MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Mūsų Mercedes-Benz (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=2)
-   -   kislota 320CDI (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=8983)

kislota 2012-01-30 12:52

kislota 320CDI
 
2 Attachment(s)
toks vat aparatas: 2002.03 320CDI čipuotas Vimotoje abt 260 ag. Vasariniai ratai nuo CLS
Su žieminiais - antrojoje nuotraukoje.

Joshua 2012-01-30 13:00

Citata:

Pradžioje rašė kislota (Post 190671)
toks vat aparatas: 2002.03 320CDI čipuotas Vimotoje abt 260 ag. Vasariniai ratai nuo CLS
Su žieminiais - antrojoje nuotraukoje.

STIPRUU :vairuot: jeigu galima placiau, kiek laiko turi, kokie ispudziai pries ir po cipavimo? Begejasi jauciu nesveikai, bet kaip su kuro sanaudom? Zodziu viskas domina, kodel toks modelis butent ir t.t. :)

sharrasitto 2012-01-30 13:08

260 ne vaiku zaidimas cia jau :unreal: uzskaitau... domina ispudziai kaip kas kiek. Gal ir pats susigundysiu ka nors panasaus :xx:

Melionas 2012-01-30 13:12

Jooo, labai graziai atrodau MB, daugiau foto nebus? :) Beje ir ratai labai grazus, tiek vasariniai, tiek zieminiai.

wolf.security 2012-01-30 14:03

Citata:

Pradžioje rašė Joshua (Post 190672)
STIPRUU :vairuot: jeigu galima placiau, kiek laiko turi, kokie ispudziai pries ir po cipavimo? Begejasi jauciu nesveikai, bet kaip su kuro sanaudom? Zodziu viskas domina, kodel toks modelis butent ir t.t. :)

nemanau kad cia tiek pakelta vien tik cipo pagalba, greiciausiai bus keisti kiti mazgai turbina, purkstukai... nu o nuo stock skirtumas toks kad jauti kad masina pagaliau pradeda vaziuot :)

Adodas 2012-01-30 14:08

Maciau kazkada Vimotos Facebook profilyje sita nuotrauka buvo imesta. Ka turejai omeny "abt 260ag" ? Ir seip kiek zinau 260 Ag nelabai darosi is ju jei proto ribose, nebent kokia kokia ekstremalia programa isuko :confused: Esu vaziaves su W211 320 CDI cipuotu irgi Vimotoje, tai toks baisokas jis netgi nepripratus :D

Paulius140 2012-01-30 14:36

idomu deze kaprizu nerodo uzmynus?

kislota 2012-01-30 14:53

Citata:

Pradžioje rašė Paulius140 (Post 190693)
idomu deze kaprizu nerodo uzmynus?


Čia penkta mano mašina perprogramuota pas Vitolda, nebuvo problemų nė su viena. Dėl galios - automatas, tai neina pamatuot - skaičiai apytiksliai.

Suvartojimas nukrito vienu litru iki 7 su žieminiais ratais, kas buvo "kompensuota vasariniais".

Priekis 245/40 R18, galas 285/35 R18. Vasarą valgo apie 8. 70 proc. autostrada 30 proc miestas.

kislota 2012-01-30 14:57

Citata:

Pradžioje rašė Adodas (Post 190689)
Maciau kazkada Vimotos Facebook profilyje sita nuotrauka buvo imesta. Ka turejai omeny "abt 260ag" ? Ir seip kiek zinau 260 Ag nelabai darosi is ju jei proto ribose, nebent kokia kokia ekstremalia programa isuko :confused: Esu vaziaves su W211 320 CDI cipuotu irgi Vimotoje, tai toks baisokas jis netgi nepripratus :D


Nieko ekstremalaus, daro jis ir rimtesnius dalykus. Svarbu ne arkliai, o sukimo momentas.

