MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   W210 E290 baltas dumas (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=8585)

ezeras 2011-12-02 18:09

W210 E290 baltas dumas
 
Sveiki, turiu tokia beda, W210 E290 meta balta/pilka duma kai saltas.
Pasidariau diagnostika nieko blogo neparode, tik sake kad purkstukas su laideliu idomiai dirba, nusipirkau kita isidejau, dumint pradejo dar labiau, islupau visus purkstukus nuveziau patikrint ir tas su laideliu "myzo" ji sutvarke sake viskas tvarkoi, surinkau atgal ir vistiek dumina, padarius dar kart diagnostika prie purkstuko nebeprikibo. Dumina kazkiek maziau bet dumina. nebezinau kur galu ieskot, gal turit ideju?

Pastebejimas: Jei uzkuri ir iskart vaziuoji beveik nedumina, jei uzkuri pasildai ir pradedi vaziuot dumina ziauriai. Dumina tik saltas, kai variklis pasyla dumint nustoja. Antifrizas nedingsta!

Laukiu ideju.

Tomskis 2011-12-02 18:11

1. Antifrizas nedingsta?
2. Dabar kai tokie orai, tai pas visus dumina kol saltas variklis, gali mieste pastebet, tik neaisku ant kiek daug pas tave dumina. Jei kondensatas eina tai normalu

ezeras 2011-12-02 18:13

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 179414)
1. Antifrizas nedingsta?
2. Dabar kai tokie orai, tai pas visus dumina kol saltas variklis, gali mieste pastebet, tik neaisku ant kiek daug pas tave dumina. Jei kondensatas eina tai normalu


1. Antifrizas TIKRAI nedingsta.
2. Dumina daug daugiau nei kondensatas, tiek kiek dumina yra tikrai nenormalu, pilnas kiemas dumu buna kai uzkuri masina. Arba jei spusteli dar salta, tai per veidrodeli nematai kas is galo vaziuoja.

Tomskis 2011-12-02 18:15

Citata:

Pradžioje rašė ezeras (Post 179415)
1. Antifrizas TIKRAI nedingsta.
2. Dumina daug daugiau nei kondensatas, tiek kiek dumina yra tikrai nenormalu, pilnas kiemas dumu buna kai uzkuri masina. Arba jei spusteli dar salta, tai per veidrodeli nematai kas is galo vaziuoja.

o tepalai nedingsta? masinos galas tepalais neapsitaskes? pas mane kai turbina parejo ir tepalai per duslintuva iseidinejo tai is paskos masinos vaziuot negalejo nes nieko nemate

ezeras 2011-12-02 18:19

tepalai dingsta, bet minimaliai, per 5000km gal koki 100ml truko. Beto nuo tepalu butu melynas dumas, o cia baltas.

Beto, saltas ant laisvu kartais pasipurto variklis.

Tomskis 2011-12-02 18:20

kai turba pareina tai dumas baltas, ne melynas, bet pagal davo tepalo sanaudos tai nedingsta tepalas, tada purkstukai belieka arba zvake neveikianti, smarkiai purtosi variklis? taip kad nedirbtu vienas cilindras ar tiesiog su permusimais?

ezeras 2011-12-02 18:23

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 179420)
kai turba pareina tai dumas baltas, ne melynas, bet pagal davo tepalo sanaudos tai nedingsta tepalas, tada purkstukai belieka arba zvake neveikianti, smarkiai purtosi variklis? taip kad nedirbtu vienas cilindras ar tiesiog su permusimais?

Zvakes keistos ir pertikrintos, turbinos asele turi siokit toki aukstyn-zemyn klibejima. Su permusimais pasipurto, toks jausmas kad kokiai sekundei i viena cilindra neipiltu kuro, o poto vel normaliai.

Tomskis 2011-12-02 18:23

nu tai kazkas su kuro sistema, oro kuro sistemoj nera? del jo irgi buna padumina jei daugokai oro

Dalius/68 2011-12-02 18:24

užkurus auto (dabar šaltuoju metu laiku) pašildžius ir pradedant vaziuoti ,maždaug pora km bus baltas dumas ,nes kondensatas kol išeina is išmetimo ,užgesinus masina vel kol atvesta ,kondensuojasi dregme kuri seda rasos pavidalu ....manau ieškai ko nera....

ezeras 2011-12-02 18:25

bent jau zarnelese prie kuro filtro nera.

