MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   A Klasė (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=155)
-   -   Ar imanoma uzvesti automata? (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=9503)

andrius.g 2012-04-02 18:53

Ar imanoma uzvesti automata?
 
Sveiki, ar imanoma kaip nors uzvesti w168 1.4 benzas, automatas su neveikianciu starteriu?

vampyras 2012-04-02 18:56

Citata:

Pradžioje rašė andrius.g (Post 203909)
Sveiki, ar imanoma kaip nors uzvesti w168 1.4 benzas, automatas su neveikianciu starteriu?

tik pakeitus starteri.

Darius 2012-04-02 19:01

:good::xx:

mersiukasss 2012-04-02 19:02

Citata:

Pradžioje rašė andrius.g (Post 203909)
Sveiki, ar imanoma kaip nors uzvesti w168 1.4 benzas, automatas su neveikianciu starteriu?


geriau nebandyk bus pigiau:zenklas:

Tomskis 2012-04-02 19:04

as bandziau, viena kart pavyko :)

sapnelis 2012-04-02 19:16

Galima, aš buvau užtempęs w124 su apd :)

Apple 2012-04-02 19:19

Nu dar tokio dalyko nesu girdėjęs, kad APD užsitempia :D

sapnelis 2012-04-02 19:19

Citata:

Pradžioje rašė Apple (Post 203923)
Nu dar tokio dalyko nesu girdėjęs, kad APD užsitempia :D

Tai išgirdai.

Tomskis 2012-04-02 19:22

uzsitempia , tik greicio didesnio reikia ~70km/h. na bet pagal viska tai yra mirtis automatui, bet nuo vieno karto juk nieko neatsitiks :)

sapnelis 2012-04-02 19:24

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 203929)
uzsitempia , tik greicio didesnio reikia ~70km/h. na bet pagal viska tai yra mirtis automatui, bet nuo vieno karto juk nieko neatsitiks :)

Nieko ir nenutiko, užtempiau prieš 5 metus kažkur ir dar iki šiol važiuoja :)

vampyras 2012-04-02 19:24

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 203929)
uzsitempia , tik greicio didesnio reikia ~70km/h. na bet pagal viska tai yra mirtis automatui, bet nuo vieno karto juk nieko neatsitiks :)

A klasse uztempes buvai???? :xx:

Tomskis 2012-04-02 19:25

tai as savo irgi buvau pries metus uztempes, buvo akumas nusedes, tempiau i degaline krokodilu nusipirk, galvoju o pabandysiu, pist ir uzsivede, labai graziai ir svelniai, lengviau nei mechanika :)

Tomskis 2012-04-02 19:26

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 203933)
A klasse uztempes buvai???? :xx:

nebuvau vampa, del to ir nesigincyju, gal ten su pusautomaciu ir neina, as tiesiog is savo darzo kalbu, nesimetyk cia akmenim :)

sapnelis 2012-04-02 19:29

Tarp kitko apie A kl. aš ir negarantuoju :xx:

vampyras 2012-04-02 19:41

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 203936)
nebuvau vampa, del to ir nesigincyju, gal ten su pusautomaciu ir neina, as tiesiog is savo darzo kalbu, nesimetyk cia akmenim :)

neverslininkas esi ziuriu :)
tavo vietoje buciau sakes atvaziavimas 20Lt ir 2Lt uz km nutempiu kad ir i pasaulio gala :xx:

juozas 2012-04-02 22:10

a klase pusiau automatas lb puikiai uzsitempia, automatuimto nebandyciau :xx:

Hunter 2012-04-03 15:50

Pusiau automatas uzsitempia, tik reikia pradeti imetus 3 begi, 2 per sniega nepatempem net su gerom padangom, o 3 tai net per leda uztempem

zyle22 2012-04-03 17:56

labai šauniai,starteris išsiima šiam modeliui. :)

Hunter 2012-04-03 18:14

Esu keites, nieko per daug mandro, tik reikia tureti atitinkamus irankius ir vingiu galvoje. Jeigu lyginti su golf starteriu tai taip, cia kosmosas, bet gal nelyginsim vw su MB nes pagal parametrus tai vw polo "siek tiek" uodegoj atsilikes nuo w168

Arturas 2012-04-03 18:28

Jau kas kas, bet konstrukcijos atžvilgiu tai A klasė tikrai atsilikus. Kiekvieną automobilį surenkant turi būti apgalvojama, kaip jis bus remontuojamas, juk tas pats starteris, tikrai neamžinas.

ldalius 2012-04-03 18:32

Citata:

Pradžioje rašė Arturas (Post 204117)
Jau kas kas, bet konstrukcijos atžvilgiu tai A klasė tikrai atsilikus. Kiekvieną automobilį surenkant turi būti apgalvojama, kaip jis bus remontuojamas, juk tas pats starteris, tikrai neamžinas.

