MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W124 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=200)
-   -   S124 300D Universalas vibracija (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=9251)

mancia 2012-03-02 21:42

S124 300D Universalas vibracija
 
Sveiki, gal turesite kas patarimu kur ir ka dar galeciau daryti. Nesenai truko vairuotojo puses pusasis, srote nusipirkes pasistaciau ir viskas buvo lyg tvarkoj, pries pora savaiciu draugelis iskrido i griovi ir paprase pagalbos istraukti, kelis kartus gerokai truktelejes isgelbejau, tik kita diena vaziuodamas pajutau kaip pradejo eiti vibracija po salona. Sustojes nieko nesijaucia, vaziuojant iki 70km. lyg ir nieko o paspaudus daugiau didele vibracija. Pasikeiciau kardano gumas, variklio, greiciu dezes, ir vis tas pats, tada paskaitinejes forume istraukiau greiciu deze ir nieko blogo neradau, apart sankabos disko barskejimo ir ta pastaciau nauja, visvien vibracija nedingo.:confused:

Tomskis 2012-03-03 08:40

vajej kiek reikia daug pakeist visko kad viena kart masina is griovio istraukt

mancia 2012-03-03 09:22

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 197198)
vajej kiek reikia daug pakeist visko kad viena kart masina is griovio istraukt

Tomski, sa juk nesakau jog tiek pakeiciau vien del to, kad is griovio istraukiau. Keiciau del atsiradusios vibracijos, tik ivykiai sutapo, jei neturi patarimu tai gal geriau patylet :)

Tomskis 2012-03-03 09:29

reduktorius man rodos gali sukelt vibracija

mancia 2012-03-03 09:34

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 197217)
reduktorius man rodos gali sukelt vibracija

Reduktorius gali as sutunku, o pusasiai ar galetu . nes reduktoriu buvau pastates is draugo o jam savo pasmane vibracija o pas ji nera

ldalius 2012-03-03 09:59

žiūrėk ar nebus plyšusi kardano pakabinamo guolio guma ir kokia būklė vibracijos slopintuvo, kur stovi ant kardano prie priekinės kardano gumos prie sujungimo su dėže.
Beje dėžė automatas ar mechaninė?

Tomskis 2012-03-03 10:08

mechanke pas ji

ldalius 2012-03-03 10:13

būt automatas, būt aišku, o dabar visvien esu linkęs prie savo nuomonės (jei prasidėjo po gerų kelių timptelėjimų) kažkas plyšo arba sulinko.
Realiai vibraciją važiuojant gali duot:
kardanas su jungiamosiomis dalimis bei tarkim nuskridusi kardano balansavimo plokštelė, bei linkęs pats kardanas ploniausioje vietoje ties pakabinamu guoliu. Toliau reduktorius. linkę pusašiai, granatos ratų guoliai, galinės padangos.

Kaip supratau draugą ištraukė iš griovio tik "mušimo būdu" todėl visvien kažkas tikrai yra plyšę arba sulinkę. O taip ir bet ką galima nuplėšt

Gytautas 2012-03-03 11:46

Gal nuskambės juokingai, bet kaip situacija ratuose ? Gal kur nors dar yra užsilikusių žemių nuo skridimo į griovį ? Neseniai pats papiešęs saulių ant sniego kai išlėkiau į gatvę, tai maniau ratus pamesiu.

Tomskis 2012-03-03 11:48

tai ne jis i griovi skrido, jis tempe kita masina is griovio

Gytautas 2012-03-03 11:52

Uoj, ne taip supratau. Jeigu truktelėjimo būdu buvo traukta, gal geometrija pajudėjo ?

mancia 2012-03-03 16:34

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 197225)
būt automatas, būt aišku, o dabar visvien esu linkęs prie savo nuomonės (jei prasidėjo po gerų kelių timptelėjimų) kažkas plyšo arba sulinko.
Realiai vibraciją važiuojant gali duot:
kardanas su jungiamosiomis dalimis bei tarkim nuskridusi kardano balansavimo plokštelė, bei linkęs pats kardanas ploniausioje vietoje ties pakabinamu guoliu. Toliau reduktorius. linkę pusašiai, granatos ratų guoliai, galinės padangos.

