MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Apie Viską (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=102)
-   -   Kokį busiką kelionėms pirkti? (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=9367)

juozavas 2012-03-17 19:08

Kokį busiką kelionėms pirkti?
 
Sveiki, reikia busiko kelionėms. Fordai atkrenta. Lieka mb arba vw iš mašinų firmų. Vw labai vagiami, be to komfroto nėra tiek kiek pas mb, todėl vis patrauklesnis atrodo Vito. (kadangi V klasė su oro paduškom ir nėra su lovom - o gal klįstu?)
Gal kas galit pasakyt, ar cdi varikliai, ėję į vito, yra tie patys, kaip ir į lengvąsias (w210) ? Kodėl tada 108cdi,110cdi ir 112 cdi kubatūros vienodos, o kw skiriasi?
Ir šiaip, gal kažką patart galit? Gal tos karavelės nėra toks blogis? Svarbiausia, kad būtų su miegojimo funkcija busikas, patikimas, dyzelis.

Tomskis 2012-03-17 19:11

geriau pasakyk uz kiek pinigu galvoji pirkt, as krovininiu nemazai esu isbandes, tai bent del variklio, sanaudo ir vairuotojo komforto pasakyciau

laukinis 2012-03-17 19:39

Vito F labai puikus variantas, trauka gera ir su priekaba, kuro sąnaudos vid.8-9L/100km.
Tik vienintelė bėda rūdys. Kelionėms idealus variantas:zenklas:

Tomskis 2012-03-17 19:42

daugumos busu minusas yra tas, kad nesireguliuoja vairo padetis, vairavimas kaip autobuso gaunasi, pvz Jumper, Ducato, Boxer nuo 2010 metu vairas bent jau smaukosi i prieki ir atgal, tai tas jau geriau, gal VW reguliuojasi ir zemyn i virsu nzn, bet vito isvis nesireguliuoja

samagonas 2012-03-17 19:55

Kodel Fordai atkrenta ? Turiu, Ford Tranzita, tuoj bus 100.000km. keisti tik tepalai, na ir stabdzhiu kaladeliu lempute uzhsidege, laikas pakeisti. Daugiau absoliuchiai,jokiu bedu nebuvo. Tfu,tfu, tfu.... Eina kaip ishrauktas, dedu lengvosioms per shonus, atsiputes. 140Ag.
Zhadu pirkti kita, tai manau vel imsiu Forda,nesitikejau, bet uzsirekomendavo labai gerai.

Tomskis 2012-03-17 19:57

man irgi fordai patiko, turejau mondeo, dabar pagainioju tranzita sena, 97 metu, nu nieko blogo negaliu pasakyt, viena kart mikriuku vaziavau su tranzitu, maciau kad rida 750kkm buvo ant spydiko :)

juozavas 2012-03-17 20:02

Fordai atkrenta dėl mažiau patikimų važiuoklių, nu ir komfroto norėtųsi. Vito tarpinis tarp miniveno ir mikroautobuso gaunasi.
Žiūriu iki 7kEur.

šitą būčiau jau šiandien išvažiavęs pirkt, labai gaila, kad klimos nėra.

Esminiai klausimai du - cdi vs turboD - sąnaudos cdi pusėj, patikimumas turboD? Ar cdi irgi nėr tragiški?
Antras, orinė pakaba - nereikia jos, Vito dar galima rast, bet V klasė labai dažnai ją turi.

ufonautas 2012-03-17 20:07

Na as ir i tuos transit nespjaunu pvz,nes esu su senuku tranzu lakstes ir net lb daug.Pagrindine beda buvo tik viena-kaip ir daugeliui turbut nemylimos rudys,o siaip tai neblogas aparatas.Db vazineju su T4 ir beveik per 150k km nieko rimto neteko daryt,bet reikes vaziuokle pasitvarkyt ir vel i trasa;)Kelionems galvociau apie 2.5TDI Caravele arba California:geda:

Tomskis 2012-03-17 20:09

visi pliusai CDI puseje, i 2.3 neziurek geriau, ziurek kad ortakiai butu galinej daly, yra klima ar nera nesvarbu, svarbu kad sildytu gala. uz 7k euru, as ziureciau citroen jumper/fiat ducato/peugeot boxer tai ta pati masina, tik skirtingi pavadinimai, 2.2 motoriukas (visi 6 begiu), pats asmeniskai vazinejau su jei gerai pamenu kazkas apie 100kw, nes yra trys variantai, mano buvo vidurinis, kas patiko tai super trauka ir super sanaudos , kompas rodo 8,1 litro, pakrovus 2 tonas. visi kiti bandyti busai (Iveco, VW Crafter, VW LT), sanaudos nuo 11 iki 16 litru . beje su VW caravele lekiau pries menesi po europa, tai sanaudos nenudziugino - 10litru simtui km. Tai va as pirma ziureciau kad butu 6 begiai, ir sanaudos geros, 6 begiai tai beveik visuose nuo 2005 metu, isbandyk jumperius, sakau patiks kaip jie vaziuoja, nezinau tik kaip gale keleiviams komfortas

ufonautas 2012-03-17 20:17

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 200559)
visi pliusai CDI puseje, i 2.3 neziurek geriau, ziurek kad ortakiai butu galinej daly, yra klima ar nera nesvarbu, svarbu kad sildytu gala. uz 7k euru, as ziureciau citroen jumper/fiat ducato/peugeot boxer tai ta pati masina, tik skirtingi pavadinimai, 2.2 motoriukas (visi 6 begiu), pats asmeniskai vazinejau su jei gerai pamenu kazkas apie 100kw, nes yra trys variantai, mano buvo vidurinis, kas patiko tai super trauka ir super sanaudos , kompas rodo 8,1 litro, pakrovus 2 tonas. visi kiti bandyti busai (Iveco, VW Crafter, VW LT), sanaudos nuo 11 iki 16 litru . beje su VW caravele lekiau pries menesi po europa, tai sanaudos nenudziugino - 10litru simtui km. Tai va as pirma ziureciau kad butu 6 begiai, ir sanaudos geros, 6 begiai tai beveik visuose nuo 2005 metu, isbandyk jumperius, sakau patiks kaip jie vaziuoja, nezinau tik kaip gale keleiviams komfortas

:unreal:VW caravele 10L/100km?:bounce:Tai koks ten variklis ir ka ten taip vilkai-furos priekaba?:xx: Blin su savo 2.5TDI tempiau dviase priekaba ir dar savo banga pasikroves,tai skaiciavau,kad i 10L/100km drasiai tilpau.Na aisku jei jis ziuri naujesniu aparatu tai jau T4 be reikalo as cia kisu:blush: Na o koks Vivaro pavyzdziui?Apie juos per daug nzn,bet gal ir nieko:confused:

Adodas 2012-03-17 20:19

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 200559)
visi pliusai CDI puseje, i 2.3 neziurek geriau, ziurek kad ortakiai butu galinej daly, yra klima ar nera nesvarbu, svarbu kad sildytu gala. uz 7k euru, as ziureciau citroen jumper/fiat ducato/peugeot boxer tai ta pati masina, tik skirtingi pavadinimai, 2.2 motoriukas (visi 6 begiu), pats asmeniskai vazinejau su jei gerai pamenu kazkas apie 100kw, nes yra trys variantai, mano buvo vidurinis, kas patiko tai super trauka ir super sanaudos , kompas rodo 8,1 litro, pakrovus 2 tonas. visi kiti bandyti busai (Iveco, VW Crafter, VW LT), sanaudos nuo 11 iki 16 litru . beje su VW caravele lekiau pries menesi po europa, tai sanaudos nenudziugino - 10litru simtui km. Tai va as pirma ziureciau kad butu 6 begiai, ir sanaudos geros, 6 begiai tai beveik visuose nuo 2005 metu, isbandyk jumperius, sakau patiks kaip jie vaziuoja, nezinau tik kaip gale keleiviams komfortas

Nu cia tau jau kosmosas, busas su 2 tonom krovinio ir 8 litrai .... :confused:

samagonas 2012-03-17 20:21

Del kuro tai taip,jei idomu, tai tranzitas 2008m. valgo apie 12 litru , nors ir 6 begiai, bet jie labai trumpi, su 6 begiu, ant 60km/h drasiai galima vazhiuoti, nedusta. Na gal dar valgo tiek, del to,kad shaldytuvas sumontuotas, begaliu vezhti tik 1000kg. Be krovinio sveria 2500kg. Shiaip vazhiavimui, tai labai patogus, su kokiu Nissanu nera nei ka lyginti. Bet kelionems, gal tikrai,koks Vito geriau .