Melionas 2012-01-30 15:10

Na vidaus nuotrauku tik ir truksta :)

Adodas 2012-01-30 15:37

Citata:

Pradžioje rašė kislota (Post 190696)
Nieko ekstremalaus, daro jis ir rimtesnius dalykus. Svarbu ne arkliai, o sukimo momentas.

Na nesu daug vaziaves su galingom masinom, tai man asmeniskai atrode pakankamai uztikrintas lupimas.

simaso 2012-01-30 16:29

gražuolis ;]

artez 2012-01-30 16:51

nufilmuok kada isibegejima nuo 0-100km/h :)

mersiukasss 2012-01-30 18:36

tai kiek Nm daba sukimo momentas?:)

mersiukasss 2012-01-30 18:40

bet nelabai tikisi kad is sito motoriuko galejo vimotoje isspausti 195kw:)

FUN500 2012-01-30 18:46

kislota ar ne klaipediskis kartais? foto primena padangu montavima ginduliuose. gal palenktiniaujam koki karta, sulyginsime 3.2 su ir be cipo. gal ir as susigundysiu upgrade susideti

kislota 2012-01-30 21:03

Citata:

Pradžioje rašė FUN500 (Post 190806)
kislota ar ne klaipediskis kartais? foto primena padangu montavima ginduliuose. gal palenktiniaujam koki karta, sulyginsime 3.2 su ir be cipo. gal ir as susigundysiu upgrade susideti


Viena foto iš Gindulių. Nėr čia ką lyginti - dvi skirtingos mašinos.

kislota 2012-01-30 21:16

Citata:

Pradžioje rašė mersiukasss (Post 190800)
tai kiek Nm daba sukimo momentas?:)

originalas 470Nm, tai dabar koki 570.

Skirtimas ne tiek dydyje, kiek diapazone. Gali per tapke duot nesvarbu kiek apsuku, vis tiek važiuos.

kislota 2012-01-30 21:19

Citata:

Pradžioje rašė mersiukasss (Post 190803)
bet nelabai tikisi kad is sito motoriuko galejo vimotoje isspausti 195kw:)

Gal ir pariebinau, bet neina pamatuot, šiaip galios rezervą didelį turi šitie varikliukai. Galiu palyginti su CLS 500 - iš vietos gan panašiai. Tik degalinėj aš dabar retas svečias.

CLS valgydavo ne mažiau 15

mersiukasss 2012-01-30 21:22

nu jo as ir buvau paskaiciaves beveik apie 600Nm, bet vistiek didziausia sukimo momenta dyzelis isvysto prie 2000rpm +/-, o paskui kylant apsukom jis mazeja:)

MB777 2012-01-30 21:23

Citata:

Pradžioje rašė kislota (Post 190873)
Gal ir pariebinau, bet neina pamatuot, šiaip galios rezervą didelį turi šitie varikliukai. Galiu palyginti su CLS 500 - iš vietos gan panašiai. Tik degalinėj aš dabar retas svečias.

CLS valgydavo ne mažiau 15

CLS 500 ir W210 320CDI panašiai? Dabar tikrai per riebiai.

aware 2012-01-30 21:27

Citata:

Pradžioje rašė MB777 (Post 190876)
CLS 500 ir W210 320CDI panašiai? Dabar tikrai per riebiai.

Gal per riebiai, bet eik tu n. su savo teorijom, visus negyvai jau daknisai, su savo debiliskais postais...

kislota 2012-01-30 21:31

Citata:

Pradžioje rašė MB777 (Post 190876)
CLS 500 ir W210 320CDI panašiai? Dabar tikrai per riebiai.