Kaip supratau draugą ištraukė iš griovio tik "mušimo būdu" todėl visvien kažkas tikrai yra plyšę arba sulinkę. O taip ir bet ką galima nuplėšt

Reduktorius bandziau keisti, pas mane vibracija pas drauga net mano normaliai, gumas ir ir pakabinama keiciau, kardano ploksteles vietoje ar sulinkes nezinau kaip patikrinti, ratu guoliai ir padangos tvarkoj. Matyt lieka pusasiai ir granatos. Tiesa ar galejo kardano centravimo yvores pareiti? :confused:

ldalius 2012-03-04 15:49

apie kokias centravimo įvores kalbi?

mancia 2012-03-04 18:09

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 197554)
apie kokias centravimo įvores kalbi?

Kardane is vienos ir kitos puses yra per centra skyles kuriomis maunam kardana i greiciu deze ir reduktoriu tik poto sukam. Tiesa pas mane jau senai antivibracines gumos nera, kai plyso ja nupjovem.

ldalius 2012-03-04 20:30

Citata:

Pradžioje rašė mancia (Post 197575)
Kardane is vienos ir kitos puses yra per centra skyles kuriomis maunam kardana i greiciu deze ir reduktoriu tik poto sukam. Tiesa pas mane jau senai antivibracines gumos nera, kai plyso ja nupjovem.

nupjovei ar visai nuėmei? Tai du skirtingi dalykai. Beje tas centravimo įvores tavo atveju drįstu atmest.

Beje bandau isivaizduoti su kokia deformacijos jėga buvo veikiama transmisija, kai traukei mušimu savo draugą iš griovio ir visvien linkstu prie nuomonės apie linkusį kardaną arba netgi .... pavarų dėžės kokio nors veleno deformacija (kas sunkiai tikėtina, bet....)
Būt idomu pamatyt kaip viskas sukasi ant keltuvo kabant mašinai su dirbančiu varikliu, ijungta 5 pavara ir rodant spidometrui tarkim 80 ar 100

mancia 2012-03-04 21:31

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 197633)
nupjovei ar visai nuėmei? Tai du skirtingi dalykai. Beje tas centravimo įvores tavo atveju drįstu atmest.

Beje bandau isivaizduoti su kokia deformacijos jėga buvo veikiama transmisija, kai traukei mušimu savo draugą iš griovio ir visvien linkstu prie nuomonės apie linkusį kardaną arba netgi .... pavarų dėžės kokio nors veleno deformacija (kas sunkiai tikėtina, bet....)
Būt idomu pamatyt kaip viskas sukasi ant keltuvo kabant mašinai su dirbančiu varikliu, ijungta 5 pavara ir rodant spidometrui tarkim 80 ar 100

Na visai nuimt turbut ir galima tik nezinau kaip, ten liko kaip trikampis apvaliais kampais, tik guma apipjaustyta iki metalo. Apie tas centro ivores man bande kazka trint vienas auksarankis. Su kardanu man sunkiai gaunasi, nes nelabai randu neisardyta, o kaip del pavaru dezes, mestriukas kuris buvo nuemes sake jog viskas tvarkoj. Idaliau gal galetum pasakyti ar skiriasi pusasiu ilgiai mano variante su ASD sistema, kairys ir desinys. Paskutinis variantas sunkokas, nes nera kelyuko.

ldalius 2012-03-04 21:45

apie pusašius su ASD Edgis tiksliau atsakyt gali, o aš tik žinau kad viena granata didesnė už kitą.
Šiaip man tavo atvejis yra idomus, bet bėda ta, kad vibracija atsiranda nuo didesnio greičio kaip 70, o čia jau ir kardanui eina nemenkos apsūkos, todėl tarkim kardano vaikščiojimas nors 1mm į šonus nuo jo išilginės ašies, jau gali pilnai duot vibraciją. Šiaip kardanus tikrina ir balansuoja Kaune tokia firma netgi berods vadinasi Kardanas. O beje kokia kryžmės būklė? Tik dabar apie tai pagalvojau

mancia 2012-03-04 21:55

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 197670)
apie pusašius su ASD Edgis tiksliau atsakyt gali, o aš tik žinau kad viena granata didesnė už kitą.
Šiaip man tavo atvejis yra idomus, bet bėda ta, kad vibracija atsiranda nuo didesnio greičio kaip 70, o čia jau ir kardanui eina nemenkos apsūkos, todėl tarkim kardano vaikščiojimas nors 1mm į šonus nuo jo išilginės ašies, jau gali pilnai duot vibraciją. Šiaip kardanus tikrina ir balansuoja Kaune tokia firma netgi berods vadinasi Kardanas. O beje kokia kryžmės būklė? Tik dabar apie tai pagalvojau

Tu kalbi apie kardano kryzme, na tiesa sakant nelabai kreipiau demesio, ir kaip ja patikrint. O pots kardanas prie greiciu dezes lyg ir turi nedideli musima, kai buvau pakeles ant kaladziu ir ijunges 5 begi, pridejau atsargiai rakta prie jo tai siek tiek jauciasi nedidelis musimas.

