![]() |
W211 diagnostikos klaidos, prasau padeti
1 Attachment(s)
Sveiki,
Gal kas gali padėti, patarti, nuo ko pradėti ka keisti:) diagnostika parode stai toki vaizda, pradziai pakeiciau du maf sensorius jokiu pasekmiu. automobilis w211 2003m 320cdi variklis uzkurus pradzioj laiko apie 900 laisvu sukiu, pasilus pradeda siek tiek sokineti ties 800-900, apsukos daugiau 3000 nekyla ir masina labai vangi.. anksciau kaip buvo nezinau, nes pirkau po eismo įvykio, siek tiek apgadinta. auto is italijos. aciu:) |
Citata:
p2199 railo reguliatorius. p2514 sildytuvas. |
variklio skyriuje tai netikrinau, o kur jie randasi? kur valdymo blokas ar kas ten toks po plastmase vairuotojo pusej? ir kurio saugiklio?reles? ieskoti? o ka del maf, taip iseitu jis geras? naujo "priprogramuoti" nereikia? va ka radau del P2199Generic OBD Error Code Details for P2199
Intake Air Temperature Sensor 1 / 2 Correlation. cia matyt be mb centro neapsieisiu. taip puse masinos galima pakeisti:) |
Koks miestas?
|
alytus, bet Lietuva gi maza:) o kokie pasiulymai?:)
|
Citata:
ne visos masinos nereikia keisti, jaigu daug davikliu rodo, tai ieskok vieno laido kuris juos visus sujungia, ir speju arba saugiklis, arba rele. taip variklio skyriuje. o saugikli iskarto pasakysiu kai vino numeri atspesiu. keiciant matuoklius reikia adaptacijas padaryti. sekmes. |
VIN numeri buciau parases is karto, bet neturiu siam kartui.veliau parasysiu O kas gali adaptacija padaryti tik mb servisas? gal kas nors garazo salygom? kaune? vilniuj?
|
Citata:
|
tai as suprantu kad reikalinga įranga ir supratimas:) del to ir klausiu, sakau gal kas daro ir nesireklamuoja viešai:)
|
Citata:
|
tai aš mačiau, kad vienas, kurį čia visi mylėjo ir gerbė jau išvykes į Vokietiją:)
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
isvykes , ir pats nezino kada gris ... :)
|
Citata:
|
padaryta.:)
|
Patikrinau saugiklius po variklio dangciu, ten radau berods 43 pozicija stovi 2 saugikliai po 15a, vienas buvo blogas pakeiciau. valio, uzgeso check engine, taciau apsuko vis tiek daugiau 3000 nekyla. vel reiks daryti diagnostika. Dar vienas klausimas ijungus kad ir zibintus ar peciuko ventiliatoriu, apsukos turi variklio pakilti? kada dirba laisvais sukiais 850 kai ka nors ijungi is karto soka iki 920 tai normalu?
|
pabandyk istrint likusia klaida atjungdamas akuma - gal pades,nereiks pas diagnostikus lekt.O beje,kur Alytuj daraisi diagnostika ?
|
pats darausi:) carman scan vg turiu darbe. nekazka, bet gyventi galima:)
|
rastas dar vienas gedimas, kur ateina laidai i turbinos geometrijos reguliatoriu, prie pat 'fyskes' ju buvo suluzusi izoliacija, kitaip sakant atviri visi 3laidai ir jie susisuke i kruva, sutvarkius, uzizoliavus laidus sujungus viska, dingo visos bedos. neaisku ar del nekraunancio generatoriaus(atskira tema yra) ar del situ laidu, apsukos kyla kaip priklauso, dingo visos klaidos zodziu problemos išsprestos:) aciu visiems uz patarimus;)
|
kazkurioje temoje sakei kompas nieko nerodo. :)
prisipazinsi patsai kokias klaidas mete, ar teks per prievarta jas islupti? :) |
klaidos pirmam mano poste prisegta foto, visos klaidos kurias pavyko nuskaityti man su carman scan. tada man dar dege check engine, bet kaip pats patarei patikrinti saugikli po kapotu, ten radau viena perdegusi, ji pakeiciau uzgeso check'as ir daugiau diagnostikos nejungiau, bet apsukos nekilo vis tiek, tada sugalvojau pamatuoti generatoriaus krovima nes pastoviai uzsidegdavo kompe kad atjungti el. prietaisai na tie visi konforto ar kaip ten vadinasi. a tiesa palikus akuma per kelias dienas iskrove. tada matavau krovima pasirodo nekrauna. tada lupau generatoriu ziuret kame reikalas ir uzmaciau kad turbinos tie laidai susisuke susitrumpine (del to ir iskrove akuma), ta sutvarkiau idejau generatoriu pamaniau kad gal susitvarkys trauka, uzvedziau pasildziau daviau gazo, apsukos iki 3 daugiau nekyla. (O gal taip turi buti? turiu omeny stovint vietoj) tada sugalvojau pasikeist itampos reguliatoriu, ta ir padariau, uzvedziau tada jau perlekiau variklis gyvas apsukos kyla. tai vat del to nelabai supratau del ko is tikro apsukos nekilo ar del to kad nekrove ar tie laidai. bet po pakeitimo dabar stovint vietoj nebandziau ar apsukos kyla virs 3.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.