A vat čia tai ne, iš vietos - panašiai. Nuo 100/120 jau atsilieka.

glutaminas 2012-01-30 21:32

tai as is 735 e65 ishoku i audi a3 1.9tdi, man ji atrodo raketa ne masina.. bet kas is to.. taip pat ir su e ir cls.. su e gal ir atrodo kad skrendi ir garsai zveriski is po kapoto, bet cls ima 100km/val per maziau nei 6sec, tai nera apie ka dskutuot.
Kodel nechipinai klaipeodj, o vaziavai i vln ar kns?
Su automatu nebuvo nei vienoj masinoj bedu? Pas mano abu draugus kur dejosi chipa tai viena automatas, kitam du kartus sankaba nuejo..

mersiukasss 2012-01-30 21:35

nu kad sio variklio sukimo momentas didesnis uz cls 500 didesnis tai cia faktas jeigu jis teisybe raso, tai seip turetu smagiau prie sedenes pritaukti nei cls, bet kadangi dyzelio sukiu diapazonas mazas, tai cls turetu drage turetu laimeti.

mersiukasss 2012-01-30 21:37

labai idomu gal yra Dyno kreives cipuoto 320cdi, butu idomu paziuret:)

kislota 2012-01-30 21:42

Citata:

Pradžioje rašė glutaminas (Post 190884)
tai as is 735 e65 ishoku i audi a3 1.9tdi, man ji atrodo raketa ne masina.. bet kas is to.. taip pat ir su e ir cls.. su e gal ir atrodo kad skrendi ir garsai zveriski is po kapoto, bet cls ima 100km/val per maziau nei 6sec, tai nera apie ka dskutuot.
Kodel nechipinai klaipeodj, o vaziavai i vln ar kns?
Su automatu nebuvo nei vienoj masinoj bedu? Pas mano abu draugus kur dejosi chipa tai viena automatas, kitam du kartus sankaba nuejo..


Su automatais bėdų nebuvo. vargu ar tai nuo chip priklauso; perkant naudotą - visada loterija. Su CLS važiuota 2 metus, palyginti tikrai galiu. Labai skirtingos mašinos.

Klaipėdoj Vimota turi savo atstovą, bet iki Kauno irgi netoli.

acts 2012-01-30 21:46

Citata:

Pradžioje rašė mersiukasss (Post 190889)
labai idomu gal yra Dyno kreives cipuoto 320cdi, butu idomu paziuret:)

Nepamatysi dyno kreiviu 320 cdi nes jie tik automatai,o automato nepamatuosi.

kislota 2012-01-30 21:52

Citata:

Pradžioje rašė mersiukasss (Post 190889)
labai idomu gal yra Dyno kreives cipuoto 320cdi, butu idomu paziuret:)

Su kreivėm sunkiai, nėra dar sutikusio automatą paaukot. Duodu linką kur iš 95 kw virsta į 122kw:
http://www.youtube.com/watch?v=h5An_a4Aq1s

Tik nedėkit jokių box ir neduokit diletantam garažuose.

mersiukasss 2012-01-30 21:57

taigi koks skirtumas ar automatas ar mechanas:)

glutaminas 2012-01-30 22:01

Citata:

Pradžioje rašė mersiukasss (Post 190887)
nu kad sio variklio sukimo momentas didesnis uz cls 500 didesnis tai cia faktas jeigu jis teisybe raso, tai seip turetu smagiau prie sedenes pritaukti nei cls, bet kadangi dyzelio sukiu diapazonas mazas, tai cls turetu drage turetu laimeti.

turetu laimet? :) tu turbut nesi nei dalyvaves drage, nei mates drago :geda: Turbut supranti kad toks mersas standartiskai 0-100km/val padaro per 8.8sec, tai ka jis teoriskai geriausiai galeut padaryti tai yra 7.8sec iki 100km.val. cls500 0-100km/val 6sec, cls350 0-100km/val 7sec, cls 320cdi 0-100 7sec. Cls 320cdi nechipuotas sita ackarika taip toli paliktu, kad maza nepasirodytu.. taip kad galvok antra karta kalbedamas :wave:

Kislota, traukos jausmas viena, tikra trauka ant asfalto visai kas kita, matau ne viena masina turejas, ir manau pats ta supranti :) http://www.youtube.com/watch?v=LJGyPWh7OJY ir yra daug kitu irasu su tais chipais..
Beje, idomus turbut jausmas nuo CLS, persesti i universala e klase baisa pabaisa ir dar dyzeline? gyvenimas pastumejo ar atsibodo remontuot cls'a? :)

kislota 2012-01-30 22:10

Citata:

Pradžioje rašė glutaminas (Post 190909)
turetu laimet? :) tu turbut nesi nei dalyvaves drage, nei mates drago :geda: Turbut supranti kad toks mersas standartiskai 0-100km/val padaro per 8.8sec, tai ka jis teoriskai geriausiai galeut padaryti tai yra 7.8sec iki 100km.val. cls500 0-100km/val 6sec, cls350 0-100km/val 7sec, cls 320cdi 0-100 7sec. Cls 320cdi nechipuotas sita ackarika taip toli paliktu, kad maza nepasirodytu.. taip kad galvok antra karta kalbedamas :wave:

Kislota, traukos jausmas viena, tikra trauka ant asfalto visai kas kita, matau ne viena masina turejas, ir manau pats ta supranti :) http://www.youtube.com/watch?v=LJGyPWh7OJY ir yra daug kitu irasu su tais chipais..
Beje, idomus turbut jausmas nuo CLS, persesti i universala e klase baisa pabaisa ir dar dyzeline? gyvenimas pastumejo ar atsibodo remontuot cls'a? :)

Remontuoti nereikėjo, nes naujas. Keturakis nėra gražuolis, čia faktas, bet jis tik dviem metais senesnis ir kaip kasdienis auto vaikam vežiot tinka. Iki klubo yra ir kita mašinytė, bet čia jau Audi forume diskutuojam.

acts 2012-01-30 22:12

Citata:

Pradžioje rašė mersiukasss (Post 190906)
taigi koks skirtumas ar automatas ar mechanas:)

Todel kad matuot kreive reikia auksciausiu begiu,nuo zemu iki auksciausiu sukiu,tada pamatysi visa aiskia kreive su visais skaiciukais,o automatui kaip tai padaryt?Tarkim ijungsi kazkaip ta paskutini begi,nuspausi iki dugno....kas tada?permes begi zemyn ...manau kad netgi i pati pirma nu gal i antra....ir taip jis metys kol nesurinks savo maximalaus greicio su auksciausia pavara.....ir kreiveje nieko tu nepamatysi.

mersiukasss 2012-01-30 22:18

Citata:

Pradžioje rašė glutaminas (Post 190909)
turetu laimet? :) tu turbut nesi nei dalyvaves drage, nei mates drago :geda: Turbut supranti kad toks mersas standartiskai 0-100km/val padaro per 8.8sec, tai ka jis teoriskai geriausiai galeut padaryti tai yra 7.8sec iki 100km.val. cls500 0-100km/val 6sec, cls350 0-100km/val 7sec, cls 320cdi 0-100 7sec. Cls 320cdi nechipuotas sita ackarika taip toli paliktu, kad maza nepasirodytu.. taip kad galvok antra karta kalbedamas :wave:

Kislota, traukos jausmas viena, tikra trauka ant asfalto visai kas kita, matau ne viena masina turejas, ir manau pats ta supranti :) http://www.youtube.com/watch?v=LJGyPWh7OJY ir yra daug kitu irasu su tais chipais..
Beje, idomus turbut jausmas nuo CLS, persesti i universala e klase baisa pabaisa ir dar dyzeline? gyvenimas pastumejo ar atsibodo remontuot cls'a? :)