Gal kas Vilniui/Panevezy turit kaip patikrint purkstukus?? Nes vel kazkam vezt dar karta tikrint ir kad pasakys viskas normos ribose nebenoriu.

ldalius 2011-12-02 18:26

Man su panašia bėda šią savaitę irgi vienas kolega skambino konsultacijai, bet tegalėjau pasakyti tik tiek, kad toks dūmijimas galėtų būti jei:
1. Nespėjęs sudegti kuras jau išmetamas iš cilindrų dėl vėlyvoko degimo.
2. Siurblys duoda per didelę kuro dozę ir gaunasi kad variklis "springsta"
3. Trūksta oro degimo mišiniui (per didelė koncentracija kuro su oru - oro mažiau nei reikia tvarkingam kuro sprogimui)

Dar neatmetu galimybės, kad yra labai smarkiai priaugę cilindrai nuodegomis (apaugę vožtuvai ir stūmoklių degimo kameros nuodegomis. Reiktų pabandyt tą mašiną pravaikyti maksimaliomis apsūkomis ar apkrovomis. Taip kartais nutinka kai mašina eksploatuojama trumpais atstumais vien miesto režimu.

Isiurbimo kolektorius neužneštas nuodegomis nuo dujų gražinimo per EGR vožtuvą?

ezeras 2011-12-02 18:29

Citata:

Pradžioje rašė Dalius/68 (Post 179427)
užkurus auto (dabar šaltuoju metu laiku) pašildžius ir pradedant vaziuoti ,maždaug pora km bus baltas dumas ,nes kondensatas kol išeina is išmetimo ,užgesinus masina vel kol atvesta ,kondensuojasi dregme kuri seda rasos pavidalu ....manau ieškai ko nera....

zinau kaip atrodo kondensato duminimas ir zinau kaip dumina pas mane, beto dumina daugiau nei pora km.

http://www.youtube.com/watch?v=CQ2UOtQo8X0 mano duminimas panasus i sita, tik dar daugiau ir tirstesni dumai, o cia tikrai ne kondensatas.

Tomskis 2011-12-02 18:30

Citata:

Pradžioje rašė Dalius/68 (Post 179427)
užkurus auto (dabar šaltuoju metu laiku) pašildžius ir pradedant vaziuoti ,maždaug pora km bus baltas dumas ,nes kondensatas kol išeina is išmetimo ,užgesinus masina vel kol atvesta ,kondensuojasi dregme kuri seda rasos pavidalu ....manau ieškai ko nera....

neskaitej ponas visos temos matos :)

ldalius 2011-12-02 18:31

o žinai aš dar kompresiją pas tave pramatuočiau ar nebus kokia tarpinė tarp cilindrų plyšusi

ezeras 2011-12-02 18:32

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 179429)
Man su panašia bėda šią savaitę irgi vienas kolega skambino konsultacijai, bet tegalėjau pasakyti tik tiek, kad toks dūmijimas galėtų būti jei:
1. Nespėjęs sudegti kuras jau išmetamas iš cilindrų dėl vėlyvoko degimo.
2. Siurblys duoda per didelę kuro dozę ir gaunasi kad variklis "springsta"
3. Trūksta oro degimo mišiniui (per didelė koncentracija kuro su oru - oro mažiau nei reikia tvarkingam kuro sprogimui)

Dar neatmetu galimybės, kad yra labai smarkiai priaugę cilindrai nuodegomis (apaugę vožtuvai ir stūmoklių degimo kameros nuodegomis. Reiktų pabandyt tą mašiną pravaikyti maksimaliomis apsūkomis ar apkrovomis. Taip kartais nutinka kai mašina eksploatuojama trumpais atstumais vien miesto režimu.

Isiurbimo kolektorius neužneštas nuodegomis nuo dujų gražinimo per EGR vožtuvą?

1. Degimo netikrinau, tai kad tvarkingai stovi patikint negaliu.
2. Siurblys galimas, variantas, reiktu gal spaudima pamatuot, gal turi monometra?
3. Kaip tai issiaiskint?

isiurbimo kolektorius pakankamai svarus, esu mates ir labiau apaugusiu, bet kiek buvo imanoma issiploviau. Del pravaikymo, tai ta masina tikrai nesivelka kaip vezlys per miesta.

