkeniu defektu aplink motora) :) tai vat zodziu, tie kas turi 123, Ar sunku rasti vaziuokles daliu? Kainos dideles? Ar visdar imanoma rast kokiu pavieniu daliu kebulo pvz sparnai dureles? Ar jau labai didele retenybe?

Sparnai, durys, lempos, stiklai - be problemų. Pakaba - kaip kas, yra kas po 10lt, yra retų dalių, yra tokių, kur tik originalios. Su gyvu varikliu nerasi tikrai, nebent gyvu tu laikai tokį, kur sukasi pats. Kėbulą gyvą rast įmanoma, bet reiks ilgai ieškoti. O pliko (komplektacijos atžvilgiu) ir su dyzeliniu varikliu tai net nežiūrėčiau. Beje, jeigu nori 3.0TD tai siūlau JAV aukcionus peržiūrėti - ten neblogų variantų būna. :)

Rykštė 2011-07-26 22:29

liudai-aukcionuose galima tik paziuret,nes toki biudzeta,pirkimas,vezimas ir plukdymas-jau dvigubai virsys,nekalbant,kad ir pats automobilis turetu kazkiek kainuot.

liudas777 2011-07-26 23:01

Citata:

Pradžioje rašė monza (Post 158430)
liudai-aukcionuose galima tik paziuret,nes toki biudzeta,pirkimas,vezimas ir plukdymas-jau dvigubai virsys,nekalbant,kad ir pats automobilis turetu kazkiek kainuot.

Nepagalvojau apie tai. :D Šiaip nesu pirkęs, negaliu kainų komentuoti, bet jei ieškočiau tokio varianto, tai pirmiausia aukcionus vartyčiau, nes Lietuvoj tai be šansų tokį rasti. O dėl kainos, tai jau anksčiau minėjau, kad nėra šansų už tiek rasti. :)

mogili 2011-07-27 05:15

na is esmes jau atsisakiau 3.0td idejos perdaug reta ir prasmatnu, pradedu galvoti apie 2.3benzinini varikli, jie visi buna karbiuratoriai? esu mane coupe su ipurskimu, o kaip sedanai? ar buna?

mogili 2011-07-27 05:21

Kolkas esu nusiziurejes sedana benzinini, be duju, su 2,3 varikliu, atrodo pakankamai geras kebulas tik kad dazai jau matiniai, parudyjimu yra, bet nebaisiai, dugnas irgi nekiauras

liudas777 2011-07-27 10:39

Citata:

Pradžioje rašė mogili (Post 158444)
Kolkas esu nusiziurejes sedana benzinini, be duju, su 2,3 varikliu, atrodo pakankamai geras kebulas tik kad dazai jau matiniai, parudyjimu yra, bet nebaisiai, dugnas irgi nekiauras

Nors jau ne 2.5. Bet į 2.3 irgi dujų neįdėsi. O tu gyvai jau apžiūrėjai tą variantą, kad sakai parūdijęs nebaisiai?

Edgis 2011-07-27 11:05

Citata:

Pradžioje rašė mogili (Post 158444)
Kolkas esu nusiziurejes sedana benzinini, be duju, su 2,3 varikliu, atrodo pakankamai geras kebulas tik kad dazai jau matiniai, parudyjimu yra, bet nebaisiai, dugnas irgi nekiauras

Na jei jau ruošiesi po truputį gaivinti, tai ieškokis varianto, kuriam visi pakabos tvirtinimo taškai būtų sveiki. Labiausiai žiūrėk į spyruoklių tvirtinimo vietas, tikr priekyje, tiek gale. Paskui žiūrėk galinio tilto tvirtinimą, ypač ties galinėm durim, kur galinio tilto dalis tvirtinasi.
Realiai būklę pamatysi nebent po smėlio vonios. 2,3 galėjo būti tiek su karbiuratorium, tiek su mechniniu įpurškimu. Dujas kiek labiau toleruoja karbiuratorinis variantas, jei kada sugalvosi jas dėti.

Citata:

Pradžioje rašė liudas777 (Post 158459)
Nors jau ne 2.5. Bet į 2.3 irgi dujų neįdėsi. O tu gyvai jau apžiūrėjai tą variantą, kad sakai parūdijęs nebaisiai?