matos kad mazai isimokslines ir apie fizikinius dydzius mazai nusimanai, pakrimsk knygu biski ir tada protingiau snekesi pats:) jei ka tai standartinis w210 isibegeja per 8.0s, o tas dydis kuri tu vadini sukimo menentu ir sukure ta trauka kuri tave pritrauke prie sedenes, o kadangi si reikes cipuoto cipuoto 320cdi didesne tai jo trauka automatiskai geresne,aisku jeigu gilintumeisi i perdavimo santykius tai kogero cls naudai kazka ispesti galetum, taigi cipuotas ackarikas eitu lygiai su cls iki 100km/h o paskui jau cls laimetu nes jis isvysto didesni sukimo momenta prie auksteniu apsuku nei dyzelinis variklis. Tai aisku kad padetu ivieta standartinis Cls 320 cdi standartini E320cdi nes pas cls daugiau kilovatu gamykliskai ir pasipriesinimo keficinetas Cx mazesnis nei ackariko:)

mersiukasss 2012-01-30 22:22

http://www.youtube.com/watch?v=q44C2...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lFwUZ...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lfqWw...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=j_IP7...eature=related

kislota 2012-01-30 22:25

Citata:

Pradžioje rašė mersiukasss (Post 190915)
matos kad mazai isimokslines ir apie fizikinius dydzius mazai nusimanai, pakrimsk knygu biski ir tada protingiau snekesi pats:) jei ka tai standartinis w210 isibegeja per 8.0s, o tas dydis kuri tu vadini sukimo menentu ir sukure ta trauka kuri tave pritrauke prie sedenes, o kadangi si reikes cipuoto cipuoto 320cdi didesne tai jo trauka automatiskai geresne,aisku jeigu gilintumeisi i perdavimo santykius tai kogero cls naudai kazka ispesti galetum, taigi cipuotas ackarikas eitu lygiai su cls iki 100km/h o paskui jau cls laimetu nes jis isvysto didesni sukimo momenta prie auksteniu apsuku nei dyzelinis variklis. Tai aisku kad padetu ivieta standartinis Cls 320 cdi standartini E320cdi nes pas cls daugiau kilovatu gamykliskai ir pasipriesinimo keficinetas Cx mazesnis nei ackariko:)

Peace, no fight.

kiekvienam poreikiui savas auto. Nei CLS nei E neskirtos dragui. Keturakis puikiai tinka burlentei vežiot, tas svarbiausia.

mersiukasss 2012-01-30 22:50

niu labai neesu domejesis tais dyno testai, bet automatams daro, gal per valdymo bloka prisijunge liepe jam ijunkti auksciause pavara, bet to kiek esu ziurejes masinoms su automatine transmisija kreives pradedama brezti nuo 2000-3000rpm o su mechanine nuo 1000rpm:)

cia yra tinklapis kur galima pamtyti daugelio masinu kreives http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=M-N

glutaminas 2012-01-31 09:02

Citata:

Pradžioje rašė mersiukasss (Post 190915)
matos kad mazai isimokslines ir apie fizikinius dydzius mazai nusimanai, pakrimsk knygu biski ir tada protingiau snekesi pats:) jei ka tai standartinis w210 isibegeja per 8.0s, o tas dydis kuri tu vadini sukimo menentu ir sukure ta trauka kuri tave pritrauke prie sedenes, o kadangi si reikes cipuoto cipuoto 320cdi didesne tai jo trauka automatiskai geresne,aisku jeigu gilintumeisi i perdavimo santykius tai kogero cls naudai kazka ispesti galetum, taigi cipuotas ackarikas eitu lygiai su cls iki 100km/h o paskui jau cls laimetu nes jis isvysto didesni sukimo momenta prie auksteniu apsuku nei dyzelinis variklis. Tai aisku kad padetu ivieta standartinis Cls 320 cdi standartini E320cdi nes pas cls daugiau kilovatu gamykliskai ir pasipriesinimo keficinetas Cx mazesnis nei ackariko:)