tai ir pagalvota - atsuki balkio varžtus bei dar kai ką ir pasilieka visa pakaba su varikliu ir dėže, o mašiną pakeli aukštyn. Netgi daug japonų modelių taip yra patogiau tvarkyt

sausainius 2012-04-03 19:58

W124 automata tai tikrai galim uztempt :D

Arturas 2012-04-03 20:04

Citata:

Pradžioje rašė ldalius (Post 204118)
tai ir pagalvota - atsuki balkio varžtus bei dar kai ką ir pasilieka visa pakaba su varikliu ir dėže, o mašiną pakeli aukštyn. Netgi daug japonų modelių taip yra patogiau tvarkyt

Ne kiekvienas savo garaže turim po keltuvą. Žinoma, gamintojui į tai nusispjaut. Perki MB - turėk pinigų jį remontuot autorizuotam servise.

ldalius 2012-04-03 20:07

gamintojas niekada negalvoja apie tai, kad pasibaigus mašinos garantiniam laikotarpiui, ta mašina bus eksploatuojama trečiose šalyse, kur ją remontuos pats savininkas :xx:

Hunter 2012-04-03 20:13

Citata:

Pradžioje rašė Arturas (Post 204117)
Jau kas kas, bet konstrukcijos atžvilgiu tai A klasė tikrai atsilikus. Kiekvieną automobilį surenkant turi būti apgalvojama, kaip jis bus remontuojamas, juk tas pats starteris, tikrai neamžinas.

Jeigu tau nedaeina kaip nuimti starterį, tai juk nieko nereiškia.. Oi ne, tai tikrai kažką reiškia, pvz kad nemoki skaityti literatūros, kuria parašo pats gamintojas..
Nes gamintojas tikrai yra labai puikiai apgalvojęs kaip reikia starterį nuimti ir uždėti (aišku ne kieme su atsuktuvu ir 13 raktu).
Starterio pakeitimo procedūra ~5val darbo turint įrankius + įskaičiuotas laikas "perekurams"
O jeigu neturi įrankių tai gal tuomet nekišk rankų prie auto remonto darbų. O tuo labiau ne tau spręsti apie Mercedes-Benz inžinierius, kurie pagamino savo klasėje trumpiausia, talpiausia, bene saugiausia ir manevringiausią modelį

O dėl atsilikimo tai gali būti.. Ar tik ne A klasė pirmasis modelis turėjęs ESP bazinėje komplektacijoje?

Arturas 2012-04-03 21:38

ldaliau, kituose modeliuose apgalvota tokių agregatų kaip starteris, generatorius, diržas ir pan. lengvas pakeitimas. O ar A klasė trumpiausia, man visiškai neįdomu, nes gyvenime nevairavau ir nevairuosiu tokio š.

P.S. Taip, man patinka modeliai, kuriems nuimti starterį užtenka kiemo ir 13 rakto :)

ldalius 2012-04-03 21:42

Citata:

Pradžioje rašė Arturas (Post 204223)
ldaliau, kituose modeliuose apgalvota tokių agregatų kaip starteris, generatorius, diržas ir pan. lengvas pakeitimas. O ar A klasė trumpiausia, man visiškai neįdomu, nes gyvenime nevairavau ir nevairuosiu tokio š.

sakai kituose modeliuose apgalvota? :xx:

aišku neminėsiu kitų modelių (ne MB) kur net rankos nekyla keist diržus arba starterius :xx:

Hunter 2012-04-03 21:42

Citata:

Pradžioje rašė Arturas (Post 204223)
ldaliau, kituose modeliuose apgalvota tokių agregatų kaip starteris, generatorius, diržas ir pan. lengvas pakeitimas. O ar A klasė trumpiausia, man visiškai neįdomu, nes gyvenime nevairavau ir nevairuosiu tokio š.

Nuo šito ir reikia pradėti, jog neturi visiškai jokios kompetencijos diskutuoti apie šį modelį

O ar esi keitęs w140 starterį?

Arturas 2012-04-03 21:46

Gerai gerai, W168 pats saugiausias, techniškai tobuliausias ir talpiausias MB modelis, turintis net ESP.

Adodas 2012-04-03 21:52

Palyginimui, mano Audi A6 C5 starteri servise pakeite per 45 minutes, cia nuo masinos kelimo pradzios iki pastatymo ant zemes, su visokiais apsaugos nuemimais ir t.t. visa laika buvau salia :) Nuo 5 valandu skirtumas yra sioks toks :) Cia suprantu yra apgalvota, aisku ir irankiai servise ne kiekvienam buna tokie :)

Finalfour 2012-04-03 22:06

Citata:

Pradžioje rašė Adodas (Post 204231)
Palyginimui, mano Audi A6 C5 starteri servise pakeite per 45 minutes, cia nuo masinos kelimo pradzios iki pastatymo ant zemes, su visokiais apsaugos nuemimais ir t.t. visa laika buvau salia :) Nuo 5 valandu skirtumas yra sioks toks :) Cia suprantu yra apgalvota, aisku ir irankiai servise ne kiekvienam buna tokie :)

Kiekvienam auto vis kitoje vietoje gemarojus :) Gal nori papasakoti, kokio didumo gemarojus keisti tai dyzelinei audi pagrindini dirza? ;) Arba A6 kas 3 menesius remontuoti vaziuokle? ;)

