![]() |
Kokį busiką kelionėms pirkti?
Sveiki, reikia busiko kelionėms. Fordai atkrenta. Lieka mb arba vw iš mašinų firmų. Vw labai vagiami, be to komfroto nėra tiek kiek pas mb, todėl vis patrauklesnis atrodo Vito. (kadangi V klasė su oro paduškom ir nėra su lovom - o gal klįstu?)
Gal kas galit pasakyt, ar cdi varikliai, ėję į vito, yra tie patys, kaip ir į lengvąsias (w210) ? Kodėl tada 108cdi,110cdi ir 112 cdi kubatūros vienodos, o kw skiriasi? Ir šiaip, gal kažką patart galit? Gal tos karavelės nėra toks blogis? Svarbiausia, kad būtų su miegojimo funkcija busikas, patikimas, dyzelis. |
geriau pasakyk uz kiek pinigu galvoji pirkt, as krovininiu nemazai esu isbandes, tai bent del variklio, sanaudo ir vairuotojo komforto pasakyciau
|
Vito F labai puikus variantas, trauka gera ir su priekaba, kuro sąnaudos vid.8-9L/100km.
Tik vienintelė bėda rūdys. Kelionėms idealus variantas:zenklas: |
daugumos busu minusas yra tas, kad nesireguliuoja vairo padetis, vairavimas kaip autobuso gaunasi, pvz Jumper, Ducato, Boxer nuo 2010 metu vairas bent jau smaukosi i prieki ir atgal, tai tas jau geriau, gal VW reguliuojasi ir zemyn i virsu nzn, bet vito isvis nesireguliuoja
|
Kodel Fordai atkrenta ? Turiu, Ford Tranzita, tuoj bus 100.000km. keisti tik tepalai, na ir stabdzhiu kaladeliu lempute uzhsidege, laikas pakeisti. Daugiau absoliuchiai,jokiu bedu nebuvo. Tfu,tfu, tfu.... Eina kaip ishrauktas, dedu lengvosioms per shonus, atsiputes. 140Ag.
Zhadu pirkti kita, tai manau vel imsiu Forda,nesitikejau, bet uzsirekomendavo labai gerai. |
man irgi fordai patiko, turejau mondeo, dabar pagainioju tranzita sena, 97 metu, nu nieko blogo negaliu pasakyt, viena kart mikriuku vaziavau su tranzitu, maciau kad rida 750kkm buvo ant spydiko :)
|
Fordai atkrenta dėl mažiau patikimų važiuoklių, nu ir komfroto norėtųsi. Vito tarpinis tarp miniveno ir mikroautobuso gaunasi.
Žiūriu iki 7kEur. šitą būčiau jau šiandien išvažiavęs pirkt, labai gaila, kad klimos nėra. Esminiai klausimai du - cdi vs turboD - sąnaudos cdi pusėj, patikimumas turboD? Ar cdi irgi nėr tragiški? Antras, orinė pakaba - nereikia jos, Vito dar galima rast, bet V klasė labai dažnai ją turi. |
Na as ir i tuos transit nespjaunu pvz,nes esu su senuku tranzu lakstes ir net lb daug.Pagrindine beda buvo tik viena-kaip ir daugeliui turbut nemylimos rudys,o siaip tai neblogas aparatas.Db vazineju su T4 ir beveik per 150k km nieko rimto neteko daryt,bet reikes vaziuokle pasitvarkyt ir vel i trasa;)Kelionems galvociau apie 2.5TDI Caravele arba California:geda:
|
visi pliusai CDI puseje, i 2.3 neziurek geriau, ziurek kad ortakiai butu galinej daly, yra klima ar nera nesvarbu, svarbu kad sildytu gala. uz 7k euru, as ziureciau citroen jumper/fiat ducato/peugeot boxer tai ta pati masina, tik skirtingi pavadinimai, 2.2 motoriukas (visi 6 begiu), pats asmeniskai vazinejau su jei gerai pamenu kazkas apie 100kw, nes yra trys variantai, mano buvo vidurinis, kas patiko tai super trauka ir super sanaudos , kompas rodo 8,1 litro, pakrovus 2 tonas. visi kiti bandyti busai (Iveco, VW Crafter, VW LT), sanaudos nuo 11 iki 16 litru . beje su VW caravele lekiau pries menesi po europa, tai sanaudos nenudziugino - 10litru simtui km. Tai va as pirma ziureciau kad butu 6 begiai, ir sanaudos geros, 6 begiai tai beveik visuose nuo 2005 metu, isbandyk jumperius, sakau patiks kaip jie vaziuoja, nezinau tik kaip gale keleiviams komfortas
|
Citata:
|
Citata:
|
Del kuro tai taip,jei idomu, tai tranzitas 2008m. valgo apie 12 litru , nors ir 6 begiai, bet jie labai trumpi, su 6 begiu, ant 60km/h drasiai galima vazhiuoti, nedusta. Na gal dar valgo tiek, del to,kad shaldytuvas sumontuotas, begaliu vezhti tik 1000kg. Be krovinio sveria 2500kg. Shiaip vazhiavimui, tai labai patogus, su kokiu Nissanu nera nei ka lyginti. Bet kelionems, gal tikrai,koks Vito geriau .