juozavas 2012-03-17 20:23

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 200559)
visi pliusai CDI puseje, i 2.3 neziurek geriau, ziurek kad ortakiai butu galinej daly, yra klima ar nera nesvarbu, svarbu kad sildytu gala. uz 7k euru, as ziureciau citroen jumper/fiat ducato/peugeot boxer tai ta pati masina, tik skirtingi pavadinimai, 2.2 motoriukas (visi 6 begiu), pats asmeniskai vazinejau su jei gerai pamenu kazkas apie 100kw, nes yra trys variantai, mano buvo vidurinis, kas patiko tai super trauka ir super sanaudos , kompas rodo 8,1 litro, pakrovus 2 tonas. visi kiti bandyti busai (Iveco, VW Crafter, VW LT), sanaudos nuo 11 iki 16 litru . beje su VW caravele lekiau pries menesi po europa, tai sanaudos nenudziugino - 10litru simtui km. Tai va as pirma ziureciau kad butu 6 begiai, ir sanaudos geros, 6 begiai tai beveik visuose nuo 2005 metu, isbandyk jumperius, sakau patiks kaip jie vaziuoja, nezinau tik kaip gale keleiviams komfortas

Tomski, ką turi omeny sakydamas "ortakiai galinėj daly"? Čia ta prasme viduj, kad į kojas vėkelis pūstų? Klima kaip ir svarbu, nes bus naudojamas praktiškai šiltuoju sezonu.
O Citroen jumper/boxer taigi čia jau didesni nei Vito? Už tai kažkaip jie nelabai man. Ir ar būna jų kelioninių komplektacijų kaip westfalia ar caravele?

ufonautas 2012-03-17 20:34

Citata:

Pradžioje rašė juozavas (Post 200566)
Tomski, ką turi omeny sakydamas "ortakiai galinėj daly"? Čia ta prasme viduj, kad į kojas vėkelis pūstų? Klima kaip ir svarbu, nes bus naudojamas praktiškai šiltuoju sezonu.
O Citroen jumper/boxer taigi čia jau didesni nei Vito? Už tai kažkaip jie nelabai man. Ir ar būna jų kelioninių komplektacijų kaip westfalia ar caravele?

http://www.blocket.se/goteborg/Volks....htm?ca=17&w=3
Kazka tokio ar kokia kaina domina?

juozavas 2012-03-17 20:40

Jo, būtent tokio (kaip ir rašiau - Vito westfalia) Kaina iki 7kEur. Būtina, kad susilankstytų lovos, stalas. Kondiškė beveik labai būtina. Kitkas nesvarbu.
Klausimas tik dėl variklių ir pakabos pasirinkimo. VW su tdi ir kieta pakaba vs MB su turboD/CDI ir minkštu važiavimu, bet ta orinė pakaba tai labai nežavi. O vw atbaido dar ir tai, kad labai vagiami.

Tomskis 2012-03-17 20:41

Citata:

Pradžioje rašė ufonautas (Post 200561)
:unreal:VW caravele 10L/100km?:bounce:Tai koks ten variklis ir ka ten taip vilkai-furos priekaba?:xx: Blin su savo 2.5TDI tempiau dviase priekaba ir dar savo banga pasikroves,tai skaiciavau,kad i 10L/100km drasiai tilpau.Na aisku jei jis ziuri naujesniu aparatu tai jau T4 be reikalo as cia kisu:blush: Na o koks Vivaro pavyzdziui?Apie juos per daug nzn,bet gal ir nieko:confused:

2010 metu 2.5tdi, visos raides raudonos, keleivinis, 6 begiai, vaziavom 120-140km/h, apsukos 2-2.5rmp. suvalge tiek per visa kelione, su baku 800km, bakas 80litru, pramynem 3500km, 7 zmones.

Citata:

Pradžioje rašė juozavas (Post 200566)
Tomski, ką turi omeny sakydamas "ortakiai galinėj daly"? Čia ta prasme viduj, kad į kojas vėkelis pūstų? Klima kaip ir svarbu, nes bus naudojamas praktiškai šiltuoju sezonu.
O Citroen jumper/boxer taigi čia jau didesni nei Vito? Už tai kažkaip jie nelabai man. Ir ar būna jų kelioninių komplektacijų kaip westfalia ar caravele?

na tarkim su caravele kuriuo vaziavau, tai klima valdosi prieki, ir galinej salon daly, ta ir sakau apie ortakius, kad yra busu, o gal ir visuose keleiviniuose, ortakiai kur pucia peciukas galinej salono daly, kad ne tik vairuotojui butu silta, bet ir gale sedintiems.

