![]() |
Reikalinga visa naudinga info apie MB W123
Sveiki, taigi esu naujas siame forume, tikiuosi netolimoje ateityje tapti pilnaverciu nariu, t.y. isigyti mb, mane viliojantis modelis greiciausiai butu vadinamas s123 , jeigu nesuklydau universalas? ir aisku idealiausias mano akimis ziurint butu 3.0td motoras (galbut veliau is jusu patarimu, ar pateiktos informacijos paaiskes, kad jis nera jau toks ir patrauklus, taigi sis kriterijus gali kisti, bet prie universalo kebulo noreciau pasilikti :) ), kaip uzskaiciau butent tokie buvo skirti usdm, tai kaip manot kiek realu toki susirasti? o siaip domintu viskas apie varikli, ar patvarus, ar neisrankus kurui. Paciu detaliu kainos, speju vaziuokles, variklio ir aisku ar jas isvis dar imanoma gauti :)) Zodziu viskas ka pasakysite, patarsite bus naudinga!
|
aparatas geras, bet toki rasti nerealu, nebent uz kosminius pinigus ledini, arba lavona is gabalu lipdyt
|
O jeigu renkantis tarp benzininio ir dyzelinio variklio? asmeniskai linkstu prie dyzelio, bet kazkaip nujauciu kad su 2.0d berods 44kw ( kiek ziurejau skalbimuose pasitaiko dazniausiai ) bus sudetinga vaziuoti netai, kad i kalna, ber ir i ikalne. Deja biudzetas mazas 2-3k lt, masina pagrinde butu savaitgaliams ir smagiems pasivazinejimams mieste, taip pat veikiausiai ja garaze taisyciau bent menesi iki pirmojo isriedejimo i gatve tai nujauciu, kad kebulas gali buti siektiek nuvarges, servise taisyti nesirengiu, pats smagumas ir idomumas viska daryti paciam. Is esmes restauracija didelis zodis, bet prie paciu didziausiu noru kazka panasaus i ja noreciau daryti kebului, svarbiausia kad gauciau su dar "gyvu" varikliu ir jis nuriedetu neviena tukstanti kilometru. Tai zodziu kebulas kaip ir negazdina, nes specifika visur tokia pat, virini arba spakliuoji, bet neaisku su vaziuokle ir varikliu, geriausias ir optimaliausiai variantas gal koks yra? primenu, kad kalba eina tik apie universala, i juos gal kokia siauresne gama motoru ejo?
|
uz 2-3k lt tai visiskai nusibaigusi tik gali pasiimt,iki pasivazinejimo jam dar truks kaip iki dangaus.ideja gera,bet pinigeliu zymei per mazai.
|
na o jeigu kazkas panasau i toki? http://www.autogidas.lt/mercedes-ben...121699599.html as suprantu jus sakot, kad neimanoma rast universalo? nes sedanu uz prieinama kaina ir dar net vaziuojanciu yra :D tik vat motorai benzininiai, liaudyje mitas paplites kad dyzeliniai varikliai labia patvarus, o kaip yra is tiesu? kasnors apie benzininius ju motorus girdeje , susidure?
|
Tokio, kokio nori nerasi. Beveik garantiją galiu duoti.
|
uz tokia kaina dugnas kaip pas flinstouna bus, paziurek forumieciu kurie prikelineja tokiu metu masinas, vienas C123 prikele, kitas w126 ir pan, tokiu detaliu kaip nikeliai , lempos ir t.t. sunku jau gauti kur gero stovio, o sukisi velniai zino kiek pinigu kol privesi i gera stovi, o gera nupirkt atitinkamai daug ir kainuoja. lietuvoj tokiu parduodamu nera, o uzsieni yra, o kainos ivairios, ir po 30k ir po 100k litu :)
|
kiek nenorom prisiskaites esu, tai uz tavo pinigu suma daugkas noretu gauti tik kebula mazai parudyjusi, o tu kalbi apie visa automobili, svarbia manau butu ieskotis su nusibaigusiu varikliu bet ne su kebulu, nes motora galima dar lengviau atrestauruoti, o kebula per menesi manau net sustram servise jau problematiska, kaip paskaitinejau forumuose tai kai juos pradeda ryztingai bandyti prikelti, tai daugeliui greitai rankos nusvyra, nes reikia vos ne juvelyriniu sugebejimu, is skardos ir spakliaus kebublo linijas atkurti... cia tik mano neprofesionali nuomone ;)
|
Nieko stebuklingo ir nesitikiu, kaip jau minejau masina nekasdienai vazineti, o ir isvis pats vazinejims nepirmoje vietoje, esme hobis ir uzsiemimas, o kaip del prasto kebulo is esmes geriau nusipirkt nuvargusi ir paciam padaryti kazka maziau nuvargusio, negu nusipirkti jau kazkieno neaiskiai spakliuota ir virinta, jau geriau paciam. Del manes galetu ta masina nors metus stoveti, niekur neskubu, svarbiausia kad ji butu o tada jau galima ir pradeti i ja deti laisvalaiki.Man asmeniskai kriterijus butu gyvas motoras ir vaziuokle, jeigu tokiu buna, nes kebulo gero ar kaip cia pasakius ledinio vargu ar yra.O ir pati esme paimti kazka seno nuvargusio, ir prie to krapstytis (mano atveju kebulo, na nebent smulkeniu defektu aplink motora) :) tai vat zodziu, tie kas turi 123, Ar sunku rasti vaziuokles daliu? Kainos dideles? Ar visdar imanoma rast kokiu pavieniu daliu kebulo pvz sparnai dureles? Ar jau labai didele retenybe?
