MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W124 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=200)
-   -   Kuris W124 mercedeso variklis geriausias? (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=9393)

inferno 2012-03-20 16:38

Kuris W124 mercedeso variklis geriausias?
 
toks gal klausimas jau kur buvo pasitaikęs, tai jei dubliuojasi tema tai duokit nuoroda.


jei nėra tai toks klausimas kokie 124tų mersų dyzeliniai varikliai geriausi? prioritetas patikimumui ir mažoms kuro sąnaudoms. kas geriau ar pirkti naujesnį modelį ar geriau gerai prižiūrėtas senas? maniškiam baigsis techapžiura po pusantrų metų tai reik galvot apie naują :D

Tomskis 2012-03-20 16:53

nu tu ir paklausei, visi mb motorai geri, o kas liecia 124 tai skiriasi trumpai tariant kuro sanaudos ir cilindru skaicius ir trauka. varikliai identiski, tokie dalykai kaip tepalo, kuro filtrai, slangeliai, itempejai ir t.t. vienodi

inferno 2012-03-20 17:04

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 201213)
nu tu ir paklausei, visi mb motorai geri, o kas liecia 124 tai skiriasi trumpai tariant kuro sanaudos ir cilindru skaicius ir trauka. varikliai identiski, tokie dalykai kaip tepalo, kuro filtrai, slangeliai, itempejai ir t.t. vienodi

o 300 TD vertas dėmesio ar problemos su tom turbinom ? ir ar nebuvo skirtingų variklių na tarkim 87 pas mane 250D tai kitaip atrodo iš akies negu 93 koks

Tomskis 2012-03-20 17:09

nebuvo jokiu problemu su tom turbinom. nuo 93 atsirado naujesni motorai, "plytos" vadinamos, 2.5D 83kw ir 3.0D 100kw, kurie veliau buvo montuojami i w210

inferno 2012-03-20 17:14

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 201220)
nebuvo jokiu problemu su tom turbinom. nuo 93 atsirado naujesni motorai, "plytos" vadinamos, 2.5D 83kw ir 3.0D 100kw, kurie veliau buvo montuojami i w210

tai gerai kadangi viskas vienoda tai kuris geresnis ar senas ar plyta ?

Tomskis 2012-03-20 17:15

tas kuris maziau nudroztas :) visi vienodai geri, vienodai patvarus, dalys kainuoja tiek pat, abratkes vienodos, itempejai vienodi, principas irgi tas pat, tik kad plyta graziau atrodo

inferno 2012-03-20 17:21

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 201224)
tas kuris maziau nudroztas :) visi vienodai geri, vienodai patvarus, dalys kainuoja tiek pat, abratkes vienodos, itempejai vienodi, principas irgi tas pat, tik kad plyta graziau atrodo

o kadangi plyta jau galingesnis ne 66 kw o 83 tai sanaudos didesnės ar ne ? trauka kiek suprantu turėtų geresnė būt

Tomskis 2012-03-20 17:34

nu tai senesnis turbininis dar galingesnis, 95kw. na lyginant 66 su 83 tai daug maz panasiai vaziuoja ir panasiai valgo, gal 83kw biski greitesnis

juozavas 2012-03-20 17:58

naujesnis plytinis 83kw geresnis, jau vien dėl to kad duoda didesnį sukimo momentą (iš principo nesvarbu kiek kw turi variklis, trauką tiesiogiai apibūdina sukimo momentas ir prie kokių variklio sūkių jis pasiekiamas) O valgo panašiai, kaip senesnis, gal vos vos (~0,2 litro) daugiau. Pas mane valgo mieste 0,5 daugiau, bet dėl to, kad universalas - skiriasi reduktoriaus perdavimai. Trasoj tas pats normaliai važiuojant.

Tomskis 2012-03-20 18:02

na zodis "geresnis" tai nereiskia kad greitesnis, tai sukimo momentas cia ne prieko. as kaip supratau temos autoriu domina patvarumas, cia jie vienodai patvarus

juozavas 2012-03-20 18:14

Tai taip, kadangi visi vienodai patvarūs, ir beveik vienodos sąnaudos, lieka trečias parametras - trauka. O sukimo momentas ir greitis irgi nieko bendra neturi, turi su įsibėgėjimu.

Tomskis 2012-03-20 18:33

na sanaudos nera vienodos 200D ir 300TD :) pagrindinis rodiklis ir yra sanaudos ir trauka. nes remonto atzvilgiu skirtumo nera. na aisku niuansas tas kad kuo didesnis motoras, tuo daugiau antifryzo telpa, tepalu ir pan. pvz 200D tepalu vienas bakelis eina, 300TD du bakeliai, tai jau dvigubai brangiau

juozavas 2012-03-20 18:37

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 201251)
na sanaudos nera vienodos 200D ir 300TD :) pagrindinis rodiklis ir yra sanaudos ir trauka. nes remonto atzvilgiu skirtumo nera. na aisku niuansas tas kad kuo didesnis motoras, tuo daugiau antifryzo telpa, tepalu ir pan. pvz 200D tepalu vienas bakelis eina, 300TD du bakeliai, tai jau dvigubai brangiau

