![]() |
kislota 320CDI
2 Attachment(s)
toks vat aparatas: 2002.03 320CDI čipuotas Vimotoje abt 260 ag. Vasariniai ratai nuo CLS
Su žieminiais - antrojoje nuotraukoje. |
Citata:
|
260 ne vaiku zaidimas cia jau :unreal: uzskaitau... domina ispudziai kaip kas kiek. Gal ir pats susigundysiu ka nors panasaus :xx:
|
Jooo, labai graziai atrodau MB, daugiau foto nebus? :) Beje ir ratai labai grazus, tiek vasariniai, tiek zieminiai.
|
Citata:
|
Maciau kazkada Vimotos Facebook profilyje sita nuotrauka buvo imesta. Ka turejai omeny "abt 260ag" ? Ir seip kiek zinau 260 Ag nelabai darosi is ju jei proto ribose, nebent kokia kokia ekstremalia programa isuko :confused: Esu vaziaves su W211 320 CDI cipuotu irgi Vimotoje, tai toks baisokas jis netgi nepripratus :D
|
idomu deze kaprizu nerodo uzmynus?
|
Citata:
Čia penkta mano mašina perprogramuota pas Vitolda, nebuvo problemų nė su viena. Dėl galios - automatas, tai neina pamatuot - skaičiai apytiksliai. Suvartojimas nukrito vienu litru iki 7 su žieminiais ratais, kas buvo "kompensuota vasariniais". Priekis 245/40 R18, galas 285/35 R18. Vasarą valgo apie 8. 70 proc. autostrada 30 proc miestas. |
Citata:
Nieko ekstremalaus, daro jis ir rimtesnius dalykus. Svarbu ne arkliai, o sukimo momentas. |
Na vidaus nuotrauku tik ir truksta :)
|
Citata:
|
gražuolis ;]
|
nufilmuok kada isibegejima nuo 0-100km/h :)
|
tai kiek Nm daba sukimo momentas?:)
|
bet nelabai tikisi kad is sito motoriuko galejo vimotoje isspausti 195kw:)
|
kislota ar ne klaipediskis kartais? foto primena padangu montavima ginduliuose. gal palenktiniaujam koki karta, sulyginsime 3.2 su ir be cipo. gal ir as susigundysiu upgrade susideti
|
Citata:
Viena foto iš Gindulių. Nėr čia ką lyginti - dvi skirtingos mašinos. |
Citata:
Skirtimas ne tiek dydyje, kiek diapazone. Gali per tapke duot nesvarbu kiek apsuku, vis tiek važiuos. |
Citata:
CLS valgydavo ne mažiau 15 |
nu jo as ir buvau paskaiciaves beveik apie 600Nm, bet vistiek didziausia sukimo momenta dyzelis isvysto prie 2000rpm +/-, o paskui kylant apsukom jis mazeja:)
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
tai as is 735 e65 ishoku i audi a3 1.9tdi, man ji atrodo raketa ne masina.. bet kas is to.. taip pat ir su e ir cls.. su e gal ir atrodo kad skrendi ir garsai zveriski is po kapoto, bet cls ima 100km/val per maziau nei 6sec, tai nera apie ka dskutuot.
Kodel nechipinai klaipeodj, o vaziavai i vln ar kns? Su automatu nebuvo nei vienoj masinoj bedu? Pas mano abu draugus kur dejosi chipa tai viena automatas, kitam du kartus sankaba nuejo.. |
nu kad sio variklio sukimo momentas didesnis uz cls 500 didesnis tai cia faktas jeigu jis teisybe raso, tai seip turetu smagiau prie sedenes pritaukti nei cls, bet kadangi dyzelio sukiu diapazonas mazas, tai cls turetu drage turetu laimeti.
|
labai idomu gal yra Dyno kreives cipuoto 320cdi, butu idomu paziuret:)
|
Citata:
Su automatais bėdų nebuvo. vargu ar tai nuo chip priklauso; perkant naudotą - visada loterija. Su CLS važiuota 2 metus, palyginti tikrai galiu. Labai skirtingos mašinos. Klaipėdoj Vimota turi savo atstovą, bet iki Kauno irgi netoli. |
Citata:
|
Citata:
http://www.youtube.com/watch?v=h5An_a4Aq1s Tik nedėkit jokių box ir neduokit diletantam garažuose. |
taigi koks skirtumas ar automatas ar mechanas:)
|
Citata:
Kislota, traukos jausmas viena, tikra trauka ant asfalto visai kas kita, matau ne viena masina turejas, ir manau pats ta supranti :) http://www.youtube.com/watch?v=LJGyPWh7OJY ir yra daug kitu irasu su tais chipais.. Beje, idomus turbut jausmas nuo CLS, persesti i universala e klase baisa pabaisa ir dar dyzeline? gyvenimas pastumejo ar atsibodo remontuot cls'a? :) |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
matos kad mazai isimokslines ir apie fizikinius dydzius mazai nusimanai, pakrimsk knygu biski ir tada protingiau snekesi pats:) jei ka tai standartinis w210 isibegeja per 8.0s, o tas dydis kuri tu vadini sukimo menentu ir sukure ta trauka kuri tave pritrauke prie sedenes, o kadangi si reikes cipuoto cipuoto 320cdi didesne tai jo trauka automatiskai geresne,aisku jeigu gilintumeisi i perdavimo santykius tai kogero cls naudai kazka ispesti galetum, taigi cipuotas ackarikas eitu lygiai su cls iki 100km/h o paskui jau cls laimetu nes jis isvysto didesni sukimo momenta prie auksteniu apsuku nei dyzelinis variklis. Tai aisku kad padetu ivieta standartinis Cls 320 cdi standartini E320cdi nes pas cls daugiau kilovatu gamykliskai ir pasipriesinimo keficinetas Cx mazesnis nei ackariko:) |
|
Citata:
kiekvienam poreikiui savas auto. Nei CLS nei E neskirtos dragui. Keturakis puikiai tinka burlentei vežiot, tas svarbiausia. |
niu labai neesu domejesis tais dyno testai, bet automatams daro, gal per valdymo bloka prisijunge liepe jam ijunkti auksciause pavara, bet to kiek esu ziurejes masinoms su automatine transmisija kreives pradedama brezti nuo 2000-3000rpm o su mechanine nuo 1000rpm:)
cia yra tinklapis kur galima pamtyti daugelio masinu kreives http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=M-N |
Citata:
Kas del irasu kuriuos davej youtube.com, tai visu pirma, ten visai kitas modelis, nei kad musu diskutuojamas, gerokai naujesnis, modernesnis, ir dar prachipuotas. O kad bmw 740i padejo i vieta e 320cdi chipuota tai aiskiai matosi, o 740i isibegejimas yra 7.0sec iki 100km/val. o standartinio e320cdi 7.8sec, tai prasichipavo ir to dar nepaeme bmw 740i, kuris visai ne is tos operos, t.y. turetu jis lygintis su s320cdi.. visai kitos klases.. pats turejau dyzeli s320cdi ir zinau kaip tas cdi vaziuoja.. nera ten stebuklo, bet traukos aisku uztenka jam.. taip kad nebesigincykim del nesamoniu.. Kislota, ir kokia audi turi jei nepaslaptis? cia siaip zmones deda ne tik MB markes automobilius, bet ir kitos markes, jei turi kelis zveris garaze.. Audine irgi chipuota, ar benzas? :seile: |
Citata:
|
Kislota kiek tau apsejo cipuoti ackarika? pats toki turiu , idomu butu suzinot .
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 11:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.