Arturas 2012-04-03 22:09

Manau diržas pasikeičia greičiau, nei A klasėje generatorius ;) O važiuoklę remontuoti reikia kas 10 000 - 20 000 km, priklausomai nuo kelių būklės, kuriais važinėjama. Todėl per riebu sakyti "kas 3 mėnesius", nebent žmogus per metus nuvažiuoja 50 000 km ;)

ldalius 2012-04-03 22:15

dėl aliuminės pakabos nelaikymo yra visiškas briedas - ji gera pakaba, tik reikia ją prižiūrėti ir kartas nuo karto profilaktiškai patikrinti, o ne varyti, kol nebeimanoma nuo bildesių apsiklausyti. O kaip mūsų tautiečiai važiuoja?
Juk ne vienas esame girdėję pažistamų pagyras : "kelis metus važiuoju ir nieko nedariau"
Vat kai nieko nedarai, tai tada ir sakoma kad š viskas kai nebežinai nuo ko paskui pradėt tvarkyt

Adodas 2012-04-03 22:20

Citata:

Pradžioje rašė Finalfour (Post 204234)
Kiekvienam auto vis kitoje vietoje gemarojus :) Gal nori papasakoti, kokio didumo gemarojus keisti tai dyzelinei audi pagrindini dirza? ;) Arba A6 kas 3 menesius remontuoti vaziuokle? ;)

Su dirzu sutinku, kas 70-80 tukst, su juo nera malonu uzsiimti. Del vaziuokles, po 40 000km vis dar viskas ok, zinoma keliai atitnkami.

Hunter 2012-04-03 22:30

Va panašus palyginimas būtų A klasei pakeisti starterį ir Audi V6 pakeisti diržą. Darbo išties yra panašiai, įrankių reikia abiems Audi reikia žvaigždžių laikymui to ale blokatoriaus, o A klasei reikia turėti 4x ~15cm ilgio varžtus su ratų varžtų sriegiu (12mm 1.5 ar 1.25 nepamenu dabar)
Abiems reikia nuimti bamperį, abiems reikia atkabinti radiatorių nuo laikilių. Tik A klasei reikia apleisti variklį ~8cm (t.y. atsukti 6-8 varztus), o audi knistis su priekio rankiojimu. Kita vertus Audi diržo keitimo detalių kainos yra nepalyginamai didesnės negu A klasės starterio dalių. (originalių dalių kainų nevardinsiu, bet bendeksas 40lt, rele 40lt, guolis 12lt, reduktoriaus korpusas 8lt, šepeteliai ~20lt)

Tema nuo automato uzvedimo siek tiek evoliucionavo :D

ldalius 2012-04-03 22:33

tai kad jau manau užsivedė tą automatą kam reikėjo ir nuvažiavo kur reikėjo.

Hunter 2012-04-03 22:33

Citata:

Pradžioje rašė Arturas (Post 204237)
Manau diržas pasikeičia greičiau, nei A klasėje generatorius ;) O važiuoklę remontuoti reikia kas 10 000 - 20 000 km, priklausomai nuo kelių būklės, kuriais važinėjama. Todėl per riebu sakyti "kas 3 mėnesius", nebent žmogus per metus nuvažiuoja 50 000 km ;)

O dėl generatoriaus tai galėčiau susilažinti kad turėdamas 5 irankius ir originalų keltuvą skirtą ratams keisti, jį nuimčiau per ~20min. Ir nereikia tam nuleidineti motoro - maziau jus bobuciu gyvenanciu is jusu kisenes servise pasaku klausykit

Finalfour 2012-04-03 22:59

Citata:

Pradžioje rašė Hunter (Post 204242)
O dėl generatoriaus tai galėčiau susilažinti kad turėdamas 5 irankius ir originalų keltuvą skirtą ratams keisti, jį nuimčiau per ~20min. Ir nereikia tam nuleidineti motoro - maziau jus bobuciu gyvenanciu is jusu kisenes servise pasaku klausykit

Cia panasiai kaip su W211 ksenonu lempuciu keitimu - servisai, ypac silberiai visokie, bliauna kad butinai reikia bamperi nuimt, lempa isimt ir t.t. O reliai - tik rankas plonesnes ir lankstenses turet ir viskas pasikeicia :)

Hunter 2012-04-03 23:06

Uztenka pasiskaityti literatura, kuria pats gamintojas ir paraso

vampyras 2012-04-04 07:15

Citata:

Pradžioje rašė Arturas (Post 204237)
Manau diržas pasikeičia greičiau, nei A klasėje generatorius ;) O važiuoklę remontuoti reikia kas 10 000 - 20 000 km, priklausomai nuo kelių būklės, kuriais važinėjama. Todėl per riebu sakyti "kas 3 mėnesius", nebent žmogus per metus nuvažiuoja 50 000 km ;)

statau 3 menesiu savo alga! as uz A klasse. :wave:


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 11:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.