|
Citata:
|
liudai-aukcionuose galima tik paziuret,nes toki biudzeta,pirkimas,vezimas ir plukdymas-jau dvigubai virsys,nekalbant,kad ir pats automobilis turetu kazkiek kainuot.
|
Citata:
|
na is esmes jau atsisakiau 3.0td idejos perdaug reta ir prasmatnu, pradedu galvoti apie 2.3benzinini varikli, jie visi buna karbiuratoriai? esu mane coupe su ipurskimu, o kaip sedanai? ar buna?
|
Kolkas esu nusiziurejes sedana benzinini, be duju, su 2,3 varikliu, atrodo pakankamai geras kebulas tik kad dazai jau matiniai, parudyjimu yra, bet nebaisiai, dugnas irgi nekiauras
|
Citata:
|
Citata:
Realiai būklę pamatysi nebent po smėlio vonios. 2,3 galėjo būti tiek su karbiuratorium, tiek su mechniniu įpurškimu. Dujas kiek labiau toleruoja karbiuratorinis variantas, jei kada sugalvosi jas dėti. Citata:
|
Citata:
|
Bet 6 cilindari daro savo:) Traukia jis prie žemų rpm maloniau, na kuro vartoja daugiau nei 230E, bet kasdieniam važinėjimui nenaudojant, tai nelabai jau gąsdina:) Kuro padavimas ten grybauja dėl pavargusio Solex karbiuratoriaus. Perrinkus jį visos bėdos baigiasi...na dar būna bėdų su aušinimu, bet rečiau nei su karbiuratorium. Ir tų 250 mažai išleido, o čia jau kaip ir pliusas...bent akimis žiūrint.
|
Citata:
|
Buvo parvarytas kažkada pas draugą S123 250 ardymui....kokie 3-4 metai atgal. Variklis gyvas, bet kėbului jau kaput. Važiavo labai smagiai, automatas buvo. Lyginom su kitu ardomu W123 230E, ėjo jie panašiai, bet 6 cilindrai man mieliau dirba.
|
Citata:
|
Pritariu, toks projektas būtų super:good: Dėčiau į S123:uubabe::uubabe:
<iframe width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/Iry6S8TmuQI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> |
Aciu labai Edgis uz patarimus. O ar labai edrus tie 2,3 motorai? Manau tiek karbo tiek purskalo sanaudos panasios? is esmes jeigu nebutus sanaudos 15l simtui km tai vazineciau netik savaitgaliais. Del duju girdejau, kad su dujom draugauja motorai nuo 1990+metu, senesniems megsta degti voztuvai, matyt pletkas? duju neatsisakyciau del vienos priezasties, tada galeciau praktiskai kiekviena dienamegautis masina :)) ir dar kas idomu man, sitie motorai netycia niekaip nesusije su audi 2,3varikliais?
|
Kiekvienas ėdrumą savaip supranta:) Sąnaudas ir kitokią naudingą info rasi čia: http://et.mercedes-benz-clubs.com/me...egorie:W123/en
Dujų jie labiau nemėgsta dėl mechaninio įpurškimo. Vožtuvai pradegti gali bet kam, ypač dujininkams dėl aukštesnės degimo temperatūros. Dujas MB pradėjo mėgti nuo M111 ir M104 variklių (maždaug nuo 1992 rugsėjo), iki tol dėti nepatariu, nes reikės labai daug priežiūros ir idealios elektros, dujų bei oro tiekimo ir mišinio. Su VAG grupe tie varikliai nieko bendor neturi...na nebent šiek tiek panašią įpurškimo sistemą. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 08:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.