![]() |
W210 2.9TD variklio klaksejimas
Sveiki, gal zinot kame pas mane beda, isigijau MB e290, jame buvo labai negrazus tepalas ir klaksejo variklis, tada pakeiciau juos ir klaksejimas dingo, labai graziai pradejo dirbt variklis, taciau po keliu dienu vel tas pats pradisejo, atsirado tas klaksejimas(lyg kompenstoriai kaltu) ir dar prisidejo duminimas, ant salto meta melyna duma. Gal kas esat susidure su panasiom problemom ar galbut patarsit nuo ko pradet ieskot budo sutvarkyt?
|
jei kompensatoriai klaksi (užsikirtę) tai dūmijimo galimybė yra, nes nebepilnai yra atidaromi vožtuvai. Pirmiausia pasikeisk juos. Pas tave jų stovi 10 vnt, kurių kiekvienas grubiai kainuoja 25-30 Lt.
Kai kas tau gali pasiūlyti juos praplaut, bet tai gali būti mirusiam klizma |
o forsunkes negali but?
|
gali ir forsunkės, gali ir siurblys, bet nei forsunkės nei siurblys pakeitus tepalą net ir trumpam neužtiltų, nors siurblio tepimas irgi nuo variklio eina MB varikliuose, o kaip žinia 2,9TD variklių siurbliai yra gan triukšmingi.
|
o jeigu ryte uzkurus varikli, jis tyliai dirba, o kai isyla, pradeda klakset, kas tada?
|
Citata:
o jei rimtai tai ką aš žinau kas pas tave klaksi ar siurblys ar kompensatoriai o gal net alkūninio veleno indėklai |
pas mane neklaksi, anam motore kazkas panasaus buvo :) bet ir tai neklaksejimas o kazkoks kitoks garsas
|
O ziurekit jei dabartinis tepalas, pries pora dienu kaip minejau keistas, istraukus sciupa paziuret lygi, matosi kad tepalas labai jau skystas ir tamsus, tai gali buti turbut kad dyzelis patenka i tepala, o tada reiskia kuro siurblio salnikas pramustas, kiek as suprantu, ir del to gali klakset, bet vat ar gali del to ir dumit? bijau kad kokio kapitalinio neprisieitu daryt!
|
man atrodo greiciau tepalas i siurbli patektu, o ne atvirksciai
|
na kad salera į karterį patektų dar girdėt neteko, bet kad tepalas per kuro grižtamą iš siurblio į baką patenka ir salera juoda pasidaro - tokių atvejų būna.
Jei pas tave kuras į tepalą patektų, tai dėl to tepalas nejuoduotų ir dar kitas dalykas kad jo turėtų daugėti karteryje. Jei po dviejų dienų tepalas žymiai pajuodavo, tai gali būt kad tas variklis yra labai smarkiai užterštas nuosėdomis jei prieš tai buvęs savininkas jo nekeitė kokius 100 000 km (kas dažnai pasitaiko automobiliuose iš Italijos) Jei tepalas sintetinis jis ir bus skystas, bet jei tepalas padpolnas, tai gal ten išvis tik tepalo imitacija? |
tai kad dyzelije ir taip tepalas juodas po poros uzkurimu :)
|
jei variklis neužaugęs dumblu, tai tepalas pradeda juoduoti po 1000 km
|
Na tepala supyliau pusiau sintetika ir tikrai zinau kad geros kokybes, svarbiausia tas dalykas kad buwo nustojas tas klaksejimas, o kaip manot gal padetu variklio praplovimas, ta bruda gal kazkiek praplautu, ar nevertas demesio tas praplovimas?
|
kazka girdejau kad netgi kenkia, o koki tepala pylei ir kur pirkai?
|
Lotos traffic 10W40 SL/CF del jo kokybes tikrai zinau kad jis geras, ne pirma kart pilu i auto, nors ir lenkiskas, bet sakau tikrai del tepalo kokybes cia manau kibt maziausiai reiktu
|
ne nu buna del tepalo kokybes garsai atsiranda, pats patyriau, bet jei garantuoji, tai ka as zn, net nzn, seip sutapimas gal ir viskas kad pakeitus tepala, arba yra vienas variantas kad pries tai buvo daktaras supiltas pardavinejant masina
|
logikos apie "daktarą" yra, kad jis dabar atsiplovė ir klaksi bei dūmyja.
O variklio praplovimą geriau daryt supilant pigiausią pusiau sintetiką ir po 1000 km vėl tepalą pakeisti, nei naudoti praplovėjus, nuo kurių gyvenimas sutrumpėja ir indėklams ir ypač riebokšliams |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.