![]() |
S124 300D Universalas vibracija
Sveiki, gal turesite kas patarimu kur ir ka dar galeciau daryti. Nesenai truko vairuotojo puses pusasis, srote nusipirkes pasistaciau ir viskas buvo lyg tvarkoj, pries pora savaiciu draugelis iskrido i griovi ir paprase pagalbos istraukti, kelis kartus gerokai truktelejes isgelbejau, tik kita diena vaziuodamas pajutau kaip pradejo eiti vibracija po salona. Sustojes nieko nesijaucia, vaziuojant iki 70km. lyg ir nieko o paspaudus daugiau didele vibracija. Pasikeiciau kardano gumas, variklio, greiciu dezes, ir vis tas pats, tada paskaitinejes forume istraukiau greiciu deze ir nieko blogo neradau, apart sankabos disko barskejimo ir ta pastaciau nauja, visvien vibracija nedingo.:confused:
|
vajej kiek reikia daug pakeist visko kad viena kart masina is griovio istraukt
|
Citata:
|
reduktorius man rodos gali sukelt vibracija
|
Citata:
|
žiūrėk ar nebus plyšusi kardano pakabinamo guolio guma ir kokia būklė vibracijos slopintuvo, kur stovi ant kardano prie priekinės kardano gumos prie sujungimo su dėže.
Beje dėžė automatas ar mechaninė? |
mechanke pas ji
|
būt automatas, būt aišku, o dabar visvien esu linkęs prie savo nuomonės (jei prasidėjo po gerų kelių timptelėjimų) kažkas plyšo arba sulinko.
Realiai vibraciją važiuojant gali duot: kardanas su jungiamosiomis dalimis bei tarkim nuskridusi kardano balansavimo plokštelė, bei linkęs pats kardanas ploniausioje vietoje ties pakabinamu guoliu. Toliau reduktorius. linkę pusašiai, granatos ratų guoliai, galinės padangos. Kaip supratau draugą ištraukė iš griovio tik "mušimo būdu" todėl visvien kažkas tikrai yra plyšę arba sulinkę. O taip ir bet ką galima nuplėšt |
Gal nuskambės juokingai, bet kaip situacija ratuose ? Gal kur nors dar yra usilikusių emių nuo skridimo į griovį ? Neseniai pats papieęs saulių ant sniego kai ilėkiau į gatvę, tai maniau ratus pamesiu.
|
tai ne jis i griovi skrido, jis tempe kita masina is griovio
|
Uoj, ne taip supratau. Jeigu truktelėjimo būdu buvo traukta, gal geometrija pajudėjo ?
|
Citata:
|
apie kokias centravimo įvores kalbi?
|
Citata:
|
Citata:
Beje bandau isivaizduoti su kokia deformacijos jėga buvo veikiama transmisija, kai traukei mušimu savo draugą iš griovio ir visvien linkstu prie nuomonės apie linkusį kardaną arba netgi .... pavarų dėžės kokio nors veleno deformacija (kas sunkiai tikėtina, bet....) Būt idomu pamatyt kaip viskas sukasi ant keltuvo kabant mašinai su dirbančiu varikliu, ijungta 5 pavara ir rodant spidometrui tarkim 80 ar 100 |
Citata:
|
apie pusašius su ASD Edgis tiksliau atsakyt gali, o aš tik žinau kad viena granata didesnė už kitą.
Šiaip man tavo atvejis yra idomus, bet bėda ta, kad vibracija atsiranda nuo didesnio greičio kaip 70, o čia jau ir kardanui eina nemenkos apsūkos, todėl tarkim kardano vaikščiojimas nors 1mm į šonus nuo jo išilginės ašies, jau gali pilnai duot vibraciją. Šiaip kardanus tikrina ir balansuoja Kaune tokia firma netgi berods vadinasi Kardanas. O beje kokia kryžmės būklė? Tik dabar apie tai pagalvojau |
Citata:
|
Ilgiai berods vienodi. ASD ir ne ASD patys pusašiai skiriasi. Skiriais taip pat ir štangų storiai.
|
Citata:
|
Idomu ar negalejau pazeisti kazka priekyje nes tampiau drauga atbulas, gal reiketu tikrinti ir prieki.
|
na bet kokiu atveju matau, kad prisidirbai galvos skausmo.