|
Citata:
O Citroen jumper/boxer taigi čia jau didesni nei Vito? Už tai kažkaip jie nelabai man. Ir ar būna jų kelioninių komplektacijų kaip westfalia ar caravele? |
Citata:
Kazka tokio ar kokia kaina domina? |
Jo, būtent tokio (kaip ir rašiau - Vito westfalia) Kaina iki 7kEur. Būtina, kad susilankstytų lovos, stalas. Kondiškė beveik labai būtina. Kitkas nesvarbu.
Klausimas tik dėl variklių ir pakabos pasirinkimo. VW su tdi ir kieta pakaba vs MB su turboD/CDI ir minkštu važiavimu, bet ta orinė pakaba tai labai nežavi. O vw atbaido dar ir tai, kad labai vagiami. |
Citata:
Citata:
Citata:
|
as isvis nesuprantu uz ka tiek reik pinigo padet ,cia kalbant apie multivana ,vapscie nesusipratimas ta kaina
siaip vito bus jaukiausias ir turbut minksciausias , http://www.plius.lt/skelbimai/ford-t...is-347960.html visai nk |
Ok, tai dėl variklių kaip supratau, trauka ir ekonomija cdi pusėj, o patikimumas daugmaž toks pat, tai cdi vienareikšmiškai. Dabar dėl tos orinės pakabos gal kas galit ką pasakyt? Tas pats, kas airmatic, tik gale? Kiek kainuotų perdarymas į paprastą arba esminių detalių keitimas ?
|
perdarymas tai 1000 gal 1500,taip edgis sake
|
Citata:
tarkim tavo parodyt forde, man asmeniskai kas nepatinka, tai begiu rankena, jungineji kaip furoj, labiau patinka kaip naujuose busuose, rankena ant paneles, beveik visuoe naujuose taip yra |
Citata:
|
Citata:
|
Na jau 3 kartus negrįžau tuščiom (paskutinį kart net per daug variantų buvo, sunku išsirinkt), tai manau ir šį negrįšiu ;) iš Švedijos, įsivaizduoju, turi būt gera šildymo sistema ir pan., bet tas neaktualu, nes bus naudojamas tik vasarą, todėl klima labai reikalinga. Įdomu, tie transitai, gi visi mikriukai Vilniui, tai tikrai patvarūs turi būt tiek varikliai, tiek važiuoklės. Tik įdomu kaip su komfortu, lyginant su Vito.
|
Citata:
Na siaip manyciau mikriukai ten ne transporteriai o transitai;) Ta skelbima kur imete berods eSaS,tai firmiskai nuskambejo....:viena savininke moteris:xx::xx::xx: |
Oi, jau susisuko nuo tų busikų, pataisiau žinutę. Nu žinok, aš per tą nuotrauką kur DEKRA patikrinimas, susiradau per gūglą tą moterį, jos numerį, net nuotrauką. Ir jei pirkčiau, paskambinčiau, ir paklausčiau, ar tikrai pardavė, ir kelinta savininkė buvo. Nes dekra lapas, bent iš nuotraukos, tai nepadielka atrodo.
|
Citata:
|
Man kaip bebutu, MB Vito atrodo smagus dalykas. Teko su AMBIENTE vaziuoti, jau tikrai viena pilniausiu komplektaciju, tai ir kaip keleivis ir vairuotojas tai buvau labai patenkintas komfortu, o tas kelionese yra svarbiausia. :)
|
Turiu kelis klausimus dėl kondicioniariaus.
1. Visi sako, kad degalų sąnaudos +1 litras. Bet ar čia jam veikiant, ar ir išjungtam kondikui mašina daugiau ima? Ta prasme jei kondikas išjungtas, variklis vistiek kažkokius kompresorius suka? 2. Kuo skiriasi automatinis (vok. Klima-automatik) nuo paprasto (vok. Klimaanlage) kondicionieriaus? |
Kai atjungi kondicionieriu,diržas suka tik škyva,jame (škyve) yra sankaba kuri atjungia pati kompresoriu.Taigi atjungus komdicionieriu degalu ima mažiau ,nes nereikia papildomos galios sukti kompresoriu.
.... automatine klima,na užprogramavus norima temperatura ,ji automatiškai palaikoma,ta prasme kondicionierius veikia temperaturos palaikymo režimu.Paprastas kondicionierius,tai principe šaldytuvas,pučia šalta ora ,aišku kažkiek su ratukais reguliuojasi,bet labai primityviai.... |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 23:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.