Visiškai sutinku. Beveik vienodas sąnaudas turėjau omeny 2,5 66kw ir 2,5 83kw.
Šiaip geriausias yra tas, kuris ieškomų variklių segmente yra geriausios būklės.

inferno 2012-03-20 18:48

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 201235)
na zodis "geresnis" tai nereiskia kad greitesnis, tai sukimo momentas cia ne prieko. as kaip supratau temos autoriu domina patvarumas, cia jie vienodai patvarus

na tai jei nusprendžiam kad visi vienodai patvarūs tada reikia kad už ta pačia saliarka daugiau smarvės turėtų :D kokios sanaudos 250 plytos, 300 ir 300TD

čia biški ne į tema o tas malonus traktorinis tarškėjimas tik ant senų variklių būna ar ir plytos tokį turi navarotą ? :D

juozavas 2012-03-20 18:58

Garantuoju, plytos irgi turi. Bet takto "aštrumas" geriausiai jaučiamas 5 cilindrų motore, 6cil. jis jau persidengia, atsiranda daugiau šniokštimo, bmw'iškesnis garasas šiekt tiek. Bet iš atmosferinių, tai bet kuris mersinis turės tą firminį "klak klak klak".

Tomskis 2012-03-20 19:02

na tikrai ne, plytos maziau to turi , is tikro jei butu ledinis motoras, tai ne viename klaksejimo nebutu :) inferno - is tavo paminetu motoru, daugiausia valgyt 300TD, mieste 10-12. 300D 100kw valgys 9-10, 2.5 7-8. dar nepamirsk yra 300D 83kw senasis motoras, su mechanine deze gerai sukasi, nors gal cia tik pas mane deze kitokia buvo, bet ejo kai velnias. ne blogiau nei 100kw

ldalius 2012-03-20 19:13

gal pradėkim pokalbį apie variklio pasirinkimą nuo to, su kokia nori pavarų dėže važinėt ar su mechanine ar automatine. Tada bus lengviau diskutuot

Tomskis 2012-03-20 19:15

ir nuo to kiek nori navarotu is masinos, nes dazniausiai rinkoj sutinkami su pilnesnem komplektacijos galingesni varikliai

Edgis 2012-03-20 19:29

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 201276)
na tikrai ne, plytos maziau to turi , is tikro jei butu ledinis motoras, tai ne viename klaksejimo nebutu :)

Kad būtų, nebent klasksėjimą mes skirtingai suprantam;)

Ricard 2012-03-20 19:29

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 201251)
na sanaudos nera vienodos 200D ir 300TD :) pagrindinis rodiklis ir yra sanaudos ir trauka. nes remonto atzvilgiu skirtumo nera. na aisku niuansas tas kad kuo didesnis motoras, tuo daugiau antifryzo telpa, tepalu ir pan. pvz 200D tepalu vienas bakelis eina, 300TD du bakeliai, tai jau dvigubai brangiau

Biski papriestarausiu , pas mane 2.0 d 7 ltr tepalu i varikli pilu ir ant alyvos lygio matuoklio rodo per viduri tarp minimumo ir maximumo

Tomskis 2012-03-20 19:32

Citata:

Pradžioje rašė Ricard (Post 201287)
Biski papriestarausiu , pas mane 2.0 d 7 ltr tepalu i varikli pilu ir ant alyvos lygio matuoklio rodo per viduri tarp minimumo ir maximumo

gali but, kolegai keitem tepalui tai 6 litrus supylus rode per viduri, nezinau kodel tau 7 lenda, i 2.5 motora 6.5 man rodos eina, tiksliai nepamenu

ldalius 2012-03-20 19:35

mano buvusiam 2,5D (66kw) iki max - 7 litrai, pas žmoną 2,5D (83kw plyta) 7,5 litro iki max

Tomskis 2012-03-20 19:36

turejau 83kw plyta, bet sakau neatsimenu , gal ir 7,5 pyliau

Ricard 2012-03-20 19:46

Aj beje pamirsau pridurt , kad kai nupilu tepalus,tai dar ant damkrato masina pastatau,kad daugiau issipiltu . Tai tikriausiai todel ir daugiau ipilu . Viskas aisku .

inferno 2012-03-20 20:19

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 201279)
gal pradėkim pokalbį apie variklio pasirinkimą nuo to, su kokia nori pavarų dėže važinėt ar su mechanine ar automatine. Tada bus lengviau diskutuot

renkuosi mechanine:) o tas klaksėjimas tai grynai kai kratai dažu balioneli ir viduiry šratai tarška :D

ldalius 2012-03-20 20:21

su mechanine dėže aš asmeniškai rinkčiausi jei norit ekonomijos tai paprastą 2,5 66 arba 83 kw, o jei norint geros traukos ir dar nepilt kuro kibirais tai 2,5TD 93 arba 110 kw

inferno 2012-03-20 20:26

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 201308)
su mechanine dėže aš asmeniškai rinkčiausi jei norit ekonomijos tai paprastą 2,5 66 arba 83 kw, o jei norint geros traukos ir dar nepilt kuro kibirais tai 2,5TD 93 arba 110 kw