zmogau, tu man siulai griauzti knygas, bet pats su informacija visiskai nedraugauji :cenzura: Dar karta kartoju, toks modelis, kaip cia mes aptarniejam, gamykliskai jo pagreitis 0-100km/val 8.8sec automato, universalo. O del niutonu, gali man nepasakot ka jie sukuria, ir ko nesukuria, nes tai priklauso nuo daug ko, nuo masinos dydzio, nuo masinos paskirties. Gali pravezt tave su 2000NM(lektuvas) ir nepajausi traukos, gali pravezt tave su 100Nm prisikakosi i kelnes(motociklas). As tau ir kalbu, kad masinos skirtingos, todel ir traukos pjuciai skirtingi, as i a3 1.9tdi su 300nm atrodo kad traukia kaip zveris, o kai uzsedu ant savo bmw su 500nm atrodo kad TIK vaziuoja..

Kas del irasu kuriuos davej youtube.com, tai visu pirma, ten visai kitas modelis, nei kad musu diskutuojamas, gerokai naujesnis, modernesnis, ir dar prachipuotas. O kad bmw 740i padejo i vieta e 320cdi chipuota tai aiskiai matosi, o 740i isibegejimas yra 7.0sec iki 100km/val. o standartinio e320cdi 7.8sec, tai prasichipavo ir to dar nepaeme bmw 740i, kuris visai ne is tos operos, t.y. turetu jis lygintis su s320cdi.. visai kitos klases.. pats turejau dyzeli s320cdi ir zinau kaip tas cdi vaziuoja.. nera ten stebuklo, bet traukos aisku uztenka jam.. taip kad nebesigincykim del nesamoniu..


Kislota, ir kokia audi turi jei nepaslaptis? cia siaip zmones deda ne tik MB markes automobilius, bet ir kitos markes, jei turi kelis zveris garaze.. Audine irgi chipuota, ar benzas? :seile:

kislota 2012-01-31 10:03

Citata:

Pradžioje rašė glutaminas (Post 190940)
zmogau, tu man siulai griauzti knygas, bet pats su informacija visiskai nedraugauji :cenzura: Dar karta kartoju, toks modelis, kaip cia mes aptarniejam, gamykliskai jo pagreitis 0-100km/val 8.8sec automato, universalo. O del niutonu, gali man nepasakot ka jie sukuria, ir ko nesukuria, nes tai priklauso nuo daug ko, nuo masinos dydzio, nuo masinos paskirties. Gali pravezt tave su 2000NM(lektuvas) ir nepajausi traukos, gali pravezt tave su 100Nm prisikakosi i kelnes(motociklas). As tau ir kalbu, kad masinos skirtingos, todel ir traukos pjuciai skirtingi, as i a3 1.9tdi su 300nm atrodo kad traukia kaip zveris, o kai uzsedu ant savo bmw su 500nm atrodo kad TIK vaziuoja..

Kas del irasu kuriuos davej youtube.com, tai visu pirma, ten visai kitas modelis, nei kad musu diskutuojamas, gerokai naujesnis, modernesnis, ir dar prachipuotas. O kad bmw 740i padejo i vieta e 320cdi chipuota tai aiskiai matosi, o 740i isibegejimas yra 7.0sec iki 100km/val. o standartinio e320cdi 7.8sec, tai prasichipavo ir to dar nepaeme bmw 740i, kuris visai ne is tos operos, t.y. turetu jis lygintis su s320cdi.. visai kitos klases.. pats turejau dyzeli s320cdi ir zinau kaip tas cdi vaziuoja.. nera ten stebuklo, bet traukos aisku uztenka jam.. taip kad nebesigincykim del nesamoniu..


Kislota, ir kokia audi turi jei nepaslaptis? cia siaip zmones deda ne tik MB markes automobilius, bet ir kitos markes, jei turi kelis zveris garaze.. Audine irgi chipuota, ar benzas? :seile:

Ne paslaptis, Q7 3.6 benzas. Mieliau įdėčiau dujas nei čipą.

kuk0 2012-01-31 11:25

Kislota kiek tau apsejo cipuoti ackarika? pats toki turiu , idomu butu suzinot .


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 11:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.