Citata:

Pradžioje rašė Adodas (Post 200564)
Nu cia tau jau kosmosas, busas su 2 tonom krovinio ir 8 litrai .... :confused:

taip, visada tampau 2-2,5 tonos, busus nuomoju jau du menesiai, karta - du kartus per savaite, vieninteliai jumper/boxer/ducato nuo 2010metu, 2,2 motoru ima 8 litrus salerkos, cia vidurkis, t.y. i lenkija vaziuojant tusciam, 7,8 litro rodo, atgal pakrautam pakyla iki 8,1 8,6 litro, ziurint kaip smaugsi, visos keliones vidurkis kazkas apie 8,1 - 8,5 litro. 500km tuscias, 500km pakrautas 2t. i Iveco kraunu 2.5 t. nes jie dvigubais ratais, bet jie ir tusti ryja 12litru, nesvarbu ar 2.8 motoras ar 3.0hpi.

eSaS 2012-03-17 20:46

as isvis nesuprantu uz ka tiek reik pinigo padet ,cia kalbant apie multivana ,vapscie nesusipratimas ta kaina
siaip vito bus jaukiausias ir turbut minksciausias , http://www.plius.lt/skelbimai/ford-t...is-347960.html visai nk

juozavas 2012-03-17 20:46

Ok, tai dėl variklių kaip supratau, trauka ir ekonomija cdi pusėj, o patikimumas daugmaž toks pat, tai cdi vienareikšmiškai. Dabar dėl tos orinės pakabos gal kas galit ką pasakyt? Tas pats, kas airmatic, tik gale? Kiek kainuotų perdarymas į paprastą arba esminių detalių keitimas ?

eSaS 2012-03-17 20:49

perdarymas tai 1000 gal 1500,taip edgis sake

Tomskis 2012-03-17 20:49

Citata:

Pradžioje rašė eSaS (Post 200577)
as isvis nesuprantu uz ka tiek reik pinigo padet ,cia kalbant apie multivana ,vapscie nesusipratimas ta kaina
siaip vito bus jaukiausias ir turbut minksciausias , http://www.plius.lt/skelbimai/ford-t...is-347960.html visai nk

matai busas toks dalykas, kuris uzdirba pinigus, ar tai krovininis ar keleivinis, ar tu krovinius veziosi, pinigus darysi, ar keleivius veziosi pinigus darysi, ar ji nuomosi. jis savo pinigus atidirba, taip pat kaip ir freziravimo stakles, stakles paprastos, bet kainuoja didelius pinigus, vien del to , kad jos uzdirba piniga kazkam

tarkim tavo parodyt forde, man asmeniskai kas nepatinka, tai begiu rankena, jungineji kaip furoj, labiau patinka kaip naujuose busuose, rankena ant paneles, beveik visuoe naujuose taip yra

juozavas 2012-03-17 20:49

Citata:

Pradžioje rašė eSaS (Post 200577)
as isvis nesuprantu uz ka tiek reik pinigo padet ,cia kalbant apie multivana ,vapscie nesusipratimas ta kaina
siaip vito bus jaukiausias ir turbut minksciausias , http://www.plius.lt/skelbimai/ford-t...is-347960.html visai nk

Taip, variantas nieko, bet susipažinęs su lt rinkos virtuve iš principo (nu gal per kategoriškai nuskambėjo) pats važiuosiu į Vokietiją. Nors reikia pripažint, tikrai vertas dėmesio variantas.

Tomskis 2012-03-17 20:52

Citata:

Pradžioje rašė juozavas (Post 200582)
Taip, variantas nieko, bet susipažinęs su lt rinkos virtuve iš principo (nu gal per kategoriškai nuskambėjo) pats važiuosiu į Vokietiją. Nors reikia pripažint, tikrai vertas dėmesio variantas.