Edgis 2012-03-04 22:01

Ilgiai berods vienodi. ASD ir ne ASD patys pusašiai skiriasi. Skiriais taip pat ir štangų storiai.

mancia 2012-03-04 22:09

Citata:

Pradžioje rašė Edgis (Post 197675)
Ilgiai berods vienodi. ASD ir ne ASD patys pusašiai skiriasi. Skiriais taip pat ir štangų storiai.

Na ten kur ASD ir be tai as zinojau jog ju ilgiai skirtingi, tik man pasirode kai sudejau du pusasius, kad ju ilgiai siek tiek skirtingi nes ant vienos stangos viduje dvi juosteles o ant kito viena, nors stangos vienodo storio.

mancia 2012-03-05 20:42

Idomu ar negalejau pazeisti kazka priekyje nes tampiau drauga atbulas, gal reiketu tikrinti ir prieki.

ldalius 2012-03-05 20:45

na bet kokiu atveju matau, kad prisidirbai galvos skausmo.

O jei kardano mušimą prie dėžės matai plika akimi, tai isivaizduoju kaip jis muša esant apkrovai, o kai tarkim kryžmė pareina, tai nuo vibracijos net per galinio vaizdo veidrodį salone nelabai turėtum kelią matyt, nebent MB to gali ir nepajaustų, bet BMW labai gražiai tas matosi

mancia 2012-03-05 20:53

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 197829)
na bet kokiu atveju matau, kad prisidirbai galvos skausmo.

O jei kardano mušimą prie dėžės matai plika akimi, tai isivaizduoju kaip jis muša esant apkrovai, o kai tarkim kryžmė pareina, tai nuo vibracijos net per galinio vaizdo veidrodį salone nelabai turėtum kelią matyt, nebent MB to gali ir nepajaustų, bet BMW labai gražiai tas matosi

Na su veidrodeliais viskas tvarkoj, vaizdas nesidvejina o kardano niekur nerandu, Idaliau gal gali pasakyti ar ant abieju daliu kardano turi but balansavimo ploksteles.

ldalius 2012-03-05 20:56

nebūtinai. Esu matęs ir be plokštelių, bet esmė yra ta, kad kardanas yra surenkamas ir visas balansuojamas, o kai mūsų lietuvaičiai pradeda kardanus rinkt iš kelių, tai paskui bėdų prisidaro. Be to net kitaip sujungus kardano abi dalis tarpusavyje vibracijos neišvengsi. Neveltui firma "kardanas" Kaune už balansavimą gražius pinigus ima

ldalius 2012-03-05 20:57

be to pradedu itart, kad pas tave vibracija vibracijai nelygi. Ratų kitų nebandei uždėt kas visiškai nieko nekainuotų pabandymui?

mancia 2012-03-05 21:00

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 197834)
nebūtinai. Esu matęs ir be plokštelių, bet esmė yra ta, kad kardanas yra surenkamas ir visas balansuojamas, o kai mūsų lietuvaičiai pradeda kardanus rinkt iš kelių, tai paskui bėdų prisidaro. Be to net kitaip sujungus kardano abi dalis tarpusavyje vibracijos neišvengsi. Neveltui firma "kardanas" Kaune už balansavimą gražius pinigus ima

Aisku sumele matyt nejuokinga? O kaip patikrinti perkant srote, geras ar siaip sau ir tiesa ar tinka nuo kitu MB univerui. Ratus keiciau ir ratlankius, tas pats.

ldalius 2012-03-05 21:05

patikrinti šrote gali tik faros stiklą ar neskilęs, o kardaną užtenka neatsargiai numest ant žemės ir amen - vibracija garantuota ir tikrint gali nori dantimis, nori akimis - nieko nematysi ir nesuprasi

mancia 2012-03-05 21:08

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 197839)
patikrinti šrote gali tik faros stiklą ar neskilęs, o kardaną užtenka neatsargiai numest ant žemės ir amen - vibracija garantuota ir tikrint gali nori dantimis, nori akimis - nieko nematysi ir nesuprasi

