![]() |
W220 Gali buti su spyruoklem?
Viena vakara pagalvojau, ar butu galimybe padaryti w220 su normaliais amortizatoriais ir normaliomis spyruoklemis, kad nebereiktu labai vargti su tais air matic..? Tiesiog pasidaryti normalu auksti ir visada taip eksplotuoti.. Taigi, nusprendziau pabandyti pazaisti ir susideti is w140 amortizatorius ir spyruokles y w220, kaip manote apie mano toky sprendima? :) Ar iseis igyvendinti ar nelabai? Noreciau daugiau nuomoniu ir minciu sia tema..
|
komplektas 4 amortiku is USA 6000-7000lt. o ar idesi is w140 i w220 tai vargu ar pavyks.
|
biski ot as ir zadu sukurt panasia tema ar galima is gl pasidaryt golfa, nes visiem auto su pneumatine genda ne tik w220, tik tiek kad w220 lengviausia ipirkt is situ auto paprastam zmogeliui, kuris taupo ir kuriam airmatiko remontas baisiausias siaubas, negali but kad neges airmatikas, viskas genda pvz kad paprastai masinai isbega amortikas pasikeiti ir viskas, bet kai airmatiko remontas kainuoja daug tai jau cia beda amzina ir t.t. pvz audi su pneumatine pakaba daug labiau genda nei tas w220, genda ir w221 ir viskas genda kai susieksplotuoja, jei nori vazinet minkstai maloniai su pneumatine pakaba mokek uz jos taisyma :lithuania:
|
Citata:
|
Butent, kam to reikia... Ji restauruojasi, tau cia ne hidrauline kur kosmosa kainuoja. Geriau tada nusipirk paprasta masina su paprasta pakaba.... Kas pirks poto is taves toki kastrata? S klase yra komfortui, su kita neoriginalia pakaba jo nebus
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
perskaityk tema, parasyta kad neimanoma
|
Citata:
|
protu nesuvokiama kaip gali kazkas pneumatine pakaba noreti pasikeist i paprasta, jei ka, kaip ir sake tai linges dar pigiau butu idet! jei nera pinigu remontui tai kam pirkt tokia masina???? sekanti tema bus kaip pasikeisti bixenonine lempute i paprasta halogenine, nes bixenonines neiperku? nenustebciau pas toki savininka pamates vietoj nulauzto merso zenkliuko koki vw nuo kokio inkilo uzkabinta :wacko:
|
Citata:
|
matau, kad neteko apie allroada girdet, ten pagalves sprogineja kaip balionai. ir a8 genda tik reciau, nes pagalves panasesnes i w220 o ne i allroad, pas kurias jokiu apsaugu nera - balionas ant purvu dirba, viskas genda kai susieksplotuoja nera ko stebetis, pakeiti i nauja ir vel vaziuoji
|
Citata:
|
nieko nera neimanomo:) butu gerai suzinoti, nes labai domina kaina.
|
Citata:
|
as tai suprantu gali privirint stakanus, idet tas spyruokles, bet tai kas bus su masinos dinaminem savybem? stovet aikstutej tai ji stoves, bet kaip ji vaziuos? kaip svorio centra laikys? kaip reaguos i posukius, i slydima? cia tragedija bus o ne masina, parduok tu ta masina jei negali amortiko atsirestauruot.
|
Citata:
|
Pakaba perdaryta po ilgu darbu, bandymu, w220 vaziuoja su spiruoklem amortikais labai minkstai :)
|
pafotkink pakaba
|
3 Attachment(s)
Pafotkinsiu prie progos.