Tomskis 2011-12-02 18:32

Citata:

Pradžioje rašė ezeras (Post 179428)
bent jau zarnelese prie kuro filtro nera.

Gal kas Vilniui/Panevezy turit kaip patikrint purkstukus?? Nes vel kazkam vezt dar karta tikrint ir kad pasakys viskas normos ribose nebenoriu.

Jei neturi bedu su rusu kalba, tai geras meistriukas yra 868852445 Albert (kaina pas ji dalinama is dvieju pagal autoservisu kainas, pvz purkstuko isrinkimas, surinkimas, reguliavimas - 20lt), jis dirbo dizelservise, dabar dirba pats sau garaze, ir purkstukus gali patikrint ir degima sureguliuot Vilniuje, antakalnyje, salia bistrycios gatves. Jei panevezy tai vaziuok pas lDaliu

ezeras 2011-12-02 18:33

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 179432)
o žinai aš dar kompresiją pas tave pramatuočiau ar nebus kokia tarpinė tarp cilindrų plyšusi

Sitas mane irgi domina, gal turi kompresometra? Butu idomu kada gryzus i Panevezy pasimatuot.

ldalius 2011-12-02 18:33

siurbliio dozatorių galima patikrinti tik ant stendo nuėmus siurblį nuo mašinos.

ldalius 2011-12-02 18:33

Citata:

Pradžioje rašė ezeras (Post 179436)
Sitas mane irgi domina, gal turi kompresometra? Butu idomu kada gryzus i Panevezy pasimatuot.

kompresiją pamatuoti galiu

ezeras 2011-12-02 18:34

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 179434)
Jei neturi bedu su rusu kalba, tai geras meistriukas yra 868852445 Albert (kaina pas ji dalinama is dvieju pagal autoservisu kainas, pvz purkstuko isrinkimas, surinkimas, reguliavimas - 20lt), jis dirbo dizelservise, dabar dirba pats sau garaze, ir purkstukus gali patikrint ir degima sureguliuot Vilniuje, antakalnyje, salia bistrycios gatves. Jei panevezy tai vaziuok pas lDaliu

Ruskai nekertu :X Panevezy tai reiks gal apsilankyt pas IDaliu jei turi jis kuo patikrint purkstukus ir kompresija pamatuot.

Tomskis 2011-12-02 18:34

purkstukus patikrint jis neturi kuom, tik perrinkt gali, nenori jis manometro isigyt :) nu bet jo draugelis sake gali patikrint

Dalius/68 2011-12-02 18:36

na jei nesudega kuras ,turetu buti aitri smarve akis graužianti....

ldalius 2011-12-02 18:37

purkštukus galiu patikrinti tik primityviai dėl "myžimo" ar gražaus rūko skleidimo, bet neturiu galimybės nustatyt prie kokio slėgio pasikelia adata, Su kuro aparatūros remontu neužsiimu. Kompresiją pamatuot galiu be vargo tik vienas bet: pas mane garažo viduje merso kapotas stačiai neatsidaro dėl žemų lubų, todėl tą dalyką galėčiau tik padaryti lauke geru oru.
Skambink man 861813242 ir sutarsim

ezeras 2011-12-02 18:39

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 179443)
purkštukus galiu patikrinti tik primityviai dėl "myžimo" ar gražaus rūko skleidimo, bet neturiu galimybės nustatyt prie kokio slėgio pasikelia adata, kompresiją pamatuot galiu be vargo tik vienas bet: pas mane garažo viduje merso kapotas stačiai neatsidaro dėl žemų lubų, todėl tą dalyką galėčiau tik padaryti lauke geru oru.
Skambink man 861813242 ir sutarsim

Gryzus i Panevezy butinai susisieksiu del kompresijos, o del garazo, jei tau nekiltu probeblu galiu pas save atsivezt (buvusios autoserviso patalpos, tai kapotas tikrai atsidarys :D)

ldalius 2011-12-02 18:39

Citata:

Pradžioje rašė Dalius/68 (Post 179442)
na jei nesudega kuras ,turetu buti aitri smarve akis graužianti....

taip esant pilkam dūmui smarvė turi būti graužianti akis

ldalius 2011-12-02 18:40

Citata:

Pradžioje rašė ezeras (Post 179444)
Gryzus i Panevezy butinai susisieksiu del kompresijos, o del garazo, jei tau nekiltu probeblu galiu pas save atsivezt (buvusios autoserviso patalpos, tai kapotas tikrai atsidarys :D)

kompresimetrą galiu atsivežti bet kur

Dar klausimas: bake dyzelinis kuras ar aliejus? Ir ar negaudo kuro sistema oro?

ezeras 2011-12-02 18:49

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 179447)
kompresimetrą galiu atsivežti bet kur

Dar klausimas: bake dyzelinis kuras ar aliejus? Ir ar negaudo kuro sistema oro?