Na drauguzi ir nuraminai, vadinasi pirk jei rasi tuzina gal kuris ir bus geras :thumbsup:

ldalius 2012-03-05 21:14

deja su kardanu tai tiesa ir niekaip nesuprantu žmonių, kurie deda kardanus iš kur papuola ir kaip papuola. Nebent paskui bijo net garsiai pasisakyt, kad nėr gerai

mancia 2012-03-05 21:21

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 197844)
deja su kardanu tai tiesa ir niekaip nesuprantu žmonių, kurie deda kardanus iš kur papuola ir kaip papuola. Nebent paskui bijo net garsiai pasisakyt, kad nėr gerai

Tai ka pasiulysi, vezt i Kauna, ar yra dar variantu.

ldalius 2012-03-05 21:38

geras klausimas. Pasiūlysiu vežt kardaną į Kauną ir jei su juo bus viskas gerai, tai aš liksiu kaltas dėl tavo išlaidų, nes gali paskui pasirodyt, kad bėda pavarų dėžėje arba dar kur. Todėl nematydamas mašinos ir jos nepačiupinėjęs nesiūlysiu nieko, o rast tokius dalykus kaip vibracijos šaltinį yra daug kartų sunkiau, nei sutvarkyt išlindusį švaistiklį per variklio bloką.

Beje niekur nerandu parašyta kaip kinta vibracija kai mašina eina ant itempimo duodant gazo ir atleidus gazą stabdant varikliui bei laisva pavara tarkim važiuojant greičiu daugiau kaip 70 (kada vibracija ženkliai padidėja)

mancia 2012-03-05 21:48

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 197848)
geras klausimas. Pasiūlysiu vežt kardaną į Kauną ir jei su juo bus viskas gerai, tai aš liksiu kaltas dėl tavo išlaidų, nes gali paskui pasirodyt, kad bėda pavarų dėžėje arba dar kur. Todėl nematydamas mašinos ir jos nepačiupinėjęs nesiūlysiu nieko, o rast tokius dalykus kaip vibracijos šaltinį yra daug kartų sunkiau, nei sutvarkyt išlindusį švaistiklį per variklio bloką.

Beje niekur nerandu parašyta kaip kinta vibracija kai mašina eina ant itempimo duodant gazo ir atleidus gazą stabdant varikliui bei laisva pavara tarkim važiuojant greičiu daugiau kaip 70 (kada vibracija ženkliai padidėja)

Iki 70 as jos isvis galima sakyti nejauciu, o pakitimu as isvis nematau ar gazuojant, ar stabdant varikliu, laisva pavara ar netgi laikant isminus sankaba. Jau smegenys susisuko ir dar kobra pradejo pjauti, reikia vaikus i Klaipeda vezti.

ldalius 2012-03-05 21:59

gal pasakysiu juokingai, tačiau patarimas, kuris beveik nieko tau nekainuos:

Nusiimi visai kardaną (po tris varžtus galuose ir du laikantys pakabinamą) tada kabini savo mersą prie draugo mašinos ant buksyro ir į kelią. Tempk aišku su užkurtu varikliu taip iki 100km/h (KET leidžia tik iki 70km/h) ir žiūrėk ar vibracija bus ar ne. Paskui taip tempiant įjunk 5 pavarą ir laikyk apsūkas 2500-3000 imituodamas variklio ir dėžės sūkius tokiam greičiui. Šitaip patikrinsi visą mašiną išskyrus kardaną.
Kadangi sakai, kad ar duodant gazo ar riedant laisva eiga vibracija yra, tai galima tokiu būdu bandyt eksperimentuot. Aišku tokiu būdu neturės apkrovos nei reduktorius nei pavarų dėžės antrinis velenas, bet aš bandyčiau taip patikrinti važiuoklės būklę ir kaip kažkas minėjo kebulo geometrijos.
Jei vibracija bus, tai tada bandyk palikt tik dirbantį variklį su išminta sankaba, o vėliau ir gesint variklį - tik gink dieve neištrauk raktelio iš spynos, kad taip tempiant neužsirakintų vairas

šitaip smarkiai sumažės paieškų rato ribos

ldalius 2012-03-05 22:12

jei vibracijos nebus jokios, tada sekantis etapas tikrini ar nesitabaluoja aukštyn žemyn trišakis ant dėžės galo ir trišakis ant reduktoriaus bei dėžės ir reduktoriaus velenai. Jei ten viskas ok, tada veži kardaną į Kauną ant staklių - daugiau minčių nebeturiu

mancia 2012-03-05 22:17

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 197850)
gal pasakysiu juokingai, tačiau patarimas, kuris beveik nieko tau nekainuos:

Nusiimi visai kardaną (po tris varžtus galuose ir du laikantys pakabinamą) tada kabini savo mersą prie draugo mašinos ant buksyro ir į kelią. Tempk aišku su užkurtu varikliu taip iki 100km/h (KET leidžia tik iki 70km/h) ir žiūrėk ar vibracija bus ar ne. Paskui taip tempiant įjunk 5 pavarą ir laikyk apsūkas 2500-3000 imituodamas variklio ir dėžės sūkius tokiam greičiui. Šitaip patikrinsi visą mašiną išskyrus kardaną.
Kadangi sakai, kad ar duodant gazo ar riedant laisva eiga vibracija yra, tai galima tokiu būdu bandyt eksperimentuot. Aišku tokiu būdu neturės apkrovos nei reduktorius nei pavarų dėžės antrinis velenas, bet aš bandyčiau taip patikrinti važiuoklės būklę ir kaip kažkas minėjo kebulo geometrijos.
Jei vibracija bus, tai tada bandyk palikt tik dirbantį variklį su išminta sankaba, o vėliau ir gesint variklį - tik gink dieve neištrauk raktelio iš spynos, kad taip tempiant neužsirakintų vairas

šitaip smarkiai sumažės paieškų rato ribos

Na stai Tu busi antras kuris pasiule toki varianta, pirma maniau jog nelabai ka suzinosiu o dabar manau verta bandyt, bet kaip suprasiu kad pazeista geometrija.

mancia 2012-03-05 22:19

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 197852)
jei vibracijos nebus jokios, tada sekantis etapas tikrini ar nesitabaluoja aukštyn žemyn trišakis ant dėžės galo ir trišakis ant reduktoriaus bei dėžės ir reduktoriaus velenai. Jei ten viskas ok, tada veži kardaną į Kauną ant staklių - daugiau minčių nebeturiu

Dekui uz kantrybe ir patarimus.:)

ldalius 2012-03-05 22:27

dėl kebulo geometrijos su vibracija nuo greičio aš nelabai noriu tikėt. Visgi aš labiau pasilikęs mintį rast bėdą transmisijos mazguose

ldalius 2012-03-05 22:33

beje kebulo geometrijos kad atsirastu vibracija 124 mersui pažeist tokiu būdu kaip ir neimanoma.
Jei persisuktų priekiniai lonžeronai - pasikeistų važiavimas, trauktų į šoną ar gaudytum mašiną ant kelio. O galinis tiltas visas stovi ant gumų, todėl gali nuplėšt balkį, bet kebulo (jei jis nesupuvęs) nesuraitysi niekaip.

mancia 2012-03-05 22:44

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 197857)
beje kebulo geometrijos kad atsirastu vibracija 124 mersui pažeist tokiu būdu kaip ir neimanoma.
Jei persisuktų priekiniai lonžeronai - pasikeistų važiavimas, trauktų į šoną ar gaudytum mašiną ant kelio. O galinis tiltas visas stovi ant gumų, todėl gali nuplėšt balkį, bet kebulo (jei jis nesupuvęs) nesuraitysi niekaip.

Na ne pirmos jaunystes masina, bet balkis dar laikosi, nors rudeliu jau atsirado po pastovaus vazinejimo po objektus ir dar kai tiek daug druskos pas mus beriama ant keliu.:)

inferno 2012-03-06 09:34

Citata:

Pradžioje rašė mancia (Post 197862)
Na ne pirmos jaunystes masina, bet balkis dar laikosi, nors rudeliu jau atsirado po pastovaus vazinejimo po objektus ir dar kai tiek daug druskos pas mus beriama ant keliu.:)

lenkiu galvas prieš autošaltkalvisu ir šiaip specus , bet man su fordu scorpio universalu taip buvo kai kardano balansyras sugedo ten nulužinejo viduj kažkokios plastmases ir tas sunkus apvalus daiktas nesifiksavo ar kažkaip panašiai jis naujas brangiai kainuoja ir atskirai neparsidavinejo nuo kardano tai tiesiopg ji kažkaip meistriukai nueme ar nupjove ir nebevibravo. aikšu aš daugiau 120 nevažiuodavau, bet kaip tu sakau man irgi nuo 70 km/h tas būdavo tai va greičiausiai bus tas dalykas sugedęs. gal kiti kolegos protingiau paaiškins kas ta detalė yra


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.