Reikia kelioninio merso busiko
Sveiki. Noriu gaut informacijos apie mb Vito/V klasę. žiūrimas tik dyzelis, su lovų funkcija.
1. variklis. ar tikrai paprastas/turbo patikimesnis už cdi? 72 kW (98 ag) turbo D, atrodo, užtenka galios, na ekonomija cdi naudai, bet kaip dėl patikimumo? 2. Vito/V skirtumai. Ar visi V yra su orine pakaba? Ar tikrai ji yra blogis, net jei geros būklės mašina? Vito tai tik westfalia žiūrėčiau, o kaip su V, ar yra skirta būtent kelionėms, su lovomis? Nes kol kas V tik su krėslais matau. 3. Kuo skiriasi V klasės Fashion/Ambiente/Trend ? (jei komplektacija, tai kas būtent?) 4. Tarp cdi variklių, kuo skiriasi 110cdi ir 112cdi - kubatūra ta pati, sąnaudois tokios pačios, o galia skiriasi - dėl ko? Ar čia analogas TDI su raudona raide? P.S. mašina bus renkama iš Vokietijos, "vokiškos būklės", rida iki 200.000 km. |
2,3D nevažiuoja. 2,3TD mažiau nevažiuoja, bet labai genda. CDI serija turi tuos pačius kaprizus kaip ir C ar E klasėje, pilnas forumas info. Imčiau CDI.
|
as irgi ziurinejau, geriausia 2.2CDI, Vitukai turi tik viena beda, baisiai rudys puola, bet jei uz gera kaina nuperki tai nebeda, perdazai visa, porai metu uzteks
|
Naujesni modeliai dar turi brangią orinę pakabą;)
|
kaip maciau skelbimus , tai yra su perdarytom i paprastas pakabom, tai turbut nesunkiai persidaro
|
Nesunkiai
|
A jei imt ne porai metų?
Pagal būklę šitas pvz, jei tokios būklės paėmus, ar tikrai 2,3td silpnesnis (patikimumo prasme) nei cdi? Ok, tarkim cdi variantas irgi, bet 108,110 ir 112 - kuo iš esmės skiriasi, jei kubatūros vienodos? Būt gerai, kad kas praktiškai papasakotų apie Vito, kas turėjęs yra.. |
CDI108 -60KW CDI110 -75KW CDI-112 -90KW esu turejas ir turiu,kaip ir minejo rudyti jie tikrai megsta,seip vairuoti tikrai smagi masina del gedimu man asmeniskai dideliu bedu kaip ir nesukele
|
Pas mane vito 112 cdi 2,2. Seip neblogas, ir gerai traukia. Bet tikrai kad labai megsta rudyti.
|
Tai aš suprantu, kad kw skiriasi, gal kas galit paaiškint, kokiu būdu tas skirtumas atsiranda iš vienodos kubatūros?
Ir dar, ar esat kas girdėję - ar galima kondicionierių įmontuoti į mašiną be kondicionriaus? Ar pilnavertiškai veikia? |
Citata:
|
Citata:
Tokios mašinos 2002-2003 m turi prabege virš 400000. Mano 2002m dabar yra prabeges apie 480 000.Kaip pirkau rode 214 000, patikrinus Silberyje parode 444 000, bet varyklis pakeistas, idetas naujas, gamykloj, turiu dokumentus, prabeges 120 000. Tai kad reikia bet realistu. su tokiu kilometražu nebent bus V-280, benzininis, trie tikrai nedaug buna prabege. Reikia žiuret stovi. Trend, pigiausias variantas, dažniausiai be klimos. Fashion, veliuras, dauguma privalumu Ambiente, oda ir visi pivalumai. Orine pakaba neproblema, 500 lt detalem ir stovi normalia pakaba. turiu pakeites ir esu patenkintas, Westfalia, butent su sofa, dažniausiai tai buna vito.,bet ligtai buna ir V klases. CDI normalus varyklis, žiurit kaip važiosi tek ir ris.Vidurkis 9-9,5 ltr.Bet važioju kaip noriu. Kažkur rodžiau skirtumus v ir vito. Paješkok. Westfalia retokas variantas, žiurek kad butu su Webasto. Sekmes.:):zenklas: |
v-220, įtariu, savo mb Lietuvoj pirkai? :)
Būtent ir yra ieškomas tik Westfalia variantas. Kažkaip rinkoj nesimato nė vieno V-Westfalia, yra tik Vito-Westfalia, tai matyt V ir nabūdavo. P.S. V antra karta kažkaip Vaneo vadinasi, ane? |
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 16:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.