siulyciau apsidairyt lietuvoj, cia parveza geru variantu, pats jau pusmeti stebiu busu skelbimus pastoviai, gali pavargt vokieciuose ir tusciom gryzti, greiciausiai taip ir bus. isvis jei ziuret i komplektacija, tai geriausi variantai parkeliauja is svedijos, bet ten priklausomai nuo regiono, dauguma buna surudije ir turi daug bedu paskui su elektra

juozavas 2012-03-17 21:01

Na jau 3 kartus negrįžau tuščiom (paskutinį kart net per daug variantų buvo, sunku išsirinkt), tai manau ir šį negrįšiu ;) iš Švedijos, įsivaizduoju, turi būt gera šildymo sistema ir pan., bet tas neaktualu, nes bus naudojamas tik vasarą, todėl klima labai reikalinga. Įdomu, tie transitai, gi visi mikriukai Vilniui, tai tikrai patvarūs turi būt tiek varikliai, tiek važiuoklės. Tik įdomu kaip su komfortu, lyginant su Vito.

ufonautas 2012-03-17 21:12

Citata:

Pradžioje rašė juozavas (Post 200590)
Na jau 3 kartus negrįžau tuščiom (paskutinį kart net per daug variantų buvo, sunku išsirinkt), tai manau ir šį negrįšiu ;) iš Švedijos, įsivaizduoju, turi būt gera šildymo sistema ir pan., bet tas neaktualu, nes bus naudojamas tik vasarą, todėl klima labai reikalinga. Įdomu, tie transporteriai gi visi mikriukai Vilniui, tai tikrai patvarūs turi būt tiek varikliai, tiek motorai. Tik įdomu kaip su komfortu, lyginant su Vito.

Tiek varikliai ir tiiek motorai:xx::xx::xx:
Na siaip manyciau mikriukai ten ne transporteriai o transitai;)
Ta skelbima kur imete berods eSaS,tai firmiskai nuskambejo....:viena savininke moteris:xx::xx::xx:

juozavas 2012-03-17 21:16

Oi, jau susisuko nuo tų busikų, pataisiau žinutę. Nu žinok, aš per tą nuotrauką kur DEKRA patikrinimas, susiradau per gūglą tą moterį, jos numerį, net nuotrauką. Ir jei pirkčiau, paskambinčiau, ir paklausčiau, ar tikrai pardavė, ir kelinta savininkė buvo. Nes dekra lapas, bent iš nuotraukos, tai nepadielka atrodo.

ufonautas 2012-03-17 21:28

Citata:

Pradžioje rašė juozavas (Post 200596)
Oi, jau susisuko nuo tų busikų, pataisiau žinutę. Nu žinok, aš per tą nuotrauką kur DEKRA patikrinimas, susiradau per gūglą tą moterį, jos numerį, net nuotrauką. Ir jei pirkčiau, paskambinčiau, ir paklausčiau, ar tikrai pardavė, ir kelinta savininkė buvo. Nes dekra lapas, bent iš nuotraukos, tai nepadielka atrodo.

Na as cia del diskusijos....nuskambejo kaip eilinis skelbimas: "vazinejo kunigas ir tai tik i misias":xx:

Adodas 2012-03-17 21:36

Man kaip bebutu, MB Vito atrodo smagus dalykas. Teko su AMBIENTE vaziuoti, jau tikrai viena pilniausiu komplektaciju, tai ir kaip keleivis ir vairuotojas tai buvau labai patenkintas komfortu, o tas kelionese yra svarbiausia. :)

juozavas 2012-03-20 18:41

Turiu kelis klausimus dėl kondicioniariaus.
1. Visi sako, kad degalų sąnaudos +1 litras. Bet ar čia jam veikiant, ar ir išjungtam kondikui mašina daugiau ima? Ta prasme jei kondikas išjungtas, variklis vistiek kažkokius kompresorius suka?
2. Kuo skiriasi automatinis (vok. Klima-automatik) nuo paprasto (vok. Klimaanlage) kondicionieriaus?

Dalius/68 2012-03-21 17:27

Kai atjungi kondicionieriu,diržas suka tik škyva,jame (škyve) yra sankaba kuri atjungia pati kompresoriu.Taigi atjungus komdicionieriu degalu ima mažiau ,nes nereikia papildomos galios sukti kompresoriu.
.... automatine klima,na užprogramavus norima temperatura ,ji automatiškai palaikoma,ta prasme kondicionierius veikia temperaturos palaikymo režimu.Paprastas kondicionierius,tai principe šaldytuvas,pučia šalta ora ,aišku kažkiek su ratukais reguliuojasi,bet labai primityviai....


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 23:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.