Taigi, daug uzsispyrimo, dvi savaites diena is dienos darbo, daug bandymu, visko buta ir pagaliau rezultate w220 stovi ant spiruokliu, tikslas pasiektas:) Norimas aukstis isgautas, be jokiu spiruokliu pjovimu, gadinimu, tiesiog pritaikyta viskas nuo mercedes benz modeliu, amortikai spiruokles, viskas nuo mb:) Esu toks zmogus, kuriam patinka visokie, galima sakyti nestandartiniai dalykai, man patinka bandyti padaryti tai ka sugalvoju, nematau nieko blogo, kad pasidariau vaziuokle paprastesne, ne delto, kad nera pinigu tvarkyti amortikus, beje mano amortikai visi sveiki, visa air'matic sistema sveika, ir dabar viskas pardavinejama. :) Vaziuoja lb minkstai! Tiesiog vel sugalvojau ant vasaros padaryti maza projekteli, kur w220 padarysim "nesveika" masinyte, manau noras issipildys, pasidalinsiu ir savo mintimis su forumo draugais, gal kam patiks, tai ka darau, o kitiem gal nelabay, ir tikrai kaip kazkas kalbejo apie lemputes xenon ir paprastas, kad keisiu, ce tikra nesamone, kartais snekat nesamones. sory uz ot. Priziurejau daug videku, ir manau iseis geras variantas is w220 su jo originalia, amg, wald ir lorinser apdaila, darysiu kazka vienetinio dalyko, bandysiu panaudoti visas apdailas ant masinos, jas derinant.. Galiu pasakyti tik tiek, kad ce nebe pirmas mano mersas ir nebe pirmas projektas.. Esu turejas tris w140 mb, ir va pirmas mano w220 :) Mano buvusieji: Attachment 6951 Attachment 6952 Attachment 6953 O sekantis w220 bus daugiau foto pavasari, kaip atrodis bent tai kaip as tikiuosi... Nes bus visas is sidabrines spalvos perdazytas baltai.. sudetos apdailos, ratai.. Parodysiu ir vel galeste uz kazka nuteisti uz kazka gal pagirti. :) |
megsti ziuriu didelius ratus :) tai idek kaip dabar atrodo 220, kad butu su kuo palygint
|
Pafotkinsiu kokia diena ir imesiu parodyt kaip dabar atrodo w220 :)
|
Matau gera skoni turi cvixas, manau ir W220 baltas turetu but toks pat ispudingas kaip ir W140 :) Sekmes darbuose :wave:
|
o del idomumo, kodel perdarei vaziuokle? Norejai patikimesnes masinos? Ar nemeta klaidu airmatic?
As mielai irgi pasidaryciau savo i paprasta, bet pas mane neina, nes vairo stiprekas ir abc ta pacia pompa naudoja. Plius nera kazkokio rollbar, ar kazkokios dalies, kuri masina stsbilizuoja. Kai buvo sugede, biski pavaziavau, tai kaip su vezimu. Nuo kalno atrodo issikrisiu i ora, bet vaziavo taip pat minsktai |
as jau isivaizduoju kaip gerai atrodys w220 baltas su visom apdailom gerais ratais ir zemai stovintis :seile: gerai kad uzsiemi tikrais mersais, t.y. sonderklasem :zenklas:
o del pigumo, tai manau tiesiog padarei projekta ir jis pasiseke, jei persidaro nebrangiai, pilnai gali ideti skelbima kad perdarineji situs airmatikus i paprasta, tai uzsidirbsi dar nemazai pinigu... |
pagal w140 w220turetu buti irgi gerulis. dideli ratai ,geras dropas mane veza.
|
Citata:
Dabar vaziuoju gatve zemas su w220 ir jau dbr sulaukiu daugiau demesio, tai kas bus pavasari... :) |
1 Attachment(s)
Šiauliai prisimena va toky buvusi w140, mane pagavo paparaciai salia automobilio:)
Attachment 6957 Vyko siauliuose svente, varzybos, slalomas, atvykus man su mersu, varzybos dare pertrauka, nes miniai patiko mb ir jis sulauke daug demesio.. :) |
Citata:
|
Komfortas neprarastas:)
|
Nors nevairuoju S klases bet manau vokiečiu inžinieriai tikrai dirbo ir galvojo ne vienerius metus ,kol sugalvojo šia važiuokle.Nemanau ,kad šie "patobulinimai" prides saugumo ,stabilumo ir komforto....visi nori kaip geriau ir už kuo mažesne kaina,bet kiek yra pavyzdžiu , gaunasi kaip visada:confused:
|
As nesakau, kad mano vaziuokle yra geresne, tik sakau, kad yra paprastesne nei originali, nes nebesikelnoja nuo mygtuko paspaudimo, o istikruju ten nieko nera stebuklingo kaip pradedi ziuret ir ciupinet savomis rankomis... :)
|
dar klausimas kaip devesis kitos pakabos detales, na bet eksperimentuot visada reikia, busi bandomasis triusis :)
|
O man patinka eksperimentai, originalaus w220 mb arku auktis nuo zemes turi buti 68 ar 69cm, bijau pameluoti, o manasis stovi zemiau per 5cm tik, tai nemanau, kad kas blogai kitai vaziuokles pusei bus, na eksplotuojant viskas paaiskes:)
|
Citata:
|
Citata:
|
titaniką projektavo ir statė profesionalai ,o Nojaus arką mėgėjas ... :xx:
tik nereikia juokų suprasti per daug rimtai ;) Gerai ,kad pabandei ir pavyko pasiekti norimo rezultato :vairuot: |
jei važiuokle butu problematiška ,gamintojas butu ja pakeites ir sutvarkes kaip ir nevykusius SBC blokus ir aužinimo radiatorius, bet kadangi musu mentalitetas toks kad važinesiu su S klase nors ir pliku užpakaliu,tai ir priveda prie panašiu racionalizaciju.Deja to prabangos mokescio tikrai reikia....gal privers ir mus galvot galva.
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.