Kuom jau 2,5 nusikalto? Kaip kolekcinė vertybė gal ir netinka, tačiau paprastam pasivažinėjimui visai nieko. Aišku, ne 2,8, kad ir be E, bet neblogai. Juk geriau 2,5 gyvas, nei komos būsenos 2,3:)

liudas777 2011-07-27 11:46

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 158463)
Kuom jau 2,5 nusikalto? Kaip kolekcinė vertybė gal ir netinka, tačiau paprastam pasivažinėjimui visai nieko. Aišku, ne 2,8, kad ir be E, bet neblogai. Juk geriau 2,5 gyvas, nei komos būsenos 2,3:)

Man šiaip nenusikalto. Bet kai labiau domėjausi buvau radęs daug medžiagos, kad labai nevykęs motoras, dažnai pasitaiko savos ligos su benzino padavimu, užkūrimu ir pan. Bet aišku viskam yra išimtys ir tikrai geriau ledinis 2.5, nei lavonas 2.3, bet nekasdienam pasivažinėjimam ieškočiau būtent 2.8 ir coupe tik, aišku, daugiau pasitaupyti reikia. :)

Edgis 2011-07-27 11:50

Bet 6 cilindari daro savo:) Traukia jis prie žemų rpm maloniau, na kuro vartoja daugiau nei 230E, bet kasdieniam važinėjimui nenaudojant, tai nelabai jau gąsdina:) Kuro padavimas ten grybauja dėl pavargusio Solex karbiuratoriaus. Perrinkus jį visos bėdos baigiasi...na dar būna bėdų su aušinimu, bet rečiau nei su karbiuratorium. Ir tų 250 mažai išleido, o čia jau kaip ir pliusas...bent akimis žiūrint.

liudas777 2011-07-27 12:02

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 158471)
Bet 6 cilindari daro savo:) Traukia jis prie žemų rpm maloniau, na kuro vartoja daugiau nei 230E, bet kasdieniam važinėjimui nenaudojant, tai nelabai jau gąsdina:) Kuro padavimas ten grybauja dėl pavargusio Solex karbiuratoriaus. Perrinkus jį visos bėdos baigiasi...na dar būna bėdų su aušinimu, bet rečiau nei su karbiuratorium. Ir tų 250 mažai išleido, o čia jau kaip ir pliusas...bent akimis žiūrint.

Nu negaliu ginčytis pats neturėjęs tokio, bet visvien sau nenorėčiau tokio. :D

Edgis 2011-07-27 12:13

Buvo parvarytas kažkada pas draugą S123 250 ardymui....kokie 3-4 metai atgal. Variklis gyvas, bet kėbului jau kaput. Važiavo labai smagiai, automatas buvo. Lyginom su kitu ardomu W123 230E, ėjo jie panašiai, bet 6 cilindrai man mieliau dirba.

liudas777 2011-07-27 13:27

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 158476)
Buvo parvarytas kažkada pas draugą S123 250 ardymui....kokie 3-4 metai atgal. Variklis gyvas, bet kėbului jau kaput. Važiavo labai smagiai, automatas buvo. Lyginom su kitu ardomu W123 230E, ėjo jie panašiai, bet 6 cilindrai man mieliau dirba.

Labai mieli 6 cilindrai yra ir 2.8 motore. ;) Nors jei rimtais projektais užsiiminėčiau, tai kiščiau V8 5.0 arba 5.6. :gazuoja:

Edgis 2011-07-27 13:32

Pritariu, toks projektas būtų super:good: Dėčiau į S123:uubabe::uubabe:
<iframe width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/Iry6S8TmuQI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

mogili 2011-07-27 18:33

Aciu labai Edgis uz patarimus. O ar labai edrus tie 2,3 motorai? Manau tiek karbo tiek purskalo sanaudos panasios? is esmes jeigu nebutus sanaudos 15l simtui km tai vazineciau netik savaitgaliais. Del duju girdejau, kad su dujom draugauja motorai nuo 1990+metu, senesniems megsta degti voztuvai, matyt pletkas? duju neatsisakyciau del vienos priezasties, tada galeciau praktiskai kiekviena dienamegautis masina :)) ir dar kas idomu man, sitie motorai netycia niekaip nesusije su audi 2,3varikliais?

Edgis 2011-07-27 21:27

Kiekvienas ėdrumą savaip supranta:) Sąnaudas ir kitokią naudingą info rasi čia: http://et.mercedes-benz-clubs.com/me...egorie:W123/en
Dujų jie labiau nemėgsta dėl mechaninio įpurškimo. Vožtuvai pradegti gali bet kam, ypač dujininkams dėl aukštesnės degimo temperatūros. Dujas MB pradėjo mėgti nuo M111 ir M104 variklių (maždaug nuo 1992 rugsėjo), iki tol dėti nepatariu, nes reikės labai daug priežiūros ir idealios elektros, dujų bei oro tiekimo ir mišinio.
Su VAG grupe tie varikliai nieko bendor neturi...na nebent šiek tiek panašią įpurškimo sistemą.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 08:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.