Ar imanoma uzvesti automata?
Sveiki, ar imanoma kaip nors uzvesti w168 1.4 benzas, automatas su neveikianciu starteriu?
|
Citata:
|
:good::xx:
|
Citata:
geriau nebandyk bus pigiau:zenklas: |
as bandziau, viena kart pavyko :)
|
Galima, aš buvau užtempęs w124 su apd :)
|
Nu dar tokio dalyko nesu girdėjęs, kad APD užsitempia :D
|
Citata:
|
uzsitempia , tik greicio didesnio reikia ~70km/h. na bet pagal viska tai yra mirtis automatui, bet nuo vieno karto juk nieko neatsitiks :)
|
Citata:
|
Citata:
|
tai as savo irgi buvau pries metus uztempes, buvo akumas nusedes, tempiau i degaline krokodilu nusipirk, galvoju o pabandysiu, pist ir uzsivede, labai graziai ir svelniai, lengviau nei mechanika :)
|
Citata:
|
Tarp kitko apie A kl. aš ir negarantuoju :xx:
|
Citata:
tavo vietoje buciau sakes atvaziavimas 20Lt ir 2Lt uz km nutempiu kad ir i pasaulio gala :xx: |
a klase pusiau automatas lb puikiai uzsitempia, automatuimto nebandyciau :xx:
|
Pusiau automatas uzsitempia, tik reikia pradeti imetus 3 begi, 2 per sniega nepatempem net su gerom padangom, o 3 tai net per leda uztempem
|
labai šauniai,starteris išsiima šiam modeliui. :)
|
Esu keites, nieko per daug mandro, tik reikia tureti atitinkamus irankius ir vingiu galvoje. Jeigu lyginti su golf starteriu tai taip, cia kosmosas, bet gal nelyginsim vw su MB nes pagal parametrus tai vw polo "siek tiek" uodegoj atsilikes nuo w168
|
Jau kas kas, bet konstrukcijos atžvilgiu tai A klasė tikrai atsilikus. Kiekvieną automobilį surenkant turi būti apgalvojama, kaip jis bus remontuojamas, juk tas pats starteris, tikrai neamžinas.
|
Citata:
|
W124 automata tai tikrai galim uztempt :D
|
Citata:
|
gamintojas niekada negalvoja apie tai, kad pasibaigus mašinos garantiniam laikotarpiui, ta mašina bus eksploatuojama trečiose šalyse, kur ją remontuos pats savininkas :xx:
|
Citata:
Nes gamintojas tikrai yra labai puikiai apgalvojęs kaip reikia starterį nuimti ir uždėti (aišku ne kieme su atsuktuvu ir 13 raktu). Starterio pakeitimo procedūra ~5val darbo turint įrankius + įskaičiuotas laikas "perekurams" O jeigu neturi įrankių tai gal tuomet nekišk rankų prie auto remonto darbų. O tuo labiau ne tau spręsti apie Mercedes-Benz inžinierius, kurie pagamino savo klasėje trumpiausia, talpiausia, bene saugiausia ir manevringiausią modelį O dėl atsilikimo tai gali būti.. Ar tik ne A klasė pirmasis modelis turėjęs ESP bazinėje komplektacijoje? |
ldaliau, kituose modeliuose apgalvota tokių agregatų kaip starteris, generatorius, diržas ir pan. lengvas pakeitimas. O ar A klasė trumpiausia, man visiškai neįdomu, nes gyvenime nevairavau ir nevairuosiu tokio š.
P.S. Taip, man patinka modeliai, kuriems nuimti starterį užtenka kiemo ir 13 rakto :) |
Citata:
aišku neminėsiu kitų modelių (ne MB) kur net rankos nekyla keist diržus arba starterius :xx: |
Citata:
O ar esi keitęs w140 starterį? |
Gerai gerai, W168 pats saugiausias, techniškai tobuliausias ir talpiausias MB modelis, turintis net ESP.
|
Palyginimui, mano Audi A6 C5 starteri servise pakeite per 45 minutes, cia nuo masinos kelimo pradzios iki pastatymo ant zemes, su visokiais apsaugos nuemimais ir t.t. visa laika buvau salia :) Nuo 5 valandu skirtumas yra sioks toks :) Cia suprantu yra apgalvota, aisku ir irankiai servise ne kiekvienam buna tokie :)
|
Citata:
|
Manau diržas pasikeičia greičiau, nei A klasėje generatorius ;) O važiuoklę remontuoti reikia kas 10 000 - 20 000 km, priklausomai nuo kelių būklės, kuriais važinėjama. Todėl per riebu sakyti "kas 3 mėnesius", nebent žmogus per metus nuvažiuoja 50 000 km ;)
|
dėl aliuminės pakabos nelaikymo yra visiškas briedas - ji gera pakaba, tik reikia ją prižiūrėti ir kartas nuo karto profilaktiškai patikrinti, o ne varyti, kol nebeimanoma nuo bildesių apsiklausyti. O kaip mūsų tautiečiai važiuoja?
Juk ne vienas esame girdėję pažistamų pagyras : "kelis metus važiuoju ir nieko nedariau" Vat kai nieko nedarai, tai tada ir sakoma kad š viskas kai nebežinai nuo ko paskui pradėt tvarkyt |
Citata:
|
Va panašus palyginimas būtų A klasei pakeisti starterį ir Audi V6 pakeisti diržą. Darbo išties yra panašiai, įrankių reikia abiems Audi reikia žvaigždžių laikymui to ale blokatoriaus, o A klasei reikia turėti 4x ~15cm ilgio varžtus su ratų varžtų sriegiu (12mm 1.5 ar 1.25 nepamenu dabar)
Abiems reikia nuimti bamperį, abiems reikia atkabinti radiatorių nuo laikilių. Tik A klasei reikia apleisti variklį ~8cm (t.y. atsukti 6-8 varztus), o audi knistis su priekio rankiojimu. Kita vertus Audi diržo keitimo detalių kainos yra nepalyginamai didesnės negu A klasės starterio dalių. (originalių dalių kainų nevardinsiu, bet bendeksas 40lt, rele 40lt, guolis 12lt, reduktoriaus korpusas 8lt, šepeteliai ~20lt) Tema nuo automato uzvedimo siek tiek evoliucionavo :D |
tai kad jau manau užsivedė tą automatą kam reikėjo ir nuvažiavo kur reikėjo.
|
Citata:
|
Citata:
|
Uztenka pasiskaityti literatura, kuria pats gamintojas ir paraso
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 11:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.