Kuras tik is statoilo, buvau dar supyles HI-GEAR'o dregmei isvaryti, sistema kaip jau rasiau anksciau oro lyg ir negaudo, bent jau prie kuro filtro slangose nera oro burbuliuku.

ldalius 2011-12-02 18:53

senai tą marmalą pylei į kurą ir kaip pasikeitė variklio darbas iki to ir po to?

ezeras 2011-12-02 18:59

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 179452)
senai tą marmalą pylei į kurą ir kaip pasikeitė variklio darbas iki to ir po to?

Pyliau senokai, jau busiu du-tris bakus isvazinejas. Kazkokiu pakitimu nepastebejau, beto tas duminas jau buvo pries pilant ta marmala, pries mane buves seimininkas visada pildavo pildavo pilnus bakus, tai nelabai ten ir galejo but vandens.

ldalius 2011-12-02 19:00

idomus tavo variantas, idomus.

Tomskis 2011-12-02 19:00

jei is kanistru pyle tai dar ir kaip gali but vandens, kai per lietu pili :) bet man niekad del to bedu nebuvo

ezeras 2011-12-02 19:04

Neiskanistru pyle :D normalus kuras buvo pilamas.

Netik kad idomus, bet jau uzknist pradeda.

eSaS 2011-12-02 19:15

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/Us_ZIEwCpbU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> kazkaz panasaus :)

ezeras 2011-12-04 13:42

Pastebejimas/klausimas/pamastymas.

Kadangi minejau, kad didziausias duminas vyksta stovint, kol sildoma masina, tai siandien bevaziuojant pagalvojau, kad visa tai gali buti susije ir su oro sistema, netik kuro. Tai tesiant minti, pas mane ant oro padavimo i kolektoriu slangos/vamzdzio stovi voztuvas valdomas vakumu, kuris darineja dureles, kiek oro praleist ir kiek ne (turbut visi zino apie kuria dali kalbu. Primenu 2.9TD). Tai va, pas mane tas voztuvas kiauras ir dureles visalaik atidarytos, tai stai klausimas ar gali del to kad ant laisvu per tas dureles praeina daugiau oro, nei priklauso, dumint? pasamprotaujam.

ldalius 2011-12-04 14:05

praktiškai ne

ezeras 2011-12-04 14:13

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 179634)
praktiškai ne

Tai jei as jy isvis atjunkciau, ir ismesciau, jokiu pokyciu nepastebeciau? :) Kam jis isvis reikalingas, nes nauja pirkt kainuoja visai grazia suma, o naudos apciuopiamos kaip ir nera.

ldalius 2011-12-04 14:14

čia yra EGR vožtuvas, kurio paskirtis yra gražinti dalį išmetamųjų dujų antram perdirbimui dėl ekologijos. Ne viena mašina važinėja su užglušintais

ezeras 2011-12-04 14:20

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 179640)
čia yra EGR vožtuvas, kurio paskirtis yra gražinti dalį išmetamųjų dujų antram perdirbimui dėl ekologijos. Ne viena mašina važinėja su užglušintais

ne apie ta daigta kalbam.

Sunku atrast nuotrauka kurioi gerai ta vieta matytusi, bet gal iziuresi, nes nevisuose 2.9 jis yra. http://img221.imageshack.us/img221/1272/p5702.jpg

Uploaded with ImageShack.us

ldalius 2011-12-04 14:24

deja kalbam apie tą daiktą, nebent mano akulioriai nebepritraukia :xx:

ezeras 2011-12-04 14:28

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 179645)
deja kalbam apie tą daiktą, nebent mano akulioriai nebepritraukia :xx:

O tai egr'as kartais yra ne po apacia tos slangos toks metalinis panasus i gryba? :D kazkas tokio: http://www.onlineautomotive.co.uk/Pr...ges/EGR081.jpg ?


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.