MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   W210 reikia patarimo del variklio (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=9040)

chz 2012-02-05 12:40

W210 reikia patarimo del variklio
 
Sveiki,

Galvoju isigyti S210 (universala), kadangi butu pirmas mano MB, tai naturaliai kyla pradinuko klausimai :) . Reikalavimai automobiliui paprasti: kad mazai gestu, imtu nedaug kuro, butu patogus tolimose ir artimose kelionese, bagazineje tilptu vaziuoti didelis suo :)

Kuri dyzelini varianta rekomenduotumete rinktis kaip ekonomiskiausia ir patikimiausia varikli ? Gera trauka ne prioritetas. Uz miesto jei isibeges iki 140-150 jau per akis :vairuot: taip pat neatmetamu ir varianto benzinas/dujos , jei tai butu ekonomiskiau uz kazkuri dyzeli.

I ka dar deretu atkreipti demesi renkantis ?

Is anksto dekui

MBD 2012-02-05 13:32

Citata:

Pradžioje rašė chz (Post 192181)
Sveiki,

Galvoju isigyti W210 universala, kadangi butu pirmas mano MB, tai naturaliai kyla pradinuko klausimai :) . Reikalavimai automobiliui paprasti: kad mazai gestu, imtu nedaug kuro, butu patogus tolimose ir artimose kelionese, bagazineje tilptu vaziuoti didelis suo :)

Kuri dyzelini varianta rekomenduotumete rinktis kaip ekonomiskiausia ir patikimiausia varikli ? Gera trauka ne prioritetas. Uz miesto jei isibeges iki 140-150 jau per akis :vairuot: taip pat neatmetamu ir varianto benzinas/dujos , jei tai butu ekonomiskiau uz kazkuri dyzeli.

I ka dar deretu atkreipti demesi renkantis ?

Is anksto dekui

Netingek paieska pasinaudoti, o siaip tai 2,9TD -iki 8ltr automatas imdavo, bet su trauka ne kas:)
3.0 TD- 10-11 ltr, bet traukia :)
Toliau CDI - eksploatacija brangesne, kurui lepesni motorai.
Sakau- PAIESKA forume ir visus ats. rasi.

chz 2012-02-05 13:35

Citata:

Pradžioje rašė MBD (Post 192192)
Netingek paieska pasinaudoti, o siaip tai 2,9TD -iki 8ltr automatas imdavo, bet su trauka ne kas:)
3.0 TD- 10-11 ltr, bet traukia :)
Toliau CDI - eksploatacija brangesne, kurui lepesni motorai.
Sakau- PAIESKA forume ir visus ats. rasi.

Dekui, meginau ieskot, bet matomai igudziu mazokai turiu, meginsiu dar :) o kaip del 2.2 ar 2.5 variklio ?

CDI nedomina del eksploatacijos ir lepumo :)

mersiukasss 2012-02-05 14:13

imk 2.9 turbo dyzeli, važiuosi ir vargo nematysi, o manau tokiai jau sportiniai masinai tai traukos tikrai užtenka, svarbiausia kuro sąnaudos padorios:)

chz 2012-02-05 14:19

Citata:

Pradžioje rašė mersiukasss (Post 192206)
imk 2.9 turbo dyzeli, važiuosi ir vargo nematysi, o manau tokiai jau sportiniai masinai tai traukos tikrai užtenka, svarbiausia kuro sąnaudos padorios:)

MB automatai kiek teko girdeti patikimi ?
Traukos tikrai uzteks, kaip ir sakai, svarbiausia sanaudos :)

eSaS 2012-02-05 14:22

jei cdi nedomina ir kuro sanaudos svarbu lieka tik 2,9,kuro sanaudos 6 misriai grubiai :)

chz 2012-02-05 14:25

Citata:

Pradžioje rašė eSaS (Post 192210)
jei cdi nedomina ir kuro sanaudos svarbu lieka tik 2,9,kuro sanaudos 6 misriai grubiai :)

super, teks pradet paieskas :)

sausainius 2012-02-05 14:28

Tik CDI, tie senesni dizeliai tinka nebent jei pilsi alieju vietoi kuro, ar siaip koki bruda pigiau gauni. i CDI prasto dizelio nepilant vaizuosi ir vargo nematysi+jie ekonomiskesni+vaziuoja tikrai gyviau nei senieji D ar TD varikliai+mazesnis garsas nebijo aukstu apsuku ir t.t. CDI ir gryzta is vokieciu su 500k+ ridom ir vaziuoja. Plius pats eus turejes CDI, nei vienos problemos nesu turejes per 2 metus.

Mb 140 2012-02-05 15:35

o as rinkciaus 2.8 arba 3.2 varikliu,garziai dedasi sone dujos vietoj zapaskes :)

ldalius 2012-02-05 18:10

Citata:

Pradžioje rašė eSaS (Post 192210)
jei cdi nedomina ir kuro sanaudos svarbu lieka tik 2,9,kuro sanaudos 6 misriai grubiai :)

210 su 2,9TD mišriam režime 6 litrai? ir dar su APD ?

