![]() |
Kuris W124 mercedeso variklis geriausias?
toks gal klausimas jau kur buvo pasitaikęs, tai jei dubliuojasi tema tai duokit nuoroda.
jei nėra tai toks klausimas kokie 124tų mersų dyzeliniai varikliai geriausi? prioritetas patikimumui ir mažoms kuro sąnaudoms. kas geriau ar pirkti naujesnį modelį ar geriau gerai prižiūrėtas senas? maniškiam baigsis techapžiura po pusantrų metų tai reik galvot apie naują :D |
nu tu ir paklausei, visi mb motorai geri, o kas liecia 124 tai skiriasi trumpai tariant kuro sanaudos ir cilindru skaicius ir trauka. varikliai identiski, tokie dalykai kaip tepalo, kuro filtrai, slangeliai, itempejai ir t.t. vienodi
|
Citata:
|
nebuvo jokiu problemu su tom turbinom. nuo 93 atsirado naujesni motorai, "plytos" vadinamos, 2.5D 83kw ir 3.0D 100kw, kurie veliau buvo montuojami i w210
|
Citata:
|
tas kuris maziau nudroztas :) visi vienodai geri, vienodai patvarus, dalys kainuoja tiek pat, abratkes vienodos, itempejai vienodi, principas irgi tas pat, tik kad plyta graziau atrodo
|
Citata:
|
nu tai senesnis turbininis dar galingesnis, 95kw. na lyginant 66 su 83 tai daug maz panasiai vaziuoja ir panasiai valgo, gal 83kw biski greitesnis
|
naujesnis plytinis 83kw geresnis, jau vien dėl to kad duoda didesnį sukimo momentą (iš principo nesvarbu kiek kw turi variklis, trauką tiesiogiai apibūdina sukimo momentas ir prie kokių variklio sūkių jis pasiekiamas) O valgo panašiai, kaip senesnis, gal vos vos (~0,2 litro) daugiau. Pas mane valgo mieste 0,5 daugiau, bet dėl to, kad universalas - skiriasi reduktoriaus perdavimai. Trasoj tas pats normaliai važiuojant.
|
na zodis "geresnis" tai nereiskia kad greitesnis, tai sukimo momentas cia ne prieko. as kaip supratau temos autoriu domina patvarumas, cia jie vienodai patvarus
|
Tai taip, kadangi visi vienodai patvarūs, ir beveik vienodos sąnaudos, lieka trečias parametras - trauka. O sukimo momentas ir greitis irgi nieko bendra neturi, turi su įsibėgėjimu.
|
na sanaudos nera vienodos 200D ir 300TD :) pagrindinis rodiklis ir yra sanaudos ir trauka. nes remonto atzvilgiu skirtumo nera. na aisku niuansas tas kad kuo didesnis motoras, tuo daugiau antifryzo telpa, tepalu ir pan. pvz 200D tepalu vienas bakelis eina, 300TD du bakeliai, tai jau dvigubai brangiau
|
Citata:
Šiaip geriausias yra tas, kuris ieškomų variklių segmente yra geriausios būklės. |
Citata:
čia biški ne į tema o tas malonus traktorinis tarškėjimas tik ant senų variklių būna ar ir plytos tokį turi navarotą ? :D |
Garantuoju, plytos irgi turi. Bet takto "aštrumas" geriausiai jaučiamas 5 cilindrų motore, 6cil. jis jau persidengia, atsiranda daugiau šniokštimo, bmw'iškesnis garasas šiekt tiek. Bet iš atmosferinių, tai bet kuris mersinis turės tą firminį "klak klak klak".
|
na tikrai ne, plytos maziau to turi , is tikro jei butu ledinis motoras, tai ne viename klaksejimo nebutu :) inferno - is tavo paminetu motoru, daugiausia valgyt 300TD, mieste 10-12. 300D 100kw valgys 9-10, 2.5 7-8. dar nepamirsk yra 300D 83kw senasis motoras, su mechanine deze gerai sukasi, nors gal cia tik pas mane deze kitokia buvo, bet ejo kai velnias. ne blogiau nei 100kw
|
gal pradėkim pokalbį apie variklio pasirinkimą nuo to, su kokia nori pavarų dėže važinėt ar su mechanine ar automatine. Tada bus lengviau diskutuot
|
ir nuo to kiek nori navarotu is masinos, nes dazniausiai rinkoj sutinkami su pilnesnem komplektacijos galingesni varikliai
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
mano buvusiam 2,5D (66kw) iki max - 7 litrai, pas žmoną 2,5D (83kw plyta) 7,5 litro iki max
|
turejau 83kw plyta, bet sakau neatsimenu , gal ir 7,5 pyliau
|
Aj beje pamirsau pridurt , kad kai nupilu tepalus,tai dar ant damkrato masina pastatau,kad daugiau issipiltu . Tai tikriausiai todel ir daugiau ipilu . Viskas aisku .
|
Citata:
|
su mechanine dėže aš asmeniškai rinkčiausi jei norit ekonomijos tai paprastą 2,5 66 arba 83 kw, o jei norint geros traukos ir dar nepilt kuro kibirais tai 2,5TD 93 arba 110 kw
|
Citata:
|
Citata:
|
o tiesa sakant kas ten tarška ir ar kaip nors imanoma ta garsą sumažint ?
|
Kad variklis dirba tyliai švelniai tai nerodiklis kad jis gero stovio.
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Va, kokį susukau <iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/lPQg928q--g" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Dar ką pastebėjau, po užvedimo, kol dar 1-2 minutes kaitina žvakes kažkiek, tas klaksėjimas švelnesnis, o kai nustoja jas visiškai kaitint, tada pasidaro kaip su plaktuku:) |
Ka ten ant batu uzsidejes? :D Chirurgas tikras :)
|
Ai biškį nufyrinau iš klinikų:) kad purvo neprineščiau, nes kilimėliai išimti žiemai.
|
hmmm o taip turi būt kad kai užsivedi dar žvakiu ta lemputė dega ??? aš tai nekuriu kol neužgesta. pas mane užkūrus nedega lempute pakaitinimo žvakių ar taip turi būt ?
|
zvake turbut mirusi viena
|
Citata:
Bet kad lemputė nedega, nereiškia, kad žvakės nėra kaitinnamos. Lemputė tik parodo, kada gali vest variklį, o po užvedimo, nors ji ir nedega, žvakės dar kurį laiką (prikl. nuo temeperatūros) yra kaitinamos, iki 1-2minučių. Aš tam pasidariau indikaciją tuščiam langelį (žalia lemputė, matosi video) Žodžiu viskas pas tave ok, nesuk galvos. |
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.