![]() |
Autopilotas į 250d 83kw
Sveiki, turiu svajonę savo katafalką praturtint autopilotu. Yra skelbimuose pilnas komplektas su viskuo, net automatiniu vairo reguliavimu, bet nuo 3.0 benzo. Tai klausimas, ar skiriasi autopilotai nuo variklių? Jei taip, tai ar skirasi tik benzų/dyzelių, ar pagal variklį konkrečiai eidavo? (t.y. gal netiks nuo 300d į 250d?)
|
Juozai, pirmiausia pasidomėk ar pas tave išvis yra galimybė pasijungti tą autopilotą, kol dar neišleidai bereikalingai pinigų
|
Tai būtent tą čia ir darau:) Įdomu, ar įmanoma jį įmontuot, jei nebuvo gamykliškai. Visokios rėlytės, mygtukai, tai čia "tik vanduo" - vistiek sumontuosi, o vat varikliukai ar kas ten valdo tą gazą ir stabdžių pedalą, tai jau kitas klausimas.
|
skiriasi dyzeliu ir benzu autopilotai, o nuo variklio ner skirtumo. kaip isidet autopilota, yra manualas benzworld forume
|
Supratau, reiškia reikia ieškoti autopiloto iš bet kokio dyzelinio variklio. Dar klausimas, ar skiriasi jie 124 ir 210 serijose?
|
skiriasi labai
|
dar vienas aspektas, kad pas tave Juozai gazas yra grynai mechaninis - ta prasme trosas ir traukės iki siurblio. Su elektriniu gazu būt mažiau bėdų pajungt autopolotą
|
Tada seka logiškas klausimas, ar apskritai būdavo autopilotai su mechaniniu gazu? pvz su senaisiais 2,5 66kw dyzeliais? gal net neįmanoma mechaniniui įstatyt?
|
Citata:
|
Citata:
|
su mechaniniu gazu pas mane kažkada Ford transit turėjo tipo autopilotą, bet ten buvo idomus veikimo principas:
Važiuodamas norimu greičiu patraukdavau tokią rankenėlę ir tada užfiksuodavo gazo pedalą. Ir ta rankenėlė iškart atšokdavo vos palietus sankabą arba stabdį. Primityvu buvo, bet autostradose labai patogu |
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.