O jei kardano mušimą prie dėžės matai plika akimi, tai isivaizduoju kaip jis muša esant apkrovai, o kai tarkim kryžmė pareina, tai nuo vibracijos net per galinio vaizdo veidrodį salone nelabai turėtum kelią matyt, nebent MB to gali ir nepajaustų, bet BMW labai gražiai tas matosi |
Citata:
|
nebūtinai. Esu matęs ir be plokštelių, bet esmė yra ta, kad kardanas yra surenkamas ir visas balansuojamas, o kai mūsų lietuvaičiai pradeda kardanus rinkt iš kelių, tai paskui bėdų prisidaro. Be to net kitaip sujungus kardano abi dalis tarpusavyje vibracijos neišvengsi. Neveltui firma "kardanas" Kaune už balansavimą gražius pinigus ima
|
be to pradedu itart, kad pas tave vibracija vibracijai nelygi. Ratų kitų nebandei uždėt kas visiškai nieko nekainuotų pabandymui?
|
Citata:
|
patikrinti šrote gali tik faros stiklą ar neskilęs, o kardaną užtenka neatsargiai numest ant žemės ir amen - vibracija garantuota ir tikrint gali nori dantimis, nori akimis - nieko nematysi ir nesuprasi
|
Citata:
|
deja su kardanu tai tiesa ir niekaip nesuprantu žmonių, kurie deda kardanus iš kur papuola ir kaip papuola. Nebent paskui bijo net garsiai pasisakyt, kad nėr gerai
|
Citata:
|
geras klausimas. Pasiūlysiu vežt kardaną į Kauną ir jei su juo bus viskas gerai, tai aš liksiu kaltas dėl tavo išlaidų, nes gali paskui pasirodyt, kad bėda pavarų dėžėje arba dar kur. Todėl nematydamas mašinos ir jos nepačiupinėjęs nesiūlysiu nieko, o rast tokius dalykus kaip vibracijos šaltinį yra daug kartų sunkiau, nei sutvarkyt išlindusį švaistiklį per variklio bloką.
Beje niekur nerandu parašyta kaip kinta vibracija kai mašina eina ant itempimo duodant gazo ir atleidus gazą stabdant varikliui bei laisva pavara tarkim važiuojant greičiu daugiau kaip 70 (kada vibracija ženkliai padidėja) |
Citata:
|
gal pasakysiu juokingai, tačiau patarimas, kuris beveik nieko tau nekainuos:
Nusiimi visai kardaną (po tris varžtus galuose ir du laikantys pakabinamą) tada kabini savo mersą prie draugo mašinos ant buksyro ir į kelią. Tempk aišku su užkurtu varikliu taip iki 100km/h (KET leidžia tik iki 70km/h) ir žiūrėk ar vibracija bus ar ne. Paskui taip tempiant įjunk 5 pavarą ir laikyk apsūkas 2500-3000 imituodamas variklio ir dėžės sūkius tokiam greičiui. Šitaip patikrinsi visą mašiną išskyrus kardaną. Kadangi sakai, kad ar duodant gazo ar riedant laisva eiga vibracija yra, tai galima tokiu būdu bandyt eksperimentuot. Aišku tokiu būdu neturės apkrovos nei reduktorius nei pavarų dėžės antrinis velenas, bet aš bandyčiau taip patikrinti važiuoklės būklę ir kaip kažkas minėjo kebulo geometrijos. Jei vibracija bus, tai tada bandyk palikt tik dirbantį variklį su išminta sankaba, o vėliau ir gesint variklį - tik gink dieve neištrauk raktelio iš spynos, kad taip tempiant neužsirakintų vairas šitaip smarkiai sumažės paieškų rato ribos |
jei vibracijos nebus jokios, tada sekantis etapas tikrini ar nesitabaluoja aukštyn žemyn trišakis ant dėžės galo ir trišakis ant reduktoriaus bei dėžės ir reduktoriaus velenai. Jei ten viskas ok, tada veži kardaną į Kauną ant staklių - daugiau minčių nebeturiu
|
Citata:
|
Citata:
|
dėl kebulo geometrijos su vibracija nuo greičio aš nelabai noriu tikėt. Visgi aš labiau pasilikęs mintį rast bėdą transmisijos mazguose
|
beje kebulo geometrijos kad atsirastu vibracija 124 mersui pažeist tokiu būdu kaip ir neimanoma.
Jei persisuktų priekiniai lonžeronai - pasikeistų važiavimas, trauktų į šoną ar gaudytum mašiną ant kelio. O galinis tiltas visas stovi ant gumų, todėl gali nuplėšt balkį, bet kebulo (jei jis nesupuvęs) nesuraitysi niekaip. |
Citata:
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.