250TD čia kurių metų modeliuose prasidėjo ? ir kiek toks ryja ?

juozavas 2012-03-20 20:26

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 201276)
na tikrai ne, plytos maziau to turi , is tikro jei butu ledinis motoras, tai ne viename klaksejimo nebutu :)

Na čia jau link subjektyvumo (klausos) linkstam, bet aš, kaip absoliutininkas, tikrai galiu pasakyt kad plytos, ir 5 cilindrų, ir ypač geros - dar daugiau to klaksėjimo turi ;)

inferno 2012-03-20 20:30

o tiesa sakant kas ten tarška ir ar kaip nors imanoma ta garsą sumažint ?

DTM 2012-03-20 20:32

Kad variklis dirba tyliai švelniai tai nerodiklis kad jis gero stovio.

inferno 2012-03-20 20:34

Citata:

Pradžioje rašė DTM (Post 201316)
Kad variklis dirba tyliai švelniai tai nerodiklis kad jis gero stovio.

na man sake vienas žmogus kad jei jau merse nebera to klaksėjimo tai amen :D

juozavas 2012-03-20 20:38

Citata:

Pradžioje rašė inferno (Post 201315)
o tiesa sakant kas ten tarška ir ar kaip nors imanoma ta garsą sumažint ?

Laaabai abejočiau. "Toks padarymas", tokios medžiagos, konstrukcija - tokia dvasia, ir man tai stipriausia asociacija su senaisiais MB. Kamšty stovint aplink dar nematau, bet jau už kelių mašinų girdisi, kad Mersas stovi :)

inferno 2012-03-20 20:44

Citata:

Pradžioje rašė juozavas (Post 201322)
Laaabai abejočiau. "Toks padarymas", tokios medžiagos, konstrukcija - tokia dvasia, ir man tai stipriausia asociacija su senaisiais MB. Kamšty stovint aplink dar nematau, bet jau už kelių mašinų girdisi, kad Mersas stovi :)

super :) aš tai turėjau pirma mašina 123 240 dyzeliuka tai pati mano megstamiausia mašina :) ten jau spidometras antra rata suko 78 metų buvo :D

juozavas 2012-03-20 21:13

Va, kokį susukau <iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/lPQg928q--g" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Dar ką pastebėjau, po užvedimo, kol dar 1-2 minutes kaitina žvakes kažkiek, tas klaksėjimas švelnesnis, o kai nustoja jas visiškai kaitint, tada pasidaro kaip su plaktuku:)

marius 2012-03-20 21:21

Ka ten ant batu uzsidejes? :D Chirurgas tikras :)

juozavas 2012-03-20 21:36

Ai biškį nufyrinau iš klinikų:) kad purvo neprineščiau, nes kilimėliai išimti žiemai.

inferno 2012-03-21 07:32

hmmm o taip turi būt kad kai užsivedi dar žvakiu ta lemputė dega ??? aš tai nekuriu kol neužgesta. pas mane užkūrus nedega lempute pakaitinimo žvakių ar taip turi būt ?

Hunter 2012-03-21 08:05

zvake turbut mirusi viena

juozavas 2012-03-21 08:41

Citata:

Pradžioje rašė inferno (Post 201390)
hmmm o taip turi būt kad kai užsivedi dar žvakiu ta lemputė dega ??? aš tai nekuriu kol neužgesta. pas mane užkūrus nedega lempute pakaitinimo žvakių ar taip turi būt ?

Tai pas tave viskas gerai, jei užkūrus žvakių lemputė užgęsta. Jei užkūrus dar degtų, tada rodytų, kad reikia keist žvakes.
Bet kad lemputė nedega, nereiškia, kad žvakės nėra kaitinnamos. Lemputė tik parodo, kada gali vest variklį, o po užvedimo, nors ji ir nedega, žvakės dar kurį laiką (prikl. nuo temeperatūros) yra kaitinamos, iki 1-2minučių. Aš tam pasidariau indikaciją tuščiam langelį (žalia lemputė, matosi video) Žodžiu viskas pas tave ok, nesuk galvos.

inferno 2012-03-21 08:46

Citata:

Pradžioje rašė juozavas (Post 201407)
Tai pas tave viskas gerai, jei užkūrus žvakių lemputė užgęsta. Jei užkūrus dar degtų, tada rodytų, kad reikia keist žvakes.
Bet kad lemputė nedega, nereiškia, kad žvakės nėra kaitinnamos. Lemputė tik parodo, kada gali vest variklį, o po užvedimo, nors ji ir nedega, žvakės dar kurį laiką (prikl. nuo temeperatūros) yra kaitinamos, iki 1-2minučių. Aš tam pasidariau indikaciją tuščiam langelį (žalia lemputė, matosi video) Žodžiu viskas pas tave ok, nesuk galvos.

nu tu ir kulybinas :D super


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.