Aš greičiau prostitute pavirsiu, nei šitas motoras tiek suvalgys 210 kebule su APD

kesha 2012-02-05 18:44

Jeigu misriu rezimu vadinsim apsukas iki 2000 ,tai gal ir galima....

eSaS 2012-02-05 18:52

Citata:

Pradžioje rašė kesha (Post 192271)
Jeigu misriu rezimu vadinsim apsukas iki 2000 ,tai gal ir galima....

tai daugiau ir nevirsiju normaliai vazinejant ;)
Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 192259)
210 su 2,9TD mišriam režime 6 litrai? ir dar su APD ?

Aš greičiau prostitute pavirsiu, nei šitas motoras tiek suvalgys 210 kebule su APD

ne automatas,mechanas cia

ldalius 2012-02-05 18:59

na mano rankose ir mechanui 6 neužtektų. Kam variklis po kapotu, jei jo negirdėt. Nesu ralistas ar dragistas, bet ir nevažinėju pensininko režimu.

chz 2012-02-05 19:00

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 192259)
210 su 2,9TD mišriam režime 6 litrai? ir dar su APD ?

Aš greičiau prostitute pavirsiu, nei šitas motoras tiek suvalgys 210 kebule su APD

kiek skaitinejausi ivairiuose formumuose, tai sanaudos uz miesto iki 110 kmh vaziuojant 5,5-6, mieste 7-8 optimaliu rezimu vaziavimo...

ldalius 2012-02-05 19:02

Citata:

Pradžioje rašė chz (Post 192279)
kiek skaitinejausi ivairiuose formumuose, tai sanaudos uz miesto iki 110 kmh vaziuojant 5,5-6, mieste 7-8 optimaliu rezimu vaziavimo...

vasarą sutinku jei bus dėžė mechaninė ir važiavimo stilius labai ramus, bet žiemai drąsiai dadėk pora litrų. Bet bus užmiesty 5,5-6 litrai jei nevažiuosi daugiau kaip 90, o jei važiuosi 110-120 bus 6,5-7 ir ne mažiau

kesha 2012-02-05 19:05

Citata:

Pradžioje rašė chz (Post 192279)
kiek skaitinejausi ivairiuose formumuose, tai sanaudos uz miesto iki 110 kmh vaziuojant 5,5-6, mieste 7-8 optimaliu rezimu vaziavimo...

jeigu ivairus forumai is vakarines Europos dalies,tai ten ir kuras bisky kitoks.Faktas,kad jo maziau ir ryja.

chz 2012-02-05 19:07

Citata:

Pradžioje rašė kesha (Post 192281)
jeigu ivairus forumai is vakarines Europos dalies,tai ten ir kuras bisky kitoks.Faktas,kad jo maziau ir ryja.

forumai lietuviski :)

ldalius 2012-02-05 19:13

lietuviškuose forumuose tik gali išsamią info gaut apie galingiausių variklių trauką, apie ratus, aparatūrą ir kitus blizgalus.
Realią techninę informaciją forumuose rasti labai yra sunku, nes rimti specai jei ir užsuka į forumus, tai tik pasijuokti iš visažinių pranešimų. Arba lankosi tokie idiotai kaip aš, kur vakarais nori atsipalaiduoti po darbų :xx:

Realiai tavo norimas merso modelis turėtų iš tikro būti tik su 2,9TD motoru, nes:

2,2D - ūžia, bet nevažiuoja su 210 kebulu, nors ekonomiškas, bet problematiškas kuro siurblys.
2,5TD mechaninė dėžė - būt geras variantas, bet ypatingai sunku tokį rast
2,9TD viskas lyg ir puiku, išskyrus aštroką variklio garsą
3,0TD važiuoja puikiai, bet su kuru iš 10 neišlipsi

kesha 2012-02-05 19:21

Citata:

Pradžioje rašė eSaS (Post 192273)
tai daugiau ir nevirsiju normaliai vazinejant ;)


ne automatas,mechanas cia

Nesu tikrai pasiutes vairuotojas,bet cia, manau, normalios apsukos:
http://www.part.lt/img/17be918835ab4...821263a849.jpg

eSaS 2012-02-05 19:53

:xx: :xx: viena karta tiek vaziavau pabandymai :) siaip isvis sunku pasakyt kiek man jis ryja nes niekad neskaiciavau tiksliai o tik uzsipildamas ant degancios lempos dyzelio ir ziuriu kiek pravaziuoju,plius sanaudas gali itakot svedu keliai nes cia tokia keliu sistema kad pastoviai vaziuoju trasoj gal tdl man tiek mazai ryja,aisku buna o tiksliau kiekieviena diena darbo sedziu kamstyje namo vaziuojant is po darbu tai galim sakyt vazineju 80prc trasa 20 proc miestas siaip buvau paskaiciaves kad su piku ima 6,5 be piku 5,5 tai gal realu jei isvis isvengciau kamsciu visu tai sadaunos ir butu pastoviai krctie max 6l nes sakau cia tokia keliu sistema kad simtus km nuvaziuoji be vieno sviesaforo aisku jei vazineciau lt jis imtu 10 ziema su saltu varikliu nes ten niekad neislysdavau i trasa o cia atvirksciai.Kai vaizuoji 120 tai tikrai pasijaucia kad daugiau ima :) ant 140 tai isvis daug ima jau :xx: visai netaupiai jau leki o as dazniausiai varineju ant 100km 2k apsuku visiskai ramiai
primeskit patys pilna bakas 70l atstumas max 1100 su tai pikais :)

egidijus dk 2012-02-05 20:06

Citata:

Pradžioje rašė eSaS (Post 192295)
:xx: :xx: viena karta tiek vaziavau pabandymai :) siaip isvis sunku pasakyt kiek man jis ryja nes niekad neskaiciavau tiksliai o tik uzsipildamas ant degancios lempos dyzelio ir ziuriu kiek pravaziuoju,plius sanaudas gali itakot svedu keliai nes cia tokia keliu sistema kad pastoviai vaziuoju trasoj gal tdl man tiek mazai ryja,aisku buna o tiksliau kiekieviena diena darbo sedziu kamstyje namo vaziuojant is po darbu tai galim sakyt vazineju 80prc trasa 20 proc miestas siaip buvau paskaiciaves kad su piku ima 6,5 be piku 5,5 tai gal realu jei isvis isvengciau kamsciu visu tai sadaunos ir butu pastoviai krctie max 6l nes sakau cia tokia keliu sistema kad simtus km nuvaziuoji be vieno sviesaforo aisku jei vazineciau lt jis imtu 10 ziema su saltu varikliu nes ten niekad neislysdavau i trasa o cia atvirksciai.Kai vaizuoji 120 tai tikrai pasijaucia kad daugiau ima :) ant 140 tai isvis daug ima jau :xx: visai netaupiai jau leki o as dazniausiai varineju ant 100km 2k apsuku visiskai ramiai
primeskit patys pilna bakas 70l atstumas max 1100 su tai pikais :)

pritriu eSui man pries tai turieta a6 Danijoj apie 7 imdavo lietuvoj vaziuok kaip nori be 9 litru neisiversi dabar senukas mb124 3td su 7,5 litro norit tikiekit norit ne cia misriu rezimu tiesa abi ir a6 ir mb automatai

chz 2012-02-05 21:39

Beje kokie komentarai del hidraulikos gale ? Patikimumas, remonto kainos ir kt. ?

ldalius 2012-02-05 21:41

hidraulika tik universaluose. Kol ji veikia - dalykas puikus, kai sugenda malonumas brangus

Edgis 2012-02-05 21:41

Patikima, palyginus su remonto dažnumu - nėra brangu:)

ldalius 2012-02-05 21:42

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 192361)
Patikima, palyginus su remonto dažnumu - nėra brangu:)

bet keliuose gal kas penktas universalas važinėja su besisupančiu galu aukštyn žemyn :xx:

Edgis 2012-02-05 21:46

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 192362)
bet keliuose gal kas penktas universalas važinėja su besisupančiu galu aukštyn žemyn :xx:

Nes yra dvi blogybės:
1) Nemoka remontuoti ir užsišaukia kainas
2) Taupo ir buria paprastus amortizatorius, neišima sferų ir t.t.

Man jau nuo tų pasakų bloga. Nelaiko, genda. Tik tvarkyti niekas nenori, nes tai kainuos vieną kartą per 10 metų. Nes tūlas lietuvis su ta mašina važinės max 2 metus.

chz 2012-02-06 08:14

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 192363)
Nes yra dvi blogybės:
1) Nemoka remontuoti ir užsišaukia kainas
2) Taupo ir buria paprastus amortizatorius, neišima sferų ir t.t.

Man jau nuo tų pasakų bloga. Nelaiko, genda. Tik tvarkyti niekas nenori, nes tai kainuos vieną kartą per 10 metų. Nes tūlas lietuvis su ta mašina važinės max 2 metus.

Kadangi vazinet planuoju minimum 5-7 m. Tai idomu kokios tos remonto kainos...preliminarai...

ldalius 2012-02-06 14:53

nepradėk taupyt pinigų remontui dar nenusipirkęs mašinos :xx:

chz 2012-02-06 16:03

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 192468)
nepradėk taupyt pinigų remontui dar nenusipirkęs mašinos :xx:

:xx: ok :)

Edgis 2012-02-06 20:54

Citata:

Pradžioje rašė chz (Post 192389)
Kadangi vazinet planuoju minimum 5-7 m. Tai idomu kokios tos remonto kainos...preliminarai...

Sferos( naujos) po 300Lt, amortizatoriai restauruojami ( iki 250lt/vnt). Toliau mažai ten kas genda, vairo stiprintuvo siurblys gal kartais dar, na tas kokie 350lt. Aukščio reguliatorius retai pastimpa, daugiau lieka tik šlangutės.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 14:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.